Esscher deed t ook weleens.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond Kreatief met Kurk in Videotheek M om 22:50
Wij hadden op de lagere school een juf die op die krengen liep. Als ze boos werd, klapte ze met haar voet op de vloer om onze aandacht te krijgen... Meer dan eens vloog dat ding dan door de klas heen!quote:
Gutsen heette dat toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:09 schreef Beathoven het volgende:
Linoleum snijden was ook een bezigheid op de basisschool
[ afbeelding ]
Eigenlijk voor iedereen. Daarom zijn ze ook voor het grootste deel afgeschaft.quote:Op zondag 10 mei 2020 07:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken die liften nog wel. Zou er nog ergens zo'n lift bestaan? Ik geloof dat je ze in Duitsland vaak zag. Eigenlijk levensgevaarlijk, vooral voor kleine kinderen en honden, etc.
Mijn moeder heeft in dat gebouw gewerkt ruim 50 jaar geleden. Ik stuurde het filmpje door. De reactie was: doodeng dat ding, ik ben er nooit ingegaan.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 07:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken die liften nog wel. Zou er nog ergens zo'n lift bestaan? Ik geloof dat je ze in Duitsland vaak zag. Eigenlijk levensgevaarlijk, vooral voor kleine kinderen en honden, etc.
Uhhhh.....quote:Op zondag 10 mei 2020 16:35 schreef qajariaq het volgende:
Als klein kind een keer zo'n ding gezien maar mijn ouders vonden het geen speelgoed, waar deze adhd'r het niet helemaal mee eens was. Mijn ouders hebben die strijd wel gewonnen.
Eigenlijk is het een prachtig concept. Hoewel de roltrap het zelfde doet, mogelijk nog beter en zeker veiliger. Een roltrap kost wel meer ruimte.
Het is rete gevaarlijkquote:
Je hebt wat moeite met sarcasme herkennen?quote:Op zondag 10 mei 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is rete gevaarlijkWat je adhd er mee te maken heeft weet ik niet
Ze zijn niet voor niets uit de handelquote:Op zondag 10 mei 2020 16:54 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Je hebt wat moeite met sarcasme herkennen?
Ja, voor een adhd kind is het gevaarlijk inderdaad dus hadden mijn ouders best wel een punt. Voor weldenkende oplettende volwassenen is het een bruikbaar ding. Maar als je iets extra ruimte wil opofferen heeft een roltrap meer capaciteit en is veiliger zei ik al.
Ik ben er als kind geloof ik maar 1 keer geweest maar het heeft schijnbaar een grote indruk achtergelaten aangezien ik het me nog steeds herinner. Misschien omdat het voor mij toen totaal onbegrijpelijk was dat dit twee liften eeuwig omhoog/eeuwig omlaag leken te gaan, dat ik het me daarom nog herinner.quote:Op zondag 10 mei 2020 10:15 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft in dat gebouw gewerkt ruim 50 jaar geleden. Ik stuurde het filmpje door. De reactie was: doodeng dat ding, ik ben er nooit ingegaan.
Waarom zou je eigenlijk niet in de lift mogen blijven staan als die onder of bovenaan is gekomen? Zo te zien verschuift de 'cabine' een stukje horizontaal en gaat dan weer de andere kant op. De 'cabine' gaat niet over de kop, zeg maar.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is er een op de universiteit van Sheffield
Je kan er niet uit als de lift opeens stil blijft staan, bijvoorbeeld omdat er brand uitbreekt. Of misschien omdat mensen in paniek kunnen raken. Of misschien omdat het te zwaar is voor het mechaniek dat nu andere krachten heeft in plaats van alleen recht omhoog, Anders gezegd: ik weet het niet, maar ik snap het welquote:Op maandag 11 mei 2020 12:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk niet in de lift mogen blijven staan als die onder of bovenaan is gekomen? Zo te zien verschuift de 'cabine' een stukje horizontaal en gaat dan weer de andere kant op. De 'cabine' gaat niet over de kop, zeg naar.
die ken ik ook !quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:14 schreef thabit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ken ik ook nog wel van de Duitse tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |