quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Laat de BOOMER REMOVER zijn werk doenquote:Op maandag 27 april 2020 23:11 schreef matthijst het volgende:
Gewoon laten komen die golf, wie dood gaat gaat dood.
quote:Op maandag 27 april 2020 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laat de BOOMER REMOVER zijn werk doen
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Eensquote:Op maandag 27 april 2020 23:11 schreef matthijst het volgende:
Gewoon laten komen die golf, wie dood gaat gaat dood.
Zou voor de economie wel goed zijn. Bejaarden zijn peperduur door zorgkosten en pensioengeld.quote:Op maandag 27 april 2020 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laat de BOOMER REMOVER zijn werk doen
De tijd is om.quote:Op maandag 27 april 2020 23:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga nou maar door naar voetbal. Dit boeit niemand.
Voor je het weet word je in elkaar getimmerd door 20 Finnen met een capuchon opquote:Op maandag 27 april 2020 23:14 schreef superniger het volgende:
Spreken jullie mensen aan op straat?
Ik durf dat niet. Bang voor een mes tussen mijn ribben.
Economie draait op de export. De cafés en de kappers boeit niets.quote:Op maandag 27 april 2020 23:14 schreef matthijst het volgende:
Flikker toch op man. Nog een jaar niks doen. Economie aan stront.
Niks doen?quote:Op maandag 27 april 2020 23:14 schreef matthijst het volgende:
Flikker toch op man. Nog een jaar niks doen. Economie aan stront.
Werken wel ja, maar verder kan je weinig.quote:Op maandag 27 april 2020 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Niks doen?
Volgens mij werken de meeste mensen (min of meer) gewoon.
quote:Op maandag 27 april 2020 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had daar een leuke van met Nouri
@:rensajacied kan die wel doorsturen
Ik hou het wel bij de WO II.quote:Op maandag 27 april 2020 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
vquote:Op maandag 27 april 2020 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker uit eten.quote:Op maandag 27 april 2020 23:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Werken wel ja, maar verder kan je weinig.
Cafés, concerten, vakanties...
Mooi man, als ik dood ga aan corona wil ik ook dansnegersquote:
Als de meeste mensen werken gaat de economie niet naar de klote.quote:Op maandag 27 april 2020 23:16 schreef matthijst het volgende:
Werken wel ja, maar verder kan je weinig.
Cafés, concerten, vakanties...
Ik wil 100 joint strike fighters die in de formatie van mijn naam vliegen door het hele land.quote:Op maandag 27 april 2020 23:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mooi man, als ik dood ga aan corona wil ik ook dansnegers
Denk 99% kans dat ie dan dood gaatquote:Op maandag 27 april 2020 23:20 schreef matthijst het volgende:
Frans heeft wel een BMI waarmee je de ic doorgaans niet levend verlaat.
Cruijffrevolutiequote:Op maandag 27 april 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Marjan Olfers is weggegaan na bedreigingen bij Ajax nadat ze Cruijff genaaid had.
Dit neem ik nu terugquote:Op maandag 27 april 2020 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Fransie komt dit keer nuchter over, hoe kan dit?
MI-Side rellenquote:Op maandag 27 april 2020 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Henkie gaat de Wielenpolle optrommelen. OP NAAR ZEIST.
We weten het niet. We hebben te weinig informatie. Het kan allemaal.quote:Op maandag 27 april 2020 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die schele heeft alle open deuren weer ingetrapt.
Je hebt nog zo'n andere "kenner" Casper van der Veen. Ook z'n parodie.quote:Op maandag 27 april 2020 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We weten het niet. We hebben te weinig informatie. Het kan allemaal.
Zou niet best wezen als ik zo mijn vak uitvoerde
Wat een rot meid is het ook!quote:
😣👎quote:Op maandag 27 april 2020 23:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Zou voor de economie wel goed zijn. Bejaarden zijn peperduur door zorgkosten en pensioengeld.
Het is Gommers geen Gemmersquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
GemmersGod.
Klaver met zijn besneden lul.
+ veelquote:
Nog niet, grijp je kansquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:12 schreef Ronald het volgende:
Jesse Klaver gaat al z’n open deuren weer intrappen, bestaat er een Klaver bingokaart?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nog niet, grijp je kans
Er is wel een Klaver pyjama Iets met eikels![]()
Dat is dan wel weer passend
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:12 schreef Ronald het volgende:
Jesse Klaver gaat al z’n open deuren weer intrappen, bestaat er een Klaver bingokaart?
Allemaal behalve de eikeltje pyjamaquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou hij hem helemaal vullen?
en fleurig gekleedquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:33 schreef svann het volgende:
Hee, van Rossem op de achtergrond.
Vrolijk als altijd.
irritante ventquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:33 schreef svann het volgende:
Hee, van Rossem op de achtergrond.
Vrolijk als altijd.
En goed verzorgd!quote:
Er is geen debatquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:45 schreef JanCees het volgende:
Weet iemand of het coronadebat morgen is
Ik dacht dat er morgen een persconferentie komt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:45 schreef JanCees het volgende:
Weet iemand of het coronadebat morgen is
Net als in de supermarkt, als je een wagentje hebt ben je goed bezig!quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:50 schreef Ronald het volgende:
Je bent wel gek als je in de rij gaat staan bij Ikea, maar het gezeik is ook zwaar overdreven. De mensen houden ruime afstand.
Want naar de Ikea gaan is ook wel echt een levensbehoefte.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:50 schreef Ronald het volgende:
Je bent wel gek als je in de rij gaat staan bij Ikea, maar het gezeik is ook zwaar overdreven. De mensen houden ruime afstand.
Er was al een wederzijdse uitwisseling van allerlei specialiteiten tussen Limburg en de aangrenzende Duitse ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:48 schreef Oostblokkert het volgende:
En waarom zou Duitsland alleen voor Nederland de ic-bedden aanbieden?
Ik doe het niet, maar als mensen daar zin in hebben, laat ze lekker. De supermarkten zijn net zo druk, het is niet meteen een mass-spreading event.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Want naar de Ikea gaan is ook wel echt een levensbehoefte.
Oh, ik dacht dat de Duitsers krachten aan hadden geboden aan Limburg. Dus andersom.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
Er was al een wederzijdse uitwisseling van allerlei specialiteiten tussen Limburg en de aangrenzende Duitse ziekenhuizen.
Het is een dikke middelvinger naar de zorg en naar de mensen die zich wel aan de maatregelen houden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:53 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik doe het niet, maar als mensen daar zin in hebben, laat ze lekker. De supermarkten zijn net zo druk, het is niet meteen een mass-spreading event.
Het windt @BlackNero een beetje op.quote:
We zitten niet in een lockdown, je kunt niet eeuwig alles dicht houden en deze mensen houden zich aan de maatregelen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:55 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Het is een dikke middelvinger naar de zorg en naar de mensen die zich wel aan de maatregelen houden.
ander kleurtje misschienquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Die strepen gaan in de disco niet werken.
Die is al AOW-gerechtigd, net aan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:54 schreef Oostblokkert het volgende:
Haha zweverige muts, zit je straks zonder salaris, schulden, stress, andere problemen. En dan komt zij aan met: Leer je angst te onderdrukken! Denk aan bloemetjes!
Zolang het nodig is moet dat gewoon gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:57 schreef Ronald het volgende:
[..]
We zitten niet in een lockdown, je kunt niet eeuwig alles dicht houden en deze mensen houden zich aan de maatregelen.
Deze is wel een beetje te veel van het goede.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het windt @:blacknero een beetje op.
Sorry.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Deze is wel een beetje te veel van het goede.
Ketter!quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:03 schreef svann het volgende:
Daar heeft Klaver toch wel gelijk in, ook al kan hij irritant zijn.
dit is ok van Yasser, al is hij niet de eerste die ermee komtquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:03 schreef svann het volgende:
Daar heeft Klaver toch wel gelijk in, ook al kan hij irritant zijn.
Je hebt gelijk, maar ik geloof zijn oprechtheid niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:07 schreef svann het volgende:
[..]
Ook een soms irritante Klaver kan nog wel eens wat zinnigs zeggen.
Ach, daar groeien we wel weer overheen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Klaver is een luchtfietser; we hebben een tekort van 100 miljard...die diepe zakken van Wopke zijn binnen mum van tijd leeg.
Ze doen mee aan de vaccin-race (hier om de hoek).quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Als Johnson & Johnson maar hun dividend blijft betalen, dan vind ik het best.
Maar Rutte kan meer verdienen, dus mogen Henk en Ingrid daar niets over zeggen, aldus Maarten.quote:
Het blijft niet bij deze 100 miljard; volgend jaar gaan we weer voor minstens 50 miljard de boot in. Bovendien moeten we straks ook de basislonen in Zuid-Europa gaan betalen. Deze situatie is gewoon onhoudbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, daar groeien we wel weer overheen.
En wat doet hij met al dat geld?quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:10 schreef superniger het volgende:
Minstens een half miljoen euro per jaar voor Rutte
Welnee. De geschiedenis kent zat voorbeelden van diepere dalen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het blijft niet bij deze 100 miljard; volgend jaar gaan we weer voor minstens 50 miljard de boot in. Bovendien moeten we straks ook de basislonen in Zuid-Europa gaan betalen. Deze situatie is gewoon onhoudbaar.
Een klein appartementje kopen en een oude Saab rijden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En wat doet hij met al dat geld?
Nee. werken.quote:
ze wachten op de excuses dat we ons geld niet naar hen willen overmakenquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Awwwwwwwww, nou vooruit, al die miljarden maar naar Spanje
Krijg netjes mijn time-line gemaild elke maand ja van Googlequote:Op dinsdag 28 april 2020 23:16 schreef svann het volgende:
Samen weten ze alles van uw privacy-gevoelige informatie.
Wat heb je nu voor telefoon danquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Enige apple ding dat ik ooit heb gehad was een ipod, mooi ding was dat. Werkt nog steeds
Ipod classic, zo'n zilveren heb ik nog.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Enige apple ding dat ik ooit heb gehad was een ipod, mooi ding was dat. Werkt nog steeds
Note 10quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor telefoon dan
Xinomie?
Ik woon erquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Appelscha, daar wonden mijn Pake en Beppe, komt dicht bij dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |