Cheers !quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja inderdaad. The war of the memes
En dan post je een plaatje van 2 bewindslieden waarvan de één zo ver mogelijk afstand houdt maar toch iets moet aanwijzen en daarvoor een awkard houding aan neemtquote:Op dinsdag 28 april 2020 01:59 schreef Summers het volgende:
Anderhalve meter samenleving is uiteraard alleen voor het voetvolk
[ afbeelding ]
Deden mensen dat maar meer inderdaad, belangrijke informatie tot zich nemen.quote:
Grappig, want er stonden nog een paar vragen open over de onderzoeken waar je mee schermde toen jou naar bronnen gevraagd werd. Als je daar iets van gelezen hebt (wat ik wel verwacht wanneer je bovenstaand figuur plaatst), dan is het toch een kleine moeite om daar even op te antwoorden?quote:
Je blijft de Queen! Gestapo is weer aanwezig met hun kruisverhoor zie ikquote:
scroll ik toch overheen als het geen plaatjes zijn .quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je blijft de Queen! Gestapo is weer aanwezig met hun kruisverhoor zie ik
Ja, kut is dat inderdaad. Mensen die op een discussieforum komen om te discussiëren moeten we niet willen met zn allen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je dit Gestapo vind, weet ik zeker dat je je nergens voor inleest.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie wat kritische blikken wel konden waarderen. Maar blijkbaar werkt die scepsis maar één kant op en wil je gewoon een hoekje op het internet waar je zonder tegenspraak jezelf in je eigen bubbel gek kan maken en elkaar ongestoord kan napraten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De aloude en steeds weer terugkerende vraag in dit subforum hè. Is dit subforum nu bedoeld (=voltooid deelwoord, regelmatigwerkwoord en dus eindigt met een 'd', anders dan derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd, dat is stam + t) om complottheorieën te delen en te propageren of om complottheorieën te debunken?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie wat kritische blikken wel konden waarderen. Maar blijkbaar werkt die scepsis maar één kant op en wil je gewoon een hoekje op het internet waar je zonder tegenspraak jezelf in je eigen bubbel gek kan maken en elkaar ongestoord kan napraten.
Een soort circlejerk eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie wat kritische blikken wel konden waarderen. Maar blijkbaar werkt die scepsis maar één kant op en wil je gewoon een hoekje op het internet waar je zonder tegenspraak jezelf in je eigen bubbel gek kan maken en elkaar ongestoord kan napraten.
Hij gelooft ook dat zweden werd aangevallen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:44 schreef Summers het volgende:
[..]
nee waaromhij geloofd nog in vrijheid van het volk , tegenwoordig geloven leiders over de wereld in slavernij van het volk .
So do I. Andersom hangen ze aan je lippen en volgen elke scheet wat je laat hier op het forum. Zo schattig....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:13 schreef Summers het volgende:
[..]
scroll ik toch overheen als het geen plaatjes zijn .
[ afbeelding ]
vraagje is dat lady gaga in dat plaatje?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:40 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook wel meer dan een beetje ironisch.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
So do I. Andersom hangen ze aan je lippen en volgen elke scheet wat je laat hier op het forum. Zo schattig....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zijn dan die helden? Men spreekt daar wel over, naar zolang we niet weren wie het zijn, hebben we er niks aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:45 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet je zelf beoordelen door achtergrond onderzoek en op daden te letten ,wat politici betreft wat voor wetten voeren ze door .quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:18 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wie zijn dan die helden? Men spreekt daar wel over, naar zolang we niet weren wie het zijn, hebben we er niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |