Uh nee, niet precies hetzeflde als andere griepgolven.quote:Op maandag 27 april 2020 11:55 schreef incel het volgende:
[..]
Oh precies hetzelfde dus als alle andere griepgolven?
Nee is maar goed dat er 70.000 bedrijven failliet gaan, een miljoen mensen werkloos worden en een hoop mensen depressief worden, zelfmoord plegen, relaties die kapot gaan, kinderen die getraumatiseerd raken etc. Dit is het allemaal waard dus!
Bij mensen op dergelijke posities hebben beslissingen impact. Als blijkt dat je daar niet mee om kan gaan danwel blijk geeft van andere belangen moet je niet beloond worden met een andere hoge functie, maar een stapje terug doen.quote:Op maandag 27 april 2020 12:16 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Berisping, en we gaan weer door met het leven?
Of wil je de doodstraf invoeren?
Het maakt iemand niet onbekwaam, als die een fout heeft gemaakt.
Van je fouten leer je ook.
Inderdaad, als je verder op hem doorzoekt, dan zie je juist dat hij een zeer gerespecteerd wetenschapper is!quote:Op maandag 27 april 2020 13:30 schreef Arts-assistent het volgende:
De site zwartelijstartsen.com is een zeer louche, dubieuze site, vooral gefincancieerd door één extreem wraakzuchtig persoon, die zo veel mogelijk artsen in haar val probeert mee te trekken. Al jaren lang. Dezelfde persoon achter de louche stichting SIN.
Pakken we betrouwbare informatie erbij, dan zien we dat Jaap van Dissel helemaal niet op de zwarte lijst staat.
Ik heb gastcollege's van hem gehad, ik heb hem in ieder geval heel hoog in het vaandel.quote:Op maandag 27 april 2020 13:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, als je verder op hem doorzoekt, dan zie je juist dat hij een zeer gerespecteerd wetenschapper is!
ditquote:Op maandag 27 april 2020 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van wat moet ik dat weten? Op basis van data en modellen die wij echt niet juist kunnen interpreteren?
en ditquote:Op maandag 27 april 2020 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wat moeten we dan met die modellen en cijfers? Daar ga je niet echt op in. En 'dan kunnen we het controleren' is niet echt een argument, want wij kunnen daar niks mee. Het zou alleen maar voor onrust en gezeik van Truus op Facebook zorgen, dat is voor de algehele gezondheid een stuk gevaarlijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |