SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.![]()
Je jokt. Je wil gewoon kapen. Ik praat niet meer met je.quote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Geerd het volgende:
Godver dacht dat ik weer een ban had..maar niemand opent ook ff nieuw topic![]()
Als je maar typt met mij !quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Je jokt. Je wil gewoon kapen. Ik praat niet meer met je.Ik zwaai naar dieren.![]()
Goed. Zit tijdelijk in mijn oude team. Wil er niet meer weg maar zal wel moeten. En ik leer een Engelse Nederlandse scheldwoorden. Ook leukquote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Geen last van corona...? Hier bij ns lijden ze al dik miljard verlies...gaat niet echt best volgens mij..Ns is een vrij sociaal bedrijf dus echt ontslagen ga je niet worden..althans niet op werkvloer niveau...quote:Op zondag 26 april 2020 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goed. Zit tijdelijk in mijn oude team. Wil er niet meer weg maar zal wel moeten. En ik leer een Engelse Nederlandse scheldwoorden. Ook leuk
Hoger in geen idee...Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik denk dat de staat het ook wel overeind zal houden.quote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen last van corona...? Hier bij ns lijden ze al dik miljard verlies...gaat niet echt best volgens mij..Ns is een vrij sociaal bedrijf dus echt ontslagen ga je niet worden..althans niet op werkvloer niveau...
Hoger in geen idee...Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Ook niet als je zonder broek door de trein loopt?quote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen last van corona...? Hier bij ns lijden ze al dik miljard verlies...gaat niet echt best volgens mij..Ns is een vrij sociaal bedrijf dus echt ontslagen ga je niet worden..althans niet op werkvloer niveau...
Hoger in geen idee...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja..te weinig verstand van verder maar zal wel beetje broekzak vestzak idee zijn..quote:Op zondag 26 april 2020 19:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik denk dat de staat het ook wel overeind zal houden.
Ben iig wel blij met deze werkgever..duizenden met mij..gewoon goede shitIk zwaai naar dieren.![]()
Dat gebeurt al weken niet...quote:Op zondag 26 april 2020 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook niet als je zonder broek door de trein loopt?Ik zwaai naar dieren.![]()
Als dat bij mij gebeurde dan voelde ik me heel bijzonder...een hele bus of tram met chauffeur alleen voor mijquote:![]()
![]()
Goed idee!quote:Op zondag 26 april 2020 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij een kippenhouderij werken dan![]()
Ow ik dacht ff dat dat advies aan @Geerd gegeven was, zodat-ie tenminste nog kippen kon neuken.quote:![]()
![]()
Nee ik heb headset alles !!!quote:Op zondag 26 april 2020 19:52 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Zeker, zeg het maar. Van de week? Moeten jullie het spel nog installeren?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik moest proesten dat mijn cola op het scherm vloog! Haahsha!quote:Op zondag 26 april 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht ff dat dat advies aan @:Geerd gegeven was, zodat-ie tenminste nog kippen kon neuken.![]()
Voel je je iedere dag kiplekker!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht ff dat dat advies aan @:Geerd gegeven was, zodat-ie tenminste nog kippen kon neuken.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 19:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik moest proesten dat mijn cola op het scherm vloog! Haahsha!![]()
![]()
cola? 12?quote:Op zondag 26 april 2020 19:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik moest proesten dat mijn cola op het scherm vloog! Haahsha!Ik zwaai naar dieren.![]()
Voelt vooral vrij ongemakkelijkquote:Op zondag 26 april 2020 19:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Als dat bij mij gebeurde dan voelde ik me heel bijzonder...een hele bus of tram met chauffeur alleen voor mij![]()
![]()
Ja maar jij werkt in het ov ik niet hequote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoger in geen idee...
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Nee speel het al. Maar kan door de week niet. Wekker gaat elke dag midden in de nachtquote:Op zondag 26 april 2020 19:52 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Zeker, zeg het maar. Van de week? Moeten jullie het spel nog installeren?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Maar ook daar 1.5m ? of wordt daar beetje oogje toegeknepenquote:Op zondag 26 april 2020 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt in het ov ik niet heIk zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou je wel willen he ouwe viespeuk
Ik zwaai naar dieren.![]()
Kregen nog complimenten van de arbeidsinspectie. 1,5 meter kan niet altijd gewaarborgd worden, maar over het algemeen welquote:Op zondag 26 april 2020 20:07 schreef Geerd het volgende:
Maar ook daar 1.5m ? of wordt daar beetje oogje toegeknepen'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Netjes !quote:Op zondag 26 april 2020 20:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kregen nog complimenten van de arbeidsinspectie. 1,5 meter kan niet altijd gewaarborgd worden, maar over het algemeen welIk zwaai naar dieren.![]()
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Weekend doen dan?quote:Op zondag 26 april 2020 20:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee speel het al. Maar kan door de week niet. Wekker gaat elke dag midden in de nacht
@Geerd ?![]()
Mwahquote:Op zondag 26 april 2020 19:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voelt vooral vrij ongemakkelijk(ik snap wat je bedoelt)
![]()
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 00:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, het is de verjaardag van de koning.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
King pilsquote:Op maandag 27 april 2020 00:05 schreef Geerd het volgende:
Wil ik wel een pilsje mee pakken, lijkt me echt top vent![]()
quote:Helleuh!
Een zeer gezegende koningsdag, en dat al uw gebeden verhoord mogen worden!Heb je de boom al versierd?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Alohaquote:
Gaan we nog iets aan Koningsdag doen? Vlag buiten hangen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Fijne woningsdag allemaal !"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Zelfde!
Polonaise dansen, met een groot landelijk koor "De dag die je wist dat zou komen" voor onze vorst zingen, een grote vlooienmarkt organiseren enz. natuurlijk!quote:Op maandag 27 april 2020 07:53 schreef engine het volgende:
Gaan we nog iets aan Koningsdag doen? Vlag buiten hangen?![]()
![]()
Hoelaat kan ik komen koekhappen?quote:Op maandag 27 april 2020 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]Zelfde!
[..]
Polonaise dansen, met een groot landelijk koor "De dag die je wist dat zou komen" voor onze vorst zingen, een grote vlooienmarkt organiseren enz. natuurlijk!
Insgelijksquote:![]()
Ik heb hier nog wel een pak biskwietjes liggen. Hoe lang doe je er over om naar Drenthe te rijden?quote:![]()
![]()
Daar doe ik het niet voorquote:Op maandag 27 april 2020 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een pak biskwietjes liggen. Hoe lang doe je er over om naar Drenthe te rijden?
Zullen we dan maar spijker poepen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op maandag 27 april 2020 08:08 schreef engine het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor
Zullen we dan maar spijker poepen?Goed tegen aambeien!
![]()
![]()
Had je daar last van ja?quote:
Anyway, geen plannen hier. Ik zit er aan te denken wat gereedschap van zolder te sorteren en in de schuur te gaan ophangen (ff paar planken tegen de wand aan schroeven en het daar aan ophangen), en misschien gaan we nog ff fietsen of zo.![]()
Gelukkigquote:
Rustig dagjequote:Op maandag 27 april 2020 08:11 schreef ToT het volgende:
Anyway, geen plannen hier. Ik zit er aan te denken wat gereedschap van zolder te sorteren en in de schuur te gaan ophangen (ff paar planken tegen de wand aan schroeven en het daar aan ophangen), en misschien gaan we nog ff fietsen of zo.hier ook.
Ja op normale Koningsdagen deden we sowieso ook al niet zo veel. Even op de rommelmarkt rondstruinen, harinkje happen of kibbeling eten en weer rap op huus an.quote:![]()
Ga je buurman gezelschap houden!quote:Op maandag 27 april 2020 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op normale Koningsdagen deden we sowieso ook al niet zo veel. Even op de rommelmarkt rondstruinen, harinkje happen of kibbeling eten en weer rap op huus an.![]()
Beide!quote:Op maandag 27 april 2020 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Die suïcidale manisch depressieve, of de verbitterde met z'n halve long?![]()
quote:Daar word ik dan weer niet vrolijker van.
Neuh, ik spendeer de dag liever met m'n gezinnetje!Straks wat fietsen of zo. Tussendoor de zolder wat opruimen en wat klussen in de schuur.
Misschien samen tompoucen maken.![]()
![]()
En om 16:00 het glas heffen op jouw koning des lands (die niet eens van jouw bestaan afweet en nooit op jouw verjaardag komt)quote:Op maandag 27 april 2020 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]Daar word ik dan weer niet vrolijker van.
Neuh, ik spendeer de dag liever met m'n gezinnetje!Straks wat fietsen of zo. Tussendoor de zolder wat opruimen en wat klussen in de schuur.
![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 09:32 schreef stokj het volgende:
[..]
En om 16:00 het glas heffen op jouw koning des lands (die niet eens van jouw bestaan afweet en nooit op jouw verjaardag komt)Inderdaad!
Ik zit echt NÉT met mevrouw ToT te bespreken dat het ons allebei weinig boeit.![]()
![]()
En als ie langskomt kan je toch niet met hem praten alsof het je niffo is.quote:Op maandag 27 april 2020 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad!
Ik zit echt NÉT met mevrouw ToT te bespreken dat het ons allebei weinig boeit.![]()
Is dat in de Filipijnen geen Vaderdag?quote:Op maandag 27 april 2020 09:35 schreef ToT het volgende:
Nu moet ik toegeven dat een internationale Duterte-dag mij ook vrij weinig zou doen natuurlijk!![]()
"Hey Wimlex, mattie! Heb je nog wat geneukt gozer?"quote:Op maandag 27 april 2020 09:37 schreef stokj het volgende:
[..]
En als ie langskomt kan je toch niet met hem praten alsof het je niffo is.![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 09:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Is dat in de Filipijnen geen Vaderdag?De vader des vaderlands?
![]()
![]()
Dan krijg je een reactie als van “wat is een mattie, wat houdt geneukt in en is gozer hetzelfde als clochard”?quote:Op maandag 27 april 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hey Wimlex, mattie! Heb je nog wat geneukt gozer?"![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 09:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan krijg je een reactie als van “wat is een mattie, wat houdt geneukt in en is gozer hetzelfde als clochard”?![]()
![]()
![]()
!
![]()
Denk dat maxima wel blik schultenbrau op bed gebracht heeftquote:![]()
![]()
Ja sws !!quote:Op maandag 27 april 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat maxima wel blik schultenbrau op bed gebracht heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Stiekem vinden die het nu heerlijk om gewoon lekker thuis te kunnen blijven, slonzig kloffie aan.....misschien kan Maxima nog wel meer doen dan alleen een blikje bier op bedbrengen.....![]()
![]()
Denk dat hij ipv thee of koffie wakker wordt met champagne en het bier pas bij de lunch als melk drinkt.quote:![]()
Denk dat zij toch de baas in huis is en dat Willem thuis als echtgenoot niks te zeggen heeft.quote:Op maandag 27 april 2020 10:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stiekem vinden die het nu heerlijk om gewoon lekker thuis te kunnen blijven, slonzig kloffie aan.....misschien kan Maxima nog wel meer doen dan alleen een blikje bier op bedbrengen.....![]()
Echt he..lekker ff samen met die dochters geen gezeikquote:Op maandag 27 april 2020 10:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stiekem vinden die het nu heerlijk om gewoon lekker thuis te kunnen blijven, slonzig kloffie aan.....misschien kan Maxima nog wel meer doen dan alleen een blikje bier op bedbrengen.....Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja zal mij niks verbazen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat zij toch de baas in huis is en dat Willem thuis als echtgenoot niks te zeggen heeft.![]()
![]()
Denk je?quote:Op maandag 27 april 2020 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat zij toch de baas in huis is en dat Willem thuis als echtgenoot niks te zeggen heeft.![]()
![]()
Zoals het hoortquote:Op maandag 27 april 2020 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat zij toch de baas in huis is en dat Willem thuis als echtgenoot niks te zeggen heeft.
Jaquote:
Vrij simpel, niet druk over maken. Kies m'n momenten wel om de strijd aan te gaanquote:Op maandag 27 april 2020 10:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe leg je je daarbij neer dat zij de 'baas' is?
Uiteindelijk wel hequote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hm, voelt het niet raar dat iemand dan bepaalde dingen voor jou bepaald?quote:Op maandag 27 april 2020 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Vrij simpel, niet druk over maken. Kies m'n momenten wel om de strijd aan te gaan![]()
Een geschreven feitquote:Op maandag 27 april 2020 11:13 schreef stokj het volgende:
Is dat een geschreven of ongeschreven regel'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Nee maakt mij niet uit. En als het me wel uitmaakt doe ik het niet. Betekent niet dat ik maar slaafs alles doe he.quote:Op maandag 27 april 2020 11:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Hm, voelt het niet raar dat iemand dan bepaalde dingen voor jou bepaald?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 11:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
![]()
Haha, CinderellabordjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vanmiddag pas toasten met de koning, maar het gebakje was heerlijk!quote:Op maandag 27 april 2020 12:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker!
Heeft de tompouce gesmaakt (en waar was het oranjebitter)
![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 12:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vanmiddag pas toasten met de koning, maar het gebakje was heerlijk!![]()
![]()
Nice even swj lastig vallenquote:![]()
![]()
![]()
We hebben iets te vieren tochquote:![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 17:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief durft deze uitdaging best aan.....
succes dan maar
quote:Op maandag 27 april 2020 17:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief durft deze uitdaging best aan.....
![]()
![]()
Ik sla even over.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die live posts krijgen de kleur niet. Na refreshen van de pagina wordt wel weer alles oranjequote:![]()
k sla even over.quote:Op maandag 27 april 2020 17:06 schreef engine het volgende:[..]
![]()
![]()
[quote]Op maandag 27 april 2020 17:04 schreef Geerd het volgende:
[..]succes dan maar
[/quote]
Watjes!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2020 17:09:46 ]![]()
Watjes!quote:
[/quote]
Nietes
Tijdens mijn studie was er een gast die een weddenschap deed met een maat. Ze haalden een 'kip 40' bij de Burger King en die gast at tijdens de Fourier Analyse les alle kipnuggets op. Om vervolgens niet lang na het laatste stukje in zijn tas over te geven.![]()
alleen jij kan er dan weer wat ranzigs van maken hè.....quote:Op maandag 27 april 2020 17:17 schreef stokj het volgende:
Tijdens mijn studie was er een gast die een weddenschap deed met een maat. Ze haalden een 'kip 40' bij de Burger King en die gast at tijdens de Fourier Analyse les alle kipnuggets op. Om vervolgens niet lang na het laatste stukje in zijn tas over te geven.![]()
![]()
Hey!quote:Op maandag 27 april 2020 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Die live posts krijgen de kleur niet. Na refreshen van de pagina wordt wel weer alles oranje![]()
![]()
Het waarnemen van ervaringenquote:Op maandag 27 april 2020 17:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
alleen jij kan er dan weer wat ranzigs van maken hè.....![]()
![]()
Nee want mijn verjaardag moet nog komen.quote:Op maandag 27 april 2020 17:47 schreef Amee het volgende:
Hallo, jongens en meisjes?
Vieren we een beetje koningsdag?![]()
Dit.....quote:Op maandag 27 april 2020 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee want mijn verjaardag moet nog komen.![]()
Valt me uit dat topic bij KLB op dat veel mensen negatief zijn over koningsdag.
Voordat oom Mark aan de macht kwam wou hij net als Geert af van het koningshuis. In ieder geval louter een ceremonieel koningshuis. Maar nu is Mark goeie vrienden met Willem.![]()
Wanneer?quote:Op maandag 27 april 2020 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee want mijn verjaardag moet nog komen.![]()
Mark is vriendjes met iedereen.quote:Op maandag 27 april 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
Valt me uit dat topic bij KLB op dat veel mensen negatief zijn over koningsdag.
Voordat oom Mark aan de macht kwam wou hij net als Geert af van het koningshuis. In ieder geval louter een ceremonieel koningshuis. Maar nu is Mark goeie vrienden met Willem.
Wees niet als Mark.Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Want dan ben je de riolering van Nederland?quote:Op maandag 27 april 2020 17:58 schreef RTR het volgende:
[..]
Mark is vriendjes met iedereen.
[b]Wees niet als Mark.[/b]![]()
Dat ook weer niet maar ik begrijp simpelweg niet waarom die kerel zo populair isquote:Op maandag 27 april 2020 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Want dan ben je de riolering van Nederland?Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Komt door zijn lach denk ik.quote:Op maandag 27 april 2020 18:04 schreef RTR het volgende:
[..]
Dat ook weer niet maar ik begrijp simpelweg niet waarom die kerel zo populair is![]()
Er valt weinig te lachen helaas:squote:Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Kan je nagaan wat voor effect dat heeft op ons. Iemand die alsmaar lacht (en ons misschien uitlacht).quote:![]()
Die van benedenquote:Op maandag 27 april 2020 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb twee verjaardagen, welke wil je weten![]()
![]()
Leuk hé, we hebben ons best gedaan om ze eindelijk dit geluk te gevenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
Leuk hé, we hebben ons best gedaan om ze eindelijk dit geluk te gevenGeef mij ook eens wat geluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Door de Corona is het assortiment wat minder dan normaal.quote:
De enige die ik nu in het assortiment heb is collega P. Maar ik raad hem niet aan voor jou. Hij is lang, beetje boerengezicht en lichaamsbouw (chubby) en rookt volgens mij. Heeft wel een tattoe.
Kan zorgzaam zijn en al maar als hij boos is dan kan hij dramatisch doen.
Anderzijds heb je ons toch?![]()
![]()
Yessquote:Nog even in het zonnetje op het balkon
Ik rook zelf ook, dus wat dat betreft..quote:Op maandag 27 april 2020 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Door de Corona is het assortiment wat minder dan normaal.
De enige die ik nu in het assortiment heb is collega P. Maar ik raad hem niet aan voor jou. Hij is lang, beetje boerengezicht en lichaamsbouw (chubby) en rookt volgens mij. Heeft wel een tattoe.
Kan zorgzaam zijn en al maar als hij boos is dan kan hij dramatisch doen.
Anderzijds heb je ons toch?
Maar nee zoek zelf wel iemand
Zal ik hem introduceren?quote:Op maandag 27 april 2020 19:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook, dus wat dat betreft..
Maar nee zoek zelf wel iemand
Ja, sinds ik geen werkbezoeken mag afleggen kom ik geen mensen meer tegen helaas.![]()
Oh nee hoeft niet hoor, ben je gek. Komt vanzelf iemand op mijn pad. Zo niet, jammer danquote:Op maandag 27 april 2020 19:06 schreef stokj het volgende:
Zal ik hem introduceren?
Ja, sinds ik geen werkbezoeken mag afleggen kom ik geen mensen meer tegen helaas.
Heb je dat geaccepteerd als persoon zijnde, dat als niemand komt het maar zo is? (ik wel namelijk).quote:Op maandag 27 april 2020 19:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh nee hoeft niet hoor, ben je gek. Komt vanzelf iemand op mijn pad. Zo niet, jammer dan![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk hé, we hebben ons best gedaan om ze eindelijk dit geluk te gevenVan harte gegund en wij mogen bruidsmeisjes zijn toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stokj sowiesoquote:Op maandag 27 april 2020 19:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van harte gegund en wij mogen bruidsmeisjes zijn toch??
Jawelquote:
quote:Op maandag 27 april 2020 19:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van harte gegund en wij mogen bruidsmeisjes zijn toch??Ik dacht dat ik het huwelijk mocht voltrekken vanuit mijn rol als HoS.quote:
Maar bruidsjongen is ook prima hoor! Dan mag Cinderelladreamer het boeket vangen!![]()
Haahaha okay!quote:Op maandag 27 april 2020 18:56 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
![]()
Goeie!
Na de zomer als alles weer begint en iedereen weer er in is gekomen.![]()
Okay!quote:Op maandag 27 april 2020 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
YessNog even in het zonnetje op het balkon
![]()
Ben je de worst aan het grillenquote:Op maandag 27 april 2020 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
YessNog even in het zonnetje op het balkon
![]()
![]()
(deze moest ik gewoon even zeggen)
![]()
Kan er niks aan veranderen hequote:Op maandag 27 april 2020 19:09 schreef stokj het volgende:
Heb je dat geaccepteerd als persoon zijnde, dat als niemand komt het maar zo is? (ik wel namelijk).
En wat heb je op de digitale vrijmarkt gekocht?quote:
In deze tijden moet de zwarte economie ook blijven draaien.![]()
Haha, niks.quote:Op maandag 27 april 2020 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
En wat heb je op de digitale vrijmarkt gekocht?
Vandaag lekker rustig aan gedaan. Klein beetje wat spullen op zolder uitgezocht, beetje geneukt, bij wat vrienden op bezoek geweest, lekker gegeten...![]()
![]()
Ik heb net weer bij de Lush besteldquote:Op maandag 27 april 2020 21:35 schreef stokj het volgende:
En wat heb je op de digitale vrijmarkt gekocht?
In deze tijden moet de zwarte economie ook blijven draaien.
![]()
Fakking aidslijers die de Nederlandse vlag vandaag op de kop hebben opgehangen als protest tegen de intelligente lockdown!
Ik heb er een aantal gezien!
![]()
![]()
Die zijn niet goed in hun bovenkamer hoorquote:Op maandag 27 april 2020 21:38 schreef ToT het volgende:
Fakking aidslijers die de Nederlandse vlag vandaag op de kop hebben opgehangen als protest tegen de intelligente lockdown!
quote:Op maandag 27 april 2020 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die zijn niet goed in hun bovenkamer hoorEcht ja!
Zie je een hele rij vlaggen in een straat (waaronder 1 HEUL erg grote), en zie je tussendoor 1 oetlul die zo nodig ff dwars moet liggen.
Ik neem aan dat de hele straat bij hem voor de deur heeft staan applaudisseren voor deze heldenactie hoor!![]()
![]()
Maar echt hoor. Het is voor niemand leuk, maar wat wil je dan? Het virus zich ongecontroleerd laten verspreiden? Denk niet iemand daar ook maar blij van wordt. Het is gewoon even voor iedereen kut. Mijn oma zit al weken opgesloten in haar kamertje, mensen verliezen hun baan, kunnen hun familie en vrienden niet zien. Dat is niet voor de lol of om te pesten, dat is om mensenlevens te redden.quote:Op maandag 27 april 2020 21:46 schreef ToT het volgende:
Echt ja!
Zie je een hele rij vlaggen in een straat (waaronder 1 HEUL erg grote), en zie je tussendoor 1 oetlul die zo nodig ff dwars moet liggen.
Ik neem aan dat de hele straat bij hem voor de deur heeft staan applaudisseren voor deze heldenactie hoor!
Idioten die dat niet snappen
"Ja maar we verlammen nu het hele land voor een handjevol dikke rokende diabetische bejaarden!"quote:Op maandag 27 april 2020 21:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Het is voor niemand leuk, maar wat wil je dan? Het virus zich ongecontroleerd laten verspreiden? Denk niet iemand daar ook maar blij van wordt. Het is gewoon even voor iedereen kut. Mijn oma zit al weken opgesloten in haar kamertje, mensen verliezen hun baan, kunnen hun familie en vrienden niet zien. Dat is niet voor de lol of om te pesten, dat is om mensenlevens te redden.
Idioten die dat niet snappen![]()
![]()
Toe maar! Wat vond je het lekkerst van de dagquote:Op maandag 27 april 2020 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, niks.
Vandaag lekker rustig aan gedaan. Klein beetje wat spullen op zolder uitgezocht, beetje geneukt, bij wat vrienden op bezoek geweest, lekker gegeten...![]()
![]()
Jij houdt van zeepdingetjes voor het bad hequote:Op maandag 27 april 2020 21:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb net weer bij de Lush besteld![]()
![]()
Nou dat was toch wel het uitzoeken van de spulletjes op zolder hoor!quote:Op maandag 27 april 2020 21:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Toe maar! Wat vond je het lekkerst van de dag![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou zeg, wist niet dat je zo meegaand was met het vaderland!quote:Op maandag 27 april 2020 21:38 schreef ToT het volgende:
Wel raar dat ze zoiets doen.![]()
Aha, daar vond dus de ........ plaatsquote:Op maandag 27 april 2020 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat was toch wel het uitzoeken van de spulletjes op zolder hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm, pardon? Opa van een vriend van mij is overleden laatst. De man had altijd gezond geleefd. Lekker alles over één kam scherenquote:Op maandag 27 april 2020 21:52 schreef ToT het volgende:
"Ja maar we verlammen nu het hele land voor een handjevol dikke rokende diabetische bejaarden!"
Zeggen mensen dit echt..?Ja, maar ben voornamelijk van de gezichtsscrubs en maskertjes en de massagebars van Lushquote:Op maandag 27 april 2020 21:54 schreef stokj het volgende:
Jij houdt van zeepdingetjes voor het bad he![]()
Niet dat ermee gemasseerd wordt, maar het is goed voor de huid en ruikt zo lekker
Whehe!quote:Ja was één of andere BN'er die daar mee aan kwam zetten, en er zijn idd mensen die dat hebben overgenomen.quote:Op maandag 27 april 2020 21:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ehm, pardon? Opa van een vriend van mij is overleden laatst. De man had altijd gezond geleefd. Lekker alles over één kam scheren
Zeggen mensen dit echt..?![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 21:56 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, maar ben voornamelijk van de gezichtsscrubs en maskertjes en de massagebars van Lush![]()
Niet dat ermee gemasseerd wordt, maar het is goed voor de huid en ruikt zo lekker![]()
![]()
![]()
Gers Pardoel, of soortgelijk figuur?quote:Op maandag 27 april 2020 21:58 schreef ToT het volgende:
Ja was één of andere BN'er die daar mee aan kwam zetten, en er zijn idd mensen die dat hebben overgenomen.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 21:58 schreef ToT het volgende:
Ja was één of andere BN'er die daar mee aan kwam zetten, en er zijn idd mensen die dat hebben overgenomen.![]()
![]()
![]()
Ruik nu ook lekker naar honing en roosjesquote:
Lekker zoetquote:Op maandag 27 april 2020 22:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ruik nu ook lekker naar honing en roosjes![]()
![]()
Zowel van binnen als buiten verrotquote:Op maandag 27 april 2020 22:04 schreef stokj het volgende:
Dan ben je van binnen zoet (en van buiten zuur/zout?)
Weet ik niet eens meer.quote:Op maandag 27 april 2020 21:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gers Pardoel, of soortgelijk figuur?
Sowieso zijn er wel meer BN'ers die het zo nodig vonden om te doen alsof iedereen de regels maar aan de laars moest lappen en gezellig naar hun concerten moest blijven komen.![]()
Ah, Kluun's breedbekpaki heeft inderdaad een baard laten groeien, ja!quote:Op maandag 27 april 2020 22:03 schreef stokj het volgende:
@:tot dit doet me denken aan
[ afbeelding ]
Oh wacht, dat is een gezwel!![]()
![]()
Flitsbezoek ik ga slapen. Ik wens jou ook een fijne nachtrust en goeie dromen.quote:
Gelieve verwijderen![]()
Voor jou ook!quote:Op maandag 27 april 2020 22:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Flitsbezoek ik ga slapen. Ik wens jou ook een fijne nachtrust en goeie dromen.![]()
Jawel!quote:Op maandag 27 april 2020 22:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hey Tot, alles okay?
Ik ben de laatste tijd vrij druk.
Ja die indruk had ik al wel!Haha!
![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 22:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Flitsbezoek ik ga slapen. Ik wens jou ook een fijne nachtrust en goeie dromen.Maf ze!
![]()
Nee joh, ergens ben je wel zoetquote:Op maandag 27 april 2020 22:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zowel van binnen als buiten verrot![]()
Man man manquote:Op maandag 27 april 2020 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, Kluun's breedbekpaki heeft inderdaad een baard laten groeien, ja!
Oh wacht, dat is een gezwel!![]()
![]()
Xdquote:Op dinsdag 28 april 2020 06:57 schreef ToT het volgende:
[..]
BEN GOFTEDOMME NET WAKKER, EN JE BEGINT METEEN WEER MET DIT GEDREIN?Hee man!
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja me2quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook wel. Had alleen wel wat langer willen slapen!Zonder wrijving geen glans![]()
Okee dan!quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Na drie vrije dagen weer druk aan het werk deze week
Dus het werk heeft zich in de tussentijd opgestapeld?![]()
![]()
Er zal zich hier en daar wel weer stof opgestapeld liggen, maar dat is eigenlijk altijd wel als ik na een week weer terugkom bij de cliëntenquote:Op dinsdag 28 april 2020 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Dus het werk heeft zich in de tussentijd opgestapeld?![]()
![]()
Ah, thuiszorg he?quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er zal zich hier en daar wel weer stof opgestapeld liggen, maar dat is eigenlijk altijd wel als ik na een week weer terugkom bij de cliënten
Heeft mijn moeder ook, maar ook verzorging voor haarzelf.Nu kreeg ze onlangs een berichtje dat ze vanaf donderdag niet meer gewassen wordt, maar dat er dan een zuster met een mondkapje langs komt en dat ze zichzelf bij de wastafel moet gaan wassen terwijl de zuster op afstand kijkt of ze het wel goed doet!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is hier al een aantal weken.....al komt er hier sowieso niemand, zelfs niet toekijkenquote:Op dinsdag 28 april 2020 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, thuiszorg he?
Heeft mijn moeder ook, maar ook verzorging voor haarzelf.Nu kreeg ze onlangs een berichtje dat ze vanaf donderdag niet meer gewassen wordt, maar dat er dan een zuster met een mondkapje langs komt en dat ze zichzelf bij de wastafel moet gaan wassen terwijl de zuster op afstand kijkt of ze het wel goed doet!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is hier al een aantal weken.....al komt er hier sowieso niemand, zelfs niet toekijkenEcht te erg!
Mijn moeder heeft al vaker gezegd dat ze geen pottenkijkers moet hebben. Ook als er 2 zusters kwamen, moest 1 van hen maar in de woonkamer wachten terwijl de ander haar zat te wassen.
En om dan van een afstand geobserveerd te worden hoe je je zit te wassen?![]()
![]()
Kan gewoon echt niet inderdaad.....maar er wordt niks aan gedaan helaas....quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]Echt te erg!
Mijn moeder heeft al vaker gezegd dat ze geen pottenkijkers moet hebben. Ook als er 2 zusters kwamen, moest 1 van hen maar in de woonkamer wachten terwijl de ander haar zat te wassen.
En om dan van een afstand geobserveerd te worden hoe je je zit te wassen?![]()
Goedemorgen
Maatjequote:
Ik hoorde een van de zusters dat ook gisteren zeggen tijdens hun overleg.quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, thuiszorg he?
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE![]()
![]()
Vrij weinig ook. Lekker buiten maar was rustig.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Behalve tompouce gegeten op werk, niets van gemerkt. Haha!
Jij?Zonder wrijving geen glans![]()
Gebarbecued?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrij weinig ook. Lekker buiten maar was rustig.![]()
Haha! Goed om eindelijk eens een nee te horen! Iedereen is tegenwoordig aan het barbecuen.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2020 09:36:54 ]![]()
Ja dat moet ook niet te vaak.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Goed om eindelijk eens een nee te horen! Iedereen is tegenwoordig aan het barbecuen.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik vind er eigenlijk niet zoveel aan. Al dat vlees. Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat moet ook niet te vaak.![]()
Soms wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niet zoveel aan. Al dat vlees. Haha!Zonder wrijving geen glans![]()
3x in de zomer ok?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Eens per drie jaar.
Het is gezellig. Dat dan weer wel!Zonder wrijving geen glans![]()
Mijn broer heeft inmiddels contact opgenomen, en het schijnt gewoon echt niet meer te mogen, dat douchen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:23 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik hoorde een van de zusters dat ook gisteren zeggen tijdens hun overleg.![]()
![]()
Ja. Omdat de verzorgenden geen beschermingsmiddelen krijgen. Het is niet anders. Ze moeten ook zichzelf beschermen én de ouderen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn broer heeft inmiddels contact opgenomen, en het schijnt gewoon echt niet meer te mogen, dat douchen.![]()
quote:
Groentes kunnen ook prima op de barbeque hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niet zoveel aan. Al dat vlees. Haha!
Dat wel! Maar als ik bij anderen barbecued is er nooit groente en heel weinig van iets anders. Is echt alleen maar vlees waar je na twee stukjes al misselijk wordt. Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Groentes kunnen ook prima op de barbeque hoor![]()
Snap ik.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja. Omdat de verzorgenden geen beschermingsmiddelen krijgen. Het is niet anders. Ze moeten ook zichzelf beschermen én de ouderen.
Ja ik heb hier nog 50 FFP-1 maskers liggen die ik zo bij mijn moeder kan afleveren als dat zou betekenen dat ze weer gedoucht kan worden, maar dat is vast niet goed genoeg.![]()
Ja is wel zo, maakt veel uit wat je in huis haalt. Zo'n bbq pakket van de supermarkt is vaak niet veel bijzonders.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat wel! Maar als ik bij anderen barbecued is er nooit groente en heel weinig van iets anders. Is echt alleen maar vlees waar je na twee stukjes al misselijk wordt. Haha!
Je eigen paprika's enzo meenemen naar de volgende barbecue![]()
Nee, dat zal niet helpen idd!quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik.
Ja ik heb hier nog 50 FFP-1 maskers liggen die ik zo bij mijn moeder kan afleveren als dat zou betekenen dat ze weer gedoucht kan worden, maar dat is vast niet goed genoeg.![]()
Dat is dan ook zo beledigend. Alsof je niet genoegen neemt met wat je wordt voorgeschoteldquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is wel zo, maakt veel uit wat je in huis haalt. Zo'n bbq pakket van de supermarkt is vaak niet veel bijzonders.
Je eigen paprika's enzo meenemen naar de volgende barbecue![]()
![]()
![]()
Dat is dan eigenlijk toch ook zo?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo beledigend. Alsof je niet genoegen neemt met wat je wordt voorgeschoteld![]()
![]()
Bij vrienden zou het wel kunnen maar bij bij mensen die ik niet goed ken zou ik het ook niet doen
Wij hebben vorige week al gebbq't.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:56 schreef noodgang het volgende:
Is het al tijd om de BBQ aan te steken?
Maar bedoel je of 10.00 een goede bbq-tijd is?
Vast wel!![]()
![]()
Ja, maar dat hoef je het niet zo duidelijk te laten merken! Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is dan eigenlijk toch ook zo?![]()
![]()
Bij vrienden zou het wel kunnen maar bij bij mensen die ik niet goed ken zou ik het ook niet doen![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef je het niet zo duidelijk te laten merken! Haha!![]()
Zou je zelf beledigd zijn als iemand eten meeneemt?![]()
Aan de andere kant, we houden er ook rekening mee als iemand vegetarisch ofzo is.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee, ik denk niet dat ik dat beledigend zou vinden. Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:07 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zou je zelf beledigd zijn als iemand eten meeneemt?![]()
Aan de andere kant, we houden er ook rekening mee als iemand vegetarisch ofzo is.
Maar het hangt ook af van welke gelegenheid![]()
Gelukkig is niemand die ik ken, vegetarisch.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2020 10:14:55 ]![]()
Gelukkig maar; met een broccoli is het niet echt gezellig kletsen!quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:14 schreef Amee het volgende:
Gelukkig is niemand die ik ken, vegetarisch.
Preien zijn ook niet bepaald dijenkletsers of zo.![]()
Nouuu, soms zijn ze beter gezelschap dan mensenquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig maar; met een broccoli is het niet echt gezellig kletsen!
Preien zijn ook niet bepaald dijenkletsers of zo.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Nouuu, soms zijn ze beter gezelschap dan mensenOok weer waar, ja!
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: