Wil niet zeggen dat m'n gewicht niet boven het normale uit kan komenquote:Op zondag 26 april 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Maar jij sport heel veel dus je kan nooit te dik zijn
![]()
Heb een broertje dood aan “geen makkelijke eter”.quote:Op zondag 26 april 2020 19:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke eter. Ik kook al sommige dagen gescheiden. Vandaag salade erbij willen ze ook niet.. nou succes ik wel. En ik laat de kinderen soms voor eten dan eten wij wat anders.
Volgens de bmi zit ik goed maar er mag toch wel wat van af.quote:Op zondag 26 april 2020 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat m'n gewicht niet boven het normale uit kan komen
Kloptquote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel veel sporten en dik kan gewoon hoor.
Samequote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de bmi zit ik goed maar er mag toch wel wat van af.
Dus ik geef mezelf zo een schop en ga nog even wandelen
Ik heb juist een te hoge bmi maar toch zit het wel goed.quote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de bmi zit ik goed maar er mag toch wel wat van af.
Dus ik geef mezelf zo een schop en ga nog even wandelen
Oeh pics!quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameHeb er deze week al 60km op zitten (hiken + hardlopen). Dus ik heb vanvond even vrij
Ja ik ben een slechte moeder en voed niet goed opquote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een broertje dood aan “geen makkelijke eter”.
Mijn kinderen vreten alles wat we ze voorzetten, pure opvoeding.
Goed hoorquote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameHeb er deze week al 60km op zitten (hiken + hardlopen). Dus ik heb vanvond even vrij
Hihaho. Nee.quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Om te beginnen je gespierde benen?
Met zulke afstanden is even niks wel lekker ja.quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil ook wandelen maar weet niet of het de bedoeling is om ergens een klompenpad op te zoeken.quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AH ja, hoop geschipperquote:Op zondag 26 april 2020 19:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke eter. Ik kook al sommige dagen gescheiden. Vandaag salade erbij willen ze ook niet.. nou succes ik wel. En ik laat de kinderen soms voor eten dan eten wij wat anders.
nee faxiepudding klinkt lekker wou je zeggenquote:
Wat is een klompenpad?quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wandelen maar weet niet of het de bedoeling is om ergens een klompenpad op te zoeken.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wandelen maar weet niet of het de bedoeling is om ergens een klompenpad op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |