Welke FOK! chimi wil jij doorboren dan?quote:Op zondag 26 april 2020 23:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat het uitlekken van deze foto mijn kansen bij de FOK!chimi's om zeep helpt, want in dat geval zou ik een claim tot schadevergoeding moeten indienen.
Ik dacht eerder dat je er zo uitzag:quote:Op zondag 26 april 2020 22:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Val ik daar ff gigantisch door de mand
Toegegeven, ik ben sexier dan op deze foto. Dat gezegd hebbende is m'n ex ook knapper dan deze foto suggereert.
En ik wil haar dus geen veren in haar reet steken, maar eerlijkheidshalve moet ik dit even hebben gedeeld.
Bronnen met een adviserende rol hebben mij ingefluisterd dat ik terughoudend moet zijn met het delen van dergelijke gevoelige informatie. Dit ten einde humoristische doch bespottende opmerkingen te voorkomen.quote:
Nou. Ja. Jij hebt een dikke vadsige harses. Dus.quote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat je er zo uitzag:
[ afbeelding ]
Dit ben ik:quote:Op zondag 26 april 2020 23:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou. Ja. Jij hebt een dikke vadsige harses. Dus.
Hier ben ik inderdaad ook wel van overtuigd. Eenmans trek je haar niet over de streep in elk geval.quote:Op zondag 26 april 2020 23:59 schreef Smack10 het volgende:
Maar we dwalen af, Miljuschka delen tijdens een gangbang, dat kan zij makkelijk aan.
Zou ze double anal aankunnen?quote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier ben ik inderdaad ook wel van overtuigd. Eenmans trek je haar niet over de streep in elk geval.
Maar goed dat het daar vergroot staat, anders had ik de grap niet gesnapt.quote:
Het zijn allebei vrouwen.quote:Op maandag 27 april 2020 00:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wacht er was iets met die foto. Maar wat?
Speciaal gedaan voor jou inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2020 00:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar goed dat het daar vergroot staat, anders had ik de grap niet gesnapt.
Haha, ik zag je falenquote:Op maandag 27 april 2020 00:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Speciaal gedaan voor jou inderdaad.
Dat is de onvoorziene bijwerking van de hardcore mobiele FOK!er. 'T leven van een stryder gaat niet over rozen.quote:
Interracial gangbang voor haar dan.quote:Op maandag 27 april 2020 00:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit nog op het preutsheidlevel waarop piemels niet mogen raken.
Ik wil niet reageren met creampie, maar ik doe 't toch.quote:
Nou inderdaad. Zo lijken ze net een extra vetrolquote:Op zondag 26 april 2020 19:52 schreef GM78 het volgende:
Niks mis mee.
Ze zit dan ook wel in een houding, waarbij de vetrolletje goed zichtbaar zijn.
Al hadden de tieten voor haar figuur wel wat groter mogen zijn.
Die is van harte welkom in mijn bedje![]()
Man! wat moet dit voorstellen???quote:Op zondag 26 april 2020 18:23 schreef Newone82 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B_cl7UhJRs_/?igshid=129fsq81reyxo
Klacht: fantasie heeft plaats gemaakt voor realiteit.
Zoals zo vaak in het leven😢😢
Mjah. Niks mis mee hoor. Maar ze is uiteindelijk net als al die andere insta sletjes, alles voor de aandacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |