Bedanktquote:Op zondag 26 april 2020 18:28 schreef ZarB het volgende:
Als dit het meeste is wat jij doorgaans van een naakte vrouw te zien krijgt heb ik wel een beetje meelij met je.
Beetje anticlimax ja. Zat al klaar met de 450mm in de hand, is er niks te zienquote:
Zie die dikke blubbervouwen danquote:Op zondag 26 april 2020 18:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Viesdikwat een smakeloos figuur ben je toch ook.
ik ben nog in afwachting van het naaktquote:Op zondag 26 april 2020 18:23 schreef Newone82 het volgende:
Goedeavond Fokkers!
Mijn droomvrouw komt in de buurt van Miljuschka, er was dus altijd wat te fantaseren hoe ze er naakt uit zou zijn.
Nu heeft die fantasie plaats gemaakt voor realiteit, want ze staat halfnaakt op IG.
Shit, nu niks meer te fantaseren. Hoe hiermee om te gaan?!
https://www.instagram.com/p/B_cl7UhJRs_/?igshid=129fsq81reyxo
Klacht: fantasie heeft plaats gemaakt voor realiteit.
Zoals zo vaak in het leven😢😢
Schrijf het dan op zijn oudhollands als vieschdique, dat heeft nog wat penache.quote:
Ben ook wel het balen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 50 bent en naast je kijkt op de bank
Die ex van jou was anders ook bepaald geen schoonheidquote:Op zondag 26 april 2020 18:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Viesdikwat een smakeloos figuur ben je toch ook.
Gelukkig heb ik m'n pijlen nu gericht op @Ameequote:Op zondag 26 april 2020 19:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die ex van jou was anders ook bepaald geen schoonheid
En hoe weet jij dat nou weerquote:Op zondag 26 april 2020 19:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die ex van jou was anders ook bepaald geen schoonheid
Ere wie ere toekomt, ouwe troll.quote:Op zondag 26 april 2020 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Schrijf het dan op zijn oudhollands als vieschdique, dat heeft nog wat penache.
Mensen proberen lokken naar je eigen verpauperde subforum waar geen hond meer komtquote:Op zondag 26 april 2020 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ONZ / Miljuschka is weer geil aan het doen
ONZ / Maarssenquote:Op zondag 26 april 2020 19:42 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Mensen proberen lokken naar je eigen verpauperde subforum waar geen hond meer komt
Die foto van jou en haar, jwt.quote:
Help m'n geheugen even, ik post zelden foto's. Als ik 'm gepost heb zal ik er ongetwijfeld enorm sexy op staan.quote:
Onterechte klacht, met printouts van fantasieën kun je de muur van je fapzolder niet behangen.quote:Op zondag 26 april 2020 18:23 schreef Newone82 het volgende:
Goedeavond Fokkers!
Mijn droomvrouw komt in de buurt van Miljuschka, er was dus altijd wat te fantaseren hoe ze er naakt uit zou zijn.
Nu heeft die fantasie plaats gemaakt voor realiteit, want ze staat halfnaakt op IG.
Shit, nu niks meer te fantaseren. Hoe hiermee om te gaan?!
https://www.instagram.com/p/B_cl7UhJRs_/?igshid=129fsq81reyxo
Klacht: fantasie heeft plaats gemaakt voor realiteit.
Zoals zo vaak in het leven😢😢
Jammer dat ik er geen 10/10 meer van kan maken inderdaadquote:Op zondag 26 april 2020 21:09 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
10 posts, waarvan 8 van jezelf.
nuf said
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |