Oh ik vind het best spannendquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:14 schreef BeriBeri het volgende:
Ben bij aflevering 3 van Into the Night
Wordt het nog spannend? Vind het redelijk saai tot nu toe
Wat is die Rachel Weisz nog een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Denk dat je disobedience met Rachel weis en rachel mcadams ook tof zal vinden. Speelt zich ook af in de joods orthodoxe gemeenschap in New York.
Imo 1 van de mooiste actricesquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:28 schreef ato het volgende:
[..]
Wat is die Rachel Weisz nog een mooie vrouw.
Ha, toevallig net vandaag Langoliers gekeken! Zo oud en knullig, maar toch zo moeilijk om te stoppen met kijken ook al heb je het tig keer gezien. The Birds net zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:24 schreef TLC het volgende:
Into the night niet gezien, maar de omschrijving doet me denken aan de Langoliers van Stephen King
Klopt, als twee druppels water.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:24 schreef TLC het volgende:
Into the night niet gezien, maar de omschrijving doet me denken aan de Langoliers van Stephen King
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Proberen ze een Lostje te doen ja? Dank voor je comment, dan haak ik gelijk af.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:59 schreef zipcon het volgende:
Ik vond Into the night toch iets te veel drama en te weinig mysterie/sci-fi. Mss dat een 2e seizoen meer zou onthullen.
Ik wou de beruchte serie niet noemen, maar het heeft zeker "inspiratie" ervan. Er zijn hier wel een aantal fans, ik ben benieuwd wat zij allemaal goed vinden aan deze reeksquote:
Niet zo heel veel. Ik heb aflevering drie niet afgekeken. Het werd me wat teveel drama met die oorlogsmisdaden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:24 schreef TLC het volgende:
Dit doet absoluut denken aan The Langoliers (en anders ken je deze serie gewoon niet, of weet je het niet meer, het is tenslotte al een eeuw oudquote:Op zondag 3 mei 2020 00:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet zo heel veel. Ik heb aflevering drie niet afgekeken. Het werd me wat teveel drama met die oorlogsmisdaden.
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:31 schreef Mar_an het volgende:
Die nieuwe serie vanuit België lijkt me leuk! Heeft iemand hier al een aflevering gezien, en zo ja, positief?
Oh valt ie tegen, was net begonnen aan aflevering 1.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:57 schreef DKUp het volgende:
De Twaalf was eigenlijk best wel een tegenvaller![]()
Heel saai en het einde was ook redelijk voorspelbaar.
Ik hoopte op een andere afloop, heel spectaculair alles in eerdere afleveringen aan het einde bommetjes droppen en in de laatste aflevering valt het allemaal heel erg mee.
Nou ja veel mensen vinden het wel goedquote:Op zondag 3 mei 2020 14:18 schreef ato het volgende:
[..]
Oh valt ie tegen, was net begonnen aan aflevering 1.
Ik ken langoliers. Daarom vond ik het niet zo heel erg lijken. Langoliers was heel knullig qua effecten maar het verhaal zat goed in elkaar.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:22 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit doet absoluut denken aan The Langoliers (en anders ken je deze serie gewoon niet, of weet je het niet meer, het is tenslotte al een eeuw oud). Ik heb de eerste twee afleveringen gezien, moet dus nog aan de derde beginnen.
Ben het wel met je eens dat er nogal (veel... té veel) drama in voorkomt, maar dit lijkt wel een hype te zijn tegenwoordig: hoe meer drama, geschreeuw en gejank, des te beter de kijkcijfers, zullen ze vast denken. Jammer altijd, ikzelf heb er een bloedhekel aan...
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:20 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
https://www.quotenet.nl/e(...)-films-series-docus/
Tip voor de liefhebbers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |