Precies. Neptetters.quote:Op zondag 26 april 2020 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een accessoires![]()
Zou derhalve niet doen
Weet je wel wie dit is?quote:
Die catquote:Op zondag 26 april 2020 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wel wie dit is?
En uit welke film?
Bovendien zijn ze zo gegroeid door wijwater![]()
Ziet er uit als from dusk till dawn.quote:Op zondag 26 april 2020 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wel wie dit is?
En uit welke film?
Bovendien zijn ze zo gegroeid door wijwater![]()
We’ve got a winnerquote:Op zondag 26 april 2020 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er uit als from dusk till dawn.
Nee, ben jij gek.quote:
Ik hoor altijd alleen verhalen over haar vrouwelijke collega's.quote:Op zondag 26 april 2020 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Loka heeft een verpleger meegesleurd?
Verdomme wil ze er niet een meenemen in ruil voor een baby?quote:Op zondag 26 april 2020 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ben jij gek.
[..]
Ik hoor altijd alleen verhalen over haar vrouwelijke collega's.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme wil ze er niet een meenemen in ruil voor een baby?
Oh, word je agressief van die soep.quote:Op zondag 26 april 2020 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Soep waar je mensen van gaat slaan waarschijnlijk
Overmatig dressing gebruiken. Dan krijg je dat.quote:
Eigenlijk vanaf het ogenblik dat het fenomeen bestrijdingsmiddel bestaat.quote:Op maandag 27 april 2020 08:59 schreef Elvi het volgende:
Heel vroeger aten we sla niet rauw. Dat is iets van de laatste 100 jaar ofzo.
Lang in de rij moeten staan?quote:Op maandag 27 april 2020 10:21 schreef gcjoel het volgende:
Tompouce in huis, het feest kan beginnen!
Nee mn vriend mocht er ook 1.quote:
hoeveel kinderen heb jij?quote:Op zondag 26 april 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme wil ze er niet een meenemen in ruil voor een baby?
E'ens hoeren altijd hoeren' laat zich niet weerhouden door de eeuwigheid.quote:Op maandag 27 april 2020 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen waren altijd hetzelfde.
Tsk, Calvinistisch gedoe. Maximaal een gebakje hoor.quote:Op maandag 27 april 2020 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee mn vriend mocht er ook 1.
Vond het wel knap van mezelf want bij 4 kreeg je ook nog oranje chocolade gratis. Maar niet gedaan
Wij hebben er zesquote:Op maandag 27 april 2020 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee mn vriend mocht er ook 1.
Vond het wel knap van mezelf want bij 4 kreeg je ook nog oranje chocolade gratis. Maar niet gedaan
Ach ja lekker toch. Maar ik ken mezelf, vanmiddag wil ik bitterballen ofzo dus zit je weer met die tompoucen.quote:
Moest ook ff naar de HEMA voor een taart voor mijn dochter.quote:Op maandag 27 april 2020 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach ja lekker toch. Maar ik ken mezelf, vanmiddag wil ik bitterballen ofzo dus zit je weer met die tompoucen.
Omg dat is kut. Ook voor die Hema. Ik denk dat ze overal nog nooit zoveel tompoucen hebben verkocht als vandaagquote:Op maandag 27 april 2020 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest ook ff naar de HEMA voor een taart voor mijn dochter.
Staan allemaal mensen in de rij om uiteindelijk te horen dat de tompoucen niet geleverd waren.
Ik heb vanmorgen wel een oranje shirt aangetrokken om te gaan hardlopenquote:
Net als op de vrijmarktquote:Op maandag 27 april 2020 13:01 schreef AirwiN het volgende:
Met wafels, aardbeien, slagroom, blauwe bessen en oranje M&M's gewoon zelf de Nederlandse vlag gemaakt.
foto?quote:Op maandag 27 april 2020 13:01 schreef AirwiN het volgende:
Met wafels, aardbeien, slagroom, blauwe bessen en oranje M&M's gewoon zelf de Nederlandse vlag gemaakt.
Teveel gedoe zo tijdens het uitbuiken.quote:
Omg klinkt goedquote:Op maandag 27 april 2020 13:01 schreef AirwiN het volgende:
Was het ook. Je moet toch wat met dat thuiszitten dus ieder weekend nu één uitgebreide lunch met iets speciaals.quote:Op maandag 27 april 2020 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Omg klinkt goed
Voor mij is net een eitje gebakken. Ook lekker
![]()
Snap ik wel jaquote:Op maandag 27 april 2020 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het ook. Je moet toch wat met dat thuiszitten dus ieder weekend nu één uitgebreide lunch met iets speciaals.
Nee ik ook niet maar hou niet van gebak. Dochter wou een taart met foto dus heb ik voor haar wel over.quote:Op maandag 27 april 2020 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het voor goed gebak is![]()
Bij de Hema zou ik niet in de rij gaan
Foto van jou?quote:Op maandag 27 april 2020 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar hou niet van gebak. Dochter wou een taart met foto dus heb ik voor haar wel over.
Spontaan zin om een mes in die taart te zetten?quote:
Schattig.quote:Op maandag 27 april 2020 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar hou niet van gebak. Dochter wou een taart met foto dus heb ik voor haar wel over.
Ze is jarig uiteraard, waren toen nog blij dat ze net niet op Koninginnedag geboren werd. Toen werd de datum aangepastquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 april 2020 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is jarig uiteraard, waren toen nog blij dat ze net niet op Koninginnedag geboren werd. Toen werd de datum aangepast
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 april 2020 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is jarig uiteraard, waren toen nog blij dat ze net niet op Koninginnedag geboren werd. Toen werd de datum aangepast
2 handen aan het stuur jijquote:
Mooi, kan mij voorstellen dat het gezien de omstandigheden voor een kind niet de leukste manier is om je verjaardag te vieren.quote:Op maandag 27 april 2020 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Thanks namens haar.
Ze is super blij vandaag.
Maakt bij losdop geen verschil. De familie komt toch welquote:Op maandag 27 april 2020 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, kan mij voorstellen dat het gezien de omstandigheden voor een kind niet de leukste manier is om je verjaardag te vieren.
Weet ik. Zelfs ik ga daar op een verjaardag van zijn dochter geen lullige opmerkingen over maken.quote:Op maandag 27 april 2020 15:33 schreef gcjoel het volgende:
Maakt bij losdop geen verschil. De familie komt toch wel
Dacht dat je voor het eerst in je leven iets vanuit je hart zei.quote:Op maandag 27 april 2020 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik. Zelfs ik ga daar op een verjaardag van zijn dochter geen lullige opmerkingen over maken.
Gaan jullie ook naar dezelfde camping van de zomer?quote:Op maandag 27 april 2020 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik. Zelfs ik ga daar op een verjaardag van zijn dochter geen lullige opmerkingen over maken.
De naïviteit.quote:Op maandag 27 april 2020 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Dacht dat je voor het eerst in je leven iets vanuit je hart zei.
Nope, wij gaan naar Schuurmonnikoog dit jaar.quote:Op maandag 27 april 2020 15:56 schreef gcjoel het volgende:
Gaan jullie ook naar dezelfde camping van de zomer?
Luxe! Vind wel dat je opschept.quote:Op maandag 27 april 2020 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, wij gaan naar Schuurmonnikoog dit jaar.
Jij hebt niet echt recht van spreken met je elitaire food posts hier.quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt niet echt recht van spreken met je elitaire food posts hier.
Geeneens Heston chips?quote:
Hmm, misschien zijn die er welquote:
Noem je CE zijn ding zo?quote:Op maandag 27 april 2020 16:09 schreef Californium het volgende:
Ik heb zo nog curry madras
Mijn snack voor vandaag die ik net gescoord heb zijn oranje crème mergpijpjes
Attent dat je zo pro-actief argumenten aandraagt die mijn gelijk bewijzen.quote:Op maandag 27 april 2020 16:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hmm, misschien zijn die er wel![]()
Zoute ribbelchips waren het![]()
Wel met sel de fleur als je je daardoor weer gerustgesteld voelt.
quote:
Ik ontken niet dat ik regelmatig culi snob ben.quote:Op maandag 27 april 2020 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Attent dat je zo pro-actief argumenten aandraagt die mijn gelijk bewijzen.
quote:Op maandag 27 april 2020 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sry dat grapje werd al bij de eerste keer eentonig.
Ben je nog velieft?
Nachos! Nom nomquote:Op maandag 27 april 2020 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ik regelmatig culi snob ben.![]()
Straks gewoon nachos om me weer normaal te voelen.
Een Nederlandse naam voor je zout was teveel gevraagd?quote:Op maandag 27 april 2020 16:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hmm, misschien zijn die er wel![]()
Zoute ribbelchips waren het![]()
Wel met sel de fleur als je je daardoor weer gerustgesteld voelt.
Niet exclusief genoeg.quote:Op maandag 27 april 2020 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een Nederlandse naam voor je zout was teveel gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |