Misschien is Stijn Vreven zijn voorbeeld wel.quote:Op zondag 26 april 2020 18:45 schreef Caland het volgende:
Die snuift ook vrolijk doortwitter:BSideRats twitterde op zondag 26-04-2020 om 18:03:23Voor wie hem gemist heeft op Instagram #NACpraat #Hyballa https://t.co/xMTrxH7zYN reageer retweet
Post die foto's dan ook even johquote:
Daar staat G5quote:
5e generatiequote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar staat G5
Graag de foto's waar 5G staat
Spiegelbeeld, Renéquote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar staat G5
Graag de foto's waar 5G staat
Neequote:
Rutte 🐐quote:Premier Mark Rutte kreeg bij voetbalfans het verwijt dat hij Ajax kampioen van Nederland maakte met zijn besluit tot stilleggen van de competities. Rutte werd hiermee geconfronteerd bij Jinek van RTL.
"Ik ben voor Feyenoord en ADO, maar ik feliciteer iedereen", vertelt Rutte tijdens het interview waarin hij bovenstaande confrontatie
Dit lijkt me toch iemand die afgesloten van de buitenwereld opgesloten zou moeten zittenquote:
Pffff, je moet hem ook echt alles voorkauwen.quote:
Nee, vond 7 jaar uni wel genoeg.quote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard heb jij een phd gedaan?
Ga je het Wilhelmus nog zingen?quote:
Helemaal naar de 2kquote:Op zondag 26 april 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond koningsnacht!!!
Wat gaan jullie doen?
Ik dip in de wijn.quote:Op zondag 26 april 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond koningsnacht!!!
Wat gaan jullie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |