quote:Op zondag 26 april 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt het idee dat de figuren die dit soort liederen zingen dat doen eerlijk gezegd
quote:Op zondag 26 april 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
Al moest ik dan wel weer hardop lachen om het allah is een kankerjood tegen Besiktas toen
quote:
Af en toe heb ik het idee dat jij best wel kinderachtige humor hebt.quote:Op zondag 26 april 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
Al moest ik dan wel weer hardop lachen om het allah is een kankerjood tegen Besiktas toen
Persoonlijk vind ik dat alleen proleten fan zijn van Jensen.quote:
Absoluutquote:Op zondag 26 april 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het idee dat jij best wel kinderachtige humor hebt.
[..]
Absoluutquote:Persoonlijk vind ik dat alleen proleten fan zijn van Jensen.
mooie serie jaquote:Op zondag 26 april 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
Voor meer kinderachtige humor
After life S2 is nóg beter dan 1.
nog niet aan begonnen, Curb your enthusiasm seizoen 10 was wel weer vermakelijkquote:Op zondag 26 april 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
Voor meer kinderachtige humor
After life S2 is nóg beter dan 1.
Aha. De man die tijdens de vorige Korea-crisis zei dat 'we echt voorbij the point of no return' waren met Noord-Koreaquote:Op zondag 26 april 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Remco Breuker is uit.![]()
![]()
https://prezi.com/v/ogyul(...)f-niets-aan-de-hand/
@:el-stinho
Alle mannen zijn jaloers op hem, kan gewoon 2 dingen tegelijkquote:Op zondag 26 april 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Ik ben benieuwd wat jij denkt over de toekomst van Noord-Korea. Hoe nu verder daar?quote:Op zondag 26 april 2020 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. De man die tijdens de vorige Korea-crisis zei dat 'we echt voorbij the point of no return' waren met Noord-Korea
Dan geef je hem toch een note?quote:Op zondag 26 april 2020 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. De man die tijdens de vorige Korea-crisis zei dat 'we echt voorbij the point of no return' waren met Noord-Korea
Zijn zus gaat het overnemenquote:Op zondag 26 april 2020 13:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij denkt over de toekomst van Noord-Korea. Hoe nu verder daar?
Voor nieuws uit Korea vertrouw ik toch liever op @KingRolandquote:Op zondag 26 april 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
![]()
@KingRoland is gekleurd wb Koreaquote:Op zondag 26 april 2020 13:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor nieuws uit Korea vertrouw ik toch liever op @:KingRoland
Ik ben benieuwd wat hij van de zus van Kim vindt.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 13:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij van de zus van Kim vindt.
Geen idee maat. Heb jij misschien een idee?quote:Op zondag 26 april 2020 13:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij denkt over de toekomst van Noord-Korea. Hoe nu verder daar?
En Roland zorgt wel dat we op de hoogte blijven.quote:Op zondag 26 april 2020 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar zien we dit soort beelden vaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |