abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192950367
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ook nietszeggend, ze klinkt ook niet helemaal fris in d'r hoofd.
Daarnaast weet je toch niet of zij echt die persoon is op die lijst.
Sorry maar mij is het meer dan duidelijk dat jij vraagtekens zet bij alles wat niet voorgekauwd nieuws is.

Check haar facebook...

oh wacht...die is al gescrubbed.
pi_192950405
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:12 schreef GeneralMidi het volgende:

[..]

Sorry maar mij is het meer dan duidelijk dat jij vraagtekens zet bij alles wat niet voorgekauwd nieuws is.

Check haar facebook...

Jullie slikken zelf alles voor zoete koek...

Onzin, had ze Facebook? En zo ja, ze kan de account ook zelf opgeheven hebben.
pi_192950506
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Onzin, had ze Facebook? En zo ja, ze kan de account ook zelf opgeheven hebben.
Opmerkelijk dat je kennelijk alleen zoveel vragen hebt als het narratief wordt ondermijnd..in principe ben je op de goede weg...

Nu moet je alleen alles omdraaien.

:p
  maandag 4 mei 2020 @ 22:21:56 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192950586
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:18 schreef GeneralMidi het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je kennelijk alleen zoveel vragen hebt als het narratief wordt ondermijnd..in principe ben je op de goede weg...

Welk narratief wordt nu ondermijnd dan, en op welke wijze? Ik mis de relevantie van dit filmpje nog steeds.
Huilen dan.
pi_192950669
quote:

[..]

precies
  maandag 4 mei 2020 @ 22:26:29 #281
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192950688
quote:

[..]

Het hele eieren eten :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 4 mei 2020 @ 22:26:46 #282
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192950697
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:12 schreef GeneralMidi het volgende:

[..]

Check haar facebook...

Ze komt in elk geval geloofwaardiger over dan al die dansende tiktok - dokters en zorgverleners.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192950716
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welk narratief wordt nu ondermijnd dan, en op welke wijze? Ik mis de relevantie van dit filmpje nog steeds.
Discussie zijn gewoon enorm saai met mensen zoals jij...
Het enige wat je doet is de mainstream mantra herhalen.

Ik kan dan net zo goed zelf voor de idiotbox gaan zitten.
pi_192950780
Vitamin D deficiency is a pandemic in itself. Find out how a vitamin D deficiency could make you more vulnerable to COVID-19

Daarom willen ze dat je binnen zit.

PUNT.

En ja, dit heeft ALLES te maken met vaccinaties...en als dat langs je heen gaat...mja....who the fuck cares anyway...

maandag 4 mei 2020 @ 22:34:29 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192950840
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:27 schreef GeneralMidi het volgende:

[..]

Anders geef je gewoon even antwoord op een simpele vraag joh.
Huilen dan.
  maandag 4 mei 2020 @ 22:34:34 #286
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192950842
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:27 schreef GeneralMidi het volgende:

[..]

Ja joh is hun manier om met de materie om te gaan zodat ze zich verder geen zorgen hoeven te maken, het heus niet zo heftig is zoals die gekkies schetsen en zo kunnen blijven vertrouwen op de overheid die zorgt dat het wel goed komt op langer termijn. Als ze komen met een spuitje gewoon doen vooral geen vragen stellen want als ze zeggen dat het goed voor je is zal dat wel zo zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192950859
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh is hun manier om met de materie om te gaan zodat ze zich verder geen zorgen hoeven te maken, het heus niet zo heftig is zoals die gekkies schetsen en zo kunnen blijven vertrouwen op de overheid die zorgt dat het wel goed komt op langer termijn. Als ze komen met een spuitje gewoon doen vooral geen vragen stellen want als ze zeggen dat het goed voor je is zal dat wel zo zijn.
Waarom zou je zelf denken als iemand anders dat voor je wilt doen?

:Y
pi_192950892
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Anders geef je gewoon even antwoord op een simpele vraag joh.
Het antwoord ligt er, maar je moet het wel zelf oprapen.
Ik weet het, het is eng, maar het zal je sterken!

Kom op, be bold!
  maandag 4 mei 2020 @ 22:37:34 #289
46494 Morrigan
||||||||
pi_192950898
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:33 schreef GeneralMidi het volgende:

[..]

Die van ons wel, maar alleen het hoognodige, zoals polio, tetanus.
Ze zijn 5 en 7 en hebben in totaal 3 vaccinaties gehad.
Dus geen mazelen en al die andere onnozele vaccinaties

Dus zo zie je maar weer, kritische mensen kun je niet in een bepaalde groep stoppen, je kan het proberen natuurlijk maar de waarheid is dus totaal anders.
Ook tegen meningokok? Die is vrij nieuw, maar de ziekte kan zeer ernstig zijn.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 4 mei 2020 @ 22:39:13 #290
46494 Morrigan
||||||||
pi_192950932
Iets anders, Bill Gates is niet de enige die bezig is met een vaccin tegen COVID-19.
  maandag 4 mei 2020 @ 22:39:28 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192950939
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:31 schreef GeneralMidi het volgende:
Vitamin D deficiency is a pandemic in itself. Find out how a vitamin D deficiency could make you more vulnerable to COVID-19

Daarom willen ze dat je binnen zit.

PUNT.

En ja, dit heeft ALLES te maken met vaccinaties...en als dat langs je heen gaat...mja....who the fuck cares anyway...

Correlatie is geen bewijs van causaliteit. "99.99% van de overledenen had 2 ogen. Het hebben van 2 ogen zorgt ervoor dat je doodgaat aan corona!!!"

Er gaan vooral ouderen met onderliggende gezondheidsproblemen (vnl diabetes, hart- en vaatziektes, etc) dood momenteel, dat is een groep mensen die hoe dan ook veel minder in de buitenlucht komt, en waarvan al bekend is dat ze vaak een tekort aan vitamine D hebben (daarom wordt ouderen ook vaak aangeraden extra supplementen met vitamine D te slikken).

Dat dat nu de groep is die het hardst geraakt wordt, betekent niet dat een gebrek aan vitamine D daar de oorzaak van is. Daarnaast sterven er ook mensen in Zuid-Amerika en (zuidelijk) Azië, het Midden-Oosten, Afrika, etc, en daar is een tekort aan vitamine D doorgaans totaal geen issue.

Waarmee ik niet wil zeggen dat een gebrek aan vitamine D geen probleem kan zijn natuurlijk.

En verder: Dr. Eric Berg received his Doctor of Chiropractic degree from Palmer College of Chiropractic in 1988. His use of "doctor" or "Dr." in relation to himself solely refers to that degree.

Dus hij is geen dokter, maar gewoon een pannenkoek die net doet alsof :') . Ik denk dat je je meer zorgen moet maken dat "Dr." Berg jou iets probeert te verkopen dan dat Bill Gates dat doet: https://shop.drberg.com

Ook maar een klein beetje kritisch kijken naar je eigen filmpjes zit er niet echt in, is het wel?

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 04-05-2020 22:54:11 ]
Huilen dan.
pi_192950956
quote:
11s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:37 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Nee, alleen de vaccines die moesten om op school toegelaten te worden.
Die 3 waren meer dan genoeg!
Frankrijk is gelukkig veel soepeler en laat de keuze voor het merendeel bij de ouders.
pi_192950974
quote:
11s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:37 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dan zeker niet vaccineren. zal even lekker worden. je laat je bang en afhankelijk maken.
pi_192951080
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 21:06 schreef GeneralMidi het volgende:

[..]

Het lichaam vertelt veel.
Zeker als het een vermeende bevestiging is wat je denkt te weten, innit? 8-)
Conscience do cost.
  maandag 4 mei 2020 @ 22:52:35 #295
46494 Morrigan
||||||||
pi_192951236
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:41 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Dan zeker niet vaccineren. zal even lekker worden. je laat je bang en afhankelijk maken.
Precies, vooral je kinderen niet laten inenten tegen dodelijke ziektes.
Het is een beetje Russisch roulette. De kans is klein, maar de gevolgen zijn groot.
En dit heeft niks te maken met bang maken. Hooguit een advies.
pi_192951285
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Correlatie is geen bewijs van causaliteit. "99.99% van de overledenen had 2 ogen. Het hebben van 2 ogen zorgt ervoor dat je doodgaat aan corona!!!"

Er gaan vooral ouderen met onderliggende gezondheidsproblemen (vnl diabetes, hart- en vaatziektes, etc) dood momenteel, dat is een groep mensen die hoe dan ook veel minder in de buitenlucht komt, en waarvan al bekend is dat ze vaak een tekort aan vitamine D hebben (daarom wordt ouderen ook vaak aangeraden extra supplementen met vitamine D te slikken).

Dat dat nu de groep is die het hardst geraakt wordt, betekent niet dat een gebrek aan vitamine D daar de oorzaak van is. Daarnaast sterven er ook mensen in Zuid-Amerika en (zuidelijk) Azië, het Midden-Oosten, Afrika, etc, en daar is een tekort aan vitamine D doorgaans totaal geen issue.

Waarmee ik niet wil zeggen dat een gebrek aan vitamine D geen probleem kan zijn natuurlijk.

En verder: Dr. Eric Berg received his Doctor of Chiropractic degree from Palmer College of Chiropractic in 1988. His use of "doctor" or "Dr." in relation to himself solely refers to that degree.

Dus hij is geen dokter, maar gewoon een pannenkoek die net doet alsof :') . Ik denk dat je je meer zorgen moet maken dat "Dr." Berg jou iets probeert te verkopen dan dat Bill Gates dat doet: https://shop.drberg.com

Ook maar een klein beetje kritisch kijken naar je eigen filmpjes zit er niet echt in, is het wel?
Oh ja, die chiropractor weer met z'n webshop.
  maandag 4 mei 2020 @ 22:55:55 #297
46494 Morrigan
||||||||
pi_192951296
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:40 schreef GeneralMidi het volgende:

[..]

Nee, alleen de vaccines die moesten om op school toegelaten te worden.
Die 3 waren meer dan genoeg!
Frankrijk is gelukkig veel soepeler en laat de keuze voor het merendeel bij de ouders.
Heb je je überhaupt wel in al die vaccins verdiept? Tegen welke ziektes ze zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat ouders denken ‘Yolo, wat kan het mij schelen dat mijn kinderen ziek worden.’
pi_192951333
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:52 schreef Morrigan het volgende:

. Hooguit een advies.
Advies van wie dan? De baasjes in dit land? De paniekzaaiers all over? de msm napapegaaiers?
pi_192951362
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Zeker als het een vermeende bevestiging is wat je denkt te weten, innit? 8-)
Nee, dit is een 'tell'

Geen vermoeden, niet iets wat ik denk te weten...het is een gegeven.

Deze man is psychisch niet in orde.

maandag 4 mei 2020 @ 23:00:12 #300
46494 Morrigan
||||||||
pi_192951390
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 22:57 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Advies van wie dan? De baasjes in dit land? De paniekzaaiers all over? de msm napapegaaiers?
Weet je wel om wat voor ziekte het gaat? Kinderen zijn er afgelopen jaren nog aan overleden. Het is wel iets anders dan bijvoorbeeld polio wat bijna niet meer voorkomt. :N :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')