Haal @klaasweetalles dan maar terug.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 04:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben 100% tegen cancel culture, dus nee.
Sukkelquote:Op maandag 24 mei 2021 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
Kunnen we KingRoland ook meteen cancelen?
Wie?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 08:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal @:klaasweetalles dan maar terug.
Ik heb ze niet gezien. Waar ergens? (TR is hiervoor overigens wel makkelijker)quote:Op dinsdag 25 mei 2021 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
Kunnen de scheldpartijen van Scrummie even worden ingeperkt?
Hij heeft oneindig kansenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mooi geweest. User @:tong80 heeft zijn straf uitgezeten en is gewaarschuwd.Hij krijgt nog een kans.
VBL / Het grote FOK! groundhopperstopic, deel 15quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:32 schreef manny het volgende:
Ik wou even een stadion toevoegen aan mijn groundhoppers lijstje, maar zie dat deze springlevende topic-reeks op slot is gezet.
Meur zequote:Op donderdag 29 juli 2021 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een triest slotje.
VBL / Wat nou Berghuis ?
Het mag niet te leuk worden.
Trusten.
VBL / [Centraal] Chelsea FC #8: Wins a lottiquote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:10 schreef Paul het volgende:
Bestaat er ook een algemeen Chelseatopic?
daarom kon ik hem niet vindenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VBL / [Centraal] Chelsea FC #8: Wins a lotti
Maar waarom dan wel in VBL?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:20 schreef murp het volgende:
"Braddie SC kan op de socials van Braddie verder voortgezet worden"
Niet hier dus
Waarom is dat geen probleem in VBL dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat deze SC gebruikt wordt als voedingsbodem voor dat soort accounts is ook iets wat meespeelt. Maar jij kent de hele historie van FOK en Braddie ook wel om te weten dat het niet goed loopt. Plus dat Braddie hier ook geband is en niet meer mag reageren. Plus dat het onder pest/treitergedrag valt wat we ook niet willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar waarom dan wel in VBL?
[..]
Waarom is dat geen probleem in VBL dan?Omdat het voorheen vrij positief was over Braddie gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dezelfde figuren met dat stalk/pestgedrag vervolgens ook naar VBL komen is een probleem.
@GGMMquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
EK / Het Nederlands elftal #8 Op naar het EK (zonder Van Dijk)
Mag dit topic weer naar VBL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |