Eens.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan @:tong80 ? Dit is strontirritant.
Vanwaar? Ik ga Rotterdamse muziek draaien. Hup PSV. Wat een NSBers hier.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan @:tong80 ? Dit is strontirritant.
Ik gok zomaar op de bovenstequote:Op zondag 19 december 2021 14:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En welke van de vier is het live topic?
[ link | afbeelding ]
Volgens Mycroft niet, dus leef je uit.quote:
quote:
VBL / Afrika cup 2017 #3 waar het zwart ziet van de mensenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens Mycroft niet, dus leef je uit.
Raar, ik zocht eerst op "Africa Cup" en kreeg een zooi hits, maar slechts in replies. "Afrika Cup" leverde helemaal niks opquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
VBL / Afrika cup 2017 #3 waar het zwart ziet van de mensen
My Croft lijkt niet altijd heilig. 'Afrika cup fok forum' op google deed de restquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Raar, ik zocht eerst op "Africa Cup" en kreeg een zooi hits, maar slechts in replies. "Afrika Cup" leverde helemaal niks op
Geen enkele post voor het toernooi in 2019quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
VBL / Afrika cup 2017 #3 waar het zwart ziet van de mensen
Jan Roos heeft niks met de wedstrijd te maken noch was er een situatie in de wedstrijd waarin dit gifje enige betrekking tot een situatie had.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:13 schreef Coco het volgende:
Waarom werd mijn Jan Roos gifje verwijderd?
Belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:13 schreef Coco het volgende:
Die mag alleen bij de lunch.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:13 schreef Coco het volgende:
Sinds wanneer ben jij mod dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jan Roos heeft niks met de wedstrijd te maken noch was er een situatie in de wedstrijd waarin dit gifje enige betrekking tot een situatie had.
Dit was niks meer of minder dan mensen hun dag verzieken en de eetlust te ontnemen.
Mijn TR werd in twijfel getrokken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod dan?
2014 ongeveer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |