SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker. Daar ook?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Rookworst, alles kloek in de broek?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Naamtopic![]()
![]()
Oh ben je quote kwijt @stokj maar de vriendenkring van zoonlief is geloof ik vooral vriendinloos![]()
![]()
Ja dan is het wel leuk dat.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Naamtopic![]()
![]()
Oh ben je quote kwijt @:Stokj maar de vriendenkring van zoonlief is geloof ik vooral vriendinloos
(mijn reactie was: zou ik ook kunnen doen maar van de 5 zijn er 3 die in de ban van hun vrouw zijn sinds de Coronahype en niet echt meer 'vrijheid' hebben als ik hen moet geloven).![]()
Snap ik......als ik exvriendje nog had was er hier een bedlockdownquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dan is het wel leuk dat.
(mijn reactie was: zou ik ook kunnen doen maar van de 5 zijn er 3 die in de ban van hun vrouw zijn sinds de Coronahype en niet echt meer 'vrijheid' hebben als ik hen moet geloven).![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap ik......als ik exvriendje nog had was er hier een bedlockdown![]()
![]()
Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?![]()
En jij dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?![]()
Als een man het me zou vragen zou ik nee zeggen. Als een leuke vrouwelijke collega het me zou vragen dan zou ik het denk ik met veel pijn en moeite afwijzen. Eigen gezondheid gaat voor (is mij ooit geleerd op de BHV-cursusquote:. Tenzij ze echt kan aantonen dat ze vrij is van ziekten etc. Dan is het overwegen waard
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Als een man het me zou vragen zou ik nee zeggen. Als een leuke vrouwelijke collega het me zou vragen dan zou ik het denk ik met veel pijn en moeite afwijzen. Eigen gezondheid gaat voor (is mij ooit geleerd op de BHV-cursus. Tenzij ze echt kan aantonen dat ze vrij is van ziekten etc. Dan is het overwegen waard
Ik ben wel voorzichtig met corona, maar een unmeunig goeie neukpartij zou ik niet uit de weg gaan hoor!
Ja ben al bezet natuurlijk.![]()
![]()
Nee, kan echt geen enkel risico nemen nu.....quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Helaas.
Ja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
![]()
Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Echt niemand kan nu voor de volle 100% zeker zeggen dat hij/zij gezond is, tenzij je officieel getest bent, maar zelfs als je totaal geen klachten hebt kun je toch besmettelijk zijn.....en dat je dan elkaar besmet is nog één ding, maar je date gaat ook weer onderweg naar huis en uiteindelijk ook weer boodschappen doen en kan dus nog steeds andere mensen besmetten.....bovendien is het ook nog niet zeker of je wel helemaal immuun bent als je het hebt gehad....![]()
Precies, dus als je de kans hebt om iemand genadeloos hard uit te wonen: ga er gewoon voor!quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Echt niemand kan nu voor de volle 100% zeker zeggen dat hij/zij gezond is, tenzij je officieel getest bent, maar zelfs als je totaal geen klachten hebt kun je toch besmettelijk zijn.....en dat je dan elkaar besmet is nog één ding, maar je date gaat ook weer onderweg naar huis en uiteindelijk ook weer boodschappen doen en kan dus nog steeds andere mensen besmetten.....bovendien is het ook nog niet zeker of je wel helemaal immuun bent als je het hebt gehad....![]()
![]()
Niet dusquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, dus als je de kans hebt om iemand genadeloos hard uit te wonen: ga er gewoon voor!![]()
![]()
Meh, in het dagelijks leven let ik er wel op dat ik niet te dicht bij mensen kom, maar sommige geneugten des levens zijn toch wel een risicootje waard.quote:(Als ik niet al bezet was.)
![]()
Ik maak cliënten mee die geen afscheid hebben kunnen nemen van dierbaren en doodsbang zijn om zonder dierbaren komen te overlijden....bovendien zit mijn eigen dochter nu in quarantaine bij haar paps omdat haar stiefmoeder positief getest is......maar laten we gerust al die maatregelen negeren, want voor 'mij' geldt dat nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, in het dagelijks leven let ik er wel op dat ik niet te dicht bij mensen kom, maar sommige geneugten des levens zijn toch wel een risicootje waard.(Als ik niet al bezet was.)
Oh en hoelang blijven die IC verpleegkundigen van nu nog overeind en hebben we straks een nieuwe groep verpleegkundigen??
![]()
Nee snap ik.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik maak cliënten mee die geen afscheid hebben kunnen nemen van dierbaren en doodsbang zijn om zonder dierbaren komen te overlijden....bovendien zit mijn eigen dochter nu in quarantaine bij haar paps omdat haar stiefmoeder positief getest is......maar laten we gerust al die maatregelen negeren, want voor 'mij' geldt dat nietOh en hoelang blijven die IC verpleegkundigen van nu nog overeind en hebben we straks een nieuwe groep verpleegkundigen??
Sowieso sta ik echt wel achter de regels die nu gelden en wat mij betreft zou iedereen ook met FFP-2 maskers en handschoentjes boodschappen moeten doen enzo, maar dat is "schijnveiligheid".![]()
![]()
Ja daarvan weet ik ook nog niet goed wat ik daarvan vind.....quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Sowieso sta ik echt wel achter de regels die nu gelden en wat mij betreft zou iedereen ook met FFP-2 maskers en handschoentjes boodschappen moeten doen enzo, maar dat is "schijnveiligheid".![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Uitermate goed vertoeven op mijn balkon met wijn, J en zon. Redelijk warm nog ondanks dat het toch vrij koud is.Ook in moeilijke tijden.![]()
Geniet ervan maatjequote:Op zaterdag 25 april 2020 19:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Uitermate goed vertoeven op mijn balkon met wijn, J en zon. Redelijk warm nog ondanks dat het toch vrij koud is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ter illustratie:
Hardhout voor een vlonder gebruikt, en setje bij Xenos op de kop getikt. Plantjes komen nog.
Hehe 'plantjes'
Ook in moeilijke tijden.![]()
Heb je die vlonders zelf gelegd? Wil ook zoiets op mijn balkon straks. Maar dan tegeltjesvorm zeg maarquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ter illustratie:
Hardhout voor een vlonder gebruikt, en setje bij Xenos op de kop getikt. Plantjes komen nog.
[ afbeelding ]
Hehe 'plantjes'
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nee.....je zit met J op je balkon dan ben ik niet je roomsoesje hoor
Vriend van mijn moeder bood het aan, vond het leuk om te doen. Dat nog geluk dat deze planken nog bij mijn ouderlijk huis lagen. Heeft mij een hele hoop knaken gekost.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb je die vlonders zelf gelegd? Wil ook zoiets op mijn balkon straks. Maar dan tegeltjesvorm zeg maar
Tegeltjes vorm...Ja ik denk dat ik je begrijp, Maar denk dat dit dan nog wat voordeliger is.Ook in moeilijke tijden.![]()
Goedzoquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan gaat ie gewoon aan de kant![]()
![]()
Dat is wel super duur ja. Zelfs bij de Ikeaquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vriend van mijn moeder bood het aan, vond het leuk om te doen. Dat nog geluk dat deze planken nog bij mijn ouderlijk huis lagen. Heeft mij een hele hoop knaken gekost.
Tegeltjes vorm...Ja ik denk dat ik je begrijp, Maar denk dat dit dan nog wat voordeliger is.![]()
Maar super mooi
quote:Tuurlijk CinSallaBibsje
Ja, die lange planken waren dus al een 28 a 30 eu per plank :") Fuck me. Blij dat ik alleen wat schroeven hoefde te scoren en draagbalkjesquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel super duur ja. Zelfs bij de Ikea![]()
Maar super mooi
quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Tuurlijk CinSallaBibsje
[..]
Ja, die lange planken waren dus al een 28 a 30 eu per plank :") Fuck me. Blij dat ik alleen wat schroeven hoefde te scoren en draagbalkjes![]()
![]()
Ik trek net een blikje hertog open moest aan je denkenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haaaa lekker man ! Hertog Janquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik trek net een blikje hertog open moest aan je denken
Had een halve liter Hertog Jan Lentebock gedronken, stevig spul is dat zegUw ADH vitamine Worst
Weet wat je bier is vriendquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haaaa lekker man ! Hertog Jan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Don't let the dick speak!quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, in het dagelijks leven let ik er wel op dat ik niet te dicht bij mensen kom, maar sommige geneugten des levens zijn toch wel een risicootje waard.(Als ik niet al bezet was.)
![]()
![]()
Mini feestjequote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
peasana??quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ook lekker, ik heb net een Pizza Peasana besteld.![]()
Met biehier!quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ook lekker, ik heb net een Pizza Peasana besteld.![]()
Toe maarquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met ham, kaas, salami, chapignons en ui , uit mijn hoofd![]()
![]()
Nee heb er een wijntje bij dit keer, moet zo nog ff naar de avondwinkel hier om de hoek.quote:Ook in moeilijke tijden.![]()
Aah ik drink geen wijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee heb er een wijntje bij dit keer, moet zo nog ff naar de avondwinkel hier om de hoek.![]()
Jaaquote:al ben ik die nuggets dan snel vergeten
wijn is viesquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gib is van mijquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
True![]()
Damn, jammer dat je niet in de buurt woont
Wat? Haha!quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaal ben ik die nuggets dan snel vergeten
![]()
Jij had kipnuggets in bed toch?quote:
Haha! Als ik dit zie zou ik vroeger uit kwajongensachtigheid juist Gib gaan plagen. Maar nu ben ik bang dat @engine mij de zweep gaat geven als ik dat ga doen.quote:![]()
Wat ben je balsturig weerquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Als ik dit zie zou ik vroeger uit kwajongensachtigheid juist Gib gaan plagen. Maar nu ben ik bang dat @:engine mij de zweep gaat geven als ik dat ga doen.
Niet ergquote:
Relletje was wel leuk geweestquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Als ik dit zie zou ik vroeger uit kwajongensachtigheid juist Gib gaan plagen. Maar nu ben ik bang dat @:engine mij de zweep gaat geven als ik dat ga doen.Maar snap je wel. Brotorblok moet wel m'n homeboi blijven.
Haaha!quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Relletje was wel leuk geweestMaar snap je wel. Brotorblok moet wel m'n homeboi blijven.
![]()
Homies 4 life tochquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Relletje was wel leuk geweestMaar snap je wel. Brotorblok moet wel m'n homeboi blijven.
en we moeten welkom blijven op de bruiloft van motorblokje ameequote:Op zaterdag 25 april 2020 20:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
![]()
![]()
FOK! Huwelijk. Ik heb opeens die beelden voor me van een FOK! meetquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en we moeten welkom blijven op de bruiloft van motorblokje amee![]()
Gaat een feestje worden hoorquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en we moeten welkom blijven op de bruiloft van motorblokje amee
quote:![]()
![]()
Eten besteld
Oei dit is niet goedquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
FOK! Huwelijk. Ik heb opeens die beelden voor me van een FOK! meet![]()
Dubbelhuwelijk??quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
FOK! Huwelijk. Ik heb opeens die beelden voor me van een FOK! meet![]()
![]()
![]()
Moeten we wat aan doen, maar komt wel goed. Durf ik te geloven.quote:Tripple. Anders hoekt Kopje mij K.O.quote:Ook in moeilijke tijden.![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moeten we wat aan doen, maar komt wel goed. Durf ik te geloven.
[..]
Tripple. Anders hoekt Kopje mij K.O.![]()
![]()
Hahaha!quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en we moeten welkom blijven op de bruiloft van motorblokje amee![]()
Je houdt van snoepen héquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben wel voorzichtig met corona, maar een unmeunig goeie neukpartij zou ik niet uit de weg gaan hoor!
Ja ben al bezet natuurlijk.![]()
![]()
Begrijpelijk gezien je beroep.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, kan echt geen enkel risico nemen nu.....![]()
Zou je niet eerst wat 'zekerheid' willen over zijn gezondheid?quote:Bovendien, het advies dat het OMT geeft aan oom Mark is gebaseerd op statistieken terwijl niet alles goed wordt geregistreerd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dus is er geen volledige zekerheid inderdaad....quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je niet eerst wat 'zekerheid' willen over zijn gezondheid?
[..]
Bovendien, het advies dat het OMT geeft aan oom Mark is gebaseerd op statistieken terwijl niet alles goed wordt geregistreerd.![]()
Plus je moet rekening houden met verschillende soorten besmettingen: besmettingen die effect hebben (mensen die ziek zijn) en besmettingen die geen effect hebben (mensen die niet ziek zijn maar de ziekte wel dragen).quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus is er geen volledige zekerheid inderdaad....
Als ik dit zo zeg moet ik terugdenken aan mijn studietijd bij het vak Wiskundige Statistiek met allerlei wiskundige test om dit te bewijzen![]()
![]()
Arme @Amee en @Cinderelladreamer @Zusterquote:Verpleeghuizen en de thuiszorg kampen
nog steeds met tekorten aan mondkapjes,
handschoenen en andere middelen die
bescherming kunnen bieden tegen het
coronavirus,stelt zorgvakbond NU'91 na
een onderzoek onder 600 medewerkers van
de verpleeghuizen en de thuiszorg.
Volgens het onderzoek is de situatie
inmiddels wel wat verbeterd,maar nog
niet genoeg.Niet alleen zijn er nog te
weinig hulpmiddelen,ook wordt er nog
te weinig getest,vinden velen.
Vooral thuiszorgmedewerkers voelen zich
onveilig,omdat het in de thuiszorg niet
is toegestaan beschermingsmiddelen te
gebruiken zonder besmettingsverdenking.![]()
Neuhquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:20 schreef stokj het volgende:
Zou je niet eerst wat 'zekerheid' willen over zijn gezondheid?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Spreek al weken en weken niet met vrienden af. Hou er rekening mee hoor.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Komt goed!quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Arme @:amee en @:cinderelladreamer @:zuster![]()
#READYquote:Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik wil graag mijn respect jegens user ToT uiten #ALTIJDREADY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 00:03 schreef RTR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:
@ToT![]()
Je weet hoe we doenquote:
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 00:03 schreef RTR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
ToTquote:![]()
Ja man alles goedDaar ook?
Alohaquote:
Mini heeft een ochtendhumeurtje?quote:Op zondag 26 april 2020 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb een baby in m'n nek hangen die knorrig wakker is geworden, maar verder alles prima!![]()
quote:En hoe!
En vannacht had-ie weer eens honger, ondanks dat hij zich net voor het slapengaan helemaal volgevroten had!![]()
![]()
🤣😂😅 slapen kost ook energiequote:Op zondag 26 april 2020 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]En hoe!
En vannacht had-ie weer eens honger, ondanks dat hij zich net voor het slapengaan helemaal volgevroten had!![]()
Neequote:Op zondag 26 april 2020 09:24 schreef stokj het volgende:
Kopje😘 hoe is het? Alles kits achter de rits😝'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Mijn ouders hebben gisteravond letterlijk slaande ruzie gehad. En nu wil mijn moeder dinsdag advocaat gaan bellen. Was een leuke avond.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Oei kan me voorstellen dat dit een naar gevoel geeft. Kan jij helpen in de ruzie sussen?quote:Op zondag 26 april 2020 09:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben gisteravond letterlijk slaande ruzie gehad. En nu wil mijn moeder dinsdag advocaat gaan bellen. Was een leuke avond.![]()
Is niet mijn taak. Daarbij sta ik volledig achter mijn moeder.quote:Op zondag 26 april 2020 09:32 schreef stokj het volgende:
Oei kan me voorstellen dat dit een naar gevoel geeft. Kan jij helpen in de ruzie sussen?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Jeetje, sterkte Kopje💪🏻quote:Op zondag 26 april 2020 09:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is niet mijn taak. Daarbij sta ik volledig achter mijn moeder.![]()
Sterktequote:Op zondag 26 april 2020 09:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben gisteravond letterlijk slaande ruzie gehad. En nu wil mijn moeder dinsdag advocaat gaan bellen. Was een leuke avond.![]()
![]()
Schuurtje uit wezen mesten.quote:Op zondag 26 april 2020 13:37 schreef stokj het volgende:
Iedereen is druk zo te zien. Is de intelligente lockdown voorbij ofzo![]()
Was al een puinhoop, maar ik heb er wat stenen palissades in op maat zitten slijpen, en toen lagen de puinhopen onder een dikke laag stof.
Alles er uit geflikkerd, afgewassen, gesorteerd en netjes weer in de schuur gedaan. Ook een hele zooi spul wat ik lang niet meer gebruikt heb, weggepleurd.![]()
![]()
Beetje bieren in de hangmatquote:Op zondag 26 april 2020 13:37 schreef stokj het volgende:
Iedereen is druk zo te zien. Is de intelligente lockdown voorbij ofzo![]()
21 graden en bewolkt. Perfect katerweertje
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
21? Waar de neuk zit jij?quote:Op zondag 26 april 2020 13:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Beetje bieren in de hangmat21 graden en bewolkt. Perfect katerweertje
Als ik op Het Weer google, zie ik dat het hier maar 12 graden is!
Op zich kun je prima in de zon zitten nu, maar het kleinste briesje voelt best fris aan.![]()
Stukje verder naar het zuidoostenquote:Op zondag 26 april 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
21? Waar de neuk zit jij?
Als ik op Het Weer google, zie ik dat het hier maar 12 graden is!
Op zich kun je prima in de zon zitten nu, maar het kleinste briesje voelt best fris aan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kan nu standaard de hoogste berg van het balkangebergte zien door de schonere lucht. Normaal maar een dag of twee per week ofzo
Denk je nog ergens aan of slaap je?quote:Op zondag 26 april 2020 13:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Beetje bieren in de hangmat21 graden en bewolkt. Perfect katerweertje
![]()
Ik denk what the fuck want voor het eerst in 8 jaar een zeemeeuw gezien hier in de stadquote:
quote:Op zondag 26 april 2020 14:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik denk what the fuck want voor het eerst in 8 jaar een zeemeeuw gezien hier in de stad![]()
![]()
![]()
![]()
Zee is 200 kilometer verquote:
Had ie post bij zich?quote:Op zondag 26 april 2020 14:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik denk what the fuck want voor het eerst in 8 jaar een zeemeeuw gezien hier in de stad![]()
![]()
Vloog op een 200 meter hoogte dus wordt ladtigquote:Op zondag 26 april 2020 14:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Een verdwaalde meeuw. Kijk of je hem kan vangen
Heb je geen geschut bij je in huis (zal je daar wel nodig hebben?) ?quote:Op zondag 26 april 2020 14:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vloog op een 200 meter hoogte dus wordt ladtig![]()
Niet op geletquote:
Waar zou ik dat voro nodig hebben?quote:Op zondag 26 april 2020 14:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je geen geschut bij je in huis (zal je daar wel nodig hebben?) ?
quote:Op zondag 26 april 2020 14:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor je veiligheid toch daar in Bulgaria?deur is nooit op slot
Vooralsnog is het nog niet fout gegaanquote:en het is niet dat ik in een dorpje woon
Dacht dat zulke plekken niet meer bestonden, plekken waar je de voordeur niet op slot hoeft te doen.quote:Op zondag 26 april 2020 15:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vooralsnog is het nog niet fout gegaanen het is niet dat ik in een dorpje woon
[ afbeelding ]![]()
Welkom in Gelderland @ToTquote:Op zondag 26 april 2020 15:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat zulke plekken niet meer bestonden, plekken waar je de voordeur niet op slot hoeft te doen.
Hangt ook een beetje van instelling af natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2020 15:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat zulke plekken niet meer bestonden, plekken waar je de voordeur niet op slot hoeft te doen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja het gras komt nog niet op he!quote:Op zondag 26 april 2020 13:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Toe maar! Hoe is het verder met je tuin trouwens.Duurt zeker nog dik een week.
![]()
![]()
Hoe is het hier ? Ik had ineens een leven,,gister collega over de vloer ,,net een kameraad op visite ./.raarrrrr...Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 17:08 schreef Geerd het volgende:
Hoe is het hier ? Ik had ineens een leven,,gister collega over de vloer ,,net een kameraad op visite ./.raarrrrr...Hee man!
En heb je ze stevig aan je paarsgepunte lans geregen?
Hier issie verder okay hoor. Buurkinderen zitten hier zoals gewoonlijk de bomen te slopen (grote stukken bast er van af, allemaal spijkers er in) en ze zaten als een malle achter mini-ToT aan te rennen en aan hem te trekken en te plukken en hem te knuffelen!![]()
![]()
ZOals ze in den haag zouden zeggen kanker mooi dag dus ! Lekker man buiten spelenquote:Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Hier issie verder okay hoor. Buurkinderen zitten hier zoals gewoonlijk de bomen te slopen (grote stukken bast er van af, allemaal spijkers er in) en ze zaten als een malle achter mini-ToT aan te rennen en aan hem te trekken en te plukken en hem te knuffelen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Whehe!quote:Op zondag 26 april 2020 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
ZOals ze in den haag zouden zeggen kanker mooi dag dus ! Lekker man buiten spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nou hij was maar effies buiten hoor.Die kinderen zijn me echt te wild voor hem.
Zitten echt met een MEGA grote klauwhamer te bateren enzo, scherpe spijkers overal, kleine scherpe schroevendraaiers enz. Ik vind dat allemaal toch ff wat te eng voor mini-ToT.
En ze crossen flink rond op skeltertjes en fietsen enzo.
Ze zijn echt wel dol op hem, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.![]()
Je had je toch wel ff 2 minuten kunnen verexcuseren?quote:Op zondag 26 april 2020 17:16 schreef Geerd het volgende:
gewoon bijna 48 uur niet gefapt tering zooi...met al die visite ..![]()
![]()
![]()
![]()
Is die net iets te klein voor nog idd misschien,,,geen ervaring mee.quote:Op zondag 26 april 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja nou hij was maar effies buiten hoor.Die kinderen zijn me echt te wild voor hem.
Zitten echt met een MEGA grote klauwhamer te bateren enzo, scherpe spijkers overal, kleine scherpe schroevendraaiers enz. Ik vind dat allemaal toch ff wat te eng voor mini-ToT.
En ze crossen flink rond op skeltertjes en fietsen enzo.
Ze zijn echt wel dol op hem, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.Ik zwaai naar dieren.![]()
Wtf!quote:Op zondag 26 april 2020 17:16 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
Moeten we de ambulance bellen?![]()
Kut man. Handje nodig?quote:Op zondag 26 april 2020 17:16 schreef Geerd het volgende:
![]()
Kameraad zei al ga je keer naar de hoeren (sarcastisch bedoeld )quote:Op zondag 26 april 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Je had je toch wel ff 2 minuten kunnen verexcuseren?
Naah bah nee laat maarIk zwaai naar dieren.![]()
Haahaha!quote:Op zondag 26 april 2020 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog 12 uur langer en hij krijgt last van het Exploderende Kloten Syndroom (EKS).![]()
Ik dacht dat jij alles neukte wat maar een hartslag had? (En zelfs dat is niet in alle gevallen een vereiste.)quote:Op zondag 26 april 2020 17:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kameraad zei al ga je keer naar de hoeren (sarcastisch bedoeld )
Naah bah nee laat maar![]()
Hou op! Haha!quote:Op zondag 26 april 2020 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alles neukte wat maar een hartslag had? (En zelfs dat is niet in alle gevallen een vereiste.)![]()
Waarom wil je niet naar de hoeren dan?quote:Op zondag 26 april 2020 17:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kameraad zei al ga je keer naar de hoeren (sarcastisch bedoeld )
Naah bah nee laat maar![]()
Op de Foks wel natuurlijk zolang het maar 37C is...maar irl...zie ik het nog niet komen voor mijn 40e ..,maar eigenschuld ook.quote:Op zondag 26 april 2020 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alles neukte wat maar een hartslag had? (En zelfs dat is niet in alle gevallen een vereiste.)Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik durf dat niet eens...en dan..30 sec nog niet eens of helemaal niet gekomen sta je weer buiten...100 euro lichter...wordt daar je leven ineens anders van ?quote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Dan kan je jezelf wel lanceren daarnaquote:Op zondag 26 april 2020 17:16 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ow, dus jij bent meer van: NWS / Man die 'incel-ideologie' promoot, beschuldigd van bedreigen tieners ?quote:Op zondag 26 april 2020 17:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op de Foks wel natuurlijk zolang het maar 37C is...maar irl...zie ik het nog niet komen voor mijn 40e ..,maar eigenschuld ook.![]()
![]()
Ik durf niet verder te kijken! Haha! De title!quote:Op zondag 26 april 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zijn zelfs beelden van dat-ie weer wat gescoord heeft:![]()
![]()
Sodeju, zijn die temeiers zo duur geworden sinds de euro?quote:Op zondag 26 april 2020 17:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik durf dat niet eens...en dan..30 sec nog niet eens of helemaal niet gekomen sta je weer buiten...100 euro lichter...wordt daar je leven ineens anders van ?![]()
![]()
Little Britain FTW!quote:Op zondag 26 april 2020 17:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik durf niet verder te kijken! Haha! De title!![]()
![]()
Gelukkig niet brrrrr...quote:Op zondag 26 april 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dus jij bent meer van: NWS / Man die 'incel-ideologie' promoot, beschuldigd van bedreigen tieners ?Ik zwaai naar dieren.![]()
30 seconds voor 100 euro? Zo duur?quote:Op zondag 26 april 2020 17:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik durf dat niet eens...en dan..30 sec nog niet eens of helemaal niet gekomen sta je weer buiten...100 euro lichter...wordt daar je leven ineens anders van ?![]()
Geen idee ? ervaring mee ?quote:Op zondag 26 april 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Sodeju, zijn die temeiers zo duur geworden sinds de euro?
Oh.....doe je wel even waarschuwen @Geerd voor je begint? Kunnen we hier tijdig onze schuilkelder in.....![]()
![]()
GEKOMEN !!!quote:Op zondag 26 april 2020 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh.....doe je wel even waarschuwen @:Geerd voor je begint? Kunnen we hier tijdig onze schuilkelder in.....Ik zwaai naar dieren.![]()
Volgens is @Geerd afgevallen. Op de foto zag hij er goed uitquote:Op zondag 26 april 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor hem hanteren ze waarschijnlijk een speciaal tarief.
200 kilo of zo, was-ie?![]()
![]()
Ow dat krielkipje in de OP?quote:Op zondag 26 april 2020 17:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Volgens is @:Geerd afgevallen. Op de foto zag hij er goed uit![]()
![]()
Is het niet tot je klaarkomt dan?quote:Op zondag 26 april 2020 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja hu weet ik het...gelukkig niet en dat gaan we houden zo![]()
![]()
![]()
18kg kwijtquote:Op zondag 26 april 2020 17:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Volgens is @:Geerd afgevallen. Op de foto zag hij er goed uit![]()
En over 10 jaar was ik waarschijnlijk nog 18 kg zwaarder ,,maar was der klaar mee..niks past meer ..schoenen strikken gaat kut..sokken aantrekken etc ..was der helemaal klaar meequote:Op zondag 26 april 2020 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet verkeerd!
Als ik 18 kilo kwijt zou raken, zou ik volgens mij in levensgevaar raken!Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja als je je lul al een tijdje niet meer kunt zien, wordt het idd wel een keertje tijd er wat aan te doen!quote:Op zondag 26 april 2020 17:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
En over 10 jaar was ik waarschijnlijk nog 18 kg zwaarder ,,maar was der klaar mee..niks past meer ..schoenen strikken gaat kut..sokken aantrekken etc ..was der helemaal klaar mee![]()
![]()
Ik was 70 kg kwijtgeraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Weet niet hoe groot die van jou is maar die moet ik nog steeds optillen anders krijg ik een natte eikel als ik ga plassenquote:Op zondag 26 april 2020 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je je lul al een tijdje niet meer kunt zien, wordt het idd wel een keertje tijd er wat aan te doen!Ik zwaai naar dieren.![]()
Ow je buik belemmerde je zicht er op dus nog niet volledig?quote:Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot die van jou is maar die moet ik nog steeds optillen anders krijg ik een natte eikel als ik ga plassen![]()
![]()
Ja best wel...keek je in de spiegelquote:Op zondag 26 april 2020 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je buik belemmerde je zicht er op dus nog niet volledig?
dikke pens dikke kop gadverIk zwaai naar dieren.![]()
Haha, maar het gaat nu dus in ieder geval de goede kant op!quote:Op zondag 26 april 2020 17:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja best wel...keek je in de spiegel
dikke pens dikke kop gadver
Trouwens nooit gedacht aan een leuke Filipijnse aan de haak te slaan of zo? Daar zijn ze dol op mannen met een pondje meer; daar is het nog een teken van rijkdom en gezondheid, zoals het hier vroeger ook was.![]()
![]()
Kan je er een paar voorstellen aan Geerd?quote:Op zondag 26 april 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, maar het gaat nu dus in ieder geval de goede kant op!
Trouwens nooit gedacht aan een leuke Filipijnse aan de haak te slaan of zo? Daar zijn ze dol op mannen met een pondje meer; daar is het nog een teken van rijkdom en gezondheid, zoals het hier vroeger ook was.Uw ADH vitamine Worst
Haha, nou ik ken er wel eentje, maar die is niet echt betrouwbaar!quote:Op zondag 26 april 2020 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je er een paar voorstellen aan Geerd?(En ze valt helaas op knappe jonge gastjes.)
Maar er zijn er genoeg die wel een "rijke Americano" aan de haak willen slaan.![]()
![]()
Klopt, teken van veel geld want eten....quote:Op zondag 26 april 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, maar het gaat nu dus in ieder geval de goede kant op!
Trouwens nooit gedacht aan een leuke Filipijnse aan de haak te slaan of zo? Daar zijn ze dol op mannen met een pondje meer; daar is het nog een teken van rijkdom en gezondheid, zoals het hier vroeger ook was.Ik zwaai naar dieren.![]()
Is Geerd geen knappe jonge god?quote:Op zondag 26 april 2020 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou ik ken er wel eentje, maar die is niet echt betrouwbaar!(En ze valt helaas op knappe jonge gastjes.)
Maar er zijn er genoeg die wel een "rijke Americano" aan de haak willen slaan.Uw ADH vitamine Worst
Haha heten zo westerlingenquote:Op zondag 26 april 2020 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou ik ken er wel eentje, maar die is niet echt betrouwbaar!(En ze valt helaas op knappe jonge gastjes.)
Maar er zijn er genoeg die wel een "rijke Americano" aan de haak willen slaan.Ik zwaai naar dieren.![]()
Nou, vanaf juni gaat het luchtruim daar weer open als het goed is, dus boek maar een ticket!quote:Op zondag 26 april 2020 17:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt, teken van veel geld want eten....![]()
![]()
Whehe moet je hem vragen!quote:Op zondag 26 april 2020 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is Geerd geen knappe jonge god?![]()
![]()
Yup: alles buiten de Filipijnen is Amerika.quote:
China? Amerika!
Afrika? Amerika!
Nederland? "Never heard of that, where in America is that?"
- "It's not in America, it's in Europe!"
"Ohhhh so you're from the Middle-East?"
(Serieus meegemaakt daar!Dat mens wilde nog met mij mee naar huis ook, om voor mini-ToT te zorgen! En ze noemde mij nog knap ook!
)
![]()
Filmpje zelf niet gekeken, maar er zijn blijkbaar handleidingen om er eentje te kunnen scoren!
Ik zocht eigenlijk een ander filmpje; er is iemand die met een FIlipijnse getrouwd is en die maakt ladingen filmpjes over zijn leven daar.
Hij lijkt nogal te geilen op het jongere zusje van zijn vrouw!![]()
![]()
Zeker!quote:Op zondag 26 april 2020 15:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje van instelling af natuurlijk.![]()
Hebben die kinderen zelf geen broertje of zusje bij wie ze dat doenquote:Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
![]()
Rustige winkelcentrum.quote:Op zondag 26 april 2020 17:54 schreef ToT het volgende:
Filmpje zelf niet gekeken, maar er zijn blijkbaar handleidingen om er eentje te kunnen scoren!
Ik zocht eigenlijk een ander filmpje; er is iemand die met een FIlipijnse getrouwd is en die maakt ladingen filmpjes over zijn leven daar.
Hij lijkt nogal te geilen op het jongere zusje van zijn vrouw!
Wat zouden jouw tips zijn voor de lurkers hier om aan een Filipo vrouw te komen?![]()
Tot woont niet in GLDquote:Op zondag 26 april 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een plek in Gelderland waar niemand ooit van heeft gehoord.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik wil nog wel een keer terug naar GLD...huisje buitenaf...hoeft niet groot mag nog wel kleiner als ik nu heb...hollandsche herder, leuke meid..achja dromen mag hequote:Op zondag 26 april 2020 18:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, gezien zijn verhalen leek het er wel opIk zwaai naar dieren.![]()
Wie weet kan je stap voor stap daaraan werken.quote:Op zondag 26 april 2020 18:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer terug naar GLD...huisje buitenaf...hoeft niet groot mag nog wel kleiner als ik nu heb...hollandsche herder, leuke meid..achja dromen mag he![]()
Zou jij nu nog een relatie (met eventueel kind) willen gezien de vrijheid en al die je hebt en de manier waarop je leven is ingericht?![]()
fixedquote:Op zondag 26 april 2020 18:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer terug naar GLD...huisje buitenaf...hoeft niet groot mag nog wel kleiner als ik nu heb...hollandsche herder, leuke meid herderinnetje..achja dromen mag he![]()
![]()
Perfectquote:Op zondag 26 april 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een plek in Gelderland waar niemand ooit van heeft gehoord.
In de inlichtingen die ik net kreeg staat dat het merendeel van het land zich niets van de 1,5 meter afstand heeft gehouden en dat men van plan is morgen gewoon te feesten.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 18:29 schreef stokj het volgende:
In de inlichtingen die ik net kreeg staat dat het merendeel van het land zich niets van de 1,5 meter afstand heeft gehouden en dat men van plan is morgen gewoon te feesten.![]()
![]()
![]()
Jawel, en daar wordt net zo ruw mee omgegaan!quote:Op zondag 26 april 2020 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Hebben die kinderen zelf geen broertje of zusje bij wie ze dat doen![]()
![]()
www.filipinocupid.com of hoe het ook moge heten!quote:Op zondag 26 april 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Rustige winkelcentrum.
Wat zouden jouw tips zijn voor de lurkers hier om aan een Filipo vrouw te komen?
En via-via he; als je een Filipijnse dame kent enzo...![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 18:34 schreef Geerd het volgende:
[..]HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HAHAHA, hoe gaat het met mini-ToT zijn vriendin?quote:Op zondag 26 april 2020 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, en daar wordt net zo ruw mee omgegaan!![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
www..filipinocupid.com of hoe het ook moge heten!
En via-via he; als je een Filipijnse dame kent enzo...![]()
![]()
![]()
Haha, dat grietje vraagt altijd wanneer hij weer buiten komt, en als hij eenmaal buiten komt roept ze enthousiast zijn naam en rent naar hem toe en verliest gelijk alle interesse en loopt er weer vandoor!quote:Op zondag 26 april 2020 18:43 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAHA, hoe gaat het met mini-ToT zijn vriendin?
Hoewel vandaag wilde ze hem toch wel knuffelen, maar er was ook een grotere jongen (8 jaar oud) die aan mini-ToT zat te plukken en te trekken en te doen, en toen werd dat grietje door de vader teruggeroepen omdat mini-ToT wat overweldigd werd door alle aandacht.![]()
Ik kom uit de Achterhoek.quote:Op zondag 26 april 2020 18:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, gezien zijn verhalen leek het er wel opDaarna een tijdje in Dèmtâh gewoond, daarna naar de Liemers (Gelderland) vertrokken, en nu Hunebed-country.
![]()
![]()
Deze weken want schijnbaar gaan ze ook massaal naar de camping/vakantiepark....quote:Op zondag 26 april 2020 18:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, als er een 'tweede golf' moet komen dan is morgen een grote mogelijkheid helaas.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, dat grietje vraagt altijd wanneer hij weer buiten komt, en als hij eenmaal buiten komt roept ze enthousiast zijn naam en rent naar hem toe en verliest gelijk alle interesse en loopt er weer vandoor!
Hoewel vandaag wilde ze hem toch wel knuffelen, maar er was ook een grotere jongen (8 jaar oud) die aan mini-ToT zat te plukken en te trekken en te doen, en toen werd dat grietje door de vader teruggeroepen omdat mini-ToT wat overweldigd werd door alle aandacht.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik wist niet dat je in Indonesie hebt gewoond! Wel gaaf!quote:Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom uit de Achterhoek.Daarna een tijdje in Dèmtâh gewoond, daarna naar de Liemers (Gelderland) vertrokken, en nu Hunebed-country.
![]()
Let je wel goed op jezelf als je gaat reizen naar je clienten enzo?quote:Op zondag 26 april 2020 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Deze weken want schijnbaar gaan ze ook massaal naar de camping/vakantiepark....![]()
Ben voornamelijk te voet onderweg en die twee keer dat ik met de bus moet zit ik tot nu toe met hooguit drie andere mensen....quote:Op zondag 26 april 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Let je wel goed op jezelf als je gaat reizen naar je clienten enzo?![]()
Reisvergoeding ?quote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben voornamelijk te voet onderweg en die twee keer dat ik met de bus moet zit ik tot nu toe met hooguit drie andere mensen....Ik zwaai naar dieren.![]()
Wait, what?quote:Op zondag 26 april 2020 18:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je in Indonesie hebt gewoond! Wel gaaf!
Dèmtâh = Deventer!![]()
![]()
De bus rijdt dan speciaal voor jou (en die drie andere mensenquote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben voornamelijk te voet onderweg en die twee keer dat ik met de bus moet zit ik tot nu toe met hooguit drie andere mensen....)
![]()
Whaha!quote:Op zondag 26 april 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist niet wat Dèmtâh was dus had het opgezocht op Google Maps
Als je gewoon gegoogled had (niet in Maps), had je het gewoon gevonden!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan wij L4D doen?quote:Op zondag 26 april 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
Nee die andere naam voor Deventer, ben er wel geweest een keertje. Is wel een mooie stad.quote:Op zondag 26 april 2020 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is zo'n Hanzestadje, net als Zutphen bijvoorbeeld.Uw ADH vitamine Worst
En?quote:Op zondag 26 april 2020 19:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm laat me daar even over nadenkenIk zwaai naar dieren.![]()
Ja, da's de dialecte uitspraak van de naam he.quote:Op zondag 26 april 2020 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee die andere naam voor Deventer, ben er wel geweest een keertje. Is wel een mooie stad.![]()
![]()
Preciesquote:Op zondag 26 april 2020 18:56 schreef stokj het volgende:
[..]
De bus rijdt dan speciaal voor jou (en die drie andere mensen)
![]()
![]()
Hem kennende wil hij me verkrachten met een meeleewapenquote:Op zondag 26 april 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
Je laat je teamleden altijd voor dood achter?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je laat je teamleden altijd voor dood achter?
quote:Op zondag 26 april 2020 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hem kennende wil hij me verkrachten met een meeleewapen
Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: