SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker. Daar ook?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Rookworst, alles kloek in de broek?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Naamtopic![]()
![]()
Oh ben je quote kwijt @stokj maar de vriendenkring van zoonlief is geloof ik vooral vriendinloos![]()
![]()
Ja dan is het wel leuk dat.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Naamtopic![]()
![]()
Oh ben je quote kwijt @:Stokj maar de vriendenkring van zoonlief is geloof ik vooral vriendinloos
(mijn reactie was: zou ik ook kunnen doen maar van de 5 zijn er 3 die in de ban van hun vrouw zijn sinds de Coronahype en niet echt meer 'vrijheid' hebben als ik hen moet geloven).![]()
Snap ik......als ik exvriendje nog had was er hier een bedlockdownquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dan is het wel leuk dat.
(mijn reactie was: zou ik ook kunnen doen maar van de 5 zijn er 3 die in de ban van hun vrouw zijn sinds de Coronahype en niet echt meer 'vrijheid' hebben als ik hen moet geloven).![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap ik......als ik exvriendje nog had was er hier een bedlockdown![]()
![]()
Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?![]()
En jij dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?![]()
Als een man het me zou vragen zou ik nee zeggen. Als een leuke vrouwelijke collega het me zou vragen dan zou ik het denk ik met veel pijn en moeite afwijzen. Eigen gezondheid gaat voor (is mij ooit geleerd op de BHV-cursusquote:. Tenzij ze echt kan aantonen dat ze vrij is van ziekten etc. Dan is het overwegen waard
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Als een man het me zou vragen zou ik nee zeggen. Als een leuke vrouwelijke collega het me zou vragen dan zou ik het denk ik met veel pijn en moeite afwijzen. Eigen gezondheid gaat voor (is mij ooit geleerd op de BHV-cursus. Tenzij ze echt kan aantonen dat ze vrij is van ziekten etc. Dan is het overwegen waard
Ik ben wel voorzichtig met corona, maar een unmeunig goeie neukpartij zou ik niet uit de weg gaan hoor!
Ja ben al bezet natuurlijk.![]()
![]()
Nee, kan echt geen enkel risico nemen nu.....quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Helaas.
Ja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
![]()
Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Echt niemand kan nu voor de volle 100% zeker zeggen dat hij/zij gezond is, tenzij je officieel getest bent, maar zelfs als je totaal geen klachten hebt kun je toch besmettelijk zijn.....en dat je dan elkaar besmet is nog één ding, maar je date gaat ook weer onderweg naar huis en uiteindelijk ook weer boodschappen doen en kan dus nog steeds andere mensen besmetten.....bovendien is het ook nog niet zeker of je wel helemaal immuun bent als je het hebt gehad....![]()
Precies, dus als je de kans hebt om iemand genadeloos hard uit te wonen: ga er gewoon voor!quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Echt niemand kan nu voor de volle 100% zeker zeggen dat hij/zij gezond is, tenzij je officieel getest bent, maar zelfs als je totaal geen klachten hebt kun je toch besmettelijk zijn.....en dat je dan elkaar besmet is nog één ding, maar je date gaat ook weer onderweg naar huis en uiteindelijk ook weer boodschappen doen en kan dus nog steeds andere mensen besmetten.....bovendien is het ook nog niet zeker of je wel helemaal immuun bent als je het hebt gehad....![]()
![]()
Niet dusquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, dus als je de kans hebt om iemand genadeloos hard uit te wonen: ga er gewoon voor!![]()
![]()
Meh, in het dagelijks leven let ik er wel op dat ik niet te dicht bij mensen kom, maar sommige geneugten des levens zijn toch wel een risicootje waard.quote:(Als ik niet al bezet was.)
![]()
Ik maak cliënten mee die geen afscheid hebben kunnen nemen van dierbaren en doodsbang zijn om zonder dierbaren komen te overlijden....bovendien zit mijn eigen dochter nu in quarantaine bij haar paps omdat haar stiefmoeder positief getest is......maar laten we gerust al die maatregelen negeren, want voor 'mij' geldt dat nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, in het dagelijks leven let ik er wel op dat ik niet te dicht bij mensen kom, maar sommige geneugten des levens zijn toch wel een risicootje waard.(Als ik niet al bezet was.)
Oh en hoelang blijven die IC verpleegkundigen van nu nog overeind en hebben we straks een nieuwe groep verpleegkundigen??
![]()
Nee snap ik.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik maak cliënten mee die geen afscheid hebben kunnen nemen van dierbaren en doodsbang zijn om zonder dierbaren komen te overlijden....bovendien zit mijn eigen dochter nu in quarantaine bij haar paps omdat haar stiefmoeder positief getest is......maar laten we gerust al die maatregelen negeren, want voor 'mij' geldt dat nietOh en hoelang blijven die IC verpleegkundigen van nu nog overeind en hebben we straks een nieuwe groep verpleegkundigen??
Sowieso sta ik echt wel achter de regels die nu gelden en wat mij betreft zou iedereen ook met FFP-2 maskers en handschoentjes boodschappen moeten doen enzo, maar dat is "schijnveiligheid".![]()
![]()
Ja daarvan weet ik ook nog niet goed wat ik daarvan vind.....quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Sowieso sta ik echt wel achter de regels die nu gelden en wat mij betreft zou iedereen ook met FFP-2 maskers en handschoentjes boodschappen moeten doen enzo, maar dat is "schijnveiligheid".![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Uitermate goed vertoeven op mijn balkon met wijn, J en zon. Redelijk warm nog ondanks dat het toch vrij koud is.Ook in moeilijke tijden.![]()
Geniet ervan maatjequote:Op zaterdag 25 april 2020 19:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Uitermate goed vertoeven op mijn balkon met wijn, J en zon. Redelijk warm nog ondanks dat het toch vrij koud is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ter illustratie:
Hardhout voor een vlonder gebruikt, en setje bij Xenos op de kop getikt. Plantjes komen nog.
Hehe 'plantjes'
Ook in moeilijke tijden.![]()
Heb je die vlonders zelf gelegd? Wil ook zoiets op mijn balkon straks. Maar dan tegeltjesvorm zeg maarquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ter illustratie:
Hardhout voor een vlonder gebruikt, en setje bij Xenos op de kop getikt. Plantjes komen nog.
[ afbeelding ]
Hehe 'plantjes'
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nee.....je zit met J op je balkon dan ben ik niet je roomsoesje hoor
Vriend van mijn moeder bood het aan, vond het leuk om te doen. Dat nog geluk dat deze planken nog bij mijn ouderlijk huis lagen. Heeft mij een hele hoop knaken gekost.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb je die vlonders zelf gelegd? Wil ook zoiets op mijn balkon straks. Maar dan tegeltjesvorm zeg maar
Tegeltjes vorm...Ja ik denk dat ik je begrijp, Maar denk dat dit dan nog wat voordeliger is.Ook in moeilijke tijden.![]()
Goedzoquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan gaat ie gewoon aan de kant![]()
![]()
Dat is wel super duur ja. Zelfs bij de Ikeaquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vriend van mijn moeder bood het aan, vond het leuk om te doen. Dat nog geluk dat deze planken nog bij mijn ouderlijk huis lagen. Heeft mij een hele hoop knaken gekost.
Tegeltjes vorm...Ja ik denk dat ik je begrijp, Maar denk dat dit dan nog wat voordeliger is.![]()
Maar super mooi
quote:Tuurlijk CinSallaBibsje
Ja, die lange planken waren dus al een 28 a 30 eu per plank :") Fuck me. Blij dat ik alleen wat schroeven hoefde te scoren en draagbalkjesquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel super duur ja. Zelfs bij de Ikea![]()
Maar super mooi
quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Tuurlijk CinSallaBibsje
[..]
Ja, die lange planken waren dus al een 28 a 30 eu per plank :") Fuck me. Blij dat ik alleen wat schroeven hoefde te scoren en draagbalkjes![]()
![]()
Ik trek net een blikje hertog open moest aan je denkenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haaaa lekker man ! Hertog Janquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik trek net een blikje hertog open moest aan je denken
Had een halve liter Hertog Jan Lentebock gedronken, stevig spul is dat zegUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Weet wat je bier is vriendquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haaaa lekker man ! Hertog Jan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Don't let the dick speak!quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, in het dagelijks leven let ik er wel op dat ik niet te dicht bij mensen kom, maar sommige geneugten des levens zijn toch wel een risicootje waard.(Als ik niet al bezet was.)
![]()
![]()
Mini feestjequote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
peasana??quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ook lekker, ik heb net een Pizza Peasana besteld.![]()
Met biehier!quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ook lekker, ik heb net een Pizza Peasana besteld.![]()
Toe maarquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met ham, kaas, salami, chapignons en ui , uit mijn hoofd![]()
![]()
Nee heb er een wijntje bij dit keer, moet zo nog ff naar de avondwinkel hier om de hoek.quote:Ook in moeilijke tijden.![]()
Aah ik drink geen wijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee heb er een wijntje bij dit keer, moet zo nog ff naar de avondwinkel hier om de hoek.![]()
Jaaquote:al ben ik die nuggets dan snel vergeten
wijn is viesquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gib is van mijquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
True![]()
Damn, jammer dat je niet in de buurt woont
Wat? Haha!quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaal ben ik die nuggets dan snel vergeten
![]()
Jij had kipnuggets in bed toch?quote:
Haha! Als ik dit zie zou ik vroeger uit kwajongensachtigheid juist Gib gaan plagen. Maar nu ben ik bang dat @engine mij de zweep gaat geven als ik dat ga doen.quote:![]()
Wat ben je balsturig weerquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Als ik dit zie zou ik vroeger uit kwajongensachtigheid juist Gib gaan plagen. Maar nu ben ik bang dat @:engine mij de zweep gaat geven als ik dat ga doen.
Niet ergquote:
Relletje was wel leuk geweestquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Als ik dit zie zou ik vroeger uit kwajongensachtigheid juist Gib gaan plagen. Maar nu ben ik bang dat @:engine mij de zweep gaat geven als ik dat ga doen.Maar snap je wel. Brotorblok moet wel m'n homeboi blijven.
Haaha!quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Relletje was wel leuk geweestMaar snap je wel. Brotorblok moet wel m'n homeboi blijven.
![]()
Homies 4 life tochquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Relletje was wel leuk geweestMaar snap je wel. Brotorblok moet wel m'n homeboi blijven.
en we moeten welkom blijven op de bruiloft van motorblokje ameequote:Op zaterdag 25 april 2020 20:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
![]()
![]()
FOK! Huwelijk. Ik heb opeens die beelden voor me van een FOK! meetquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en we moeten welkom blijven op de bruiloft van motorblokje amee![]()
Gaat een feestje worden hoorquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en we moeten welkom blijven op de bruiloft van motorblokje amee
quote:![]()
![]()
Eten besteld
Oei dit is niet goedquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
FOK! Huwelijk. Ik heb opeens die beelden voor me van een FOK! meet![]()
Dubbelhuwelijk??quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
FOK! Huwelijk. Ik heb opeens die beelden voor me van een FOK! meet![]()
![]()
![]()
Moeten we wat aan doen, maar komt wel goed. Durf ik te geloven.quote:Tripple. Anders hoekt Kopje mij K.O.quote:Ook in moeilijke tijden.![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moeten we wat aan doen, maar komt wel goed. Durf ik te geloven.
[..]
Tripple. Anders hoekt Kopje mij K.O.![]()
![]()
Hahaha!quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en we moeten welkom blijven op de bruiloft van motorblokje amee![]()
Je houdt van snoepen héquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben wel voorzichtig met corona, maar een unmeunig goeie neukpartij zou ik niet uit de weg gaan hoor!
Ja ben al bezet natuurlijk.![]()
![]()
Begrijpelijk gezien je beroep.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, kan echt geen enkel risico nemen nu.....![]()
Zou je niet eerst wat 'zekerheid' willen over zijn gezondheid?quote:Bovendien, het advies dat het OMT geeft aan oom Mark is gebaseerd op statistieken terwijl niet alles goed wordt geregistreerd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dus is er geen volledige zekerheid inderdaad....quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je niet eerst wat 'zekerheid' willen over zijn gezondheid?
[..]
Bovendien, het advies dat het OMT geeft aan oom Mark is gebaseerd op statistieken terwijl niet alles goed wordt geregistreerd.![]()
Plus je moet rekening houden met verschillende soorten besmettingen: besmettingen die effect hebben (mensen die ziek zijn) en besmettingen die geen effect hebben (mensen die niet ziek zijn maar de ziekte wel dragen).quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus is er geen volledige zekerheid inderdaad....
Als ik dit zo zeg moet ik terugdenken aan mijn studietijd bij het vak Wiskundige Statistiek met allerlei wiskundige test om dit te bewijzen![]()
![]()
Arme @Amee en @Cinderelladreamer @Zusterquote:Verpleeghuizen en de thuiszorg kampen
nog steeds met tekorten aan mondkapjes,
handschoenen en andere middelen die
bescherming kunnen bieden tegen het
coronavirus,stelt zorgvakbond NU'91 na
een onderzoek onder 600 medewerkers van
de verpleeghuizen en de thuiszorg.
Volgens het onderzoek is de situatie
inmiddels wel wat verbeterd,maar nog
niet genoeg.Niet alleen zijn er nog te
weinig hulpmiddelen,ook wordt er nog
te weinig getest,vinden velen.
Vooral thuiszorgmedewerkers voelen zich
onveilig,omdat het in de thuiszorg niet
is toegestaan beschermingsmiddelen te
gebruiken zonder besmettingsverdenking.![]()
Neuhquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:20 schreef stokj het volgende:
Zou je niet eerst wat 'zekerheid' willen over zijn gezondheid?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Spreek al weken en weken niet met vrienden af. Hou er rekening mee hoor.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Komt goed!quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Arme @:amee en @:cinderelladreamer @:zuster![]()
#READYquote:Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik wil graag mijn respect jegens user ToT uiten #ALTIJDREADY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 00:03 schreef RTR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:
@ToT![]()
Je weet hoe we doenquote:
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 00:03 schreef RTR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
ToTquote:![]()
Ja man alles goedDaar ook?
Alohaquote:
Mini heeft een ochtendhumeurtje?quote:Op zondag 26 april 2020 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb een baby in m'n nek hangen die knorrig wakker is geworden, maar verder alles prima!![]()
quote:En hoe!
En vannacht had-ie weer eens honger, ondanks dat hij zich net voor het slapengaan helemaal volgevroten had!![]()
![]()
🤣😂😅 slapen kost ook energiequote:Op zondag 26 april 2020 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]En hoe!
En vannacht had-ie weer eens honger, ondanks dat hij zich net voor het slapengaan helemaal volgevroten had!![]()
Neequote:Op zondag 26 april 2020 09:24 schreef stokj het volgende:
Kopje😘 hoe is het? Alles kits achter de rits😝'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Mijn ouders hebben gisteravond letterlijk slaande ruzie gehad. En nu wil mijn moeder dinsdag advocaat gaan bellen. Was een leuke avond.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Oei kan me voorstellen dat dit een naar gevoel geeft. Kan jij helpen in de ruzie sussen?quote:Op zondag 26 april 2020 09:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben gisteravond letterlijk slaande ruzie gehad. En nu wil mijn moeder dinsdag advocaat gaan bellen. Was een leuke avond.![]()
Is niet mijn taak. Daarbij sta ik volledig achter mijn moeder.quote:Op zondag 26 april 2020 09:32 schreef stokj het volgende:
Oei kan me voorstellen dat dit een naar gevoel geeft. Kan jij helpen in de ruzie sussen?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Jeetje, sterkte Kopje💪🏻quote:Op zondag 26 april 2020 09:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is niet mijn taak. Daarbij sta ik volledig achter mijn moeder.![]()
Sterktequote:Op zondag 26 april 2020 09:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben gisteravond letterlijk slaande ruzie gehad. En nu wil mijn moeder dinsdag advocaat gaan bellen. Was een leuke avond.![]()
![]()
Schuurtje uit wezen mesten.quote:Op zondag 26 april 2020 13:37 schreef stokj het volgende:
Iedereen is druk zo te zien. Is de intelligente lockdown voorbij ofzo![]()
Was al een puinhoop, maar ik heb er wat stenen palissades in op maat zitten slijpen, en toen lagen de puinhopen onder een dikke laag stof.
Alles er uit geflikkerd, afgewassen, gesorteerd en netjes weer in de schuur gedaan. Ook een hele zooi spul wat ik lang niet meer gebruikt heb, weggepleurd.![]()
![]()
Beetje bieren in de hangmatquote:Op zondag 26 april 2020 13:37 schreef stokj het volgende:
Iedereen is druk zo te zien. Is de intelligente lockdown voorbij ofzo![]()
21 graden en bewolkt. Perfect katerweertje
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
21? Waar de neuk zit jij?quote:Op zondag 26 april 2020 13:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Beetje bieren in de hangmat21 graden en bewolkt. Perfect katerweertje
Als ik op Het Weer google, zie ik dat het hier maar 12 graden is!
Op zich kun je prima in de zon zitten nu, maar het kleinste briesje voelt best fris aan.![]()
Stukje verder naar het zuidoostenquote:Op zondag 26 april 2020 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
21? Waar de neuk zit jij?
Als ik op Het Weer google, zie ik dat het hier maar 12 graden is!
Op zich kun je prima in de zon zitten nu, maar het kleinste briesje voelt best fris aan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kan nu standaard de hoogste berg van het balkangebergte zien door de schonere lucht. Normaal maar een dag of twee per week ofzo
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |