SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker. Daar ook?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Rookworst, alles kloek in de broek?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Naamtopic![]()
![]()
Oh ben je quote kwijt @stokj maar de vriendenkring van zoonlief is geloof ik vooral vriendinloos![]()
![]()
Ja dan is het wel leuk dat.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Naamtopic![]()
![]()
Oh ben je quote kwijt @:Stokj maar de vriendenkring van zoonlief is geloof ik vooral vriendinloos
(mijn reactie was: zou ik ook kunnen doen maar van de 5 zijn er 3 die in de ban van hun vrouw zijn sinds de Coronahype en niet echt meer 'vrijheid' hebben als ik hen moet geloven).![]()
Snap ik......als ik exvriendje nog had was er hier een bedlockdownquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dan is het wel leuk dat.
(mijn reactie was: zou ik ook kunnen doen maar van de 5 zijn er 3 die in de ban van hun vrouw zijn sinds de Coronahype en niet echt meer 'vrijheid' hebben als ik hen moet geloven).![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Snap ik......als ik exvriendje nog had was er hier een bedlockdown![]()
![]()
Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?![]()
En jij dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?![]()
Als een man het me zou vragen zou ik nee zeggen. Als een leuke vrouwelijke collega het me zou vragen dan zou ik het denk ik met veel pijn en moeite afwijzen. Eigen gezondheid gaat voor (is mij ooit geleerd op de BHV-cursusquote:. Tenzij ze echt kan aantonen dat ze vrij is van ziekten etc. Dan is het overwegen waard
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Als een man het me zou vragen zou ik nee zeggen. Als een leuke vrouwelijke collega het me zou vragen dan zou ik het denk ik met veel pijn en moeite afwijzen. Eigen gezondheid gaat voor (is mij ooit geleerd op de BHV-cursus. Tenzij ze echt kan aantonen dat ze vrij is van ziekten etc. Dan is het overwegen waard
Ik ben wel voorzichtig met corona, maar een unmeunig goeie neukpartij zou ik niet uit de weg gaan hoor!
Ja ben al bezet natuurlijk.![]()
![]()
Nee, kan echt geen enkel risico nemen nu.....quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Helaas.
Ja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
![]()
Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Echt niemand kan nu voor de volle 100% zeker zeggen dat hij/zij gezond is, tenzij je officieel getest bent, maar zelfs als je totaal geen klachten hebt kun je toch besmettelijk zijn.....en dat je dan elkaar besmet is nog één ding, maar je date gaat ook weer onderweg naar huis en uiteindelijk ook weer boodschappen doen en kan dus nog steeds andere mensen besmetten.....bovendien is het ook nog niet zeker of je wel helemaal immuun bent als je het hebt gehad....![]()
Precies, dus als je de kans hebt om iemand genadeloos hard uit te wonen: ga er gewoon voor!quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Echt niemand kan nu voor de volle 100% zeker zeggen dat hij/zij gezond is, tenzij je officieel getest bent, maar zelfs als je totaal geen klachten hebt kun je toch besmettelijk zijn.....en dat je dan elkaar besmet is nog één ding, maar je date gaat ook weer onderweg naar huis en uiteindelijk ook weer boodschappen doen en kan dus nog steeds andere mensen besmetten.....bovendien is het ook nog niet zeker of je wel helemaal immuun bent als je het hebt gehad....![]()
![]()
Niet dusquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, dus als je de kans hebt om iemand genadeloos hard uit te wonen: ga er gewoon voor!![]()
![]()
Meh, in het dagelijks leven let ik er wel op dat ik niet te dicht bij mensen kom, maar sommige geneugten des levens zijn toch wel een risicootje waard.quote:(Als ik niet al bezet was.)
![]()
Ik maak cliënten mee die geen afscheid hebben kunnen nemen van dierbaren en doodsbang zijn om zonder dierbaren komen te overlijden....bovendien zit mijn eigen dochter nu in quarantaine bij haar paps omdat haar stiefmoeder positief getest is......maar laten we gerust al die maatregelen negeren, want voor 'mij' geldt dat nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, in het dagelijks leven let ik er wel op dat ik niet te dicht bij mensen kom, maar sommige geneugten des levens zijn toch wel een risicootje waard.(Als ik niet al bezet was.)
Oh en hoelang blijven die IC verpleegkundigen van nu nog overeind en hebben we straks een nieuwe groep verpleegkundigen??
![]()
Nee snap ik.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik maak cliënten mee die geen afscheid hebben kunnen nemen van dierbaren en doodsbang zijn om zonder dierbaren komen te overlijden....bovendien zit mijn eigen dochter nu in quarantaine bij haar paps omdat haar stiefmoeder positief getest is......maar laten we gerust al die maatregelen negeren, want voor 'mij' geldt dat nietOh en hoelang blijven die IC verpleegkundigen van nu nog overeind en hebben we straks een nieuwe groep verpleegkundigen??
Sowieso sta ik echt wel achter de regels die nu gelden en wat mij betreft zou iedereen ook met FFP-2 maskers en handschoentjes boodschappen moeten doen enzo, maar dat is "schijnveiligheid".![]()
![]()
Ja daarvan weet ik ook nog niet goed wat ik daarvan vind.....quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Sowieso sta ik echt wel achter de regels die nu gelden en wat mij betreft zou iedereen ook met FFP-2 maskers en handschoentjes boodschappen moeten doen enzo, maar dat is "schijnveiligheid".![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |