abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192802539

TT verzamel spoiler in t klein.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.

Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis

Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel

Te huur per uur:

Je kan ook nog matten met Haags

SPOILER
pi_192802587
hoi
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_192802614
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
hoi
Ha die Rookworst, alles kloek in de broek?
pi_192802625
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:16 schreef stokj het volgende:

[..]

Ha die Rookworst, alles kloek in de broek?
Zeker. Daar ook?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_192802631
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:17 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Zeker. Daar ook?
Uiteraard, net daar beneden gewassen :P
pi_192802754
Naamtopic :o :D

Oh ben je quote kwijt @stokj maar de vriendenkring van zoonlief is geloof ik vooral vriendinloos ;)
pi_192802778
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Naamtopic :o :D

Oh ben je quote kwijt @:Stokj maar de vriendenkring van zoonlief is geloof ik vooral vriendinloos ;)
Ja dan is het wel leuk dat.

(mijn reactie was: zou ik ook kunnen doen maar van de 5 zijn er 3 die in de ban van hun vrouw zijn sinds de Coronahype en niet echt meer 'vrijheid' hebben als ik hen moet geloven).
pi_192802803
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:27 schreef stokj het volgende:

[..]

Ja dan is het wel leuk dat.

(mijn reactie was: zou ik ook kunnen doen maar van de 5 zijn er 3 die in de ban van hun vrouw zijn sinds de Coronahype en niet echt meer 'vrijheid' hebben als ik hen moet geloven).
Snap ik......als ik exvriendje nog had was er hier een bedlockdown :@ :D
pi_192802825
Oeh!
pi_192802865
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Snap ik......als ik exvriendje nog had was er hier een bedlockdown :@ :D
:D
Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?
pi_192802916
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef stokj het volgende:

[..]

Helaas.
Stel dat een collega jou zou vragen om een bedlockdown te houden. Hijzelf is vrij en al en je ziet hem wel zitten. Zou je dat in deze tijden doen?
En jij dan?
pi_192802944
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:35 schreef Amee het volgende:

[..]

En jij dan?
Als een man het me zou vragen zou ik nee zeggen. Als een leuke vrouwelijke collega het me zou vragen dan zou ik het denk ik met veel pijn en moeite afwijzen. Eigen gezondheid gaat voor (is mij ooit geleerd op de BHV-cursus :P . Tenzij ze echt kan aantonen dat ze vrij is van ziekten etc. Dan is het overwegen waard :P
pi_192803197
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 18:37 schreef stokj het volgende:

[..]

Als een man het me zou vragen zou ik nee zeggen. Als een leuke vrouwelijke collega het me zou vragen dan zou ik het denk ik met veel pijn en moeite afwijzen. Eigen gezondheid gaat voor (is mij ooit geleerd op de BHV-cursus :P . Tenzij ze echt kan aantonen dat ze vrij is van ziekten etc. Dan is het overwegen waard :P
_O- Ik ben wel voorzichtig met corona, maar een unmeunig goeie neukpartij zou ik niet uit de weg gaan hoor! :D

Ja ben al bezet natuurlijk. :P
pi_192803351
quote:

[..]

Helaas.
Nee, kan echt geen enkel risico nemen nu.....
  zaterdag 25 april 2020 @ 19:05:38 #15
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_192803368
quote:
Helaas.
Ja.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_192803443
Echt niemand kan nu voor de volle 100% zeker zeggen dat hij/zij gezond is, tenzij je officieel getest bent, maar zelfs als je totaal geen klachten hebt kun je toch besmettelijk zijn.....en dat je dan elkaar besmet is nog één ding, maar je date gaat ook weer onderweg naar huis en uiteindelijk ook weer boodschappen doen en kan dus nog steeds andere mensen besmetten.....bovendien is het ook nog niet zeker of je wel helemaal immuun bent als je het hebt gehad....
pi_192803620
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Echt niemand kan nu voor de volle 100% zeker zeggen dat hij/zij gezond is, tenzij je officieel getest bent, maar zelfs als je totaal geen klachten hebt kun je toch besmettelijk zijn.....en dat je dan elkaar besmet is nog één ding, maar je date gaat ook weer onderweg naar huis en uiteindelijk ook weer boodschappen doen en kan dus nog steeds andere mensen besmetten.....bovendien is het ook nog niet zeker of je wel helemaal immuun bent als je het hebt gehad....
Precies, dus als je de kans hebt om iemand genadeloos hard uit te wonen: ga er gewoon voor! ^O^
pi_192803629
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies, dus als je de kans hebt om iemand genadeloos hard uit te wonen: ga er gewoon voor! ^O^
Niet dus :'(
pi_192803654
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niet dus :'(
Meh, in het dagelijks leven let ik er wel op dat ik niet te dicht bij mensen kom, maar sommige geneugten des levens zijn toch wel een risicootje waard. :P (Als ik niet al bezet was.)
pi_192803727
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Meh, in het dagelijks leven let ik er wel op dat ik niet te dicht bij mensen kom, maar sommige geneugten des levens zijn toch wel een risicootje waard. :P (Als ik niet al bezet was.)
Ik maak cliënten mee die geen afscheid hebben kunnen nemen van dierbaren en doodsbang zijn om zonder dierbaren komen te overlijden....bovendien zit mijn eigen dochter nu in quarantaine bij haar paps omdat haar stiefmoeder positief getest is......maar laten we gerust al die maatregelen negeren, want voor 'mij' geldt dat niet ;( Oh en hoelang blijven die IC verpleegkundigen van nu nog overeind en hebben we straks een nieuwe groep verpleegkundigen??
pi_192803743
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik maak cliënten mee die geen afscheid hebben kunnen nemen van dierbaren en doodsbang zijn om zonder dierbaren komen te overlijden....bovendien zit mijn eigen dochter nu in quarantaine bij haar paps omdat haar stiefmoeder positief getest is......maar laten we gerust al die maatregelen negeren, want voor 'mij' geldt dat niet ;( Oh en hoelang blijven die IC verpleegkundigen van nu nog overeind en hebben we straks een nieuwe groep verpleegkundigen??
Nee snap ik. :)
Sowieso sta ik echt wel achter de regels die nu gelden en wat mij betreft zou iedereen ook met FFP-2 maskers en handschoentjes boodschappen moeten doen enzo, maar dat is "schijnveiligheid". :')
pi_192803927
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee snap ik. :)
Sowieso sta ik echt wel achter de regels die nu gelden en wat mij betreft zou iedereen ook met FFP-2 maskers en handschoentjes boodschappen moeten doen enzo, maar dat is "schijnveiligheid". :')
Ja daarvan weet ik ook nog niet goed wat ik daarvan vind.....
pi_192803961
Cd's roomsoesje :9~
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 25 april 2020 @ 19:43:09 #24
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192803965
Lekker
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192803967
Uitermate goed vertoeven op mijn balkon met wijn, J en zon. Redelijk warm nog ondanks dat het toch vrij koud is.
Ook in moeilijke tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')