Die heeft ze misschien ook wel nodigquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las tampons maar goed dat ligt aan mij
Zat, amper nodig.quote:
Ik denk dat de vrouw van LTDVK het hier niet mee eens is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:14 schreef Koen66 het volgende:
Delen LTVDK en crv een kasteel of hebben we er 2?
Maar...?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:16 schreef Koen66 het volgende:
Had vanavond wel willen eten bij de Gerbil
Om over mevrouw @crv maar niet te sprekenquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouw van LTDVK het hier niet mee eens is.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Ygritte het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het live verslag van de bruiloft?
Wie trouwen er?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Ygritte het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het live verslag van de bruiloft?
Nou. Of allerlei andere mensen met totaal onbelangrijke meningen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om over mevrouw @:crv maar niet te spreken
Ohw is die nog steeds in the picture dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om over mevrouw @:crv maar niet te spreken
Serieus?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ging je doen toch zei je gister![]()
Ik heb wel een pre trouwen foto, wacht.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik niet tegen je want allicht trap je erin
Neuh, bijwerking van hormoonspiraal.quote:
UitStraling met zijn buurvrouw. Maar ja dat is natuurlijk onzin want als je met je HENREDON bank in het grootste en duurste huis van Nederland woont heb je helemaal geen notie van het bestaan van buren. Dus waarschijnlijk valt het allemaal wel meequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben het ff kwijt, WIE ging er trouwen?
Ah relaxed wel lijkt me althansquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, bijwerking van hormoonspiraal.
Mijn buufje wil coronatrouwen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben het ff kwijt, WIE ging er trouwen?
Het scheelt een hoop troep.quote:
Jij leest maar halfquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling met zijn buurvrouw. Maar ja dat is natuurlijk onzin want als je met je HENREDON bank in het grootste en duurste huis van Nederland woont heb je helemaal geen notie van het bestaan van buren. Dus waarschijnlijk valt het allemaal wel mee![]()
Zou wel even uitloggen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik hou de sokken en de lange broek nog maar even aanMaar het zonnetje is er en ik ga weer eens proeven hoe bier ook weer smaakt
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als mijn vrouw dat zou doen, gaat ze bij 't grofvuil.
Dacht dat Zeeuwse vrouwen wel wat dichter bij de natuur stonden?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als mijn vrouw dat zou doen, gaat ze bij 't grofvuil.
Is dit Turks?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
2 uur later en de boodschappen is bezorgd
In jouw fantasiewereld wellichtquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat Zeeuwse vrouwen wel wat dichter bij de natuur stonden?
ongeveer :pquote:
Lui schoonmormel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ongeveer :p
Vraagt ze om pannenkoeken naturel. Dus ik haal mix naturel toch. moesten het kant en klare zijn
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ongeveer :p
Vraagt ze om pannenkoeken naturel. Dus ik haal mix naturel toch. moesten het kant en klare zijn
Ja vind ie lekker, hij ging er heeeerlijk hard van groeien!quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flikkert ze dat nou bij de plant?
Wat is dat voor rode vlek op de beige bank opeensquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja vind ie lekker, hij ging er heeeerlijk hard van groeien!Ik wil iris niet als vriendin in ieder geval, daar kan je met je desinfectiespray achteraan als ze op visite komt en overal bij jou een beetje loopt te bloeden.
"Ja weet je Iris het was echt supergezellig maar ik stel voor dat je nu gaat dan kan ik nog even bij Seats & Sofas een nieuwe bank bestellen"quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja vind ie lekker, hij ging er heeeerlijk hard van groeien!Ik wil iris niet als vriendin in ieder geval, daar kan je met je desinfectiespray achteraan als ze op visite komt en overal bij jou een beetje loopt te bloeden.
Hrrrrquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is dat voor rode vlek op de beige bank opeens
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is dat voor rode vlek op de beige bank opeens
raaaaar zeg.... is toch allemaal puuur natuuurrr. Moet gewoon allemaal kunnenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja weet je Iris het was echt supergezellig maar ik stel voor dat je nu gaat dan kan ik nog even bij Seats & Sofas een nieuwe bank bestellen"
tv? wat is dat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:06 schreef Nick1975 het volgende:
Chick op NTR nu is 40. Als ze zou zeggen 25 zou ik dat eerder geloven.
Werkt goed tegen corona!quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op zoek ga naar een mooi schilderij of een plasmascherm aan de muur waar de tv nu werkeloos hangt.quote:
Die bij ons wordt bijna nooit voor door de omroep bepaalde uitzendingen en tijdstippen gebruiktquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op zoek ga naar een mooi schilderij of een plasmascherm aan de muur waar de tv nu werkeloos hangt.
* Dr_Flash knipt stukje zon af en schuift naar bitterbalquote:
Een koude hoerquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoer is ie ver te zoeken, en het is koud
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoer is ie ver te zoeken, en het is koud
dankjequote:Op zaterdag 25 april 2020 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash knipt stukje zon af en schuift naar bitterbal
Misschien dat de naam van ons landgoed niet goed is gekozen met chateu er in inderdaad. Denk dat we het wijzigen naar L'Estate Bitterboulette.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:14 schreef Koen66 het volgende:
Delen LTVDK en crv een kasteel of hebben we er 2?
Aangepastquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat de naam van ons landgoed niet goed is gekozen met chateu er in inderdaad. Denk dat we het wijzigen naar L'Estate Bitterboulette.
quote:
Welke? Zijn hier alleen maar leuke dames.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je vragen aan die andere hele leuke dame hier.
Ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke? Zijn hier alleen maar leuke dames.
haarwat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Liesjen! Heb je wat haarstiekies over? Ik heb nodig
Je weet wel, van die haarstiekjesquote:
Lol nee joh. Misschien ook maar voor mezelf wat aanschaffen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Liesjen! Heb je wat haarstiekies over? Ik heb nodig
Maar wat moet Fles ermee 🤔quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet wel, van die haarstiekjes
Een knotje maken natuurlijk, zoals een echte moderne man betaamdquote:
Ik mag nooit wat met Joop zijn haar doen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een knotje maken natuurlijk, zoals een echte moderne man betaamd
Oh okee. Dan bestel ik die gewoon mee bij de Kruidvat. In discokleuren.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh. Misschien ook maar voor mezelf wat aanschaffen.
Aarshaarvlechtjes?quote:
Mag muis ook niet met mijn haarquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag nooit wat met Joop zijn haar doen.
Of in 't Zeeuws:quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:31 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Heeft een mens toch tarrels voor om het bij elkaar te houden.
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Of in 't Zeeuws:
'kluut'n'
Bekt nog beter dan tarrels
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Of in 't Zeeuws:
'kluut'n'
Bekt nog beter dan tarrels
Doe zo'n voetballershaarbandje.quote:
De wattles? Ik ga niet voor een look. Als ik voor een look ging hadden de kappers open moeten zijnquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah maar jij gaat voor de Salt Bae look?
Fles Bae
In dat geval een uitzondering maken en hem dwingen. Welke man wil nu geen super cute vlechtjes in zijn haarquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Wel jammer, want ik wil beter leren invlechten en bij mezelf krijg ik van die lamme armen.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wattles? Ik ga niet voor een look. Als ik voor een look ging hadden de kappers open moeten zijn
Ze hoeven niet in te blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval een uitzondering maken en hem dwingen. Welke man wil nu geen super cute vlechtjes in zijn haar
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
O ging om foqueville?
Molo wil vast wel slager des duivels worden
Veel plezier met het voorlezen van je geloften!quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Zooo ik ben er klaar voor, toch maar een tweed jasje aangedaan boven mijn rok en mijn lekkerste luchtje opgespoten, moet genoeg zijn![]()
ga je achter de meisjes aan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Zooo ik ben er klaar voor, toch maar een tweed jasje aangedaan boven mijn rok en mijn lekkerste luchtje opgespoten, moet genoeg zijn![]()
Ze zegt vast geen "Nee".quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:47 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Hall0n. Ik ga er vandoor. Stukje fietsen met een muziekjen erbij. Neem jij het over hier?
Ah je marineboii speelt weer op. Ga maar weg inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:48 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja jij was toch omgebouwd? Weet niet hoe ik dat anders moet noemen.
Yeh. Ik wacht nog even met boodschappen tot het wat rustiger is in de supermarchequote:Op zaterdag 25 april 2020 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
veel plezier en kijk uit niet te dicht bij andere mensen maar hou je aan die social distancing regels
Kit nog bellen voor je?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah je marineboii speelt weer op. Ga maar weg inderdaad
We zoeken nog een slager. Ik vind Molo als dokter en slager een beetje een gevaarlijke combinatie.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben wel een "wereldlijke kluizenaar" (kluizenaar zonder religie aan te hangen)
waarom denk je dat ik maar kluizenaar ben gewordenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zoeken nog een slager. Ik vind Molo als dokter en slager een beetje een gevaarlijke combinatie.
Ja maar daar heeft het dorp niets aan he?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik maar kluizenaar ben geworden
Neuh, ik kan het met mijn handen af, dank jequote:
elk serieus dorp heeft minstens 1 kluizenaarquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft het dorp niets aan he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:57 schreef Karzai het volgende:
Update van de peperplantjes, ze gaan hard nu, zo maar overpotten naar ieder een eigen potjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hier niet, nog steeds als je iemand op de stoep tegenkomt gaat één van de twee even op straat lopen bij het passeren.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, afstand houden is wel weer een thing of the past voor de meeste mensen![]()
Afijn, rondje stad gedaan. Nu een broodje bockworst.
Hier ook. Al ben ik wel vaker degene die dan aan de kant gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier niet, nog steeds als je iemand op de stoep tegenkomt gaat één van de twee even op straat lopen bij het passeren.
In de meeste gevallen ben ik het hier die dat doet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier niet, nog steeds als je iemand op de stoep tegenkomt gaat één van de twee even op straat lopen bij het passeren.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de meeste gevallen ben ik het hier die dat doet.
Dit ja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een enkele keer krijg je dan zelfs eenblik
Zo van "triest dat je gezond wil blijven man"?quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een enkele keer krijg je dan zelfs eenblik
“Het is maar een griepje, aansteller”quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo van "triest dat je gezond wil blijven man"?
"Ik ben niet ziek hoorrrr"quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Het is maar een griepje, aansteller”
Ook in de supermarkten heb ik bij de helft van de mensen dat idee.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet ook wel zeggen dat het volk dat nu in de stad loopt, het volk is dat gewoon niks beters weet te doen op zaterdag dan ijshappend door een winkelstraat te sjokken. Zelfs als bijna alles dicht is.
Dat al die airbnb’s leeg staan, zal sowieso wel flink schelenquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:10 schreef Karzai het volgende:
De straten zijn vrijwel leeg en de meeste mensen houden afstand
Gister wel op het speeltuintje een horde kinderen, maja die kan je ook niet de hele dag binnenhouden
Geen 100.000 toeristen, dat scheeltquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat al die airbnb’s leeg staan, zal sowieso wel flink schelen
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:57 schreef Karzai het volgende:
Update van de peperplantjes, ze gaan hard nu, zo maar overpotten naar ieder een eigen potjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O jeequote:Op zaterdag 25 april 2020 15:14 schreef kwiwi het volgende:
Zit een vrouw in de trein die volgens mij stemmen hoort ofzo. Hele gesprekken met 'iemand' en af en toe zitten schreeuwen![]()
Heeft geen airpods ofzo in d'r oren of telefoon in d'r handen.
Ze zit tegen het raam te praten ben ik nu achter. Haar eigen reflectie wellichtquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zit tegen het raam te praten ben ik nu achter. Haar eigen reflectie wellicht![]()
Naar huis, net ruim 2u gewandeld naar een aantal dorpen verderop.
Oh lekkere wandeling!quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zit tegen het raam te praten ben ik nu achter. Haar eigen reflectie wellicht![]()
Naar huis, net ruim 2u gewandeld naar een aantal dorpen verderop.
Hier was het vandaag weer vrij triest. Rij voor de action van minimaal 25 personen (lekker dicht op elkaarquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:10 schreef Karzai het volgende:
De straten zijn vrijwel leeg en de meeste mensen houden afstand
Gister wel op het speeltuintje een horde kinderen, maja die kan je ook niet de hele dag binnenhouden
ik heb mn eigen domeinnaam/namen met e-mailadres en gebruik G-Suitquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom moet jij dat doen dan? Beheer je een maildomein dan?
North Korean leader Kim Jong Un's health is reportedly in a vegetative state after undergoing a failed cardiovascular procedure earlier this month, according to the medical team treating him.quote:
ik krijg ook vrijwel geen spam, alles mijn mail gaat via Gmail maar ik gebruik dus een eigen domeinnaam. het is dat uitgaande mail van mij niet door een spamfilter komt (bij 1 ontvangerquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
Snap er niks van, krijg vrijwel geen spam ik heb gewoon gmail
Hier alleen bij de supermarkt. Tuincentrum is maar een kleintje, kon zo doorlopen. Slager idem, mochten 3 mensen binnen zijn ik was de derde dus kon zo doorlopen. Als er bij zulke winkels rijen staan zou ik ook passen denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier was het vandaag weer vrij triest. Rij voor de action van minimaal 25 personen (lekker dicht op elkaar) om de action in te mogen, rij van ongeveer net zo veel voor de Intratuin en bij de Gamma waren geen parkeerplekken meer
en stond ook een rij..... tja al mijn 'zut' kan dan wel wachten
Ben benieuwd hoe het hier zal zijn als de winkels weer open gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier was het vandaag weer vrij triest. Rij voor de action van minimaal 25 personen (lekker dicht op elkaar) om de action in te mogen, rij van ongeveer net zo veel voor de Intratuin en bij de Gamma waren geen parkeerplekken meer
en stond ook een rij..... tja al mijn 'zut' kan dan wel wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:07 schreef Karzai het volgende:
Borreltijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
for real?quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
North Korean leader Kim Jong Un's health is reportedly in a vegetative state after undergoing a failed cardiovascular procedure earlier this month, according to the medical team treating him.
Ja die lijn kan je wel doortrekken zou ik zeggen, je hebt een hoop meer vrije tijdquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:07 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben trouwens wel echt een stuk gezonder gaan leven sinds de lockdown en het thuiswerken. Geen afhaaleten meer, meer sport. Hoop dat ik vanaf straks gewoon lekker 2 of 3 dagen per week thuis kan blijven werken.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
U vraagt, wij serveren:
[ afbeelding ]
Dat is een flinke bworrelhapquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
U vraagt, wij serveren:
[ afbeelding ]
Ja heeft dat stekje gejongd wat ik je gestuurd had?quote:
Die keer dat je met een Fok!meet in 9 minuten zo'n enorme platter vol bitterballen, loempia's frikandelletjes, garnalen etc. leegtimmerdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zou doenquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
U vraagt, wij serveren:
[ afbeelding ]
Dat zijn nog eens huwelijkse voorwaarden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Corona getrouwd jongens en meisjes , nu even douchen en dan aan de Moët et Chandon![]()
En aspergesoep maken want dat heb ik moeten beloven
Ik met mijn grote mond ook altijd "ja blaahblaah ik kan echt de lekkerste aspergesoep ooit maken hoorrrrrrrr"quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens huwelijkse voorwaarden.
Voor wat hoort wat. Is ze je huis al aan het stofzuigen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik met mijn grote mond ook altijd "ja blaahblaah ik kan echt de lekkerste aspergesoep ooit maken hoorrrrrrrr"
*trapt zijn robotstofzuiger stuk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat. Is ze je huis al aan het stofzuigen?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*trapt zijn robotstofzuiger stuk.
Pics?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn mier heeft best veel gelijkenissen met Mr Hankey.![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
U vraagt, wij serveren:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heeft dat stekje gejongd wat ik je gestuurd had?
Ja toen mijn schoonmaakster niet meer wilde komen heb ik er meteen een gekochtquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, een hele goedkope. Maar te hoge drempels. Dan nog til ik hem met liefde af en toe een drempel over.
Leer hier nou eens wat vanquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik met mijn grote mond ook altijd "ja blaahblaah ik kan echt de lekkerste aspergesoep ooit maken hoorrrrrrrr"
Bazendingen serieus. Mocht ik ooit gaan verhuizen dan wil ik drempelvrij.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toen mijn schoonmaakster niet meer wilde komen heb ik er meteen een gekocht
Ik ben drempelvrij bijna overalquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bazendingen serieus. Mocht ik ooit gaan verhuizen dan wil ik drempelvrij.
Aaarghhh, nou veel plezier ermee dan, ze moet wel iedere avond om 22:00 uur thuis zijn voor mij.quote:
picsquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn mier heeft best veel gelijkenissen met Mr Hankey.![]()
Nou ik nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat denk ik nu echt wel hoor
De buufquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet wat ik moet terug geven?
Prima! Als mensen er mee klaar zijn graag op het dorpsplein terug zetten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaarghhh, nou veel plezier ermee dan, ze moet wel iedere avond om 22:00 uur thuis zijn voor mij.
Behalve op dinsdag en donderdag, dan speel ik petanque met de burgemeester.
laatste beetjequote:Op zaterdag 25 april 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onaardig en niet om aan te zien?
aan wie vraag je dit?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
wat was het nou dat je verkeerd had gedaan?
dat dingetje waarvan ik dacht dat er geen beweging in zat zat toch beweging in :pquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
wat was het nou dat je verkeerd had gedaan?
Ja dat laatste is dan wel vrij belangrijkquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laatste beetjewel topwijf verder
nou weet ik niet eens. Ik was gewoon een beetje de draad kwijtquote:
Dadelijk BBQ aan Fles?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weet ik niet eens. Ik was gewoon een beetje de draad kwijt
ja de parasol van bitterbal ging het overquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou weet ik niet eens. Ik was gewoon een beetje de draad kwijt
Jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat laatste is dan wel vrij belangrijk![]()
Groeien je plantjes een beetje?
Mijn gezaaide paprika schiet de lucht in
Wat zijn dat voor stekjes?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaAlleen weet k dus niet meer wat wat is dus mja :p en de mini bloem stekjes heb ik maar naar binnen gehaald. het was misschien wat te warm voor ze zo in de zon
Het is warm en droog voor ze ja, ik heb alles maar even achter het raam in de zon gezet met de voetjes in het water, ik hoor ze zowat groeienquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaAlleen weet k dus niet meer wat wat is dus mja :p en de mini bloem stekjes heb ik maar naar binnen gehaald. het was misschien wat te warm voor ze zo in de zon
die ene waarvan je in het begin al zei dat ze niet in de zon moesten. heb ze in deze hema pot gedaan met onder in een water reservoir. Maar ze shinen niet meer zoquote:
Zien er nog best goed uit toch? Maar beter niet te lang in de zon inderdaad Wel al mooi gegroeid.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die ene waarvan je in het begin al zei dat ze niet in de zon moesten. heb ze in deze hema pot gedaan met onder in een water reservoir. Maar ze shinen niet meer zo![]()
Heb het water er nu uit gehaald
[ afbeelding ]
als ze 'volwassen' zijn mogen ze dan wel in de zon?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zien er nog best goed uit toch? Maar beter niet te lang in de zon inderdaad Wel al mooi gegroeid.
Heb net kweekkastje buiten gezet, ben benieuwd.
Weeniet. Zo geweldig is het weer ook nietquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze 'volwassen' zijn mogen ze dan wel in de zon?
En wat voor kweekkast?
Zien er toch goed uit die plantjes?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
heb er ook een paar buiten bij de perenboom gezet, misschien gaat dat beter
oh ja die heb ik idd ;p met van die aarde dingetjes die opblazen met waterquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Zeker maar dan zijn hun worteltjes wat minder kwetsbaar en ook wat beter om water vanuit de diepte op te drinken.
Volgens mij zag ik dat jij er ook 1 had laatst, gewoon zo'n groene van plastic met doorzichtige deksel.
Zijn heel goed om dingen te laten kiemen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja die heb ik idd ;p met van die aarde dingetjes die opblazen met water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |