Die heeft ze misschien ook wel nodigquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las tampons maar goed dat ligt aan mij
Zat, amper nodig.quote:
Ik denk dat de vrouw van LTDVK het hier niet mee eens is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:14 schreef Koen66 het volgende:
Delen LTVDK en crv een kasteel of hebben we er 2?
Maar...?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:16 schreef Koen66 het volgende:
Had vanavond wel willen eten bij de Gerbil
Om over mevrouw @crv maar niet te sprekenquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouw van LTDVK het hier niet mee eens is.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Ygritte het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het live verslag van de bruiloft?
Wie trouwen er?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Ygritte het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het live verslag van de bruiloft?
Nou. Of allerlei andere mensen met totaal onbelangrijke meningen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om over mevrouw @:crv maar niet te spreken
Ohw is die nog steeds in the picture dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om over mevrouw @:crv maar niet te spreken
Serieus?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ging je doen toch zei je gister![]()
Ik heb wel een pre trouwen foto, wacht.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik niet tegen je want allicht trap je erin
Neuh, bijwerking van hormoonspiraal.quote:
UitStraling met zijn buurvrouw. Maar ja dat is natuurlijk onzin want als je met je HENREDON bank in het grootste en duurste huis van Nederland woont heb je helemaal geen notie van het bestaan van buren. Dus waarschijnlijk valt het allemaal wel meequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben het ff kwijt, WIE ging er trouwen?
Ah relaxed wel lijkt me althansquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, bijwerking van hormoonspiraal.
Mijn buufje wil coronatrouwen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben het ff kwijt, WIE ging er trouwen?
Het scheelt een hoop troep.quote:
Jij leest maar halfquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling met zijn buurvrouw. Maar ja dat is natuurlijk onzin want als je met je HENREDON bank in het grootste en duurste huis van Nederland woont heb je helemaal geen notie van het bestaan van buren. Dus waarschijnlijk valt het allemaal wel mee![]()
Zou wel even uitloggen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik hou de sokken en de lange broek nog maar even aanMaar het zonnetje is er en ik ga weer eens proeven hoe bier ook weer smaakt
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als mijn vrouw dat zou doen, gaat ze bij 't grofvuil.
Dacht dat Zeeuwse vrouwen wel wat dichter bij de natuur stonden?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als mijn vrouw dat zou doen, gaat ze bij 't grofvuil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |