Die heeft ze misschien ook wel nodigquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las tampons maar goed dat ligt aan mij
Zat, amper nodig.quote:
Ik denk dat de vrouw van LTDVK het hier niet mee eens is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:14 schreef Koen66 het volgende:
Delen LTVDK en crv een kasteel of hebben we er 2?
Maar...?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:16 schreef Koen66 het volgende:
Had vanavond wel willen eten bij de Gerbil
Om over mevrouw @crv maar niet te sprekenquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrouw van LTDVK het hier niet mee eens is.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Ygritte het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het live verslag van de bruiloft?
Wie trouwen er?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Ygritte het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het live verslag van de bruiloft?
Nou. Of allerlei andere mensen met totaal onbelangrijke meningen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om over mevrouw @:crv maar niet te spreken
Ohw is die nog steeds in the picture dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om over mevrouw @:crv maar niet te spreken
Serieus?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ging je doen toch zei je gister![]()
Ik heb wel een pre trouwen foto, wacht.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik niet tegen je want allicht trap je erin
Neuh, bijwerking van hormoonspiraal.quote:
UitStraling met zijn buurvrouw. Maar ja dat is natuurlijk onzin want als je met je HENREDON bank in het grootste en duurste huis van Nederland woont heb je helemaal geen notie van het bestaan van buren. Dus waarschijnlijk valt het allemaal wel meequote:Op zaterdag 25 april 2020 13:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben het ff kwijt, WIE ging er trouwen?
Ah relaxed wel lijkt me althansquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, bijwerking van hormoonspiraal.
Mijn buufje wil coronatrouwen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben het ff kwijt, WIE ging er trouwen?
Het scheelt een hoop troep.quote:
Jij leest maar halfquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling met zijn buurvrouw. Maar ja dat is natuurlijk onzin want als je met je HENREDON bank in het grootste en duurste huis van Nederland woont heb je helemaal geen notie van het bestaan van buren. Dus waarschijnlijk valt het allemaal wel mee![]()
Zou wel even uitloggen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik hou de sokken en de lange broek nog maar even aanMaar het zonnetje is er en ik ga weer eens proeven hoe bier ook weer smaakt
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als mijn vrouw dat zou doen, gaat ze bij 't grofvuil.
Dacht dat Zeeuwse vrouwen wel wat dichter bij de natuur stonden?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als mijn vrouw dat zou doen, gaat ze bij 't grofvuil.
Is dit Turks?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
2 uur later en de boodschappen is bezorgd
In jouw fantasiewereld wellichtquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat Zeeuwse vrouwen wel wat dichter bij de natuur stonden?
ongeveer :pquote:
Lui schoonmormel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ongeveer :p
Vraagt ze om pannenkoeken naturel. Dus ik haal mix naturel toch. moesten het kant en klare zijn
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ongeveer :p
Vraagt ze om pannenkoeken naturel. Dus ik haal mix naturel toch. moesten het kant en klare zijn
Ja vind ie lekker, hij ging er heeeerlijk hard van groeien!quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flikkert ze dat nou bij de plant?
Wat is dat voor rode vlek op de beige bank opeensquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja vind ie lekker, hij ging er heeeerlijk hard van groeien!Ik wil iris niet als vriendin in ieder geval, daar kan je met je desinfectiespray achteraan als ze op visite komt en overal bij jou een beetje loopt te bloeden.
"Ja weet je Iris het was echt supergezellig maar ik stel voor dat je nu gaat dan kan ik nog even bij Seats & Sofas een nieuwe bank bestellen"quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja vind ie lekker, hij ging er heeeerlijk hard van groeien!Ik wil iris niet als vriendin in ieder geval, daar kan je met je desinfectiespray achteraan als ze op visite komt en overal bij jou een beetje loopt te bloeden.
Hrrrrquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is dat voor rode vlek op de beige bank opeens
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is dat voor rode vlek op de beige bank opeens
raaaaar zeg.... is toch allemaal puuur natuuurrr. Moet gewoon allemaal kunnenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja weet je Iris het was echt supergezellig maar ik stel voor dat je nu gaat dan kan ik nog even bij Seats & Sofas een nieuwe bank bestellen"
tv? wat is dat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:06 schreef Nick1975 het volgende:
Chick op NTR nu is 40. Als ze zou zeggen 25 zou ik dat eerder geloven.
Werkt goed tegen corona!quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op zoek ga naar een mooi schilderij of een plasmascherm aan de muur waar de tv nu werkeloos hangt.quote:
Die bij ons wordt bijna nooit voor door de omroep bepaalde uitzendingen en tijdstippen gebruiktquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op zoek ga naar een mooi schilderij of een plasmascherm aan de muur waar de tv nu werkeloos hangt.
* Dr_Flash knipt stukje zon af en schuift naar bitterbalquote:
Een koude hoerquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoer is ie ver te zoeken, en het is koud
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoer is ie ver te zoeken, en het is koud
dankjequote:Op zaterdag 25 april 2020 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash knipt stukje zon af en schuift naar bitterbal
Misschien dat de naam van ons landgoed niet goed is gekozen met chateu er in inderdaad. Denk dat we het wijzigen naar L'Estate Bitterboulette.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:14 schreef Koen66 het volgende:
Delen LTVDK en crv een kasteel of hebben we er 2?
Aangepastquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat de naam van ons landgoed niet goed is gekozen met chateu er in inderdaad. Denk dat we het wijzigen naar L'Estate Bitterboulette.
quote:
Welke? Zijn hier alleen maar leuke dames.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je vragen aan die andere hele leuke dame hier.
Ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke? Zijn hier alleen maar leuke dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |