Dit dus.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja man, winkelen, thuiswerken, bij mensen thuis chillen, eten halen, netflixen, gamen, mountainbiken en buiten rond hangen. Hard knock life hoor.
Tuurlijk is het niet het normale sociale leven maar het Anne Frank, de muren komen op me af niveau van isolement wat veel mensen uitdragen is belachelijk.
Posts doordrenkt van zelfmedelijden terwijl je zo relatief comfortabel kan leven en je ook nog eens niet in de risico groep valt.
Het is ronduit asociaal. Wees dankbaar met wat er nog wel mogelijk is.
Maar zelfs daarmee moet de grens continue opgezocht en overschreden worden.
Hier kwamen ze er ook niet inquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik zie hier echt totaal geen kinderen in de supermarkt, maar ik doe dan meestal ook ‘s avonds boodschappen
Fijn dat jullie voor anderen bepalen hoe zij deze lockdown dienen te ervaren. Als je shoppen als hobby hebt zul je het een stuk makkelijker hebben dan wanneer je graag (ik noem maar iets) 4 keer per week naar de sportschool gaat.quote:
Je moet die andere ook checken prof. Knut, alles wat hij vertelt klopt tot nu toe.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:40 schreef aioli het volgende:
Een aanrader om eens de mening van deze professor aan te horen:
[..]
Wat een verademing om deze man te horen praten naast alle paniekzaaiers die de revue passeren.
In de VS heb je mensen die gaan de straat op om te protesteren tegen mensen die de straat op gaan. Staan ze daar met #StayTheFuckHome bordjes en zo.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Net een familie uit India die even rustig op een muurtje zitten met 6 man, duidelijk dat het 1 familie is.
Komt er een auto langsrijden, stopt opeens, stapt zo'n man uit van 65 om te zeggen dat ze niet naast elkaar mogen zitten.
NSB next level
quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Heb effe erdoor gescrolt, hoor oa dat het zo dodelijk is als de jaarlijkse griep, en dat in Spanje, Italië en NY veel doden gevallen zijn door ziekenhuisbesmettingen...
Gaan we doen. Dankjewel voor de tipquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:02 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je moet die andere ook checken prof. Knut, alles wat hij vertelt klopt tot nu toe.
Ja joh ook net zo'n vrouwtje bij de bakker, dat ik met mn voet over de streep sta, dat vertelt ze me dan op 20cm afstand.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:02 schreef aioli het volgende:
[..]
In de VS heb je mensen die gaan de straat op om te protesteren tegen mensen die de straat op gaan. Staan ze daar met #StayTheFuckHome bordjes en zo.
Nederland komt niet te sprake.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Heeft 'ie ook een verklaring voor de oversterfte in Nederland?
Wij hebben hier significante oversterfte terwijl ziekenhuisbacterie hier niet of nauwelijks voorkomt.quote:
Ik zou eerst even luisteren naar wat de man te zeggen heeft voor je verkeerde conclusies trektquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wij hebben hier significante oversterfte terwijl ziekenhuisbacterie hier niet of nauwelijks voorkomt.
Voor relativering en in context plaatsen ben ik helemaal voor, maar ontkennen is dan weer het andere uiterste.
Voor deze keer dan...… we hebben oversterfte omdat we niet iedereen kunnen of willen testen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Heeft 'ie ook een verklaring voor de oversterfte in Nederland?
quote:Wetenschappers bekritiseren gebrek aan openheid corona-adviezen
Diverse prominente wetenschappers hebben openlijke kritiek op de werkwijze van de adviezen van het Outbreak Management Team (OMT). Dit team adviseert al wekenlang het kabinet om de corona-crisis te beheersen. Het OMT heeft daarmee de belangrijkste invloed op het beleid, want het kabinet neemt de adviezen een op een over.Wetenschappers zetten ook vraagtekens bij het OMT en het gebrek aan openheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOS
Weet niet of ik van de NOS een heel stuk mag plaatsen. Pas het anders maar aan.
Dat snap ik, lieve schat, kijk even waar ik op reageer.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:19 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Voor deze keer dan...… we hebben oversterfte omdat we niet iedereen kunnen of willen testen.
Of dit een gebrek aan inkoop is of een gebrek aan aanbod??
Het RIVM geeft netjes aan dat het aantal corona doden ook hoger is omdat deze mensen vermoedelijk corona hebben maar dus niet getest zijn.
Of er niet aan goede PPE/PBM ingekocht kan worden zal met deze zelfde antwoorden gegeven kunnen worden.
Op Iemand wachten in de paden? Gebeurt dat echt?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand waarbij dan beide partners met een winkelwagen naar binnen gaan en dan stil gaan in een gang met beide wagens om te discussiëren over welke kleur/smaak jullie nemen voor 2 minuten zodat de rest van de winkel moet wachten op jullie?
Hier ook winkel waar maximaal 5 mensen in mogen gaan mensen ook met zijn tweeën naar binnen.
twitter:dabeard twitterde op zaterdag 25-04-2020 om 06:16:10At least 30 New Yorkers ingested household cleaners in the 18 hours since the president suggested using it to fight #coronavirus https://t.co/NmJV1EfAj5 reageer retweet
twitter:dabeard twitterde op zaterdag 25-04-2020 om 06:19:55Of the cases reported to New York's Poison Control Center, nine were specifically about possible exposure to Lysol. Ten were in regards to bleach and 11 about household cleaners in general. reageer retweet
Echt he ...quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:23 schreef Gehrman het volgende:
twitter:dabeard twitterde op zaterdag 25-04-2020 om 06:16:10At least 30 New Yorkers ingested household cleaners in the 18 hours since the president suggested using it to fight #coronavirus https://t.co/NmJV1EfAj5 reageer retweet
twitter:dabeard twitterde op zaterdag 25-04-2020 om 06:19:55Of the cases reported to New York's Poison Control Center, nine were specifically about possible exposure to Lysol. Ten were in regards to bleach and 11 about household cleaners in general. reageer retweet
Ze hebben daar blijkbaar niemand die het onder controle heeft. Gelukkig hebben wij Jaap.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:02 schreef aioli het volgende:
[..]
In de VS heb je mensen die gaan de straat op om te protesteren tegen mensen die de straat op gaan. Staan ze daar met #StayTheFuckHome bordjes en zo.
Het is ronduit crimineel te noemen om dergelijke zaken geheim te houden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:20 schreef _I het volgende:
[..]
Wetenschappers zetten ook vraagtekens bij het OMT en het gebrek aan openheid.
Weet niet of ik van de NOS een heel stuk mag plaatsen. Pas het anders maar aan.
Hier niet, iedereen rijdt gewoon langs elkaar heen en haalt in.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Op Iemand wachten in de paden? Gebeurt dat echt?
Daarom zou éénrichtingverkeer in supermarkten beter zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:25 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hier niet, iedereen rijdt gewoon langs elkaar heen en haalt in.
We hebben 1 richting verkeer, maar inhalen gebeurt nog wel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom zou éénrichtingverkeer in supermarkten beter zijn.
Inderdaad, paden zijn gewoon te smal.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom zou éénrichtingverkeer in supermarkten beter zijn.
Vind het ook vrij bizar dat een OMT beslissingen kan maken, zonder dat dit bevraagd kan worden in de kamer.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:25 schreef aioli het volgende:
[..]
Het is ronduit crimineel te noemen om dergelijke zaken geheim te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |