Niet dom maar wel dwarsquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een onzin. Oud betekent niet dom. En dat gekat op ouderen begint me ook zo te irriteren.
Jong bloempje gespotquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als jij een dertiger oud vindt, prima hoor.
Dit is een lijst met alle maatregelen: https://www.rijksoverheid(...)egen-het-coronavirusquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch, in Nederland is geen enkele sprake van een lockdown. Wees daar blij om in plaats van lopen zeuren dat je vrijheid afgepakt is. Dat valt reuze mee.
In de supermarkt idem dito ....quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wel veel. Valt me op bij een wandeling dat ouderen het minst afstand houden.
Nou ja, als volwassene mag je werken maar het liefst thuis. Je mag naar de supermarkt en een beetje shoppen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch, in Nederland is geen enkele sprake van een lockdown. Wees daar blij om in plaats van lopen zeuren dat je vrijheid afgepakt is. Dat valt reuze mee.
In de Steentijd waren dat waarschijnlijk ook de mensen die vuurtjes doofden en iedereen die kennis had van hoe je vuur moest maken stelselmatig om lieten brengen. Zulke kennis is alleen maar gevaarlijk, straks krijgen mensen ineens allemaal eigen ideeën.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier was er inderdaad een proces eindelijk van (hopen) papier ontdaan en nu hebben ze het erover dat het wel weer uitgeprint kan gaan worden omdat één of ander fossiel in de keten de hakken in het zand zet. Dikke doei
Hier houdt iedereen zich prima aan de afstand. Ook in de winkel.quote:
Ja man, winkelen, thuiswerken, bij mensen thuis chillen, eten halen, netflixen, gamen, mountainbiken en buiten rond hangen. Hard knock life hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:59 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg buiten zijn staat niet gelijk aan een normale sociale leven. Of jij moet normaal elke dag gaan winkelen en kibbeling eten.
Je kunt ook gaan fietsen of wandelen of winkelen of zwemmen in open water. Wat wij hier in Nederland hebben is zeker geen lockdown.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja, als volwassene mag je werken maar het liefst thuis. Je mag naar de supermarkt en een beetje shoppen.
Ik weet niet hoe jij dat noemt maar ik noem dat een behoorlijke inperking in mijn vrijheden. Ik snap wel wat het doel is, ben maar niet bang.
Maar ik kan de andere kant ook goed begrijpen. Alleen maar werken en thuis in de tuin hangen alsof dat zaligmakend is.
Ik was net met mijn vriendin naar Praxis, mochten we niet samen naar binnen... Toen maar naar de GAMMA gegaan, eerst zij naar binnen, een minuut later ik. Met zulke regels vragen ze er ook om. Hou dan alleen een maximum aan wat tegelijkertijd binnen mag zijn, wat ze overigens ook deden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:41 schreef hooibaal het volgende:
De houdbaarheid van de intelligente lockdown is ongeveer verstreken, mensen gaan massaal hun eigen regels bepalen. Ben benieuwd hoe rutte daarop gaat reageren.
En wat snapte je precies niet aan 'ga alleen'?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:18 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik was net met mijn vriendin naar Praxis, mochten we niet samen naar binnen... Toen maar naar de GAMMA gegaan, eerst zij naar binnen, een minuut later ik. Met zulke regels vragen ze er ook om. Hou dan alleen een maximum aan wat tegelijkertijd binnen mag zijn, wat ze overigens ook deden.
Deze maatregel lijkt bijna heel Nederland iig vergeten. Ze hebben alleen nog de 1,5 meter onthouden.quote:Voor iedereen in Nederland geldt: blijf zoveel mogelijk thuis
Hoe triest kan je zijnquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:18 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik was net met mijn vriendin naar Praxis, mochten we niet samen naar binnen... Toen maar naar de GAMMA gegaan, eerst zij naar binnen, een minuut later ik. Met zulke regels vragen ze er ook om. Hou dan alleen een maximum aan wat tegelijkertijd binnen mag zijn, wat ze overigens ook deden.
Ja, maar ja. Er moet een zondebok aangewezen worden en dat zijn de ouderen. Terwijl de ouderen zelf het grootste slachtoffer zijn. Zie de cijfers.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:18 schreef Blueheeler het volgende:
Hier in de winkel zijn het de kinderen en jongeren die juist geen afstand houden.
En jonge gezinnen nemen nog steeds hun kinderen mee naar de winkel dus.
iemand die geboren is tussen 1945 en 1965 staat er onlinequote:Op zaterdag 25 april 2020 17:18 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Iemand van 61 is geen babyboomer.
Het nut er van.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
En wat snapte je precies niet aan 'ga alleen'?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:18 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
1955quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:22 schreef Momo het volgende:
[..]
iemand die geboren is tussen 1945 en 1965 staat er online
Ja want die ouderen gaan toch snel dood volgens velen...quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Er moet een zondebok aangewezen worden en dat zijn de ouderen. Terwijl de ouderen zelf het grootste slachtoffer zijn. Zie de cijfers.
Als mensen in Nederland zich alleen aan regels houden waar ze het nut van in zien dan wordt het echt een gruwelijke puinhoop. En in dit specifieke geval ook vooral een gruwelijke puinhoop in en om de ziekenhuizen.quote:
Hoe stopt dit de verspreiding dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:24 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Als mensen in Nederland zich alleen aan regels houden waar ze het nut van in zien dan wordt het echt een gruwelijke puinhoop. En in dit specifieke geval ook vooral een gruwelijke puinhoop in en om de ziekenhuizen.
Wat een sneue actie. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |