Oké bangerik ik zou je ontslaanquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie mezelf echt niet meer naar kantoor gaan totdat er een vaccin is. Afstand houden is ondoenlijk en dan heb je ook nog het luchtcirculatiesysteem wat volgens mij een ideaal verspreidingsmechanisme is.
Dit soort burgerlijke ongehoorzaamheid blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo gek als iedereen behalve Rutte roept dat het allemaal wel meevalt en goed gaat komen.
Ik snap niet wat ze willen bereiken met die uitspraken.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:09 schreef Momo het volgende:
Wat een drukte hier buiten zeg in vergelijking met 3 weken terug ofzo![]()
Mensen die kletsen in groepjes op straat, je niet de ruimte geven op straat. Sta je in de rij voor een marktkraam waar staat houdt 1,5 meter afstand, gaan ze op 1,5 m afstand staan van de gene die betaald, staan ze daarachter helemaal halve meter van elkaar...![]()
Klein beeld in de spoiler tags.Op de foto's die je gemaakt heb kan ik jou zeggen dat echt moeilijk te zien is dat mensen goed aan 1,5 meter regel houden. Het schijnt dat ze niet meer aan de regels houden... Dat verklaart ook vele drukte in heel Nederland, denk ik zo. Dus het gaat volgens mij niet meer goed met aanhouden aan de regels door die mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Humor, serieus en vrolijk!
Mensen die kletsen in groepjes op straat, je niet de ruimte geven op straat. Sta je in de rij voor een marktkraam waar staat houdt 1,5 meter afstand, gaan ze op 1,5 m afstand staan van de gene die betaald, staan ze daarachter helemaal halve meter van elkaar...![]()
Klein beeld in de spoiler tags.Wow, dit zag je een maand geleden nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klein beeld in de spoiler tags.Te dom om te ademen dat volk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bezoekers Sonsbeekpark lappen coronaregels aan hun laars: tientallen bekeuringen uitgeschreven
ARNHEM - Bij een grote controle in stadspark Sonsbeek in Arnhem hebben gemeentelijke handhavers vrijdagavond tientallen bekeuringen uitgeschreven voor mensen die de coronaregels aan hun laars lapten.
Ja, dat had ik wel een beetje verwacht dat ze de regels aan laars gaan lappen na vele weken goed aan de regels houden... dus ik hou mijn hart vast als nog paar weken dat mensen aan de regels blijven lappen kan het weer gaan stijgen met besmettingen en opnames in het ziekenhuizen.quote:
Wat weet jij daar nou van?quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:37 schreef DavidTwente het volgende:
Zo grappig dat men zich druk maakt over al die mensen die buiten zijn, terwijl ze zelf ook buiten zijn.
Als er al meer mensen buiten zijn dan voorheen (wat ik betwijfel, mensen roepen het al weken hier) dan denk ik niet dat ze dat doen wegens die uitspraken. Ik denk dat ze het doen omdat ze het gewoon zat zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo gek als iedereen behalve Rutte roept dat het allemaal wel meevalt en goed gaat komen.
Ik snap niet wat ze willen bereiken met die uitspraken.
Op mijn foto's zie dat ook wel, maar er waren juist opvallend vele 60+ die het niet zo nauw namen met de regels.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:40 schreef Harmankardon het volgende:
Een deel van de bevolking gaat niet wachten op een vaccin waarbij er nul zekerheid is of en wanneer dat gaat komen. Zeker niet de mensen die niet in de risicocategorie vallen, ik hoop dat Rutte en consorten doorhebben dat het spel deze week is veranderd. De befaamde vraag op de persconferentie, het eerste vaccin is door de mand gevallen en de drukte op straat nu. Er is meer nodig dan wekelijks ‘volhouden’ en ‘samen’ roepen op de nationale tv. Geef mensen die een zeer laag risico vormen meer vrijheid.
Het gaat er niet om dat ze buiten zijn, het gaat erom dat ze niet proberen afstand te houden van andere mensen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:37 schreef DavidTwente het volgende:
Zo grappig dat men zich druk maakt over al die mensen die buiten zijn, terwijl ze zelf ook buiten zijn.
ja dat denk ik ook, want ze kunnen het niet lang volhouden met intelligente lockdown-regels. Echter begrijpen ze het ook niet hoe het ernstig is als het weer misgaat met vele besmettingen en zo.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:41 schreef hooibaal het volgende:
De houdbaarheid van de intelligente lockdown is ongeveer verstreken, mensen gaan massaal hun eigen regels bepalen. Ben benieuwd hoe rutte daarop gaat reageren.
Daarvan zijn er slechts 25 positief getest, zo staat in het artikel. Er zijn natuurlijk best veel "verborgen" besmettingen, maar het gaat erom de cijfers van vandaag juist te vergelijken met de cijfers van (bijvoorbeeld) een of twee weken geleden (toen er ook "verborgen" besmettingen waren).quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vandaag nog 120 in Brabant, dus weet niet of dit klopt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-op-ic-s~a5653868/
Dat is behoorlijk asociaal, als je het mij vraagt. De mensen op de IC moeten nog maar een paar dubbele diensten extra draaien omdat mensen er genoeg van hebben en zo nodig willen shoppen of in grote groepen in het park gaan zitten..quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als er al meer mensen buiten zijn dan voorheen (wat ik betwijfel, mensen roepen het al weken hier) dan denk ik niet dat ze dat doen wegens die uitspraken. Ik denk dat ze het doen omdat ze het gewoon zat zijn.
“Ja maar ik ga toch niet shoppen”.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:37 schreef DavidTwente het volgende:
Juist, veel 60+ zijn ook meer een risicogroep waar men ook COPD of diabetes heeft.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Op mijn foto's zie dat ook wel, maar er waren juist opvallend vele 60+ die het niet zo nauw namen met de regels.
Blijf jij nou gewoon dom ontkennen of ben je gewoon aan het trollen hier!quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als er al meer mensen buiten zijn dan voorheen (wat ik betwijfel, mensen roepen het al weken hier) dan denk ik niet dat ze dat doen wegens die uitspraken. Ik denk dat ze het doen omdat ze het gewoon zat zijn.
Geen afstand houden is inderdaad dom, maar iedere keer lees ik: "ik was net buiten, het was drukker dan eerst".quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze buiten zijn, het gaat erom dat ze niet proberen afstand te houden van andere mensen.
Dat is een observatie toch? Drukte zou geen probleem moeten zijn tot een bepaald maximum waar je geen afstand meer kan houden. Daar zijn we nog lang niet meestal. Het is prima te doen om je afstand te houden op straat, alleen nemen mensen niet meer de moeite om daar rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:46 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Geen afstand houden is inderdaad dom, maar iedere keer lees ik: "ik was net buiten, het was drukker dan eerst".
Dan moet de zorg dat niet doen. Net zo simpel. Acties hebben gevolgen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk asociaal, als je het mij vraagt. De mensen op de IC moeten nog maar een paar dubbele diensten extra draaien omdat mensen er genoeg van hebben en zo nodig willen shoppen of in grote groepen in het park gaan zitten..
Afstand houden is wel belangrijk, maar ik denk zelfs dat voor ouderen mensen lastig is om aan te houden. Vooral zijn ze het weer vergeten wat de regels zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is een observatie toch? Drukte zou geen probleem moeten zijn tot een bepaald maximum waar je geen afstand meer kan houden. Daar zijn we nog lang niet meestal. Het is prima te doen om je afstand te houden op straat, alleen nemen mensen niet meer de moeite om daar rekening mee te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |