Geweldigquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb hem weer!!!
Ouwe desktopbak aangeslingerd, uren gewacht tot ie een keer was opgestart maar daar stond ie gelukkig nog op!!!
Ik heb begrepen dat dat hier ook zo wordt, alleen is nog niet duidelijk of hij in de ochtend of in de middag moet, want het voorstel moet nog door de MR. De tijden zijn nog niet bekend, wel dat er een uur tussen moet. Ik ga dus maar uit van 8:30-11:00 of 12:00-14:30 (normaal 8:30-14:15).quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:31 schreef laziness het volgende:
Het zijn 5 dagen van 2,5 uur hier![]()
12,5 uur lestijd per week wat neerkomt op 50% van normaal al dus de school.
En ze hoeven ‘s middags dan niet persé nog aan schoolwerk. Er staan altijd werkpakketten klaar want daar werken ze ook in de klas mee maar het hoeft niet.
Vicky sterkte!quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
We waren er al bang voor nadat vorige week een bewoner (na een week met klachten) op de afdeling positief getest had.
De tijden die je noemt zijn exact hoe het hier is, incl de normale tijden.quote:Op zondag 26 april 2020 09:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat hier ook zo wordt, alleen is nog niet duidelijk of hij in de ochtend of in de middag moet, want het voorstel moet nog door de MR. De tijden zijn nog niet bekend, wel dat er een uur tussen moet. Ik ga dus maar uit van 8:30-11:00 of 12:00-14:30 (normaal 8:30-14:15).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ze er al even op gewezen dat Groep B wel erg kort naar school gaat. Thijs zal wel in de B groep komen, dat is vaak het lot van een achternaam met een VHoewel juf ook anders gesorteerd kan hebben.
[ Bericht 49% gewijzigd door McLaura op 26-04-2020 09:45:50 ]And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Het had ook leuk geweest als de verzorging beschermingsmiddelen gekregen had en wel zo dat ze goed gebruikt konden worden. Maar de ouderenzorg heeft weken achteraan gestaan bij het uitdelen van beschermingsmiddelen. Hoe denk je dat sommige Brabantse gemeenten aan 6x het normale sterftecijfer gekomen zijn? Nederland was niet voorbereid en er is gekozen voor de ziekenhuizen, de rest moest wachten. En isoleren van dwalende ouderen is een onmogelijke taak en levert ook geen goede zorg op. Dan gaan die oudjes misschien niet dood aan corona maar omdat ze vergeten te eten en drinken.quote:Op zondag 26 april 2020 09:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Jeetje aan de ene kant was de test negatief, maar aan de andere kant had het ondanks dat en wetende dat we nog lang niet precies weten hoe corona te werk gaat toch niet heel vreemd geweest om die persoon even een tijdje af te zonderen van de rest.
Hier t/m 29 mei.quote:Op zondag 26 april 2020 09:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik vraag me echt af wat ze hier leren van 2 dagen 8:30-15:30 en dan focus op rekenen, taal en spelling. Voor het leren hoeft D er niet zolang heen. En qua sociaal zit hij niet bij zijn vriendjes. Gelukkig is het maar 5 keer. En anders blijft hij gewoon een dagje thuis (in overleg).
Hier hoefden ze pas 11 mei te starten. En Hemelvaart valt weg. Die allemaal 5 van die lange dagen. En dan hopelijk gewoon weer open. Of hij naar de andere groep...quote:
Oh zo. Hier is het dan 11 t/m 29 mei dus 13 dagen.quote:Op zondag 26 april 2020 10:07 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier hoefden ze pas 11 mei te starten. En Hemelvaart valt weg. Die allemaal 5 van die lange dagen. En dan hopelijk gewoon weer open. Of hij naar de andere groep...
Ik ben heel blij met deze regeling, juist door de onderbouwing.quote:Op zondag 26 april 2020 10:16 schreef laziness het volgende:
Normaal gaan ze ook 5 dagen per week dus ik zie daar het probleem niet in?
Mijn dochter ziet er tegenop om weer naar school te gaan. Ze gaf zelf ook aan dat ze het fijner vindt om twee hele dagen te gaan. Dan elke dag een halve dag. Ook al komt het qua uren op hetzelfde uit.quote:Op zondag 26 april 2020 10:16 schreef laziness het volgende:
Normaal gaan ze ook 5 dagen per week dus ik zie daar het probleem niet in?
En dat ze zich met halve dagen alleen op de basisvakken richten betekent natuurlijk niet dat er geen ruimte is voor sociaal.
Uiteindelijk gaan ze met halve dagen 12,5 uur naar school. Dat is net zoveel of meer als 2 hele dagen.
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 26 april 2020 10:56 schreef GotC het volgende:
Maar los van wat er wordt gekozen en of iemand er wel/niet blij mee is, ik neem aan dat elke school met de beste intenties een rooster heeft gemaakt.
Toch?
Precies. Het doet er niet zo toe of het handig of onhandig voor jou als ouders is en of je de uitleg gegrond vindt.quote:Op zondag 26 april 2020 10:56 schreef GotC het volgende:
Maar los van wat er wordt gekozen en of iemand er wel/niet blij mee is, ik neem aan dat elke school met de beste intenties een rooster heeft gemaakt.
Toch?
Ja. Dat denk ik ook hoor.quote:Op zondag 26 april 2020 10:56 schreef GotC het volgende:
Toch?
Dit. Amen!quote:Op zondag 26 april 2020 10:56 schreef GotC het volgende:
Toch?
Jij bedoelt. Zijn we klaar met opsommen?quote:Op zondag 26 april 2020 10:56 schreef GotC het volgende:
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |