Mensen op Twitter die zeggen dat mensen op Twitter zeggen dat een of andere site in Hong Kong het op basis van één bron meldt.quote:
Oh dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen op Twitter die zeggen dat mensen op Twitter zeggen dat een of andere site in Hong Kong het op basis van één bron meldt.
MSNquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:30 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)?ocid=ob-tw-nlnl-758
Als Kim Jung Un sterft, sterft er ook iets in mij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wist het wel de almachtige kraanvogel
Wat dan...?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als Kim Jung Un sterft, sterft er ook iets in mij.
Ja zeker een paar dagen rouw en meditatiequote:Op vrijdag 24 april 2020 21:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als Kim Jung Un sterft, sterft er ook iets in mij.
Is toch de grote leider het laatste bastion van communisme. De armoede en wanpraktijken komen door het westen.quote:
Zeker dat, zeker dat, reflectie en contemplatie. Klote Amerikanen hadden gewoon weg moeten blijven.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja zeker een paar dagen rouw en meditatie
Ja allemaal valse berichten om on te ontmoedigenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij is de grote leider. Hij leeft nog ik geloof deze geruchte niet.
Klopt kameraad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja allemaal valse berichten om on te ontmoedigen
Verraad !!quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi zo, opgeruimd staat netjes.
Gewoon de Ales Jones format gejatquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:19 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Robert Jensen.Dikke neppe wannabe redneck.
Dat is de droom van die kapitalistische zwijnen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Toegang tot internet beperken door een iq test en dan alleen toegang door oog scan of vinger afdrukken
Het klootjes volk heeft helemaal geen internet nodig en moeten gewoon minimaal 10 uur per dag werken 7 dagen per week en verder hun muil houdenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat is de droom van die kapitalistische zwijnen.
Zoals het hoort kameraad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:58 schreef MichaelScott het volgende:
Vanaf nu is dit een Kim Jong-un adoratietopic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Juche.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is toch de grote leider het laatste bastion van communisme. De armoede en wanpraktijken komen door het westen.
Ze ziet eruit alsof ze eens goed afgepaald moet worden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
The king is dead long live the queen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Duurt lang heh, die lockdown.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof ze eens goed afgepaald moet worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |