quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Metro. Soms boven en soms onder de grondquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe is metrobestuurder een afwisselende baan
Soms ga je heen. Soms ga je terug.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
No pun intended?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
De ene keer mag je lijn 3 de andere keer lijn 9quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Hij moet vaak van baan wisselenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Chickies, bitches, grietjes, poesjes in de metroquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Mannen zijn snel tevredenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Het valt me op dat best veel mannen hier dagelijks reageren dat er een leuke dame in de aflevering zit. Toen bedacht ik me gisteravond (), weerspiegelt dit ook een beetje het echte leven?
Ik heb nog nooit, voor zover ik kan herinneren, hier een geweldige man gezien, waarvan ik dan denk “jaaaaa, het hele plaatje”.
/dagboek
Ik zeg dat niet zo snelquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Het valt me op dat best veel mannen hier dagelijks reageren dat er een leuke dame in de aflevering zit. Toen bedacht ik me gisteravond (), weerspiegelt dit ook een beetje het echte leven?
Ik heb nog nooit, voor zover ik kan herinneren, hier een geweldige man gezien, waarvan ik dan denk “jaaaaa, het hele plaatje”.
/dagboek
Mannen denken in 1e instantie met hun penerquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
/dagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |