quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Metro. Soms boven en soms onder de grondquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe is metrobestuurder een afwisselende baan
Soms ga je heen. Soms ga je terug.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
No pun intended?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
De ene keer mag je lijn 3 de andere keer lijn 9quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Hij moet vaak van baan wisselenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Chickies, bitches, grietjes, poesjes in de metroquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Mannen zijn snel tevredenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Het valt me op dat best veel mannen hier dagelijks reageren dat er een leuke dame in de aflevering zit. Toen bedacht ik me gisteravond (), weerspiegelt dit ook een beetje het echte leven?
Ik heb nog nooit, voor zover ik kan herinneren, hier een geweldige man gezien, waarvan ik dan denk “jaaaaa, het hele plaatje”.
/dagboek
Ik zeg dat niet zo snelquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Het valt me op dat best veel mannen hier dagelijks reageren dat er een leuke dame in de aflevering zit. Toen bedacht ik me gisteravond (), weerspiegelt dit ook een beetje het echte leven?
Ik heb nog nooit, voor zover ik kan herinneren, hier een geweldige man gezien, waarvan ik dan denk “jaaaaa, het hele plaatje”.
/dagboek
Mannen denken in 1e instantie met hun penerquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
/dagboek
Dat zou goed kunnen, want meestal wil de man wel een tweede date en de vrouw niet bij dit programmaquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
/dagboek
Gisteren had je Veerle, in eerste oogopslag prachtig, een paar minuten later knapte iedereen daar wel op af. En zo ervaar ik dat ook hier in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
/dagboek
En elk weekend daten om het daten.quote:
Praat voor jezelfquote:
Het hele plaatje en een leuke dame zijn voor mij wel twee verschillende dingenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
/dagboek
Gratis dineren en drinken is meer een vrouwendingquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
En elk weekend daten om het daten.alles tegen de eenzaamheid
![]()
Jij roept drie keer per week dat een vrouw zowel qua uiterlijk als innerlijk leuk is, tot het moment dat ze het restaurant verlaatquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Gisteren had je Veerle, in eerste oogopslag prachtig, een paar minuten later knapte iedereen daar wel op af. En zo ervaar ik dat ook hier in ieder geval.
Heeft toch echt iets creepy. Niet iemand die je aan je ouders voor wil stellen.quote:
Ik doe dat wel genuanceerder dan dat hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij roept drie keer per week dat een vrouw zowel qua uiterlijk als innerlijk leuk is, tot het moment dat ze het restaurant verlaat
Ik wil alleen Maartjequote:Op vrijdag 24 april 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
/dagboek
Weinig warmte en qua vriendelijkheid vergelijkbaar met een caissière.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:00 schreef RipCity het volgende:
De serveersters hier zijn wel goed voorbeeld van hoe serveersters in NL zijn. Altijd beetje attitude en weinig boeiend en niet gemeend. Van die meisjes die gefaald hebben bij de hockeyclub.
Dat zou best wel kunnen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:00 schreef RipCity het volgende:
De serveersters hier zijn wel goed voorbeeld van hoe serveersters in NL zijn. Altijd beetje attitude en weinig boeiend en niet gemeend. Van die meisjes die gefaald hebben bij de hockeyclub.
Ik heb dat ook gehad. Sindsdien besefte ik me hoe kort het leven is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Ik heb van de week mijn kleine teen gestoten. Dat gaat je toch niet in de koude kleren zitten.
Heel vervelend dit soort mensen inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Zo iemand die de hele avond gaat lullen over zijn kutreizen. Het moderne equivalent van iemand die de hele avond zijn vakantie dia's aan mensen laat zien.
Dit is 100% waarheidquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:00 schreef RipCity het volgende:
Types als Anke moet je een beetje prikkelen.quote:
Doet me denken aan die kapster (zelfstandige) van deze week(?).quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Anke is te zakelijk, dat is obviously ook waarom zij weinig aangesproken wordt door mannen, zoals ze zelf zegt.
Zumbadinges en nog wat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:06 schreef RipCity het volgende:
Wat deed zij? Echt een secretaresse/verzekeringsagente ofzo.. Dafuc hoe saaie doos kan je zijn.
Die kapster was minder zakelijk, meer filosofisch vond ik. Heel anders dan deze, maar ik vind ze beide interessant op hun manier.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die kapster (zelfstandige) van deze week(?).
Dat idee krijg ik ook, ze wordt er wel losser van.quote:
Ik dacht bij hemquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook, ze wordt er wel losser van.
Ook.quote:
Staat die al op de bingoquote:
scriptquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:10 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom dringt Sergio altijd aan op dat oubollige jas voor de ander aandoen
Omdat hij er anders helemaal voor niks staat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:10 schreef Bluedisplay het volgende:
Anders lopen ze hem voorbij en is er geen momentje op het eind.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:10 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat zeggen ze vaak om vervolgens niet af te sprekenquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:09 schreef itchycoo het volgende:
Wow ze vond het leuk én wil nog een keer
Hij voelt of er een portemonnee in zit.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:10 schreef Bluedisplay het volgende:
Ja daarom! Ik dacht deze al even in te vullen en toen deze woeste plottwistquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:10 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat zeggen ze vaak om vervolgens niet af te spreken
tmiquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Geel geblokte blouse is ook weer zo een ideale schoonzoon uit het Noorden waar werkelijk niks aan schort.
Schat van een jongen (denk alleen dat de sex vreselijk is).
Is onderdeel van zijn taakstrafquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:10 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat is vreselijke seks?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Geel geblokte blouse is ook weer zo een ideale schoonzoon uit het Noorden waar werkelijk niks aan schort.
Schat van een jongen (denk alleen dat de sex vreselijk is).
Slecht. Saai. Suf. Burgerlijk.quote:
Haha ja dat was wel heel opzichtigquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef RipCity het volgende:
Snel drankje pakken als rekening komt dan wil je dat hij betaalt
Het lijkt me geen strelert.quote:
Mag best meteen slapen als het goed is geweest.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Als de vent gelijk daarna in slaap valt
In zijn geval met veel geweld, razernij, sadisme en urine. Denk ik althans.quote:
Ohmy gawdquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
“Hoe jij denkt en all that shit”
“Ja all over the place”
Ik weet niet of je het over mij hebt maar ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In zijn geval met veel geweld, razernij, sadisme en urine. Denk ik althans.
Down to Urffffquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:16 schreef KennyPowers het volgende:
Down to earth
Ja ik ben echt een schorpioen
Ja zo chilllquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:16 schreef KennyPowers het volgende:
Down to earth
Ja ik ben echt een schorpioen
Ja maar hoe voel je je ECHT vanbinnen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het over mij hebt maar ik ben een vrouw.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:17 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Ja maar hoe voel je je ECHT vanbinnen?
quote:
Nee, overdie geel-geblokte bloes. Die is zo netjes.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het over mij hebt maar ik ben een vrouw.
Stille wateren...quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, overdie geel-geblokte bloes. Die is zo netjes.
Ze is wel van het vallen van de eerste verdiepingquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef RipCity het volgende:
barbie zou eens mee moeten doen met gevaarlijkste wegen ter wereld
''Ha Anke,quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:18 schreef RipCity het volgende:
Contact via de app loopt altijd op niets uit.
Bel angst bij millennials altijd
Maakt niet uit, hij kan het niet verkopen. Natte krant die tijdens de sex dan ineens Een Echte Man wordt? Nah.quote:
Hence the PIquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Maakt niet uit, hij kan het niet verkopen. Natte krant die tijdens de sex dan ineens Een Echte Man wordt? Nah.
Nou, bij dames is dat vaak wel het gevalquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij kan het niet verkopen. Natte krant die tijdens de sex dan ineens Een Echte Man wordt? Nah.
Gaf de verkeerde koers, die PI van jou.quote:
Dat was niet echt een beschrijving van een echte man hoorquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik reageerde enkel op Nijnmans.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat was niet echt een beschrijving van een echte man hoor
dat vragen mensen meestal meteen als je geen alcohol besteltquote:Op maandag 27 april 2020 19:33 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom moeten mensen direct zeggen dat ze geen alcohol drinken
Dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 27 april 2020 19:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
dat vragen mensen meestal meteen als je geen alcohol bestelt
29 dacht ikquote:Op maandag 27 april 2020 19:36 schreef Poefbank het volgende:
Hou oud was die kerel? Hij lijkt me 42.
28quote:Op maandag 27 april 2020 19:36 schreef Poefbank het volgende:
Hou oud was die kerel? Hij lijkt me 42.
Zoetwater garnaalquote:Op maandag 27 april 2020 19:42 schreef CrushedTinBox het volgende:
Goed bruggetje van vis naar zijn afkomst
homo bedoel je?quote:Op maandag 27 april 2020 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Als de groene trui hetero en een boer bij BZV was dan kwamen er veel brieven.
Jonge pretty boy artsen hebben totaal geen tact, dat kan ik je wel zeggen.quote:Op maandag 27 april 2020 19:43 schreef EendjeTwee het volgende:
Wow Stefan 😍 waarom zijn artsen altijd zo lekker
Ik weet 🙈 heb er eentje gedate.quote:Op maandag 27 april 2020 19:43 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Jonge pretty boy artsen hebben totaal geen tact, dat kan ik je wel zeggen.
Neequote:
Npquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |