abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 april 2020 @ 15:45:51 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192829558
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Laat ik zeggen dat het sowieso onrechtvaardig is voor Utrecht (en Feyenoord). Ik weet alleen niet of dit op te lossen was.
hoezo is het onrechtvaardig voor Feyenoord, die krijgen het directe EL ticket zonder er voor gespeeld te hebben.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 15:48:39 #282
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192829590
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe is 2016 relevant? Net als onderling resultaat? Dat maakt echt niks uit.

Willem II heeft meer punten per wedstrijd. Niet zo janken.
Relevant in de zin van prestaties.

Willem II heeft ook een wedstrijd meer en 3 punten meer. Daarnaast zijn zij geen bekerfinalist dit seizoen en hebben zij een minder doelsaldo en negatief onderling resultaat. Wees blij dat je Europees krijgt, als dit seizoen was afgemaakt, zou Willem II het niet redden in de PO met Utrecht, Vitesse en PSV. De enige die aan het huilen is ben jij omdat Willem II geen CL krijgt. Ga je schamen.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_192829591
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 15:45 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

In normale situatie is dat inderdaad niet meer. De verliezend finalist krijgt geen ticket als de winnaar al een ticket heeft. Dat ticket wordt dan op basis van de ranglijst uitgedeeld. Maar nu is er geen finale gespeeld, heeft de een wel een ticket door ranglijst en de ander niet. Dan zou je kunnen zeggen dat je stuivertje wisselt, dat Utrecht dus de vEL krijgt (3e plek ED) en Feyenoord groepsfase als bekerwinnaar.

Daarnaast is het ook zo dat wanneer een wedstrijd niet gespeeld kan worden, het uitspelende team met 0-1 wint, in dit geval Feyenoord. Dan lijkt het mij eerlijk om het laatste ticket aan Utrecht te geven, als "verliezend" bekerfinalist.

Utrecht niks geven en Willem II wel slaat dus nergens op (op de huidige stand na), omdat Utrecht in de competitie een wedstrijd minder heeft gespeeld, 3 punten achterstand heeft, een beter doelsaldo heeft en een beter onderling resultaat
Die tweede alinea. Hahahahaha

Nee, je kan nu niet serieus zijn. :D

Omdat Feyenoord obv reglement wint, wil je Utrecht Europa insturen?

Nog 1x
De ranglijst telt. En desnoods gemiddeld punten per wedstrijd. Flikker toch op dat Utrecht wel even makkelijk van Ajax zou winnen.

Ik kan je echt niet serieus nemen. Utrecht iets geven omdat ze hypothetisch een potje zouden kunnen winnen. :')

Nee.
pi_192829606
De bekerfinale is niet gespeeld, dus er kan geen ticket worden vergeven. Hoe moeilijk kan het zijn.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_192829607
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 15:48 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Relevant in de zin van prestaties.

Willem II heeft ook een wedstrijd meer en 3 punten meer. Daarnaast zijn zij geen bekerfinalist dit seizoen en hebben zij een minder doelsaldo en negatief onderling resultaat. Wees blij dat je Europees krijgt, als dit seizoen was afgemaakt, zou Willem II het niet redden in de PO met Utrecht, Vitesse en PSV. De enige die aan het huilen is ben jij omdat Willem II geen CL krijgt. Ga je schamen.
Willem II zou het niet redden in PO? Op basis van wat? Hou toch op man.

En dat je dat serieus nam over die CL. Dan snap je er echt niks van. Debiel. Log uit.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 15:49:42 #286
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192829608
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

:D zo kan je aan de gang blijven, jij vindt het onrechtvaardig hoe ze met promotie/degradatie zijn omgegaan maar dan kom je hiermee.
Ik had het aangepast, de beker speelt ook nog mee.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_192829622
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
De bekerfinale is niet gespeeld, dus er kan geen ticket worden vergeven. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik snap niet dat hij het niet snapt. ;(

Wat een debiel.
pi_192829629
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 15:49 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Ik had het aangepast, de beker speelt ook nog mee.
3x iets niet relevants noemen maakt niet dat je recht ergens op hebt.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 15:51:52 #289
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192829643
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Willem II zou het niet redden in PO? Op basis van wat? Hou toch op man.

En dat je dat serieus nam over die CL. Dan snap je er echt niks van. Debiel. Log uit.
Ik geloof niet dat een club die 4 jaar terug tegen degradatie voetbalt, voorrondes van Europees voetbal overleefd.

Wat dat CL betreft, ik geloof dat je dat niet serieus meende. Er zitten genoeg andersdenkenden op Fok! dus ja je weet het niet.

Uitloggen zal ik overigens nooit doen :)
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  maandag 27 april 2020 @ 15:52:47 #290
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_192829661
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoezo is het onrechtvaardig voor Feyenoord, die krijgen het directe EL ticket zonder er voor gespeeld te hebben.
Die krijgen ze op basis van de ranglijst, als Nac de finale had gehaald hadden ze ook dat ticket gekregen en als PSV derde was geworden hadden ze dat ticket gekregen.

Het gaat natuurlijk om het feit dat je op sportieve grond een finale hebt gehaald en dat je die niet kan spelen nu door omstandigheden buiten je controle. Dat blijft wel kut. Ik vind de prijs net zo belangrijk als het Europese ticket hoor.
Makkelijk tweede.
pi_192829676
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 15:51 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat een club die 4 jaar terug tegen degradatie voetbalt, voorrondes van Europees voetbal overleefd.

Wat dat CL betreft, ik geloof dat je dat niet serieus meende. Er zitten genoeg andersdenkenden op Fok! dus ja je weet het niet.

Uitloggen zal ik overigens nooit doen :)
Waarom niet? Waarom zou Utrecht wel overleven? Op basis van hun laatste avontuur? Haha, mooi man.

Maar nog steeds: totaal niet relevant. Al maken ze 0 kans en verliezen ze 2x met 10-0 van een Luxemburgse kutclub, boeiend. Nog steeds niet relevant.
  maandag 27 april 2020 @ 15:54:46 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192829690
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 15:45 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

In normale situatie is dat inderdaad niet meer. De verliezend finalist krijgt geen ticket als de winnaar al een ticket heeft. Dat ticket wordt dan op basis van de ranglijst uitgedeeld. Maar nu is er geen finale gespeeld, heeft de een wel een ticket door ranglijst en de ander niet. Dan zou je kunnen zeggen dat je stuivertje wisselt, dat Utrecht dus de vEL krijgt (3e plek ED) en Feyenoord groepsfase als bekerwinnaar.

Daarnaast is het ook zo dat wanneer een wedstrijd niet gespeeld kan worden, het uitspelende team met 0-1 wint, in dit geval Feyenoord. Dan lijkt het mij eerlijk om het laatste ticket aan Utrecht te geven, als "verliezend" bekerfinalist.

Utrecht niks geven en Willem II wel slaat dus nergens op (op de huidige stand na), omdat Utrecht in de competitie een wedstrijd minder heeft gespeeld, 3 punten achterstand heeft, een beter doelsaldo heeft en een beter onderling resultaat
voor beide is wat te zeggen maar dat betekent niet de beslissing van de KNVB onredelijk is in deze, het is goed te billijken zoals het beslist is ook op basis van de reglementen.
  maandag 27 april 2020 @ 15:56:50 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192829714
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Die krijgen ze op basis van de ranglijst, als Nac de finale had gehaald hadden ze ook dat ticket gekregen en als PSV derde was geworden hadden ze dat ticket gekregen.

Het gaat natuurlijk om het feit dat je op sportieve grond een finale hebt gehaald en dat je die niet kan spelen nu door omstandigheden buiten je controle. Dat blijft wel kut. Ik vind de prijs net zo belangrijk als het Europese ticket hoor.
in die zin klopt het wel maar ik had ook liever de competitie uitgespeeld gezien en ondanks het AZ gevoel in den lande gaf ik Ajax de meeste kans op de titel
pi_192829737
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 15:32 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Van wat ik begreep een direct CL ticket of play off wedstrijd want onderling resultaat en positie.
:')
pi_192829746
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik snap niet dat hij het niet snapt. ;(

Wat een debiel.
Alleen de pro/deg-controverse voelt dubbel. Theoretisch is het een logisch besluit; in de praktijk is het eigenlijk belachelijk gezien de waarschijnlijkheid dat dezelfde namen zouden degraderen, dezelfde namen zouden promoveren.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_192829787
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:59 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Alleen de pro/deg-controverse voelt dubbel. Theoretisch is het een logisch besluit; in de praktijk is het eigenlijk belachelijk gezien de waarschijnlijkheid dat dezelfde namen zouden degraderen, dezelfde namen zouden promoveren.
Volledig mee eens.
pi_192829885
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:59 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Alleen de pro/deg-controverse voelt dubbel. Theoretisch is het een logisch besluit; in de praktijk is het eigenlijk belachelijk gezien de waarschijnlijkheid dat dezelfde namen zouden degraderen, dezelfde namen zouden promoveren.
Inderdaad, ze hebben het afgeblazen onder de theoretische kans. Want 'er zijn gekkere dingen gebeurd in het voetbal'
99,85% kans op degradatie voor RKC. Dat zijn Leicester kansen.
pi_192829935
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:09 schreef Adames het volgende:

[..]

Inderdaad, ze hebben het afgeblazen onder de theoretische kans. Want 'er zijn gekkere dingen gebeurd in het voetbal'
99,85% kans op degradatie voor RKC. Dat zijn Leicester kansen.
Daarom is de frustratie bij Cambuur en De Graafschap te begrijpen. Er had zeker bij SCC even iemand Henk in een kerker moeten stoppen, maar boos zijn mag best.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 16:18:51 #299
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192830002
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:13 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Daarom is de frustratie bij Cambuur en De Graafschap te begrijpen. Er had zeker bij SCC even iemand Henk in een kerker moeten stoppen, maar boos zijn mag best.
Ik ben ook best gefrustreerd als Superboer. Ik probeer het in alle redelijkheid te plaatsen, dan zou ik zeggen Ajax CL, AZ vCL, Feyenoord als bekerwinnaar EL, Utrecht als medefinalist vEL en PSV vCL. RKC en ADO degraderen, Cambuur en De Graafschap promoveren. Dat zou in mijn ogen het eerlijkste zijn.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_192830019
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 16:18 schreef _UserName_ het volgende:

[..]

Ik ben ook best gefrustreerd als Superboer. Ik probeer het in alle redelijkheid te plaatsen, dan zou ik zeggen Ajax CL, AZ vCL, Feyenoord als bekerwinnaar EL, Utrecht als medefinalist vEL en PSV vCL. RKC en ADO degraderen, Cambuur en De Graafschap promoveren. Dat zou in mijn ogen het eerlijkste zijn.
Dan snap je er geen reet van. Nog steeds niet. Dat is wel erg jammer.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2020 @ 16:24:03 #301
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_192830047
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dan snap je er geen reet van. Nog steeds niet. Dat is wel erg jammer.
Waarom zou ajax geen CL spelen, waarom zou AZ geen vCL spelen? Waarom zouden RKC en ADO niet degraderen? Waarom zouden Cambuur en De Graafschap niet promoveren? Leg het mij uit, zonder een Willem II bril op te hebben uiteraard.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')