gaat om status jongen, dat hoeft niet praktisch te zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
Tering wat een kut zicht heb je in zo'n CLA
??quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
Tering wat een kut zicht heb je in zo'n CLA
meh, denk niet dat ik er gauw een zelf zal kopen..quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat om status jongen, dat hoeft niet praktisch te zijn.
Oh leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb een CLA als aflosauto gekregen
ik ook niet, voor dat geld zoek ik wel wat anders uit.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meh, denk niet dat ik er gauw een zelf zal kopen..
paar kaasjes, olijven, worst, flesje wijnquote:
eerder een XC40/XC60quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, voor dat geld zoek ik wel wat anders uit.
ja, of een mooie autoquote:
Oeh is wel lekker maar ook wel duur.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dunkin donuts
die heb ik er net gehaald
Ik heb net gisteren een fles gekocht.quote:
Olijven zijn vies haha en ik drink geen alcohol.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar kaasjes, olijven, worst, flesje wijn
het is weekend, dan mag er wel eens wat extra'squote:Op vrijdag 24 april 2020 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh is wel lekker maar ook wel duur.
Nou misschienquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is weekend, dan mag er wel eens wat extra's
Ama, word je één van de regulars hier? Gezellig hoorquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat gaat zelfs stoned niet naar binnen bij mij.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Waarom komt er opeens een hele roedel met van die kleine kutvliegjes langs als er net verse verf op zit
Status?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat om status jongen, dat hoeft niet praktisch te zijn.
hehehehe das kutquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Waarom komt er opeens een hele roedel met van die kleine kutvliegjes langs als er net verse verf op zit
Dat is heul niet leuk mens.quote:
Je bent in goed gezelschap; schilderijen van Van Gogh schijnen vol te zitten met vliegjes, zand en andere zooiquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
die wachten er opquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Maar mijn deuren en kozijnen zullen geen miljoenen waard gaan worden en in musea hangen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap; schilderijen van Van Gogh schijnen vol te zitten met vliegjes, zand en andere zooi
Weet je niks vanquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar mijn deuren en kozijnen zullen geen miljoenen waard gaan worden en in musea hangen.
Ditquote:
Ik zou er maar niet te hard op rekenen, een carriereswitch naar schilder lijkt me geen strak planquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit
Over 200 jaar staan ze in een museum voor die kozijnen te kwijlen.
"Een echte LTVDK. Kijk naar die kwastaanzet. Dat oog voor detail. Die lichtval. Die vliegjes!"
Die Bitter-UI blijft wel een meesterwerkjequote:Op vrijdag 24 april 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet te hard op rekenen, een carriereswitch naar schilder lijkt me geen strak plan
van Gog werd ook pas na z'n RIP bekendquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet te hard op rekenen, een carriereswitch naar schilder lijkt me geen strak plan
Ja allemaal leuk en aardig, maar daar kan ik nu mijn hypotheek niet van betalen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van Gog werd ook pas na z'n RIP bekend
misschien een idee je oor af te snijden?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar daar kan ik nu mijn hypotheek niet van betalen.
nog steeds? dat was toch alleen paar dagen terug?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:45 schreef Karzai het volgende:
De olieprijzen zijn negatief, krijg je nu geld als je gaat tanken?
Nee zelfmutilatie is niet zo mijn ding/quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien een idee je oor af te snijden?
nog steeds heur, ze hebben teveel voorraden en Rusland en saoedie arabie zijn in een twist verwikkeldquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds? dat was toch alleen paar dagen terug?
https://www.telegraaf.nl/(...)rt-tot-ruim-boven-20quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog steeds heur, ze hebben teveel voorraden en Rusland en saoedie arabie zijn in een twist verwikkeld
misschien smaakt het ook wel zo, neem een slokje zou ik zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
Mijn urine heeft de kleur van de rijkste whisky, even een litertje water drinken.
serieusquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Shit kan geen donuts halen want snackbar staat in brand.
20quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)rt-tot-ruim-boven-20
Heb al doorgespoeld.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien smaakt het ook wel zo, neem een slokje zou ik zeggen
Ja kan niet naar de Jumbo want alles is afgezet. Fucking veel brandweer hier.quote:
Donuts van de snackbar?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
kwalitaria Emmerhout?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar winkelcentrum is dicht nu.
Je vrouw welquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zelfmutilatie is niet zo mijn ding/
whyquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie zullen mij straks weer moeten missen tot dinsdag jongens.
Oh neeeeeee, ga je wat leuks doen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie zullen mij straks weer moeten missen tot dinsdag jongens.
ik zeg doenquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:54 schreef Karzai het volgende:
De eredivisie uitspelen op de ps, Den Haag gaat degraderen anders
Vind ik een goede redenquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
temperatuur beetje lekker daar?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:55 schreef kwiwi het volgende:
Zo, weer 2 uur berg op en af gewandeld in de zon. Wat een leven dat thuiswerken
Jij zit lekker in Zwitserland?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:55 schreef kwiwi het volgende:
Zo, weer 2 uur berg op en af gewandeld in de zon. Wat een leven dat thuiswerken
lekker 😍quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk, 23 graden, zon en beetje wind.
Mijn oma in ieder geval niet. "Wat denken ze nou.. dat ik hier een beetje op het balkon het wilhelmus ga staan zingen?!"quote:
Geniaalquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:05 schreef Koen66 het volgende:
wow, waarom heb ik gisteren dat liedje aangeklikt dat Rusland naar het songfestival zou sturen, dat zit nu de hele tijd in m'n hoofd
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:06 schreef Koen66 het volgende:
staat @:amarantha naar de brand te turen?
Nu ga ik natuurlijk niet klikkenquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Dat linkse mannetje is wel een Fokker denk ik![]()
Het is dat Rusland teveel haat oproept, anders had het ongetwijfeld gewonnenquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Dat linkse mannetje is wel een Fokker denk ik![]()
12 points for the catsuits.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is dat Rusland teveel haat oproept, anders had het ongetwijfeld gewonnen
Qua liedje had het wel kans gemaakt ja. Ookal is het slecht voor mijn oren..quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is dat Rusland teveel haat oproept, anders had het ongetwijfeld gewonnen
Begin me niet over de vriezer.. die moet ik heel nodig eens ontdooien en schoonmakenquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
vriezer snel gepiept met zon stoomreiniger
Das Amsterdam alquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:14 schreef Karzai het volgende:
Snap wel dat Rotterdam de gay capital van de world wil worden
Stekker in de vriezer laten zitten zeker?quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
vriezer snel gepiept met zon stoomreiniger
Zo blij dat dat eindelijk gedaan is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begin me niet over de vriezer.. die moet ik heel nodig eens ontdooien en schoonmaken
quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik heb altijd gedacht dat het Den Haag was.
dutjesquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga gewoon lekker mijn bed in met een boek en daarna lekker een dutje doen.
Ik moet nog een half uurtje werken, dan loop ik even naar de markt voor kibbelingquote:
oehquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog een half uurtje werken, dan loop ik even naar de markt voor kibbeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavondquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FRIKANDELLETJE ZOU IK OOK NIET AFSLAAN
Misschienquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ama, word je één van de regulars hier? Gezellig hoor
Do Nuts !!!quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee Snacktime. Maar heb inmiddels donuts.
zag het intussen op de 112 site daarquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is die fik al uit of boeit dat nu niet meer?quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lijkt onder controle nu.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is die fik al uit of boeit dat nu niet meer?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
borrel tijdha zoiets wordt het hier ook denk ik. Warsteiner en Big Wave Golden ale, en melba toast met CambozolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
vast door die andere snackbar aangestoken, concurrentie uitschakelenquote:
Ik lees net: De brand ontstond in de afzuiginstallatie van de snackbar.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vast door die andere snackbar aangestoken, concurrentie uitschakelen
hmmm that sucksquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees net: De brand ontstond in de afzuiginstallatie van de snackbar.
Ik heb hier wel heel hard om moeten lachenquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)nfectiemiddelen.html
Die mongolen luisteren nog massaal naar die idioot ook
We hebben nog een snackbar.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
Hmm vet in de afzuigkap, ja matig geen delletjes te krijgen dus voorlopig
Wat houd je tegenquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb erg veel zin om gewoon mijn laptop dicht te klappen en weekend te gaan vieren
DO IT!quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb erg veel zin om gewoon mijn laptop dicht te klappen en weekend te gaan vieren
Dit is onmogelijkquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:24 schreef UitStraling het volgende:
Videocall met 163 man net en iedereen aan de drank
quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mwah ja gaat wel. Gaat een beetje elke 5 minuten op en neer.
Ben je de schipper van de pont in Foqueville?quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mwah ja gaat wel. Gaat een beetje elke 5 minuten op en neer.
quote:
Nee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je de schipper van de pont in Foqueville?
Ah zie, je kunt alweer lachenquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:36 schreef TaMieke het volgende:
Nee gelukkig niet.
Ik beheer de bieb en de ballenbak
quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, wel jammer natuurlijk. Want pontjes zijn wel tof altijd. Misschien kunnen we een soort Alcatraz maken, daar UitStraling in een nog veel dikkere betonnen bunker metselen dan waar hij nou in zit, en een pontje instellen voor de gebochelde die hem elke maand wat eten komt brengen. Ik denk dat dat wel een goed plan zou zijn
Ja maar dan krijgen we geen pontje en ik wil eigenlijk wel een pontjequote:Op vrijdag 24 april 2020 16:48 schreef Karzai het volgende:
nja met een enkelbandje maggie wel rondhobbelen als we maar weten waar die is
Of hebben we al het geavanceerde gezichtsherkennigs systeem in in foqueville?
ik heb gelukkig nooit mijn gezicht op internet gepost, er zijn bedrijven die je zo identificeren en tracken
Maar je hebt al een trein.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan krijgen we geen pontje en ik wil eigenlijk wel een pontje
Ja kan ook maar dan moeten we wel op de crocs letten en op alle keinders bij het strandquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:50 schreef Karzai het volgende:
rondvaartbootje het water loopt om foqueville
We houden hoop, er is nog steeds gewoon sprake van DAT ik mijn geld terug krijg...quote:Beste meneer Fles,
Hoewel we met man en macht werken en al veel terugbetalingen hebben uitgevoerd, is de gestelde termijn door de omvang van het coronavirus helaas niet haalbaar gebleken.
Het kan daardoor voorkomen dat uw restitutie langer in beslag neemt. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Wij bedanken u voor uw begrip & geduld.
Met vriendelijke groet,
Saida
Klantenservice dé VakantieDiscounter
Crap, hoelang wacht je er al op?quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We houden hoop, er is nog steeds gewoon sprake van DAT ik mijn geld terug krijg...
blijft vreemd dat het zo lang duurt..quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We houden hoop, er is nog steeds gewoon sprake van DAT ik mijn geld terug krijg...
Ik heb zelf geannuleerd, en ik heb een annuleringsnota gekregen dat ik ¤ 630 kouwe harde pietersjonnies van ze krijg. Geen vouchergelul of niks. Maar geef op die poen danquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:00 schreef Karzai het volgende:
Niet geleverde dienst, dan verwacht je toch geld terug te krijgen
Zou fijn zijn als je het gewoon krijgt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zelf geannuleerd, en ik heb een annuleringsnota gekregen dat ik ¤ 630 kouwe harde pietersjonnies van ze krijg. Geen vouchergelul of niks. Maar geef op die poen dan
Heb je je al verdiept in je rechten? Heb je mooi tijd voorquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je het gewoon krijgt.
Ik weet nogsteeds niet wat er nu met mijn vliegticket gebeurt. Ik kan mn datum verplaatsen t/m 31 augustus. Wat onzin is want gok niet dat reizen dan alweer mogelijk is. Maar of ik dan mn geld terug krijg..... geen idee
Nee niet echtquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je je al verdiept in je rechten? Heb je mooi tijd voor
Maak ff wat beelden voor dumpert.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
Ruzie op straat. 20 man politie inmiddels spannend:p
oh ryaniarquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee niet echt
Die site van Ryanair is ook zo onduidelijk als wat.
Zojuist gedaanquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is veeld geld? 100 euro volgens mij (of net iets meer).quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ryaniarGaat het om veel geld? Als het alleen een ticket van een paar tientjes is zou ik even twee keer slikken en er afscheid van nemen. Je bloeddruk is al snel meer waard
Elke euro is diefstalquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is veeld geld? 100 euro volgens mij (of net iets meer).
Maar ja, dit is al de 2e keer. Eerste keer was mn eigen schuld, maar blijf ze niet sponsoren.
Ga je springen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook al 1,5 uur. Gelijk hoge op gezocht (het dak).
elke stap is er eenquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
En dus weer op weg naar een fatsoenlijk aantal stappen![]()
Ik wil het gemiddelde per dag eerst over de 3887 hebben (dat was het gemiddelde van een eerder experiment met een stappenteller, 3 jaar geleden). Daar zit ik bijna op. Daarna over de 4000. En heel veel meer zal het wel niet worden ook voorlopig want ik maak nu steeds dagen tussen de 40-45-honderd. En dat is dus op een gemiddelde van bijvoorbeeld 5000 steeds weer een dikke achterstand. Maar goed. Lekker bezig in ieder geval.
Precies. En ik sta voor vandaag nu al over de 4300 dus het gaat de goede kant op. Nu eerst even in het zonnetje zittenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
En dus weer op weg naar een fatsoenlijk aantal stappen![]()
Ik wil het gemiddelde per dag eerst over de 3887 hebben (dat was het gemiddelde van een eerder experiment met een stappenteller, 3 jaar geleden). Daar zit ik bijna op. Daarna over de 4000. En heel veel meer zal het wel niet worden ook voorlopig want ik maak nu steeds dagen tussen de 40-45-honderd. En dat is dus op een gemiddelde van bijvoorbeeld 5000 steeds weer een dikke achterstand. Maar goed. Lekker bezig in ieder geval.
nicequote:Op vrijdag 24 april 2020 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Twee uur verder en weer een groene kliko vol.
Maar de paardenbloemen zijn zo te zien allemaal foetsie vóór ze ontploften in zaadbommen, dus win.
Ah, dank! Ga ik daar eens naar kijken binnenkort.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nice![]()
vrijwel alle zweefparasolen zijn trouwens goed.
Even aan het uitpuffen van mijn tuinwerk.quote:
voel je je nu voldaan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even aan het uitpuffen van mijn tuinwerk.
quote:
ja als de tegels laat liggen heb je het meeste ook gedaan toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar holy crap, wat een klus. En da's alleen maar de bende weghalen.
Jup. Vooral die klimplant en nog een stuk achterin wat echt aandacht nodig heeft nog en ik moet voor nog wat ruimen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als de tegels laat liggen heb je het meeste ook gedaan toch?
ga je dat komende dagen doen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Vooral die klimplant en nog een stuk achterin wat echt aandacht nodig heeft nog en ik moet voor nog wat ruimen.
Ik ook, en ook geen tuin..quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:04 schreef Karzai het volgende:
Ik wou dat ik een tuin had, vind dat altijd wel leuk werk hoor
anime serietje kijken.quote:
tuurlijk wel op de vrijdag avond, wie niet...quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
het is niet alsof jullie nu in de kroeg staan ofzo?
Ik heb nog een stuk waar wat bij (hihaho) mag aan bloemen, achter wil ik eigenlijk dicht hebben en dan bakken neerzetten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:03 schreef Karzai het volgende:
zet je wel wat bloemetjes terug voor de bijtjes ijsdraakje?
Kon ik maar naar de kroegquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
het is niet alsof jullie nu in de kroeg staan ofzo?
We zijn niet zo goed in bijhouden, dus ik ga voor makkelijk in onderhoud. Kan wel kijken of ik wat stokrozen kan planten tegen de schutting, die komen voor toch ook al op.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:04 schreef Karzai het volgende:
Ik wou dat ik een tuin had, vind dat altijd wel leuk werk hoor
Nee, kliko is vol en ik wil niet naar de stort moeten.quote:
THC-kruid?quote:
niks meer van je werk gehoord?quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:25 schreef Karzai het volgende:
mja zelfde ritueel vandaag, zo eten maken, serietje kijken, lig ik tussen 10 en elf in bed, beetje radio luisteren, than the day is gone
Heb je er zin in?quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb ze gister geappt, ze zijn in onderhandeling wanneer ik weer aan de slag mag
ja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
Zolang ik doorbetaald krijg klaag ik niet
Naar beneden trekken. Staat omhoog, moet naar beneden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Help
begrijp het niet. volgens het boekje heb ik de parasol verkeerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat gat waar waar het inmoet kan ik niet naar beneden buigen ofzo
Dat moet helemaal naar beneden ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stuk in de circel? Dat wijst zo schuin naar boven
Succes alvast!quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dacht dat daar geen beweging in zat. ga het morgen proberen.
en wat ga je allemaal doen ?quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Werken jaaaaaaaa
Nu weeeeeeeekend!!!!![]()
ik zou ook wel graag wijn lustenquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
Bij moeders wezen eten, nu tijd voor een glas wijn
boksquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet het huis nog schoonmaken maar geen zin en lui
ja die ken ik :pquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
Oh @:bitterbal:
https://www.dumpert.nl/item/7898013_03c9b152
gerbils bij south park
Jaloersquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan doet m'n ma 't omdat ik dan op een boot zit
ik moest nodig stofzuigen. James aangezetquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Heb echt een enorme bende van m’n keuken gemaakt ook vandaagNog 5 min op de bank, dan aan de slag.
Jij zei toch dat ik donuts moest kopen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moest nodig stofzuigen. James aangezet
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ik donuts moest kopen?
het weekend is nog niet begonnen. je kunt nog snel iets boeken..quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk eens een keer een weekend thuis
Waar was je de vorige weken, je kunt toch bijna nergens heen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk eens een keer een weekend thuis
Ok dit is dus niet gebeurd..quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Heb echt een enorme bende van m’n keuken gemaakt ook vandaagNog 5 min op de bank, dan aan de slag.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar was je de vorige weken, je kunt toch bijna nergens heen?
Misschien kan ik met frantic wel mee als verstekeling op de bootquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het weekend is nog niet begonnen. je kunt nog snel iets boeken..
Het was net koudddddd buitenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
nu er minder weer komt raak ik wat in een dip
Nee joh, gewoon lekker vol in de zon lopen en dan is het helemaal niet koud.quote:
Ja ik zit niet hele dagen hier zoals frantic en uitstraling.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]Ik roep elke week al ellende ellende alweer het hele weekend thuis
![]()
Ja dat was even niet een optiequote:Op vrijdag 24 april 2020 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker vol in de zon lopen en dan is het helemaal niet koud.
Dat zijn er meer die dat gewoon hebben heur....quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik zit niet hele dagen hier zoals frantic en uitstraling.
Heb gewoon werk.
Oranje tompoucen naar binnen vrotten?quote:
misschien dat ik een kleedje hier op terras leg voor de vrijmarktquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nederlands vlaggetje aan het balkon hangen. Als ik 'm nog kan vinden..
Die vrijmarkt had je van de week toch al?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien dat ik een kleedje hier op terras leg voor de vrijmarkt
Bedoel je soms dat het een zooitje is?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vrijmarkt had je van de week toch al?
Bij ons is dat verboten jawohl einz!!!111!!!!!1quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien dat ik een kleedje hier op terras leg voor de vrijmarkt
Nee met het grofvuil, met je bank en zulksquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedoel je soms dat het een zooitje is?
oooh ja kloptquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee met het grofvuil, met je bank en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |