gaat om status jongen, dat hoeft niet praktisch te zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
Tering wat een kut zicht heb je in zo'n CLA
??quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
Tering wat een kut zicht heb je in zo'n CLA
meh, denk niet dat ik er gauw een zelf zal kopen..quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat om status jongen, dat hoeft niet praktisch te zijn.
Oh leuk!quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb een CLA als aflosauto gekregen
ik ook niet, voor dat geld zoek ik wel wat anders uit.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meh, denk niet dat ik er gauw een zelf zal kopen..
paar kaasjes, olijven, worst, flesje wijnquote:
eerder een XC40/XC60quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, voor dat geld zoek ik wel wat anders uit.
ja, of een mooie autoquote:
Oeh is wel lekker maar ook wel duur.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dunkin donuts
die heb ik er net gehaald
Ik heb net gisteren een fles gekocht.quote:
Olijven zijn vies haha en ik drink geen alcohol.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar kaasjes, olijven, worst, flesje wijn
het is weekend, dan mag er wel eens wat extra'squote:Op vrijdag 24 april 2020 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh is wel lekker maar ook wel duur.
Nou misschienquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het is weekend, dan mag er wel eens wat extra's
Ama, word je één van de regulars hier? Gezellig hoorquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat gaat zelfs stoned niet naar binnen bij mij.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Waarom komt er opeens een hele roedel met van die kleine kutvliegjes langs als er net verse verf op zit
Status?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat om status jongen, dat hoeft niet praktisch te zijn.
hehehehe das kutquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Waarom komt er opeens een hele roedel met van die kleine kutvliegjes langs als er net verse verf op zit
Dat is heul niet leuk mens.quote:
Je bent in goed gezelschap; schilderijen van Van Gogh schijnen vol te zitten met vliegjes, zand en andere zooiquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
die wachten er opquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Maar mijn deuren en kozijnen zullen geen miljoenen waard gaan worden en in musea hangen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap; schilderijen van Van Gogh schijnen vol te zitten met vliegjes, zand en andere zooi
Weet je niks vanquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar mijn deuren en kozijnen zullen geen miljoenen waard gaan worden en in musea hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |