Geen dank voor dit inkoppertje, ik gunde je het verzetjequote:Op vrijdag 24 april 2020 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet verrassend dat Yvie de 'top' is in jullie verstandhouding.
Typisch gedrag voor een bottom dit.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:01 schreef STING het volgende:
Geen dank voor dit inkoppertje, ik gunde je het verzetje
Hoe bevalt FF7 Remake?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je je nieuwe kite-ding uitproberen?
Goedquote:
Met glittertjes?quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja! Jammer dat je er niets meer van ziet aangezien er weer een hoesje omheen zit meteen.
het wordt een mooie middag.quote:
Is dat haar bijnaam tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je je nieuwe kite-ding uitproberen?
Kite-meisje?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat haar bijnaam tegenwoordig?
De weekenden dan ook werken?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:50 schreef Elvi het volgende:
Ze willen ons laten werken omdat het na de persconferentie van dinsdag ineens full speed ahead is. Dus veel regelen in korte tijd.
Ik snap het wel, maar ik wil het niet
Heel goed.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een minimalist qua design; dus geen glitters.
Qquote:
Nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een minimalist qua design; dus geen glitters.
Prima hoor. Er komt nog genoeg bier naar binnen en dat is het enige wat telt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q. Hoe is 't in afgesloten Utrecht?
Lekker! GA ik mooi lezen in de zon.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het wordt een mooie middag.
ik denk dat ik de laatste 2 uur vrij pak
Ik heb eigenlijk nu ook weekend maar heb toch 2 uur gewerkt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De weekenden dan ook werken?
Goed bezigquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Prima hoor. Er komt nog genoeg bier naar binnen en dat is het enige wat telt.
Ik ga vanmiddag even; denk dat ik tegen die tijd wel genoeg van m'n werk gehad heb.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:06 schreef gcjoel het volgende:
Vanochtend boodschapjes gedaan. Weer klaar voor een week
Heerlijkquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag even; denk dat ik tegen die tijd wel genoeg van m'n werk gehad heb.
Vanavond bezoek en daarna lang weekend
Terugsturen dat ze 'm voor 30 mogen hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
TV via marktplaats, is 30 euro geboden.
Stuurt er een een bericht of ze hem voor 20 mag hebben.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
TV via marktplaats, is 30 euro geboden.
Stuurt er een een bericht of ze hem voor 20 mag hebben.
Ik ben sinds quarantaine begonnen met touwtjespringen. Ben langzaam aan het opbouwen want was eigenliujk niks gewend, zit nu op 2x 2,5 minuut en 1x 2 minuten. Morgen 3x 2,5 minuut.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:21 schreef Californium het volgende:
Zo! Workout weer gedaan![]()
Ze zetten steeds mee leuke dingen online die ik wil proberen! Mijn God ik ben fit na de quarantaine als ik zo doorga
Nice! Goed bezigquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben sinds quarantaine begonnen met touwtjespringen. Ben langzaam aan het opbouwen want was eigenliujk niks gewend, zit nu op 2x 2,5 minuut en 1x 2 minuten. Morgen 3x 2,5 minuut.
quarantaine komt wel echt perfect samen met zomertijd en goed weer.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice! Goed bezigIk ben ook bezig met conditie opbouwen met hardlopen. Heb ik een godsgruwelijke hekel aan maar ik kan niet naar spinning. Dat gaat ook wel ok
Ligt er ook aan wat je verkoopt heb ook vaak hele goede ervaringen. Vaak met de wat duurdere populair items.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]dat blijft een nadeel aan marktplaats. Ik zet bieden ook altijd uit. Reageren toch nooit.
Hardlopen weiger ik. Dus doe ik touwtjespringen. Gelukkig werkt het weer daarvoor ook mee.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice! Goed bezigIk ben ook bezig met conditie opbouwen met hardlopen. Heb ik een godsgruwelijke hekel aan maar ik kan niet naar spinning. Dat gaat ook wel ok
waarom weiger je?quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hardlopen weiger ik. Dus doe ik touwtjespringen. Gelukkig werkt het weer daarvoor ook mee.
Ik ook in normale omstandigheid want gruwelijk saai en overal pijn dus ik doe heeeeeeel voorzichtig. Als ik weer naar de sportschool mag ga ik weer spinning doen. Beter voor alles onder de knie. Maar ik moet iets hebben voor conditie opbouw anders heb ik dadelijk spier maar nogsteeds de conditie ven een vaatdoekquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hardlopen weiger ik. Dus doe ik touwtjespringen. Gelukkig werkt het weer daarvoor ook mee.
Omdat ik het ontzettend mega stom vind. Plus dan ga ik ongetwijfeld weer door mijn enkel omdat er een steentje lag ofzo. #motorischgestoordquote:
Zou graag op de crosstrainer staanquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quarantaine komt wel echt perfect samen met zomertijd en goed weer.
Ik heb nog geen enkele avond thuis op de crosstrainer hoeven staan. Kon altijd buiten gaan fietsen of hardlopen
Herkenbaar ditquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik het ontzettend mega stom vind. Plus dan ga ik ongetwijfeld weer door mijn enkel omdat er een steentje lag ofzo. #motorischgestoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |