Ja, bizar hè. We zagen bij de follikelmeting al wel dat het wat vlotter ging dan normaal maar niet verwacht dat het er echt 10 zouden zijn. 7 is echt het maximum. Geen idee of ze echt rijp zijn maar het is iig een prachtig startpunt.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:04 schreef Lemijn het volgende:
10 is echt veel! En wat fijn, je eigen arts. Deze horde is weer genomen.
Wat enorm lief!quote:Op zondag 28 juni 2020 14:41 schreef Cygne het volgende:
En een leuke verrassing: ze had een cadeautje voor Wolf. Een exemplaar van een van haar kinderboeken.![]()
Dat is toch te lief.
Donderdag uitslag van de hoeveelheid embryo's. Eind juli uitslag over de genetische test.quote:Op zondag 28 juni 2020 18:08 schreef Barreltje het volgende:
Oh cygne! Wat goed! Daar moet toch wel een brusje voor Wolf bij zitten! Ik ga verder duimen!
Wanner horen jullie de uitslag? Hoe lang duurt dat nou met pgd?
Hoe gaat dat nou in zijn werk?quote:Op zondag 28 juni 2020 22:11 schreef Cygne het volgende:
[..]
Donderdag uitslag van de hoeveelheid embryo's. Eind juli uitslag over de genetische test.
Klopt precies.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nou in zijn werk?
Er komen embryo's, daarvan nemen ze genetisch materiaal af, dan vriezen ze de embryo's in, en dan gaan ze tests doen? En dan ontdooien ze de goede embryo's en die plaatsen ze terug?
Spannend hoor. Tien eieren, daar moet toch wel een goede bij zitten
Ik ben in shock hoor. 10 rijp, 7 daarvan toonden tekenen van bevruchting. En niks meer afgevallen.quote:
ZOMG dat is echt heel veel!!quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:21 schreef Cygne het volgende:
7! Embryo's van goede kwaliteit in de vriezer.![]()
Wat een mooi nieuwsquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:21 schreef Cygne het volgende:
Eind julij.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:50 schreef Gogo83 het volgende:
Wat een fantastisch nieuws! Wanneer hoor je hoeveel embryo's de genetische testen goed hebben doorstaan?
quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:21 schreef Cygne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Gezien dit topic verwachtte ik te lezen dat je wegliep met een zak vol zaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:21 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Ik liep vanochtend de kliniek uit met een zak vol met medicijnen..
Het is aan
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:07 schreef Peacefulll het volgende:
Gooo Barreltje!! Op naar een prachtig resultaat. Het wordt verdorie eens tijd. Krijg je het nu met de planning van je werk wel een beetje goed rond?
Agnes, wat een heftig bericht zeg! Sterkte met het overdenken en het maken van een beslissing
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:21 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Ik liep vanochtend de kliniek uit met een zak vol met medicijnen..
Het is aan
Fijn! Goed geregeld zoquote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]gaat lukken.. ik heb vanaf de 20ste een maand lang vakantie
ook prima voor het broeden
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:57 schreef AgnesGru het volgende:
Telefonisch consult gehad over hoe nu verder met eventueel pgd traject.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Barreltje, succes!![]()
Ze hebben bij mij een poliep uit de baarmoeder moeten verwijderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:28 schreef Peacefulll het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met een poliep in de baarmoeder en het weghalen hiervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:03 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Ze hebben bij mij een poliep uit de baarmoeder moeten verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shiit.. Wat rot zeg! Nou, dan kan ik dus mijn borst nat maken. Maar je had geen verdoving? Ik begreep van mijn arts dat ze wel iets van een verdoving hadden geloof ik (hoop ik
)
Nou ik zou sowieso voor de verdoving gaan. Alle behandelingen In het vervolg in die contreien kunnen ze mij maar beter plat spuiten.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:51 schreef Peacefulll het volgende:
[..]shiit.. Wat rot zeg! Nou, dan kan ik dus mijn borst nat maken. Maar je had geen verdoving? Ik begreep van mijn arts dat ze wel iets van een verdoving hadden geloof ik (hoop ik
)
Wow dat is een mooie score! Heel veel succes woensdagquote:Op maandag 20 juli 2020 13:52 schreef Barreltje het volgende:
Omg.
Net echo gehad. 17 (!!)follikels liggen klaar. Woensdag ochtend punctie.. spannend!
ZOMG! 17 is echt enorm veel. Succes woensdagochtendquote:Op maandag 20 juli 2020 13:52 schreef Barreltje het volgende:
Omg.
Net echo gehad. 17 (!!)follikels liggen klaar. Woensdag ochtend punctie.. spannend!
quote:Op maandag 20 juli 2020 13:52 schreef Barreltje het volgende:
Omg.
Nou inderdaad, begin maar vast met (iets meer dan) genoeg water drinken.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:53 schreef Arja het volgende:
Dat klinkt heel hoopgevend Barrel. Zorg je dat je genoeg water drinkt?
Wow!quote:Op maandag 20 juli 2020 13:52 schreef Barreltje het volgende:
Omg.
Hmm.. jup. Al kan de kwaliteit dus wel ten koste gaan van de kwantiteit.. (ervaringen uit het verledenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:15 schreef BobbyMcGee het volgende:
Zet 'm op barrel! Aan de score zal het niet liggen zo te horen.. die hobbel ben je alvast door.
Heerlijk hè!quote:Op woensdag 22 juli 2020 10:27 schreef Barreltje het volgende:
Tnx!
Het zit er al weer op.. echt hoor morfinepure liefde.. het was ook super fijn dat de arts meeging in mijn wensen (geen eendenbek, goede uitleg)
Nu op de "verkoever". Mn partner mocht wel mee tijdens de punctie, maar het wachten moet ie buiten doen..
Zo maar eens horen hoeveel rijpe eitjes er zijn..
Wow, 13!! Wat een mooi geluksgetalquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Randje overstimulatie..
13 eitjes gevonden..
Vrijdag afhankelijk van het aantal embryos kijken of er 1 of 2 embryo's teruggeplaatst worden ..
Hoe is dit eigenlijk afgelopen Mango?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:27 schreef Mango91 het volgende:
Ik heb aankomende maandag de uitgangsecho. Dan wordt ook bepaald of ik direct opnieuw kan starten en met hoeveel mg ;-)
Ik duim voor je Barrel! Hoe laat weet je meer?quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Randje overstimulatie..
13 eitjes gevonden..
Vrijdag afhankelijk van het aantal embryos kijken of er 1 of 2 embryo's teruggeplaatst worden ..
Lief dat je het vraagt. Helaas ga ik het IVF traject in. Goed gesprek gehad en kan er achter staan. Nu maar de mentale voorbereiding treffen en binnen 3 weken hopelijk starten.quote:Op woensdag 22 juli 2020 18:01 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hoe is dit eigenlijk afgelopen Mango?
En hoe is het met @:MiNi1981?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |