Haha wordt zo te oud ervoor dat “nieuwere”. Hoewel leuke nrs bij hoor blijf maar posten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:19 schreef Zeroku het volgende:
Maldad, a song by Steve Aoki, Maluma on Spotify
Haha, dit is wel lekker wakker worden toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:24 schreef kree het volgende:
[..]
Haha wordt zo te oud ervoor dat “nieuwere”. Hoewel leuke nrs bij hoor blijf maar posten.
Ja die auto tune overkill erin is nog het meest erge wel, Maargoed echt bagger slecht is het niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha, dit is wel lekker wakker worden toch?
Boomshakalaka - Dimitri Vegas & Like Mike vs. Afro Bros Radio Mix, a song by Dimitri Vegas & Like Mike, Afro Bros, Sebastian Yatra, Camilo, Emilia, Dimitri Vegas, Like Mike on Spotifyquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja die auto tune overkill erin is nog het meest erge wel, Maargoed echt bagger slecht is het niet.
quote:
Mariah Carey, niet mijn dingquote:
Altijd welquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijne ook niet zo. Alles goed verder?
Mariah Carey was top toen ze nog in God vertrouwde, covers zong en zich niet als een Amerikaanse hoer gedroegquote:
Dan vind ik het knap dat je het verschil nog kentquote:
Mannen die iets tegen hoeren hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mariah Carey was top toen ze nog in God vertrouwde, covers zong en zich niet als een Amerikaanse hoer gedroeg
Kom vechten danquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bad Dreams - Piano Version, a song by Faouzia on Spotify
[..]
Dan vind ik het knap dat je het verschil nog kent
Het is goed om hoeren en goede zangers te scheiden. Het blijkt nou eenmaal niet samen te gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mannen die iets tegen hoeren hebben.
En ze zich voordeed als een zeeleeuw. Aiaiaiaquote:Op zaterdag 25 april 2020 00:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mariah Carey was top toen ze nog in God vertrouwde, covers zong en zich niet als een Amerikaanse hoer gedroeg
Wat?!quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En ze zich voordeed als een zeeleeuw. Aiaiaia
Elk circus heeft een clown nodig, ook al is het een trieste clown.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:02 schreef cosmosis het volgende:
Deze thread heeft meer @:IXcalypso input nodig om een beetje logischer te worden toch.
Je mist haar, geef gewoon toequote:Op zaterdag 25 april 2020 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Elk circus heeft een clown nodig, ook al is het een trieste clown.
Een clown is altijd triest, echter leedvermaak is nodig in deze wereld!quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Elk circus heeft een clown nodig, ook al is het een trieste clown.
Nah op clowns kun je niet jaloers zijn, alhoewel altijd vermakelijkquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Een clown is altijd triest, echter leedvermaak is nodig in deze wereld!
Nou, kom dan met je filmpjesquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Een clown is altijd triest, echter leedvermaak is nodig in deze wereld!
Gewoon ongefundeerde mannenhatende uitspraken doen en je bent even populair!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gewoon ongefundeerde mannenhatende uitspraken doen en je bent even populair!
Huh?quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ehm denk dat KW wel weet wat ik bedoel
Pfff nou dan ga ik wel lekker zuur doen, buitengesloten als ik ben.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ehm denk dat KW wel weet wat ik bedoel
Je bent sowieso buitengesloten met je spotify gedoe, daar kan toch niemand op klikken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pfff nou dan ga ik wel lekker zuur doen, buitengesloten als ik ben.
Eye of the Needle, a song by Sia on Spotify
Wie ben jijquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je bent sowieso buitengesloten met je spotify gedoe, daar kan toch niemand op klikken.
Nonsens, dat luister hijquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je bent sowieso buitengesloten met je spotify gedoe, daar kan toch niemand op klikken.
Dat betekent dat ik op het puntje van mijn stoel zit om de meest recente sappige roddels te bestuderen.quote:
Logisch daar kom je vandaanquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Venus staat al een tijdje aan mijn horizon. Mijn planeet
Sorry man, ik bedoel het niet verkeerd, maar ik wil graag kunnen luisteren en zien wat je checked, das lastig met spotifyquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wie ben jij
Bird Set Free, a song by Sia on Spotify
Dan kopieer en plak je het in youtube. Ik bedoelde het ook niet als aanval, maar ik wijs youtube af als hofleverancier.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sorry man, ik bedoel het niet verkeerd, maar ik wil graag kunnen luisteren en zien wat je checked, das lastig met spotify
Snap ik dan ook wel weer, maar alles is kutquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan kopieer en plak je het in youtube. Ik bedoelde het ook niet als aanval, maar ik wijs youtube af als hofleverancier.
Geen probleem, ik snap nu dat je offthegrid wilt leven, respect brother!quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan kopieer en plak je het in youtube. Ik bedoelde het ook niet als aanval, maar ik wijs youtube af als hofleverancier.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geen probleem, ik snap nu dat je offthegrid wilt leven, respect brother!
Van alle opties die deze post mij geven, kies ik voor de volgende:quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Snap ik dan ook wel weer, maar alles is kut
Behalve wij dan.
Sowieso broeder, moet wel. De gevestigde orde houdt niet van individuen die aan hun poorten komen rammelen. Evenzoveel respect terugquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geen probleem, ik snap nu dat je offthegrid wilt leven, respect brother!
Hoes before bro's ik snap het! no worries! Speaking about hoes. Ding ding.quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sowieso broeder, moet wel. De gevestigde orde houdt niet van individuen die aan hun poorten komen rammelen. Evenzoveel respect terug
Altijdquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Van alle opties die deze post mij geven, kies ik voor de volgende:
Helemaal waar schat, jij snapt het!
quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die frustrerende posts dat je denkt, volgens mij doet ze het er gewoon om.
Beetje houden ze wel van mequote:Op zaterdag 25 april 2020 01:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sowieso broeder, moet wel. De gevestigde orde houdt niet van individuen die aan hun poorten komen rammelen. Evenzoveel respect terug
Wat is daar frustrerend aan dan? Moet jij nooit?quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die frustrerende posts dat je denkt, volgens mij doet ze het er gewoon om.
Ik zie het meer als zo'n clown met een bloemetje waar je in knijpt en er een straaltje uitkomt. Vaak vermakelijk na een fles whisky of met een IQ van <80quote:Op zaterdag 25 april 2020 01:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hebt een hoop fantasiequote:Op zaterdag 25 april 2020 01:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik zie het meer als zo'n clown met een bloemetje waar je in knijpt en er een straaltje uitkomt. Vaak vermakelijk na een fles whisky of met een IQ van <80
Ik drink alcohol om mijn IQ te verlagenquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik zie het meer als zo'n clown met een bloemetje waar je in knijpt en er een straaltje uitkomt. Vaak vermakelijk na een fles whisky of met een IQ van <80
Jawel, maar binnenkomen met een aankondiging tot vertrek is wel een beetje teasen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2020 01:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat is daar frustrerend aan dan? Moet jij nooit?
Dan zit je nog ver boven het gemiddelde hier. Owquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik drink alcohol om mijn IQ te verlagen
Ik kwam binnen met een van de beste Prince concertenquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jawel, maar binnenkomen met een aankondiging tot vertrek is wel een beetje teasen natuurlijk
Het lukt aardig, ofnie?quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik drink alcohol om mijn IQ te verlagen
Dan heb je er niet veel gezien.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kwam binnen met een van de beste Prince concerten
Nou... aan het begin van de ochtend lijkt het soms weg te zijn hoorquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dan zit je nog ver boven het gemiddelde hier. Ow
Jazeker wel, maar dit is 1 van mijn favos nog steeds, puur en rauw als ie was toen. Niet zo geschaafd nog.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan heb je er niet veel gezien.
Dan ben ik allang wegquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou... aan het begin van de ochtend lijkt het soms weg te zijn hoor
Zoveel heb ik nog niet gezegd deze avond, wel?quote:
Dat IQ moeten verlagen middels het gebruik van verdovende middelen is heel herkenbaar. Vandaar dat wij zo goed klikken waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kwam binnen met een van de beste Prince concerten
Wat dacht je van een natuurlijke selectie procedure, degene die reageert is geschikt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jawel, maar binnenkomen met een aankondiging tot vertrek is wel een beetje teasen natuurlijk
Voor? Ik moest gewoon plassenquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat dacht je van een natuurlijke selectie procedure, degene die reageert is gerschikt.
gers was anti-heineken en pro-insert n of ander buitenlands merk. Dan mag je hier niet meedoenquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat dacht je van een natuurlijke selectie procedure, degene die reageert is gerschikt.
Jawel. Met jou?quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:09 schreef IxCalypso het volgende:
Maar goed, hoe is het met iedereen, beetje vol te houden nog alles?
Mijn bier was Heinekenquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
gers was anti-heineken en pro-insert n of ander buitenlands merk. Dan mag je hier niet meedoen
Ik kan het echt heel goed handelen allemaal, maar goed, ik ben ook erg graag op mezelf. Dat zal schelen.quote:
Gewoon de lokale middenstand steunen, zo zien we dat graagquote:
Formule 1quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Knockout - Da Tweekaz Remix, a song by Tungevaag, Da Tweekaz on Spotify
[..]
Gewoon de lokale middenstand steunen, zo zien we dat graag
Gelukt?quote:
Daar is m'n IQ weerquote:
Wat mis je dan?quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:17 schreef IxCalypso het volgende:
Das ook het enige wat ik trouwens echt echt mis, de Formule 1
Niks mis met Heineken, prima zomer bier, iedereen die het haat is een 18-jarige Corona lijer of een tukker met zelfhaat.quote:Op zaterdag 25 april 2020 02:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Knockout - Da Tweekaz Remix, a song by Tungevaag, Da Tweekaz on Spotify
[..]
Gewoon de lokale middenstand steunen, zo zien we dat graag
Ja, joh, jeweetquote:Op zaterdag 25 april 2020 02:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gelukt?
Burn It Down, a song by LNY TNZ on Spotify
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |