SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
Zonder wrijving geen glans
Hoe zou jij omgaan met neuken als protocol het niet toelaat om losse contacten te neuken, enkel je getrouwde partner?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
Wordt er hier nog een beetje geneukt, of wat?
Het protocol neuken natuurlijk!quote:Op donderdag 23 april 2020 18:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe zou jij omgaan met neuken als protocol het niet toelaat om losse contacten te neuken, enkel je getrouwde partner?
Helaas niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
Nu heb ik ook zin in een ijsje. Ga ik maar gelijk zoek in de freezer.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:41 schreef stokj het volgende:
Ik ging vandaag ijs halen. Terwijl ik wachtte om naar binnen te gaan stonden een paar meter verderop een kindje, van ik denk 4 jaar oud, en zijn ma (best wel leuke vrouw) te wachten en een ijsje te eten. Dat kindje had zo een kinderhoorntje met 2 bolletjes. De vrouw een grote hoorn met pistache.
De vrouw werd naar binnen geroepen om blijkbaar nog een bestelling te halen. Ze gaf haar hoorntje aan het kindje om even vast te houden waarop het kindje prompt aan haar ijsje ging likken. Oh nog even aan het eigen ijsje likken en dan weer aan die van mama. De moeder had niks door. Best grappig om te zien.
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
Ben benieuwd wat je allemaal gaat vinden!quote:Op donderdag 23 april 2020 18:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in een ijsje. Ga ik maar gelijk zoek in de freezer.
Op dit moment niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar jij kunt altijd nog je kontje achter het station verkopen!
Nog steeds?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Er wordt hard gechecked op Holland Spoor hé
Straciatella ijs!quote:Op donderdag 23 april 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je allemaal gaat vinden!
Haha! Wordt Kluun eindelijk papa?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier wel!ONZ / [PAINT] Breedbekpakipainttopic
Jaaaa.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je er morgenochtend?
Haha!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan worden @:ToT en @:amee eindelijk oom en tante en mini-ToT heeft er een niffo bij.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan worden @:ToT en @:amee eindelijk oom en tante en mini-ToT heeft er een niffo bij.
De verrotheid in het plaatje valt nog wel meequote:Op donderdag 23 april 2020 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik vrees alleen wat voor een nageslacht een mannelijke breedbekpaki en een mannelijke gebosedeerde retardonesiër met een volledig verrotte gaffel samen kunnen krijgen.
[ afbeelding ]
Ah, geen Dune-kenner?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:08 schreef stokj het volgende:
[..]
De verrotheid in het plaatje valt nog wel meeof wordt het erger in de puberjaren
Hihiquote:Op donderdag 23 april 2020 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nou wil niet opscheppen...
Is dat uit de film? Want ik ken alleen het boek niet de film. Is dat die baby die werd geboren toen haar moeder een ritueel onderging om een soort nieuwe hogepriesteres te worden. Oranje bijbel zooi en zo. De Freeman waren wel baas.quote:
Ha die Fernweh, heb je al gekookt voor iftar?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:13 schreef Fernweh het volgende:
Hoe gaat het met de ramadan hier? Inshallah dat we er goed doorheen komen nog een paar uur totdat we aan de iftar kunnen beginnen.
Doe je ook mee?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Fernweh, heb je al gekookt voor iftar?
Eigenlijk zou je khutbah moeten houden in het FOK! Jummah topic. Elke vrijdagmiddag een preek.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Fernweh, heb je al gekookt voor iftar?
Eigenlijk zou je khutbah moeten houden in het FOK! Jummah topic. Elke vrijdagmiddag een preek.
Jij doet wel mee?quote:
Nee, ik niet. Ben ook geen moslim.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Jij doet wel mee?
Helaas niet gelovig, dus eet ik gewoon.
quote:
Maar wel slimquote:Op donderdag 23 april 2020 19:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee, ik niet. Ben ook geen moslim.
Mondmasker, kan er ook niet gezoend worden. Beetje zelfbewustheid tijdens het daten.quote:
Het is idd het zusje van de Muad'Dib!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is dat uit de film? Want ik ken alleen het boek niet de film. Is dat die baby die werd geboren toen haar moeder een ritueel onderging om een soort nieuwe hogepriesteres te worden. Oranje bijbel zooi en zo. De Freeman waren wel baas.
Jammer dat je een man bent, we hadden het goed kunnen vinden met ons tweeën, een relatie voor het leven gok ik zo.quote:
Ik wist niet dat Gandhi ook zo pissing kon worden!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:22 schreef stokj het volgende:
Het is wel grappig dat Kluun zich gisteren verraadde in één van zijn topics.
Iedereen denkt dat hij pakoe is maar hij gaf toe dat hij gandhi is.
Ja volgens mij heb ik het 1e boek niet helemaal uit gelezen.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Na boek 1 gestopt, was wel leuk maar niet leuk genoeg.
Zoendate!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mondmasker, kan er ook niet gezoend worden. Beetje zelfbewustheid tijdens het daten.
De dingen des levens Fernweh. Ben je trouwens op zoek naar een poes?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jammer dat je een man bent, we hadden het goed kunnen vinden met ons tweeën, een relatie voor het leven gok ik zo.
Waarom praten als je ook kan zoenen tochquote:
Ik ook niet maar het is blijkbaar zoquote:Op donderdag 23 april 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Gandhi ook zo pissing kon worden!
Precies!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom praten als je ook kan zoenen toch![]()
![]()
Scheelt de belasting van je stembanden om geluid te maken (tenzij je gaat kreunen van zoenen).quote:Op donderdag 23 april 2020 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom praten als je ook kan zoenen toch![]()
![]()
Komt een nieuwe of niet? (Film)quote:Op donderdag 23 april 2020 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik het 1e boek niet helemaal uit gelezen.
Het spel Dune 1 (wat bijna niemand meer kent) vertelde al veel van het verhaal, en ik heb de films en mini-series gezien.
De quarantaine maakt me eenzaam, maar ik weet niet. Zou naar een meid in Offenbach gaan maar dat is niks geworden, en nu ben ik eenzaam.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:28 schreef stokj het volgende:
[..]
De dingen des levens Fernweh. Ben je trouwens op zoek naar een poes?
Het is een tijdje geleden dus dat laatste acht ik niet onmogelijk.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Scheelt de belasting van je stembanden om geluid te maken (tenzij je gaat kreunen van zoenen).
gelukkig heb je ons nogquote:Op donderdag 23 april 2020 19:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De quarantaine maakt me eenzaam, maar ik weet niet. Zou naar een meid in Offenbach gaan maar dat is niks geworden, en nu ben ik eenzaam.
Kan jij jezelf redden? Met andere woorden ben jij zelfstandig genoeg?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De quarantaine maakt me eenzaam, maar ik weet niet. Zou naar een meid in Offenbach gaan maar dat is niks geworden, en nu ben ik eenzaam.
Tijdens het zoenen wissel je speeksel uit.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Scheelt de belasting van je stembanden om geluid te maken (tenzij je gaat kreunen van zoenen).
Dat is het geluid van de speeksel, niet van de stem.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef Amee het volgende:
[..]
Tijdens het zoenen wissel je speeksel uit.
Merk dat ik mezelf juist liever onttrek van alles.quote:
Momenteel niet, ik ben een opleiding gaan doen en zit weer thuis bij pa en ma, ik heb wel de maandelijkse inkomsten om met iemand samen te zouden kunnen wonen denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan jij jezelf redden? Met andere woorden ben jij zelfstandig genoeg?
Ik ken iemand in het zuiden des lands die heel lief is voor mensen, vooral oudere mensen. Zal ik jullie bij elkaar introduceren?
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2020 19:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is het geluid van de speeksel, niet van de stem.
Maar je vertrouwt je partner toch wel met speeksel?
Dat is ook altijd goed hè.....quote:Op donderdag 23 april 2020 19:34 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Merk dat ik mezelf juist liever onttrek van alles.
[..]
Momenteel niet, ik ben een opleiding gaan doen en zit weer thuis bij pa en ma, ik heb wel de maandelijkse inkomsten om met iemand samen te zouden kunnen wonen denk ik.
Verder ben ik denk ik niet echt wat je noemt 'oud.'
Aha, ja. Dat heeft prioriteit natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:34 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Merk dat ik mezelf juist liever onttrek van alles.
[..]
Momenteel niet, ik ben een opleiding gaan doen en zit weer thuis bij pa en ma, ik heb wel de maandelijkse inkomsten om met iemand samen te zouden kunnen wonen denk ik.
Verder ben ik denk ik niet echt wat je noemt 'oud.'
Ik meende wel zoiets meegekregen te hebben.quote:
Het is jammer dat ik die opleiding doe anders zou ik gewoon verdwijnen... Ver weg.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is ook altijd goed hè.....
Ik ben ook niet echt veeleisend.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, ja. Dat heeft prioriteit natuurlijk.
Ze is een verstandige vrouw, woont ook op haarzelf, redt haarzelf. Is niet zo veeleisend.
Tis lang geleden voor me.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik meende wel zoiets meegekregen te hebben.
Maar was dat zusje nou the abomination (wat ik dus bedoelde met het kindje van Kluun en die breedbekpaki), of was haar grote broer (de Kwisatz Haderach) dat nou, aangezien hij iets onverwachts was omdat zijn moeder een dochter had moeten krijgen in plaats van hem?
Ik zat ooit met een meid te daten en het was echt een kwebbelkous. Alleen maar continu praten en als je haar onderbrak 'hoorde' ze het niet. Maar haar manier van hoe ze in het leven stond en al, hoe zichzelf kon redden sprak mij wel aan. Helaas niet verder gegaan omdat ze zich niet wilde aanpassen aan het kwebbelen. Ze zei dat ze een rustig type was maar al die keren dat we op date waren was het juist het tegendeel.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik die opleiding doe anders zou ik gewoon verdwijnen... Ver weg.
[..]
Ik ben ook niet echt veeleisend.
[..]
Tis lang geleden voor me.
Klinkt wel heel treurig hoor......quote:Op donderdag 23 april 2020 19:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik die opleiding doe anders zou ik gewoon verdwijnen... Ver weg.
[..]
Ik ben ook niet echt veeleisend.
[..]
Tis lang geleden voor me.
Samequote:
Soms lopen de dingen spijtig.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat ooit met een meid te daten en het was echt een kwebbelkous. Alleen maar continu praten en als je haar onderbrak 'hoorde' ze het niet. Maar haar manier van hoe ze in het leven stond en al, hoe zichzelf kon redden sprak mij wel aan. Helaas niet verder gegaan omdat ze zich niet wilde aanpassen aan het kwebbelen. Ze zei dat ze een rustig type was maar al die keren dat we op date waren was het juist het tegendeel.
Jammer maar helaas.
Don't pushquote:Op donderdag 23 april 2020 19:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Waar wachten jullie dan op? Begin dan van elkaar te genieten, pak die kans nu je die hebt!
Ik ben een optimist mijn wodka glas is halfvol.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt wel heel treurig hoor......
sci-fi hou ik ook niet van, Dune is half half zou ik zeggen maar leun toch meer naar sci-fi. Een fantasy sci-fi die meer naar fantasy neigt zou ik zeggen: Viriconium:quote:Op donderdag 23 april 2020 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Same
2 jaar geleden of zo wel die mini-serie met mijn vrouw geprobeerd te kijken, maar de animaties enzo zijn zo hopeloos gedateerd dat het vreselijk afleidt van het verhaal.
Om over de originele film maar te zwijgen!Die is ook echt sloooooooooooooooooooom!!!
Daarbij is mevrouw ToT ook geen sci-fi fan. Laatst Men In Black gekeken; was geen succes.
Okee Dune wordt meer onder fantasy geschaard dan sci-fi, maar ik denk niet dat zij het daar zo mee eens is!
Game Of Thrones was t/m het 6e seizoen wel een enorm groot succes om samen naar te kijken!Fantasy vindt ze soms nog wel leuk.
Seizoen 7 ging op zich ook nog wel redelijk.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ben een optimist mijn wodka glas is halfvol.
Hoezo is GoT rotzooi volgens jou?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
sci-fi hou ik ook niet van, Dune is half half zou ik zeggen maar leun toch meer naar sci-fi. Een fantasy sci-fi die meer naar fantasy neigt zou ik zeggen: Viriconium:
[ afbeelding ]
Game of throne hekel ik met een passie, rotzooi.
Juistquote:Op donderdag 23 april 2020 19:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Soms lopen de dingen spijtig.
Het kwebbelen was een van haar aspecten, dat aspect paste niet bij jou, simpel als dat. Beetje alsof je een mooi meubel in de aanbieding ziet maar het net niet in die kleur is die jij wil.
Het boek is rotzooi, de series nooit gekeken. In het boek omschrijft hij seks scenes zoals een maagd zou doen. Hij heeft het overigens ook te complex gemaakt voor zichzelf voor iedereen. Daarom gaan mensen ook gewoon dood. Gewoon omdat hij het vermoedelijk anders niet afgerond krijgt.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo is GoT rotzooi volgens jou?Ja buiten het 8e seizoen; daar is nagenoeg de hele wereldbevolking het over eens dat het vagina met fruit is.
Goedzoquote:Op donderdag 23 april 2020 19:56 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Al een tijdje niet gedronken eigenlijk.
Ja iedereen beleeft een verhaal op een andere manier.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het boek is rotzooi, de series nooit gekeken. In het boek omschrijft hij seks scenes zoals een maagd zou doen. Hij heeft het overigens ook te complex gemaakt voor zichzelf voor iedereen. Daarom gaan mensen ook gewoon dood. Gewoon omdat hij het vermoedelijk anders niet afgerond krijgt.
Zojuist 'The first law' triologie van Joe Abercrombie uitgelezen of ja (audio book, boek 1 en 2 staan zelfs op youtube en Kevin Pacey die het voorleest doet het goed.
First law triology heeft me soms een beetje tegengestaan maar achteraf was het wel een goed verhaal. Het het in ieder geval een design. GoT heeft dat nooit gehad en is gewoon geschreven op de bonnefooi hoeft niet verkeerd te zijn, maar ik haat het dat hij niks afmaakt.
Als een karakter doodgaat boeit het je niet eens. Bij The first law had ik soms echt even paniek toen iemand misschien dood kon gaan. En als die dan dood zou gaan zou je je echt kut voelen erdoor. Dat heeft GoT nooit kunnen doen voor mij. Daar is het gewoon van bam hij is dood.
Er wordt dan geroepen dat dat realistisch is, maar ik lees fantasy voor een reden... En ook in het echte leven kan je je wel betreurd voelen wanneer iemand sterft in GoT maakt het niet uit wie doodgaat.
Ik werk alleen overdag hoor, ben 'slechts de huishoudelijke hulp' denk niet dat cliënten waarderen als ik midden in de nacht ga stofzuigenquote:Op donderdag 23 april 2020 20:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het met dag-en nachtdiensten?
Oh, ik dacht dat je verpleegkundige was in een speciaal huis. Maar met 'slechts huishoudelijke hulp' ben je ook belangrijk! Jij en je collega's zouden eigenlijk een taart moeten krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik werk alleen overdag hoor, ben 'slechts de huishoudelijke hulp' denk niet dat cliënten waarderen als ik midden in de nacht ga stofzuigen
Lief!quote:Op donderdag 23 april 2020 20:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je verpleegkundige was in een speciaal huis. Maar met 'slechts huishoudelijke hulp' ben je ook belangrijk! Jij en je collega's zouden eigenlijk een taart moeten krijgen.
Wellicht. Weet het niet, toen ik dronk was alles leuker.quote:
Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak wel fijn dat jij je erdoorheen kon worstelen. Wat ik vooral veel verneem is dat mensen op een gegeven moment een hekel kregen aan karakters en stukken gingen overslaan.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iedereen beleeft een verhaal op een andere manier.
Ik vind de schrijfstijl waarin A song of ice and fire geschreven is juist enorm goed en de figuren er in fascineren me enorm.
Als sommigen dood gaan, is het ook best een schok en soms raakte ik ook best verward; je had echt verwacht dat die personage het enorm ver zou schoppen in de reeks. Dat het een belangrijk persoon zou zijn, en ineens.....whut? Dood? En dan gaat het verhaal een heel andere kant uit dan je had verwacht.
Ik vind A song of ice and fire oprecht echt goed!Hoewel die Sparrows en de Sandsnakes me helaas absoluut niet konden boeien en sowieso na de dood van Tywin vond ik het haast wel aanvoelen alsof hij aan het zoeken was hoe hij zo veel mogelijk boeken kon opvullen met steeds nieuwe verhaallijnen. Maar tot aan dat moment: ijzersterk!
Hoorapparaatje uit en die merken niksquote:Op donderdag 23 april 2020 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik werk alleen overdag hoor, ben 'slechts de huishoudelijke hulp' denk niet dat cliënten waarderen als ik midden in de nacht ga stofzuigen
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lief!
Ben nu wel voor al mijn cliënten de enige persoon per week die ze zien......
Niet teruggrijpen naar de drank Fernweh, is niet goed. Je hebt ons om je te ondersteunen in welke vorm van ook!quote:Op donderdag 23 april 2020 20:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wellicht. Weet het niet, toen ik dronk was alles leuker.
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Hoorapparaatje uit en die merken niks
Nope....quote:Op donderdag 23 april 2020 21:15 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
het is er niet echt iets beter geworden hé
Ben je van de WMO?quote:Op donderdag 23 april 2020 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, cliënten vragen hulp aan bij de gemeente volgens de richtlijnen van de WMO, ik werk als huishoudelijke hulp bij een zorgaanbiederquote:
Noemen ze dat niet WMO dan bij jullie? Bij ons wel. Afdeling WMOquote:Op donderdag 23 april 2020 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, cliënten vragen hulp aan bij de gemeente volgens de richtlijnen van de WMO, ik werk als huishoudelijke hulp bij een zorgaanbieder
Het liefst zou ik drinken maar er is eb.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet teruggrijpen naar de drank Fernweh, is niet goed. Je hebt ons om je te ondersteunen in welke vorm van ook!
Wmo staat voor de Wet voor Maatschappelijke Ondersteuning......jullie hebben dan gewoon die afdeling waar mensen wonen die via die wet hulp hebben gekregen de wmo afdeling genoemd......maar wmo is een wet die het mogelijk maakt om mensen zorg te kunnen aanvragenquote:Op donderdag 23 april 2020 21:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Noemen ze dat niet WMO dan bij jullie? Bij ons wel. Afdeling WMO
Maar beter hoor, alcohol lost niet veel op.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het liefst zou ik drinken maar er is eb.
Ik weet wat WMO betekent. Ik plan ook de roosters voor de WMO'ers.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wmo staat voor de Wet voor Maatschappelijke Ondersteuning......jullie hebben dan gewoon die afdeling waar mensen wonen die via die wet hulp hebben gekregen de wmo afdeling genoemd......maar wmo is een wet die het mogelijk maakt om mensen zorg te kunnen aanvragen
Hallo het is al laat.quote:
Maar water ook niet Proostquote:Op donderdag 23 april 2020 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar beter hoor, alcohol lost niet veel op.
Ik heb wel 55cm hier @Atakquote:Op donderdag 23 april 2020 22:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik wil nog niet slapen.
Wat heb ik daarmee te maken?quote:
Hallo weerquote:
quote:
Heb geen haast maar wel zin om te slapenquote:Op donderdag 23 april 2020 23:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Blijf nog even hier?
Moet je morgen werken?
Kom op dan!quote:Op donderdag 23 april 2020 22:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat heb ik daarmee te maken?
Je hebt geen toestemming nodig van mij om Atak met je 55cm te rammen.
Zal ik je wakker houden? 😏quote:Op donderdag 23 april 2020 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Heb geen haast maar wel zin om te slapen![]()
Ja morgen werken maar denk niet dat ik de hele dag ga. Al genoeg niks gedaan deze week
😅quote:
quote:
Jaaquote:
Extra klacht: nooit een date hebben met borrelnootquote:
dat is niet erg. Jij houd je opties open tochquote:Op donderdag 23 april 2020 23:17 schreef RTR het volgende:
[..]
Extra klacht: nooit eenndate hebben.met borrelnoot
Ik houd alles open😅quote:Op donderdag 23 april 2020 23:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is niet erg. Jij houd je opties open toch
Valt niet mee om me in te houdenquote:
HAAGSIEquote:
Ja snap ik.....ik werk ook bij een client die dan dus intramuraal in een zorginstelling woont. Maar wmo is en blijft een wet dus ik ben nog steeds niet van de wmo, maar ik werk voor een zorgaanbieder.....voornamelijk bij mensen die nog zelfstandig wonenquote:Op donderdag 23 april 2020 21:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik weet wat WMO betekent. Ik plan ook de roosters voor de WMO'ers.
Maar zo noemen wij de mensen die hulp geven in de huishouding. We zijn een zorginstelling met intramuraal en extramuraal. Dus de extramurale noemen we WMO.
Maar is gewoon een benaming. In wezen is het hetzelfde wat jij doet.
Als je het op die manier bekijkt heb je gelijk. Haha!quote:Op vrijdag 24 april 2020 07:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja snap ik.....ik werk ook bij een client die dan dus intramuraal in een zorginstelling woont. Maar wmo is en blijft een wet dus ik ben nog steeds niet van de wmo, maar ik werk voor een zorgaanbieder.....voornamelijk bij mensen die nog zelfstandig wonen![]()
Goedemorgen trouwens.....bijna weekend!
Dan snap ik ook wel hoe jij het bedoeldquote:Op vrijdag 24 april 2020 07:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je het op die manier bekijkt heb je gelijk. Haha!
We leveren oa huishoudelijke hulp uit de wmo. Maar wmo bestaat ook uit dagcentrum, trapliften ed.
Maar omdat onze zorginstelling uit verschillende afdelingen bestaat is het gemakkelijk om extramurale hulp als wmo te betitelen. Omdat ook de intramurale huishoudelijk hulp hebben, maar die noemen we huishouding en facilitair. Ik heb zomaar aangenomen dat het geldt voor alle zorgaanbieders
Haha, okay!quote:Op vrijdag 24 april 2020 07:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan snap ik ook wel hoe jij het bedoeld
Hoihoi!quote:
Goed begin van de dag! Haha!quote:Op vrijdag 24 april 2020 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoihoi!
Ietwat onrustig, maar acceptabel.
Meneertje werd overigens suuuuuuuuuperschattig wakker en het eerste wat hij deed was mij een knuffel geven!
Ach, acceptabel is voor nu ook goed, toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Hoewel ik wel graag net iets beter had geslapen!
En hoestie daar?
Haha, ach jawel!quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:23 schreef Amee het volgende:
[..]
Ach, acceptabel is voor nu ook goed, toch?
Hier gaat het goed. Niets te klagen. Haha!
Het is een bezig mannetje! Haha!quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ach jawel!
Gisteren wezen barbecueën, was wel weer leuk om te doen, maar met mini-ToT was het even niet zo ideaal; hij zat in zijn stoeltje omdat het gazon net vers ingezaaid is en hij er niet in moet gaan zitten graven, maar hem buiten in een stoeltje houden terwijl er zo veel te zien en te doen is, is GEEN succes!
HAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 24 april 2020 08:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Het is een bezig mannetje! Haha!
In iig geval wel altijd een vrolijk bekkie
Zijn zusje of broertje zou zomaar heel anders kunnen zijn dan hij
quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Het is een bezig mannetje! Haha!
In iig geval wel altijd een vrolijk bekkie
Zijn zusje of broertje zou zomaar heel anders kunnen zijn dan hij
Aaah, okay! Haha!quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]We hebben toch maar besloten hem geen broertje of zusje te gaan geven.
Dit menneke is echt SUUUUUPER lief, maar het is voor ons beiden echt zwaar om steeds voor hem te zorgen. Nog 1 zo'n druktemakertje er bij kunnen we echt niet aan.
Haha, ja dat snap ik; een jongen en een meisje zou voor velen echt het leukste zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Aaah, okay! Haha!
Maar jullie zijn er dan eindelijk uit
Maar een meisje zou lief zijn... Haha, grapje!
Hahahaaa! Ik snap hetquote:Op vrijdag 24 april 2020 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ja dat snap ik; een jongen en een meisje zou voor velen echt het leukste zijn.
Maar ons manneke hier houdt ons al zo vaak 's nachts wakker, en je zit de hele tijd achter hem aan te vangen als hij weer eens iets in de wc of in de vuilnisbak zit te gooien (of juist iets uit de vuilnisbak zit te vissen), met de wc-borstel aan de wandel gaat, een dure bril over de grond zit te krassen, allerlei instellingen van de pc zit aan te passen door over het toetsenbord heen te krabbelen, de pc uit te drukken/de stekker er uit te trekken, de magnetron aan zet zonder iets er in, het gas van het fornuis uit- en weer aandraait zodat het gas blijft stromen zonder vuur (of dat hij het vuur veel te hard zet tijdens het koken) enz enz enz.
Als dan een broertje of zusje dat straks ook zou gaan doen.....
Je moet continu alles wat duur, breekbaar of gevaarlijk is echt goed opbergen.
En stel dat hij een broertje of zusje zou krijgen, dan krijg je natuurlijk ook regelmatig geruzie.....nee, dat is allemaal gewoon te veel voor ons.
Terwijl ik dit typ, probeert hij potjes vitaminepillen uit de lade te pakken!Lukt niet vanwege een kinderslotje.
Nouja zegquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vrolijke bui van je; dat past niet bij je!
HOLD THE LINEquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je eigen binnenkomer had ook niet echt bepaald een hoog kusjekroel-gehalte.
WEET JE WAT IK WEL ZOU WILLEN ZIJN?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
WEET JE WAT IK WEL ZOU WILLEN ZIJN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Aha dus de hol van Geerd is gevuld geweest. En wie mocht de 'witte cake' in de bek ontvangen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haags deze keer. Wel in Geerd z'n holletje.
Wereldgozer uiteraard!quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha dus de hol van Geerd is gevuld geweest. En wie mocht de 'witte cake' in de bek ontvangen?
Soms verbaast het me hoe grof gebekt jij kan zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha dus de hol van Geerd is gevuld geweest. En wie mocht de 'witte cake' in de bek ontvangen?
Eens.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Soms verbaast het me hoe grof gebekt jij kan zijn.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Soms verbaast het me hoe grof gebekt jij kan zijn.
Ja achja, alles op z'n tijd. Nu met het thuiswerken protocol wat minder strikt is wordt je wat losser. En af en toe was losjes mag wel, niet te veel.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 24 april 2020 09:43 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ja achja, alles op z'n tijd. Nu met het thuiswerken protocol wat minder strikt is wordt je wat losser. En af en toe was losjes mag wel, niet te veel.
Ja, dit losjes zijn moet niet mijn standaard gaan worden. En als persoon ben ik zo in het echt niet. Tenzij je echt onder vrienden ben, dan kan je over alles op een bepaalde manier praten.quote:
Uhuquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dit losjes zijn moet niet mijn standaard gaan worden. En als persoon ben ik zo in het echt niet. Tenzij je echt onder vrienden ben, dan kan je over alles op een bepaalde manier praten.
Dat heeft me een keer mijn baan gekost!quote:
Wat een lulquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heeft me een keer mijn baan gekost!
Mijn leidinggevende vond dat ik ook in privé-kringen een voorbeeldfunctie had.
Zozo, die leidinggevende schepte hoge verwachtingen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ben jij in het echt niet idd. Daarom verbaast het me soms. Haha! Maar no problemquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dit losjes zijn moet niet mijn standaard gaan worden. En als persoon ben ik zo in het echt niet. Tenzij je echt onder vrienden ben, dan kan je over alles op een bepaalde manier praten.
Onrealistischequote:Op vrijdag 24 april 2020 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Zozo, die leidinggevende schepte hoge verwachtingen.
Ja en ik was een interne helpdeskmedewerker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Zozo, die leidinggevende schepte hoge verwachtingen.
Lekkuurrrrquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik was een interne helpdeskmedewerker.
Huh wat? Weet niet wat je uitgevreten hadquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had mij met een stel maten dronken in de binnenstad van Deventer zien feesten, en vond met name de taal die wij uitsloegen niet bepaald correct.quote:
Haal mijn foto wegquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:51 schreef stokj het volgende:
Ik heb zo een groepsaudientie waaronder met een van de SG die er zo uit ziet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef ToT het volgende:
Maar okee, op het werk was ik juist weer wat te timide, vond hij. En hij vond dat ik op het werk en privé dezelfde persoon moest zijn!
Lijkt me dat ontslag dan wel overdreven, gezien je functie toenquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had mij met een stel maten dronken in de binnenstad van Deventer zien feesten, en vond met name de taal die wij uitsloegen niet bepaald correct.
Ben vergeten wat we allemaal geroepen hebben, maar het zal vast iets met neuken gemaakt hebben. (We waren toen ergens begin 20.)
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat ben jij in het echt niet idd. Daarom verbaast het me soms. Haha! Maar no problem
Met andere woorden: Wees jezelfquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef ToT het volgende:
Maar okee, op het werk was ik juist weer wat te timide, vond hij. En hij vond dat ik op het werk en privé dezelfde persoon moest zijn!
Essentie van leidinggeven hequote:Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik was een interne helpdeskmedewerker.
Ja ik deed mijn werk goed, de medewerkers waren verder allemaal enorm tevreden over mij, maar ik moet wel toegeven dat ik wel anders dan anderen was.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef Amee het volgende:
[..]
Lijkt me dat ontslag dan wel overdreven, gezien je functie toen
Haha!quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef stokj het volgende:
[..]Via de digitale weg is het altijd makkelijker om 'andere kanten' te laten zien omdat de rest je dan niet ziet/kent. Kijk maar naar ToT. Wij kennen hem dus we weten hoe hij in elkaar steekt als hij iets zegt wat voor een ander vreemd zou zijn. HAHAHA
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had mij met een stel maten dronken in de binnenstad van Deventer zien feesten, en vond met name de taal die wij uitsloegen niet bepaald correct.
Ben vergeten wat we allemaal geroepen hebben, maar het zal vast iets met neuken gemaakt hebben. (We waren toen ergens begin 20.)
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef stokj het volgende:
[..]Via de digitale weg is het altijd makkelijker om 'andere kanten' te laten zien omdat de rest je dan niet ziet/kent. Kijk maar naar ToT. Wij kennen hem dus we weten hoe hij in elkaar steekt als hij iets zegt wat voor een ander vreemd zou zijn. HAHAHA
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Of gewoon ambitieus en dat ook verwacht van personeel...
Sorry:squote:Op vrijdag 24 april 2020 09:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg, ben je er niet trots op dat je straks bij mij op audientie mag
Klopt, maar ik ben altijd wel erg onzeker geweest, maar met matties onder elkaar en een flink aantal biertjes op, is dat natuurlijk wel anders.quote:
Begrijpelijk!quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben altijd wel erg onzeker geweest, maar met matties onder elkaar en een flink aantal biertjes op, is dat natuurlijk wel anders.
Ach hij was bij lange na niet de ergste die ik heb gehad!quote:
Team kipfilet?quote:
Lust je dat?quote:
Alohaquote:
Bijna lang weekendquote:
Ja, het is een groot drama.. maar we moeten gewoon blijven volhouden..Straks waarderen we de kleine dingen veel meerquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]Het leven is één groot tranendal waarin de dood een welkom gezicht is!
Och ik heb hier een klein ding naast me op de grond zitten dat ik op zich nog best wel kan waarderen hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, het is een groot drama.. maar we moeten gewoon blijven volhouden..Straks waarderen we de kleine dingen veel meer
Toch wel héquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ik heb hier een klein ding naast me op de grond zitten dat ik op zich nog best wel kan waarderen hoor!
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Van jou wel. Whaha!
Damn, Amee. Delete this!
Gibsie!!!quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallootjes, en doei-tjes. Veel te druk voor FOK!. Maar denk wel aan jullie![]()
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallootjes, en doei-tjes. Veel te druk voor FOK!. Maar denk wel aan jullie![]()
Nee.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
BEN JE WEL EENS SNOEIHARD UITGEWOOND DOOR EEN ARGENTIJN?
Houden zoquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet, nee. Althans niet voor zover ik me kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |