abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192770242
Ik heb een nogal vreemde voorkeur voor vrouwen met brillen..en in het bijzonder om daar dan ook nog seks mee te hebben. Het windt mij namelijk enorm op als ik een gebrilde dame voorbij zie lopen. Zien jullie dit als een tiq of echt als een seksuele voorkeur?
pi_192770266
Ligt er aan wat voor soort bril.
pi_192770294
Komt vaker voor heb ik gehoord. Net als een sigarettenfetish, vrouwen die roken, dat soort dingen, of een pantyfetish of latexfetish. Niks bijzonders, komt regelmatig voor.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192770563
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:17 schreef Sigaartje het volgende:
Komt vaker voor heb ik gehoord. Net als een sigarettenfetish, vrouwen die roken, dat soort dingen, of een pantyfetish of latexfetish. Niks bijzonders, komt regelmatig voor.
Ja zo een shagfetisj had ik ook gedeeltelijk. Helaas is mijn oogappeltje van fok nu een dag of 5 gestopt.
pi_192771355
Wat vind je er zo aantrekkelijk aan? Is toch alleen maar een teken dat juist iets bij hen minder goed is (hun ogen)..
  vrijdag 24 april 2020 @ 07:29:01 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192777556
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:14 schreef Beukennootje het volgende:
Ik heb een nogal vreemde voorkeur voor vrouwen met brillen..en in het bijzonder om daar dan ook nog seks mee te hebben. Het windt mij namelijk enorm op als ik een gebrilde dame voorbij zie lopen. Zien jullie dit als een tiq of echt als een seksuele voorkeur?
Je bent niet de enige _O_

Ik heb ook iets met brildraagsters. Het verbergt de schoonheid een beetje en dat maakt een vrouw juist spannender en uitdagender. En ook is het altijd mooi hoe het gekozen model altijd wel bij het karakter van de vrouw past.

Hoewel tijdens de seks dat ding wel af mag. Dan is het juist spannend als het brilloze gezicht tevoorschijn komt.
  vrijdag 24 april 2020 @ 07:38:20 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192777613
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:26 schreef phoenyx het volgende:
Wat vind je er zo aantrekkelijk aan? Is toch alleen maar een teken dat juist iets bij hen minder goed is (hun ogen)..
Nouja juist dat maakt de vrouw een beetje kwetsbaar. Het straalt "ik ben ook niet perfect" uit en dat maakt iemand heel menselijk. Terwijl het verder een vrij onschuldige imperfectie is waar niemand van opkijkt.

En wat ik in mijn eerdere post al stel. Zo'n bril op een mooi vrouwen gezicht verbergt die schoonheid een beetje waardoor het net wat uitdagender wordt die te zien en dat vind ik wel leuk.

Een bril bij een mooie vrouw is zoiets als het citroentje in je cola
pi_192779669
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 01:06 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Wat gebeurde er toen?
Haha dat was wel grappig. Ze hield van spelletjes en ze vroeg of het ok vond. Ze vond het leuk om me aan te kleden in haar kleren en sieraden, heel ritueel. En daarna begon ze me te slaan en riep dingen als: vieze slet! Vuile hoer! De sex die ze daarna deed was erg ruw, op het pijnlijke af.
pi_192779685
Maar dat is alweer 30 jaar terug. Als ik eraan terugdenk denk ik dat fetishes betrekking hebben op gebeurtenissen in het verleden.
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:02:44 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192780815
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:39 schreef Sigaartje het volgende:
Maar dat is alweer 30 jaar terug. Als ik eraan terugdenk denk ik dat fetishes betrekking hebben op gebeurtenissen in het verleden.
Klopt wel, mijn fascinatie voor brildraagsters gaat al heel ver terug. Naar de basisschool. Zeker in de bovenbouw was het een soort fenomeen dat steeds willekeurig op kinderen toesloeg zonder dat je het zag aankomen. Had er een soort haat/liefde verhouding mee. Vond het jammer, omdat ik het niet mooi vond maar ergens ook weer bere-interessant die plotselinge verandering. Dus iedere keer dat een meisje ineens met een bril aan kwam zetten.Ik weet nog dat een van de mooiste meisjes van de klas ineens een bril had. Daar ben ik echt een week van slag over geweest. Maar toch probeerde ik haar nog steeds mooi te vinden en dat lukte. Hetzelfde had ik bij een mooi meisje van de zwemclub. Daarmee is denk ik een beetje de kiem gelegd

Toen ik naar de middelbare school ging zakte het wat weg. Toen namen de meesten gewoon lenzen dus boeide het allemaal niet meer zo. Brillen begonnen in die tijd ook modieuzer te worden. Je had de Spice Girls waarvan er enkelen geregeld ongegeneerd met brillen rondliepen en later kreeg je nog Anastacia.

Mijn grote voorliefde ervoor is ontstaan toen ik een jaar of 18 was. Rond die tijd won de bril weer terrein op lenzen en begonnen steeds meer leeftijdsgenotes weer fulltime een bril te dragen. Dat "mijn best doen het mooi" te vinden is toen eigenlijk omgeslagen naar een voorliefde. Wanneer je ouder wordt houdt je van complexere dingen. De bril maakt haar schoonheid wat complexer en maakt dus veel spannender en interessanter dan een gezicht zonder.
pi_192814959
TS is foetsie en kan dus niet meer reageren.

Edit: omdat er wel users zijn die wel serieus en on-topic mee hebben gepost, het topic opgeschoond en weer geopend.

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2020 16:17:38 ]
pi_192818974
Ik heb een (sport)legging fetish, maar daar ben ik vast niet alleen in.
pi_192820620
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 20:53 schreef Cockwhale het volgende:
Ik heb een (sport)legging fetish, maar daar ben ik vast niet alleen in.
Vooral Wiite leggins zeker :)
#35.
pi_192823653
Als kleine jongen zag ik een meisje, eigenlijk nog jong kindje, uit de appartementen er naast komen. Het kindje droeg een bril waarvan 1 glas mat was: ze had maar 1 oog. Mij overviel zo'n medelijden dat ik dacht dat ik later met haar zou moeten trouwen. Ik heb haar nooit meer gezien.

Sinds toen vind ik vrouwen met brillen leuk en laten ze me vaak aan dat meisje toen denken.

Ik identificeer brillendragende vrouwen ook met intelligentie.
  maandag 27 april 2020 @ 07:11:13 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192823948
quote:
16s.gif Op maandag 27 april 2020 02:30 schreef Pimpeltje het volgende:
Als kleine jongen zag ik een meisje, eigenlijk nog jong kindje, uit de appartementen er naast komen. Het kindje droeg een bril waarvan 1 glas mat was: ze had maar 1 oog. Mij overviel zo'n medelijden dat ik dacht dat ik later met haar zou moeten trouwen. Ik heb haar nooit meer gezien.

Sinds toen vind ik vrouwen met brillen leuk en laten ze me vaak aan dat meisje toen denken.

Ik identificeer brillendragende vrouwen ook met intelligentie.
Mooi persoonlijk verhaal. Zou wat zijn als je er nog eens als volwassene tegenkwam. :D
  maandag 27 april 2020 @ 11:14:46 #17
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192826293
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:16 schreef Moass het volgende:
Ligt er aan wat voor soort bril.
WC bril _O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 27 april 2020 @ 11:29:50 #18
450228 LeesFoknl
pi_192826477
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:34 schreef Beukennootje het volgende:

[..]

Ja zo een shagfetisj had ik ook gedeeltelijk. Helaas is mijn oogappeltje van fok nu een dag of 5 gestopt.
Beukennootje, ik had ooit een vriendin die had dat ook. Ze vertelde mij ze vond het super erotisch als ik een shaggje rolde, en dat ze als ik dan aan het vloeitje likte ze bijna klaar kwam.
Ik vroeg, hoe dat dan? Ja dan stel ik mij voor dat jouw vingers dat bij mij doen en dat je dan aan het eind zo een lange lik over mijn beukennootje geeft.
Geile meid!

Maar op een gegeven moment rookte ik een pakje shag per dag voor haar erotisch genoegen, en hoestte me mijn longen uit het lijf. Toen ben ik gestopt met roken, dat is ook gelukt, en toen heeft ze me verlaten.

:7 :7

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 27-04-2020 11:34:55 ]
  maandag 27 april 2020 @ 11:32:33 #19
450228 LeesFoknl
pi_192826508
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:39 schreef Sigaartje het volgende:
Shit man, dat van mij is ook iets van 33-34 jaar geleden. Misschien was het wel dezelfde. Heette ze soms V.

_O- _O-
  maandag 27 april 2020 @ 11:37:27 #20
450228 LeesFoknl
pi_192826576
Het is wel een prettige fetish om te hebben, zo een brillenfetish. Je zult niet snel een vrouw hebben die je dit pleziertje niet gunt. Je kunt het gewoon in het openbaar doen, terrasje of chinezen kan met bril. ER is best veel keus en veel plaatsen dat je het kunt kopen en zonder geslepen glazen (vensterglas) is een montuur niet duur.
pi_192828667
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 11:32 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Shit man, dat van mij is ook iets van 33-34 jaar geleden. Misschien was het wel dezelfde. Heette ze soms V.

_O- _O-
Haha. Nee, zo begint haar naam niet. Ik begrijp dat dit vaker voorkomt bij vrouwen met sadistische en overheesingsdrangtrekjes.
  maandag 27 april 2020 @ 18:03:36 #22
450228 LeesFoknl
pi_192831152
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 14:23 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Haha. Nee, zo begint haar naam niet. Ik begrijp dat dit vaker voorkomt bij vrouwen met sadistische en overheesingsdrangtrekjes.
Neen, dan was het toch een andere. De mijne was lief en zorgzaam. Maar ja, een pakje shag per dag, is ook niet niks. ben blij dat ik dat besluit oen genomen heb. Stel je voor, 40 jaar (gelden) x 365 pakjes shag. Heb ik het nog niet over de vloeitjes gehad !!
  woensdag 29 april 2020 @ 08:25:26 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192853513
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 11:37 schreef LeesFoknl het volgende:
Het is wel een prettige fetish om te hebben, zo een brillenfetish. Je zult niet snel een vrouw hebben die je dit pleziertje niet gunt. Je kunt het gewoon in het openbaar doen, terrasje of chinezen kan met bril. ER is best veel keus en veel plaatsen dat je het kunt kopen en zonder geslepen glazen (vensterglas) is een montuur niet duur.
Och en aan de leesbril onkomt bijna niemand

Zo'n mooie dame van 40 met zo'n bril op dr voorhoofd, heerlijk
  woensdag 29 april 2020 @ 08:28:37 #24
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192853539
Dat is totaal niet vreemd, ik denk dat het zelfs een van de vaker voorkomende fetishes is. In Japan hebben ze er uiteraard een naam voor: meganeko, letterlijk brilmeisje.
pi_192855539
Haha heb er geen fetisj voor maar het is wel schattig. Alleen als je echt alleen op vrouwen met bril valt en bij wijze van spreken haar niet meer aantrekkelijk vindt zonder of vrouwen erop uitzoekt is het een fetisj.

quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:28 schreef herverwijderd het volgende:
Dat is totaal niet vreemd, ik denk dat het zelfs een van de vaker voorkomende fetishes is. In Japan hebben ze er uiteraard een naam voor: meganeko, letterlijk brilmeisje.
Ja precies moest aan dit personage denken
http://miyokiyo2001.tripod.com/Naru.html
Maar je hebt er uiteraard nog veeel meer

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:02 schreef Hexagon het volgende:

Klopt wel, mijn fascinatie voor brildraagsters gaat al heel ver terug. Naar de basisschool. Zeker in de bovenbouw was het een soort fenomeen dat steeds willekeurig op kinderen toesloeg zonder dat je het zag aankomen. Had er een soort haat/liefde verhouding mee. Vond het jammer, omdat ik het niet mooi vond maar ergens ook weer bere-interessant die plotselinge verandering. Dus iedere keer dat een meisje ineens met een bril aan kwam zetten.Ik weet nog dat een van de mooiste meisjes van de klas ineens een bril had. Daar ben ik echt een week van slag over geweest. Maar toch probeerde ik haar nog steeds mooi te vinden en dat lukte. Hetzelfde had ik bij een mooi meisje van de zwemclub. Daarmee is denk ik een beetje de kiem gelegd

Toen ik naar de middelbare school ging zakte het wat weg. Toen namen de meesten gewoon lenzen dus boeide het allemaal niet meer zo. Brillen begonnen in die tijd ook modieuzer te worden. Je had de Spice Girls waarvan er enkelen geregeld ongegeneerd met brillen rondliepen en later kreeg je nog Anastacia.

Mijn grote voorliefde ervoor is ontstaan toen ik een jaar of 18 was. Rond die tijd won de bril weer terrein op lenzen en begonnen steeds meer leeftijdsgenotes weer fulltime een bril te dragen. Dat "mijn best doen het mooi" te vinden is toen eigenlijk omgeslagen naar een voorliefde. Wanneer je ouder wordt houdt je van complexere dingen. De bril maakt haar schoonheid wat complexer en maakt dus veel spannender en interessanter dan een gezicht zonder.
Dit soort dingen vind ik nou leuk ook al draag ik zelf geen bril... Net als de fetisj van TS... Is ten minste specifiek en over nagedacht. Maakt vrouwen daardoor minder inwisselbaar voor de man. Ja, voor andere vrouwen die een bril dragen, maar dat zijn er ten minste minder dan de hele (aantrekkelijke) vrouwelijke bevolking.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 29-04-2020 11:15:38 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 29 april 2020 @ 22:20:27 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192865840
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:28 schreef herverwijderd het volgende:
Ja ik ken wel meer brillenliefhebbers.

Wel jammer dat er in dit topic zich er maar weinig melden.
  woensdag 29 april 2020 @ 22:21:01 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192865849
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Dit soort dingen vind ik nou leuk ook al draag ik zelf geen bril... Net als de fetisj van TS... Is ten minste specifiek en over nagedacht. Maakt vrouwen daardoor minder inwisselbaar voor de man. Ja, voor andere vrouwen die een bril dragen, maar dat zijn er ten minste minder dan de hele (aantrekkelijke) vrouwelijke bevolking.
Ja dat soort persoonlijke specifieke verhalen zijn enorm leuk om te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')