De monteur had denk ik geen 3 dezelfde meerquote:Op donderdag 23 april 2020 17:37 schreef Gieliovd het volgende:
Korte vraag voor de E boys hier...
Ik heb als hoofdzekeringen AEG Elfa E 81S automaten.
Nu komt het...
D25 D25 C25
Wat vinden we daarvan:
2 karakteristieken
D karakteristiek in het algemeen
Dit zit aan de distributie kant; onder de meter neem ik aan.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag D überhaupt worden toegepast bij particulieren?
Ik heb het een keer eerder gezien bij particulier, 3x D25,quote:Op donderdag 23 april 2020 18:13 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dit zit aan de distributie kant; onder de meter neem ik aan.
Mijn gevoel zegt dat dit wel kan... maar zeker weten doe ik het niet
Zijn ontwaterinsgaatjes voor eventueel condens water wat in de sponning komt,quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:30 schreef Korporaal_Batra het volgende:
Ik zag dat er gaatjes zitten onderin mijn houten raam, enig idee waarvoor dit dient?
Lijkt mij dat dit niet glad genoeg is..quote:Op zondag 26 april 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
Valt er met bv. een fotobehang over glasvlies heen te behangen?
*glad vlies behang / renovliesquote:Op zondag 26 april 2020 10:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dit niet glad genoeg is..
Nee, ik zou een recipro zaag pakken..quote:Op zondag 26 april 2020 10:55 schreef Nismo91 het volgende:
Vraagje, is het redelijk verstandig om als noob een paar grote struiken en kleine boompjes om te zagen met een kettingzaag ?
2 linkerhanden en kantoortijger...
Ik heb even gegoogled naar een recipro zaag. Dat gaat hem niet worden...quote:Op zondag 26 april 2020 11:02 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Nee, ik zou een recipro zaag pakken..
Mocht je toch voor de kettingzaag gaan, gebruik de juiste bescherming.
Investeer of regel in ieder geval de nodige persoonlijke beschermingsmiddelen zoals een gelaatscherm met oorkappen en een zaagbroek e.d.quote:Op zondag 26 april 2020 10:55 schreef Nismo91 het volgende:
Vraagje, is het redelijk verstandig om als noob een paar grote struiken en kleine boompjes om te zagen met een kettingzaag ?
Dat kan inderdaad ook, maar het lijkt mij wel heel erg gaaf om met zo’n kettingzaag die shit zelf om te maaienquote:Op zondag 26 april 2020 12:13 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Investeer of regel in ieder geval de nodige persoonlijke beschermingsmiddelen zoals een gelaatscherm met oorkappen en een zaagbroek e.d.
Ik zou het zelf denk ik uitbesteden aan iemand die meer ervaring heeft
Wat zijn kleine boompjes?quote:Op zondag 26 april 2020 10:55 schreef Nismo91 het volgende:
De grootste is een meter of 6 maar met een dunne stam, ik denk dat je hem ook wel om kan duwen. Ze moeten het liefste wel in een bepaalde richting vallen maar iemand komt mij helpen.. misschien een touw er om heen binden en dan de goede kant uit trekken.quote:Op zondag 26 april 2020 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat zijn kleine boompjes?
Met een kettingzaag in elk geval helm met zo'n stuk gaas voor je gezicht op en een zaagbroek.
Voor het om zagen van bomen gelden wel een paar natuur- en veiligheidswetten. Nooit zelf in lijn staan met de val van de boom. Als je dus een touw gebruikt moet je ook denken aan een katrol. Bij het gebruik van een ketting ook nooit dezelfde kan uitstaan als die knapt dan is het sprookje over.quote:Op zondag 26 april 2020 12:39 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
De grootste is een meter of 6 maar met een dunne stam, ik denk dat je hem ook wel om kan duwen. Ze moeten het liefste wel in een bepaalde richting vallen maar iemand komt mij helpen.. misschien een touw er om heen binden en dan de goede kant uit trekken.
Ik zou het eigenlijk moeten filmen![]()
Het zijn iig geen bomen dat als ze op je vallen dat je pijn hebt.
Makkelijk met een lange dikke spanband. Actionquote:Op zondag 26 april 2020 12:39 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
De grootste is een meter of 6 maar met een dunne stam, ik denk dat je hem ook wel om kan duwen. Ze moeten het liefste wel in een bepaalde richting vallen maar iemand komt mij helpen.. misschien een touw er om heen binden en dan de goede kant uit trekken.
Ik zou het eigenlijk moeten filmen![]()
Het zijn iig geen bomen dat als ze op je vallen dat je pijn hebt.
Vergeet ook niet dat ze het druk hebben in de ziekenhuizen he.....quote:Op zondag 26 april 2020 10:55 schreef Nismo91 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |