Nog niks eigenlijk....quote:Op donderdag 23 april 2020 14:31 schreef Senn88 het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor wilde plannen jullie voor het weekend hebben!
glitterbier? dit vraagt om meer info!quote:Op donderdag 23 april 2020 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook simsen dit weekend.Verder tuinhangen en huis schoonmaken denk ik. Misschien nog videobellen met familie ofzo.
Ohja en een glitterbiertje drinken.
Zondag glitterpoepquote:Op donderdag 23 april 2020 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ook simsen dit weekend.Verder tuinhangen en huis schoonmaken denk ik. Misschien nog videobellen met familie ofzo.
Ohja en een glitterbiertje drinken.
Ja dit dus!quote:Op donderdag 23 april 2020 14:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
glitterbier? dit vraagt om meer info!
Alsof het na rosébier niet erger kon.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is lekker hoorquote:Op donderdag 23 april 2020 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof het na rosébier niet erger kon.
Ik ben ook lekker, maar dat is geen reden om een glittervariant van mij te maken.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 14:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
https://www.dutchbargain.com/bieren/signatures/#cherrycottonquote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
dat was mijn volgende vraag, krijg je er glitterurine van.
Goed bezig jij!quote:Op donderdag 23 april 2020 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het menu voor dit weekend ook al bijna klaar
Maar wel een goed idee.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker, maar dat is geen reden om een glittervariant van mij te maken.
Net als die pokemonkaarten vroegerquote:Op donderdag 23 april 2020 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker, maar dat is geen reden om een glittervariant van mij te maken.
Ik ben omkoopbaarquote:
Zeldzamer dan dat wordt het niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als die pokemonkaarten vroeger"Ik heb een shiny Air
"
Omgggg klinkt echt lekker. ik wil bestellenquote:Op donderdag 23 april 2020 15:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
https://www.dutchbargain.com/bieren/signatures/#cherrycotton![]()
Het is lekker en mooooooooi.
[..]
[..]
Nee.
https://www.misterhop.com(...)anza?search_id=56466quote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omgggg klinkt echt lekker. ik wil bestellen
Geef ons dan gewoon je Insta.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wilde een plaatje van het glitterbier delen, maar die staat op mijn instagram en zij hebben de URL's zo goed verstopt dat ik het opgeef.
Ik wil het! die blikjes zijn ook tof.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wilde een plaatje van het glitterbier delen, maar die staat op mijn instagram en zij hebben de URL's zo goed verstopt dat ik het opgeef.
Ben al aan het kijken jaquote:Op donderdag 23 april 2020 15:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
https://www.misterhop.com(...)anza?search_id=56466
Kan hier! Niet teveel, er moet wat voor mij over blijven.
Stuur ik een vriendschapsverzoek als retourquote:Op donderdag 23 april 2020 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De is natuurlijk prive he. Dus kan ik wel geven maar dan zie je nog niks.
Ja! Wij hebben nu voor de tweede keer deze besteld. Bij hoptimaal deden ze hem zelfs netjes op zijn kop versturen, zó goed was mister hop dan weer niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik wil het! die blikjes zijn ook tof.
Dat deed ik, en ik ben IT'er en nog steeds kan ik het niet vinden.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de webbrowser openen en niet in de app dan lukt het.
ik kende dit merk helemaal niet en ben nu mandje vol aan het gooienquote:Op donderdag 23 april 2020 15:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja! Wij hebben nu voor de tweede keer deze besteld. Bij hoptimaal deden ze hem zelfs netjes op zijn kop versturen, zó goed was mister hop dan weer niet.
Haha, tof!quote:Op donderdag 23 april 2020 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik kende dit merk helemaal niet en ben nu mandje vol aan het gooien
Ik zie dat de mitra het verkoopt een dorp verderopquote:Op donderdag 23 april 2020 15:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat deed ik, en ik ben IT'er en nog steeds kan ik het niet vinden.Ik vermoed dat het is omdat het een filmpje is.
Insta heeft hun pagina's zo opgezet dat je afbeeldingen en filmpjes niet los kan delen. Al zou een beetje IT'er dat moeten kunnrn omzeilen.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat deed ik, en ik ben IT'er en nog steeds kan ik het niet vinden.Ik vermoed dat het is omdat het een filmpje is.
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zie dat de mitra het verkoopt een dorp verderop
To be fair, ik ben tester, niet ontwikkelaar ofzo. En ik kan het ook wel denk ik, maar mehhh.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Insta heeft hun pagina's zo opgezet dat je afbeeldingen en filmpjes niet los kan delen. Al zou een beetje IT'er dat moeten kunnrn omzeilen.
Ok dit is geen sollicitatiegesprek gelukkig.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
To be fair, ik ben tester, niet ontwikkelaar ofzo. En ik kan het ook wel denk ik, maar mehhh.
Met foto's is het me al wel gelukt, het filmpje is eigenwijzer.
Ha!!quote:Op donderdag 23 april 2020 15:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
To be fair, ik ben tester, niet ontwikkelaar ofzo. En ik kan het ook wel denk ik, maar mehhh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Testers, meest onderschatte rol in de IT.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha!!Voor de mooi is het leuk maar hoorde dat de bier niet te zuipen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
[..]
Ha!!en, smaakt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik vind hem oprecht lekker. Daarom heb ik na het eerste probeer-blikje er bij de de volgende bestelling 5 besteld.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor de mooi is het leuk maar hoorde dat de bier niet te zuipen is.
[..]
Ha!!Alle voetfetisjisten gelijk wild.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oeps.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle voetfetisjisten gelijk wild.
[..]
Ha!!Ik word daar helemaal blij van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het zoet?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind hem oprecht lekker. Daarom heb ik na het eerste probeer-blikje er bij de de volgende bestelling 5 besteld.
Ik had tijdje geleden wel mede met die glitters erin. Zorgde wel voor een leuk effect, net toverdrank.quote:
raar volk is datquote:Op donderdag 23 april 2020 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle voetfetisjisten gelijk wild.
Pics! Ja leuk he, ik drink het ook alleen buiten in de zon want anders is het zonde van de glitters.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had tijdje geleden wel mede met die glitters erin. Zorgde wel voor een leuk effect, net toverdrank.
Ik heb begrepen dat er een heuse wikifeet is.quote:
Zal even kijken of dat op deze telefoon staat.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pics! Ja leuk he, ik drink het ook alleen buiten in de zon want anders is het zonde van de glitters.
vast wel, maar ik heb er niks meequote:Op donderdag 23 april 2020 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er een heuse wikifeet is.
[..]
Zal even kijken of dat op deze telefoon staat.
Ik hou van fruitbier, nja anders moet vriendje het maar drinken.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor speciaalbier wel wat aan de zoete kant denk ik, maar niet zoet zoals fruitbier.
Ik houd van veel soorten bier, haha. Ook van fruitbier, maar vind het wel chill dat deze minder zoet is.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou van fruitbier, nja anders moet vriendje het maar drinken.
Heb ook de passievrucht en mango meringue in mijn mandje gedaanquote:Op donderdag 23 april 2020 15:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik houd van veel soorten bier, haha. Ook van fruitbier, maar vind het wel chill dat deze minder zoet is.
Oeh lekker!quote:Op donderdag 23 april 2020 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is dan wel geen vrijdag, maar toch maar frietje bestellen straks.
Denk aan chilli cheese fries.
Oehhhh dat klinkt ook heul lekker!quote:Op donderdag 23 april 2020 15:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb ook de passievrucht en mango meringue in mijn mandje gedaan
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het menu voor dit weekend ook al bijna klaar
Wie scheert er nu onderarmen?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:38 schreef Debsterr het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)nd_into_shaving_her/
Zijn dat geen armpits?quote:
Mja als ik het zo lees is het niet echt bitchen. Als hij er al die tijd gewoon vrede mee had terwijl het begon te krullenquote:Op donderdag 23 april 2020 16:00 schreef Debsterr het volgende:
Maar sowieso, mannen die bitchen over wat haar.
Dit.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:00 schreef Debsterr het volgende:
Maar sowieso, mannen die bitchen over wat haar.
Dat is echt zo stom!quote:Op donderdag 23 april 2020 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Accountant vraagt mij om te bellen. Doe ik dat, word ik gelijk weggedrukt.
Welke biertjes zijn dit trouwens, en waar bestel je? #ikwilookquote:Op donderdag 23 april 2020 15:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb ook de passievrucht en mango meringue in mijn mandje gedaan
Als hij er vrede mee had, had 'ie nu ook niets moeten zeggenquote:Op donderdag 23 april 2020 16:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja als ik het zo lees is het niet echt bitchen. Als hij er al die tijd gewoon vrede mee had terwijl het begon te krullen![]()
Ik zou al veel eerder misselijk van haar worden als ik man was denk ik
Oh nee. Neeee, ga niet mee in Luctor zijn klachten modusquote:
Jamaar, dit is oprecht stom!quote:Op donderdag 23 april 2020 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee. Neeee, ga niet mee in Luctor zijn klachten modus.
quote:Op donderdag 23 april 2020 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee. Neeee, ga niet mee in Luctor zijn klachten modus.
Oh ja via die eerste site die je gaf, die van hunzelf denk ik?quote:Op donderdag 23 april 2020 16:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Welke biertjes zijn dit trouwens, en waar bestel je? #ikwilook
Mja zij zegt: ugh ik moet echt scheren, en dan zegt hij: ja goed idee.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als hij er vrede mee had, had 'ie nu ook niets moeten zeggen.
Ieuw, bier met suikerspin smaakquote:Op donderdag 23 april 2020 15:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
https://www.dutchbargain.com/bieren/signatures/#cherrycotton![]()
Het is lekker en mooooooooi.
[..]
[..]
Nee.
Ja, wij vrouwen zijn wel soms zoquote:Op donderdag 23 april 2020 16:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja zij zegt: ugh ik moet echt scheren, en dan zegt hij: ja goed idee.
maar goed dat leert hij wel af als hij volwassen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |