WELquote:
Het is al vaker gebleken dat hij door zijn aandoening geen verantwoordelijkheid kan nemen (dat zijn niet mijn woorden, daarom zou hij wajong hebben) dat geldt dus ook voor zijn gezondheidquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het bewegen kan ik niet beoordelen, natuurlijk. Maar al die fastfood snap ik niet. Ik vind reviews zelf overigens wel leuk.
Ik sta achter @Faux.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:16 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Feit dat iedereen zich zo massaal achter het brede postuur van Bradge sluit, bewijst maar weer dat alle posters hier qua normen, waarden en mentaliteit erg dicht bij onze Bradley staan
Denk dat het klaar is met je posts in deze reeks.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:16 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Feit dat iedereen zich zo massaal achter het brede postuur van Bradge sluit, bewijst maar weer dat alle posters hier qua normen, waarden en mentaliteit erg dicht bij onze Bradley staan
quote:
Gefaciliteerd door de crew van FOK!quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Daarbij zijn al die mensen die eten voor hem bestellen of geld doneren -waar hij vervolgens allemaal eten van gaat bestellen- allemaal verantwoordelijk voor de gezondheidsproblemen waar onze braad binnenkort de gevolgen van zal merken.
Zoiets als je kind de hele dag pizza voeren, die zegt daar ook geen nee tegen.
/care, wel leuke video's gezien van pizza reviewsquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Daarbij zijn al die mensen die eten voor hem bestellen of geld doneren -waar hij vervolgens allemaal eten van gaat bestellen- allemaal verantwoordelijk voor de gezondheidsproblemen waar onze braad binnenkort de gevolgen van zal merken.
Inderdaad. Care dat je iemand die kennelijk niet voor zichzelf kan beslissen wat goed voor hem is nog een extra duwtje richting morbide obesitas geeft.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
/care, wel leuke video's gezien van pizza reviews
Jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Care dat je iemand die kennelijk niet voor zichzelf kan beslissen wat goed voor hem is nog een extra duwtje richting morbide obesitas geeft.
Moraalridder gespot.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Nee hou niet van gebedel. Werk liever gewoon voor mijn geldquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:21 schreef Nikonlover het volgende:
De jaloezie van sommigen in dit topicGa zelf een youtubekanaal beginnen ofzo
Prostitutiequote:Op zaterdag 25 april 2020 15:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee hou niet van gebedel. Werk liever gewoon voor mijn geld
Je hebt mensen die roken en alcohol drinken en mensen die nou eenmaal van fastfood houden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:58 schreef Buitendam het volgende:
Niet om vervelend te doen, want je bent een volwassen man die zelf beslissingen neemt, maar waarom zou je je gezondheid zo op het spel zetten? @:ItsTheBradgeHere
Nouja, binnen nu en een week komt er wel weer een rage waarbij braddie roept dat jet topic dicht moet en zijn account in het ronde archief verdwijntquote:
Laat ik je dan maar vast helpen. Het extra duwtje is niet nodig.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Care dat je iemand die kennelijk niet voor zichzelf kan beslissen wat goed voor hem is nog een extra duwtje richting morbide obesitas geeft.
Nog altijd beter dan wel kunnen werken maar toch je handje ophouden bij ome Ruttequote:
Jij met je censuur.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:23 schreef Welvaert het volgende:
Wat een zieke censuur is op dit forum zeg. Echt te verziekt voor woorden. Als je gewoon in normale woorden ter discussie stelt hoe er in Nederland met een uitkering moet worden omgegaan krijg je gewoon per direct een bak stront over je heen. Dit zou ook gewoon in de maatschappij besproken kunnen worden, maar hier wordt je gelijk de mond gesnoerd. Zolang je maar braaf met Bradley meelult, dan is het goed.
Dat superchat geld? Nee, dat staat nog bij YouTube apart tot dat het een bepaald bedrag is, daar kan ik niet aankomen en wil ik ook niet voorlopigquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Moraalridder gespot.
@:itsthebradgehere
Heb je mijn geld uitgegeven aan fastfood?
Stuur ff je advertentie door danquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan wel kunnen werken maar toch je handje ophouden bij ome Rutte
quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Alles over die uitkering is weg nu. Vaak genoeg gewaarschuwd.
Moeten kunnen wel. Willen niet uiteraardquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:26 schreef Ixnay het volgende:
Als je een grafische kaart zelf kunt inbouwen, video's best netjes kunt monteren, goed keyboard kunt spelen, dan zou je toch minimaal een baan moeten kunnen vinden of niet?
Wees blij dat er nog mensen zijn die dat beroep willens en wetens met passie uitoefenen zonder dat er sprake is van mensenhandelquote:
Nee, de unboxing is dezequote:Op zaterdag 25 april 2020 15:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog mensen zijn die dat beroep willens en wetens met passie uitoefenen zonder dat er sprake is van mensenhandel
edit: Maar de unboxing vlog was dus de unboxing van de pizza?
Doe t zelfquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:28 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Bestel kappa voor Braddie. Anders heeft hij geen avondeten.
Die patat wordt daar helemaal niet weggegooid. Het is het lege zakje wat daar tegen de rand van de prullenbak wordt geslagen. Waren we er bijna ingetrapt, Hahaha!quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Doe maar niet
Videokaart is trouwens prima, vond het nog best een leuke vlog geworden
Je hebt je kloon maar weer van stal gehaald?quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:33 schreef nom-de-guerre het volgende:
[..]
Die patat wordt daar helemaal niet weggegooid. Het is het lege zakje wat daar tegen de rand van de prullenbak wordt geslagen. Waren we er bijna ingetrapt, Hahaha!
Misschien is de patat in de groene container gegooid, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:33 schreef nom-de-guerre het volgende:
[..]
Die patat wordt daar helemaal niet weggegooid. Het is het lege zakje wat daar tegen de rand van de prullenbak wordt geslagen. Waren we er bijna ingetrapt, Hahaha!
Je zou het ook niet afslaanquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Doe maar niet
Videokaart is trouwens prima, vond het nog best een leuke vlog geworden
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je zou het ook niet afslaan
0. Jij?quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:40 schreef ZwangerPetro het volgende:
Maar hoeveel pizza’s heb je deze week gegeten?
Ik geen eentje.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:40 schreef ZwangerPetro het volgende:
Maar hoeveel pizza’s heb je deze week gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |