Niet slapend rijk dusquote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Was dat maar zo'n feest
Ten tijden van de 2016 BradgeTV had ik 30 cent per 1000 views. Toen had ik 1/5e abonnees, en het is een flinke poos geleden, maar ik verwacht niet dat het zo'n verschil zal uitmaken.
Maar hoeveel nu dan? 4k of zo?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Was dat maar zo'n feest
Ten tijden van de 2016 BradgeTV had ik 30 cent per 1000 views. Toen had ik 1/5e abonnees, en het is een flinke poos geleden, maar ik verwacht niet dat het zo'n verschil zal uitmaken.
Streamen vanaf 11quote:Op donderdag 23 april 2020 19:10 schreef Sigaartje het volgende:
He Brad, wat ga je doen op Woningsdag?
Doe dit eensquote:Op donderdag 23 april 2020 19:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Slapend rijk zeker niet. Maar slapend over 3 maanden een brood kopen zit er wel in![]()
Ik heb nu 1045 abonnees
Dan moet je morgen maar de video kijkenquote:
Lijkt mij goed inderdaad om geen food reviews te doen. Of je moet kritiek accepteren.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, ik vind het veel leuker om die positieve reacties te lezen. Maar vind het zonde om helemaal te stoppen met dat andere kanaal en de vlogs die daar bij horen. Food reviews zijn voorlopig even klaar, maar de rest van de filmpjes zorgen toch niet voor gedoe verder?
Ohquote:Op donderdag 23 april 2020 20:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan moet je morgen maar de video kijken
quote:
quote:
Verdommequote:
Ik heb er geen last van, bij de vorige laptop ze eraf gehaald en toen had ik zo'n vieze plaklaag over.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Stickers op je laptop laten zitten
Jaaaaa, iemand met hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Mis jij ook de end-toets op zo'n Asus?
St Marc, niets mis meequote:Op donderdag 23 april 2020 17:44 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Met een fles wasmiddel als dessert?
Heeft youtube dat monetizen er niet afgehaald inmiddels? Dat je het alleen met reclame verdienen kan?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Was dat maar zo'n feest
quote:Op donderdag 23 april 2020 22:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Lekker man die laatste food review. In de ochtend de hele snackbar leeg bestellen
Nopequote:Op donderdag 23 april 2020 21:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heeft youtube dat monetizen er niet afgehaald inmiddels? Dat je het alleen met reclame verdienen kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |