Dikke paniek ineens.quote:
Oh okeequote:Op donderdag 23 april 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En je kan niet fout gaan met His Noodly Appendage.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu boterhammetjes met "Duitse ontbijtschotel".
Idee (Aufschnitt) leuk![]()
Uitvoering bijzonder matig6 of 7 plakjes van de goedkoopste 2 soorten. Idee is juist dat je 2 of 3 plakjes van 5 of 6 verschillende soorten neemt.
In het Mongools dit:quote:
Precies mijn taalquote:Op donderdag 23 april 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het Mongools dit:
Одоо "Германы өглөөний хоол" бүхий сэндвич.
Санаа (Aufschnitt) сайхан: Y
Онцгой дунд зэргийн: ') хамгийн хямд 2 төрлийн 6 эсвэл 7 зүсмэлүүд. Гол санаа нь та 5 эсвэл 6 төрлийн 2, 3 ширхэг зүсмэлийг авах явдал юм.
Dat verplicht sociaal doen averechts werkt?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Anderhalf uur geleuter. Weer uitgebreid het punt gemaakt dat ik al weken maak. Kijken of het nu wel landt.
Nee, wel iets belangrijker dan datquote:Op donderdag 23 april 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verplicht sociaal doen averechts werkt?
quote:
Belletje naar de kit?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:22 schreef Nick1975 het volgende:
Aloha. Takkeherie hier met al die herverbouwingen. Kunnen die mensen niet gewoon rustig een kopje thee of koffie in de tuin drinken? Nee, het MOET herrie maken.
Binnenkant doe ik eens per jaar.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die moet ik ook meer weer eens wassen, zelf
De zon schijnt erop en het ziet er niet uit en nu het me opgevallen is kijk ik er om de 30 seconden naar.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnenkant doe ik eens per jaar.
En de buitenkant wordt gedaan
Hmm dat heb ik niet. Keuken, badkamer en alles moet gewoon schoon zijn, maar ramen boeit me niet zo.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt erop en het ziet er niet uit en nu het me opgevallen is kijk ik er om de 30 seconden naar.
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt erop en het ziet er niet uit en nu het me opgevallen is kijk ik er om de 30 seconden naar.
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen dwangneurose.
Ik mis mijn werkster op de maandagenquote:Op donderdag 23 april 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik niet. Keuken, badkamer en alles moet gewoon schoon zijn, maar ramen boeit me niet zo.
ik wil ook hop in de tuin..quote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben vervelend vandaag. Hop naar de tuin dan maar.
Niet!quote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben vervelend vandaag. Hop naar de tuin dan maar.
Ik ook wel, af en toe. Eens per maand zou me ook genoeg zijn. Ik kan wel iets zelfquote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis mijn werkster op de maandagen
quote:
Die luxe heb ik nog nooit mogen smaken.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis mijn werkster op de maandagen
Leukquote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf vervelend.
Zal vandaag weer eens een foto maken voor een tuinupdate.
Ik ook maar ben er te lui voor.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook wel, af en toe. Eens per maand zou me ook genoeg zijn. Ik kan wel iets zelf
Hoe is het met Vincent afgelopen?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ga ik vanmiddag denk ik uit de ballon halen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met Vincent afgelopen?
Dit.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb liever geen vreemden in mijn huis dus ik doe het lekker zelf.
okee, wij ookquote:Op donderdag 23 april 2020 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ga ik vanmiddag denk ik uit de ballon halen, ben benieuwd.
Niet verstandig, helaasch.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal mijn oude huishoudster weer eens vragen of die niet af en toe weer eens een keertje wil komne
hier gaan een deel van de plantjes uit de creche naar kleuter gedeeltequote:Op donderdag 23 april 2020 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ga ik vanmiddag denk ik uit de ballon halen, ben benieuwd.
Daar heb ik al helemaal geen last van. Voel me nergens te goed voor.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En eerlijk is eerlijk, voel me te goed om schoon te maken.
totaal onterechtquote:Op donderdag 23 april 2020 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En eerlijk is eerlijk, voel me te goed om schoon te maken.
Ja Haags. Scum of the earth. Nou hoor je het eens van een anderquote:
Ik moest dit zes keer lezen.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier gaan een deel van de plantjes uit de creche naar kleuter gedeelte
🤡quote:Op donderdag 23 april 2020 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen zonde van die roze nose cone. Zo lijkt het net pipo de clown.
je zou een goede zijn voor het kastesysteem in indiaquote:Op donderdag 23 april 2020 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ben geen schoonmaker. Zit niet in mijn genen.
Nou inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou een goede zijn voor het kastesysteem in india
Doelde vooral op de huidige timing, schoonmaker op zich moet iedereen lekker zelf weten verder.quote:
Jij hebt nog een hele pergola te gaan dus even dimmen he.quote:
die heb ik al gedaanquote:Op donderdag 23 april 2020 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nog een hele pergola te gaan dus even dimmen he.
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou een goede zijn voor het kastesysteem in india
die doet ze toch maar halfquote:Op donderdag 23 april 2020 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nog een hele pergola te gaan dus even dimmen he.
Nou eh, nou en.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heb ik al gedaan![]()
heheheheheh
en die laatste 3 plankjes nietquote:Op donderdag 23 april 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heb ik als eerste gedaan van alles
Krijg je dan de neiging om ze af te gaan maken?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
mja ik zou daar niet tegen kunnen, om klussen 'niet af te maken'
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg je dan de neiging om ze af te gaan maken?
Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg je dan de neiging om ze af te gaan maken?
Ik vraag dit voor een vriend.
Zei de man met een garage vol half-affe projectenquote:Op donderdag 23 april 2020 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
mja ik zou daar niet tegen kunnen, om klussen 'niet af te maken'
kloptquote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zei de man met een garage vol half-affe projecten
Sop moet je ook niet gebruiken om mee te koken, dat gebruik je om schoon te makenquote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigen klussen ja. niet die van anderen
die creëren hun eigen sop om in gaar te koken
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zei de man met een garage vol half-affe projecten
Dan moet je het maar gewoon UitStraling noemen.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
beginnen dingen te groeien maar weet niet meer wat het is.
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sommige dingen heb ik het gelukkig opgeschreven
[ afbeelding ]
hmm lekt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
komt door de natuurbranden.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
mooi weergenot vandaag
meeste plaatsen brabant 24C
limburg zelfs 25C
Ik zou best een dagje een plant willen zijn, lekker rustig.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je het maar gewoon UitStraling noemen.
ik ruik die brandlucht daar van deurne hier zelfs, in Eindhovenquote:
waarom nietquote:Op donderdag 23 april 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Maar geen plant in een potje bij bitterbal.
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan geef je me expres geen water, of je giet cola bij mijn stammetje
Ok maar dan wil ik wel een leuk potje om in te gaan staan.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
heb al dat groen met alle liefde de afgelopen weken verzorgd
das geen probleem hoorquote:Op donderdag 23 april 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok maar dan wil ik wel een leuk potje om in te gaan staan.
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
je bent toch niet zon vieze hijgende plant he
Met de blaadjes op z'n knieënquote:Op donderdag 23 april 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
je bent toch niet zon vieze hijgende plant he
mja zoiets stel ik mij wle voor jaquote:
Mag ik ook op de slaapkamer staan?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zoiets stel ik mij wle voor ja
Zo'n grote kloppende aubergine zeker?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb snel groeiende wortels ook.
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
ja slecht plan dit uitstraling. ik wil jou niet meer in mijn potje
Nasty MI dit.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n grote kloppende aubergine zeker?
hier ga ik dus mooi niet op klikkenquote:Op donderdag 23 april 2020 13:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
"We Are The World 2020" Vincent Bueno, CesÃĄr Sampson, Nathan Trent, PÃNDA, RSO Official Video, ESC
Oostenrijkse artiesten paar dagen geleden![]()
wel mooi, en ook dat orkest
Met een slappe lul.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik zit nog tot half vijf te luisteren naar slap gelul.
Gezichtje op een aubergine tekenen, voor de webcam zetten en zelf wat leuks gaan doen.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik zit nog tot half vijf te luisteren naar slap gelul.
Zou kunnen werkenquote:Op donderdag 23 april 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezichtje op een aubergine tekenen, voor de webcam zetten en zelf wat leuks gaan doen.
Wat moet dat moet.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is niet bepaald opwindend
O jawel, maar ik vraag me steeds vaker af waarom ik niet wat zinvollers met mijn leven ga doen.quote:
Wat zou je willen doen dan?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jawel, maar ik vraag me steeds vaker af waarom ik niet wat zinvollers met mijn leven ga doen.
Iets waar ik wel energie van krijg. Maar ik weet niet zo snel wat.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen dan?
Je mag mijn account wel lenen.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets waar ik wel energie van krijg. Maar ik weet niet zo snel wat.
#hellomidlifecrisis
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 123 nieuwe doden, 137 opnames in ziekenhuis
Er zijn 137 nieuwe coronapatiënten opgenomen in het ziekenhuis, dat meldt het RIVM. Dat zijn iets meer nieuwe patiënten dan gisteren gemeld: toen waren het er 124. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 10.158.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 123, meldt het RIVM. Gisteren werden er 138 doden gemeld. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 4177 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 887. In totaal zijn er nu 35.729 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
en iedereen maar roepen dat we moeten versoepelen
hoe staat het momenteel op de ic's?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Er zijn 137 nieuwe coronapatiënten opgenomen in het ziekenhuis, dat meldt het RIVM. Dat zijn iets meer nieuwe patiënten dan gisteren gemeld: toen waren het er 124. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 10.158.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 123, meldt het RIVM. Gisteren werden er 138 doden gemeld. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 4177 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 887. In totaal zijn er nu 35.729 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
Je bank account?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mag mijn account wel lenen.
Dat zien we pas om 16.00quote:Op donderdag 23 april 2020 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe staat het momenteel op de ic's?
weet ik niet, die update komt later op de dagquote:Op donderdag 23 april 2020 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe staat het momenteel op de ic's?
en gisteren?quote:Op donderdag 23 april 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik niet, die update komt later op de dag
ik wel eens bij een groentegroothandel met koelcel, dat is idd een lekker klap die je krijgt danquote:Op donderdag 23 april 2020 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ooit met een vakantiebaantje in een gekoeld magazijn gewerkt ivm de chemicaliën die er stonden opgeslagen. De algemene opslag was 12 graden en de losse cellen nog kouder. Dat is wel echt een klap in je gezicht als je dan 's middags naar buiten gaat waar het 30+ is
Daarom zitten we nog wel een tijdje in quarantaine.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
quote:Op donderdag 23 april 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom zitten we nog wel een tijdje in quarantaine.
Op die manier is je huis wel schoon. Frustratiepoetsen.quote:
Wordt er eigenlijk nog onderzocht hoe we het nu nog steeds voor elkaar krijgen elkaar te ebsmetten?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Hoesten:Tquote:Op donderdag 23 april 2020 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk nog onderzocht hoe we het nu nog steeds voor elkaar krijgen elkaar te ebsmetten?
dan is de reden dus NIET LUISTEREN. Hoesten/niezen > ziek > binnen blijven > niemand besmetquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan is de reden dus NIET LUISTEREN. Hoesten/niezen > ziek > binnen blijven > niemand besmet
geloof het niet omdat de ggd het niet aankan al dat brononderzoek te doen. daarom willen ze ook die appquote:Op donderdag 23 april 2020 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk nog onderzocht hoe we het nu nog steeds voor elkaar krijgen elkaar te ebsmetten?
niet helemal waar omdat er ook signalen zijn dat iemand al besmettelijk is voordat de klachten beginnenquote:Op donderdag 23 april 2020 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan is de reden dus NIET LUISTEREN. Hoesten/niezen > ziek > binnen blijven > niemand besmet
Dat wordt 1 grote dikke faalquote:Op donderdag 23 april 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof het niet omdat de ggd het niet aankan al dat brononderzoek te doen. daarom willen ze ook die app
Hij moet ook een keer werken hoor.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel gelijk een pak warmer nu het niet meer zo hard waait zeg
123 nieuwe doden en we krijgen een duimpje.quote:
echt hequote:Op donderdag 23 april 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij moet ook een keer werken hoor.
werk je bij de schoffeldienst of zo?quote:Op donderdag 23 april 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
je moet dus maar beetje opschieten met je afdakquote:Op donderdag 23 april 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
Hoor haar nu opeens hoor ...quote:
Ik moet toch eerst nog verven joh.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet dus maar beetje opschieten met je afdak
Is dat terras al af?quote:
Moet ik die eerst vindenquote:Op donderdag 23 april 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
je moet trouwens wel je klustopic blijven updaten he
Matig excuus wel hoor.quote:
Ik zit nu te wachten tot de zon een beetje verder draait, nu zitten precies mijn achtergevel als schuurtje vol in de zon en kan ik dus niet schilderen.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja. heb wel wat zaadjes geplant en wat plantjes verplaatst naar de ' grote planten' bak
heb je nog plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 23 april 2020 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me best blij en productief ineensheb zowaar wat af kunnen krijgen qua werk. En eindelijk weer wat post binnen (
) Helaas nog STAIDS geen doekoes van de vakantiediscounter, maar dat zou er nu echt elke seconde bij moeten kunnen komen denk ik dan maar. En morgen ben ik weer van de piketdienst af en alles. Blij.
Je bent zelf een lekker ding!quote:Op donderdag 23 april 2020 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb veel te veel lekkere dingen gekocht vandaag.
ja eindelijk eens een hele ronde om het station heen lopenquote:Op donderdag 23 april 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog plannen voor het weekend?
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja eindelijk eens een hele ronde om het station heen lopen
Het begint te wennen ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
123 nieuwe doden en we krijgen een duimpje.
Zo lang geleden is het nog niet he, dat we echt schrokken van 43 nieuwe doden.
ohquote:Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef G-Pier het volgende:
Ik ben zojuist ontslagen via de mail.. Dat wordt mijn WW-status veranderen van deels werkloos naar helemaal werkloos.
Kutquote:Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef G-Pier het volgende:
Ik ben zojuist ontslagen via de mail.. Dat wordt mijn WW-status veranderen van deels werkloos naar helemaal werkloos.
Jeetjequote:Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef G-Pier het volgende:
Dat dat allemaal zomaar maar kčn tegewoordegquote:Op donderdag 23 april 2020 15:08 schreef G-Pier het volgende:
Dankjewel!quote:
Ik was bij deze werkgever een jaartje in dienst. Ik werk al sinds mijn 16e op Schiphol, ik ben nu 21. Lang thuiszitten was al kut maar het (best wel ijskoude) mailtje doet het 'em.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jeetje. Was je al lang in dienst? Sterkte!
Ik was rustig op zoek en had eigenlijk verwacht dat zij mij zouden (video)bellen maar opeens kreeg ik dit mailtje.. Jammer maar niet ongewoon, KLM heeft ook via de mail afscheid genomen van al haar uitzenders.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dat allemaal zomaar maar kčn tegewoordeg![]()
Wel kut natuurlijk. Was je al op zoek naar wat anders? Want dit kwam niet onverwacht toch?
dat begrijp ik.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:20 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Ik was bij deze werkgever een jaartje in dienst. Ik werk al sinds mijn 16e op Schiphol, ik ben nu 21. Lang thuiszitten was al kut maar het (best wel ijskoude) mailtje doet het 'em.
Krijg je nog iets van een ontslagvergoeding mee of moet je daar ook weer voor gaan knokken?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:20 schreef G-Pier het volgende:
Ik was bij deze werkgever een jaartje in dienst. Ik werk al sinds mijn 16e op Schiphol, ik ben nu 21. Lang thuiszitten was al kut maar het (best wel ijskoude) mailtje doet het 'em.
transitievergoeding?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:23 schreef G-Pier het volgende:
Mijn vakantiegeld en opgebouwde reserve-uurtjes worden uitbetaald. Ik krijg niks meer dan dat mee.
Ja ze zijn natuurlijk druk met het stieken van Elbers en Smithquote:Op donderdag 23 april 2020 15:20 schreef G-Pier het volgende:
Ik was rustig op zoek en had eigenlijk verwacht dat zij mij zouden (video)bellen maar opeens kreeg ik dit mailtje.. Jammer maar niet ongewoon, KLM heeft ook via de mail afscheid genomen van al haar uitzenders.
Ja dit is wel erg op deze manierquote:Op donderdag 23 april 2020 15:20 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
[..]
Ik was rustig op zoek en had eigenlijk verwacht dat zij mij zouden (video)bellen maar opeens kreeg ik dit mailtje.. Jammer maar niet ongewoon, KLM heeft ook via de mail afscheid genomen van al haar uitzenders.
Sowieso niet normaal om iemand via mail te ontslaan, maar bij een enorm bedrijf zou ik het nog kunnen begrijpen als iemand bijvoorbeeld nog in zijn proeftijd zit. Maar na zo lang zo'n ijskoud mailtje... Wat een idioten. Ik hoop niet dat je het gevoel hebt dat er iets mis met je is nu of zo, als buitenstaander kan ik namelijk wel zeggen dat dit gewoon een rotstreek vanuit je werkgever isquote:Op donderdag 23 april 2020 15:20 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Slim.quote:Topman Air France-KLM ziet af van bonus
Topman Ben Smith van Air France-KLM ziet af van zijn bonus voor dit jaar. Minister van Financiën Wopke Hoekstra had kritiek op het plan van de luchtvaartmaatschappij om Smith toch kans te laten maken op een bonus, boven op zijn salaris van 900.000 euro.
Het Frans-Nederlandse bedrijf verkeert in een crisis vanwege de coronapandemie en heeft mogelijk voor miljarden euro's steun nodig.
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:28 schreef Karzai het volgende:
Boh zuur G-pier, zeker nu je hoort dat de klm baas nog een extra bonus krijgt
quote:
Niks van jou bijquote:Op donderdag 23 april 2020 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Omg ze zijn mijn tuin nog erger aan het verpesten en ik heb niet eens bericht gehad van te voren ofzo.
Ja dat is toch schandalig, je handje ophouden bij de overheid, zooitje personeel ontslaan en dan zelf een bonus opstrijkenquote:
Je huurt toch? Dan heb je geen eigendomquote:
Ik snap het niet, er staat toch meerdere keren "ziet af van bonus"?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat is toch schandalig, je handje ophouden bij de overheid, zooitje personeel ontslaan en dan zelf een bonus opstrijken
Ik ben mij daar nu over aan het inlezen.quote:
Ik zat al sinds begin april in de WW en solliciteerde al op functies in de zakelijks dienstverlening (Front Office/Receptionist/Call Centre, ik ben grondsteward geweest bij vier luchtvaartmaatschappijen) en bij supermarkten maar ķf ze nemen niet aan door corona ķf ik ben te oud (vakkenvullen/cassičre).quote:Op donderdag 23 april 2020 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sowieso niet normaal om iemand via mail te ontslaan, maar bij een enorm bedrijf zou ik het nog kunnen begrijpen als iemand bijvoorbeeld nog in zijn proeftijd zit. Maar na zo lang zo'n ijskoud mailtje... Wat een idioten. Ik hoop niet dat je het gevoel hebt dat er iets mis met je is nu of zo, als buitenstaander kan ik namelijk wel zeggen dat dit gewoon een rotstreek vanuit je werkgever is.
Denk je dat je makkelijk ergens anders aan de bak kunt?
Ja dus? Was wel chill geweest dat ze even melden dat ze mijn tuin kapot graven.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je huurt toch? Dan heb je geen eigendom
Hč, wat een klotesituatie, lastige tijd natuurlijk ook om iets te vindenquote:Op donderdag 23 april 2020 15:32 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik zat al sinds begin april in de WW en solliciteerde al op functies in de zakelijks dienstverlening (Front Office/Receptionist/Call Centre, ik ben grondsteward geweest bij vier luchtvaartmaatschappijen) en bij supermarkten maar ķf ze nemen niet aan door corona ķf ik ben te oud (vakkenvullen/cassičre).
pas na kritiek van de minister, de commissarissen waren er al mee ingestemdquote:Op donderdag 23 april 2020 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap het niet, er staat toch meerdere keren "ziet af van bonus"?
Want dan? Had je kunnen zeggen "Jamaar dat wil ik niet!" Hadden ze gezegd "Nou mevrouwtje u kunt lekker de pest krijgen want we doen het toch" en in welke situatie zat je dan? Precies waar je nu ook zitquote:Op donderdag 23 april 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus? Was wel chill geweest dat ze even melden dat ze mijn tuin kapot graven.
Nou, dit inderdaad. Het is niet alsof je geen rechten hebt in een huurwoningquote:Op donderdag 23 april 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus? Was wel chill geweest dat ze even melden dat ze mijn tuin kapot graven.
zal een pic makenquote:Op donderdag 23 april 2020 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je plots in een pubermeisje veranderd?
Zo ja pics
Ik zou nooit zomaar zeggen nee wil ik niet maar ik vind wel fijn als ik weet waar ik aan toe ben.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want dan? Had je kunnen zeggen "Jamaar dat wil ik niet!" Hadden ze gezegd "Nou mevrouwtje u kunt lekker de pest krijgen want we doen het toch" en in welke situatie zat je dan? Precies waar je nu ook zit
Ik kreeg echt gewoon een lichtelijke hartverzakking toen ik net iemand voor mijn woonkamerraam zag staan.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, dit inderdaad. Het is niet alsof je geen rechten hebt in een huurwoning. Ik vind het ook wel prettig als ze van tevoren even aankondigen dat ze mijn rookmelder komen vervangen, de ramen gaan wassen, de wasserette tijdelijk onbruikbaar maken of het dakterras slopen
.
sinds 1 jan 2020 zijn er wat dingen veranderd met de transitievergoedingquote:Op donderdag 23 april 2020 15:32 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik ben mij daar nu over aan het inlezen.
[..]
Ik zat al sinds begin april in de WW en solliciteerde al op functies in de zakelijks dienstverlening (Front Office/Receptionist/Call Centre, ik ben grondsteward geweest bij vier luchtvaartmaatschappijen) en bij supermarkten maar ķf ze nemen niet aan door corona ķf ik ben te oud (vakkenvullen/cassičre).
Okee een briefje van tevoren was wel netjes geweest jaquote:Op donderdag 23 april 2020 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kreeg echt gewoon een lichtelijke hartverzakking toen ik net iemand voor mijn woonkamerraam zag staan.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee een briefje van tevoren was wel netjes geweest ja
“Geachte mevrouw Ama, op donderdagmiddag 23 april komen wij u een hartverzakking bezorgen.”quote:Op donderdag 23 april 2020 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee een briefje van tevoren was wel netjes geweest ja
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij dat al zegt, blijf ik maar binnen
GLANERBRUGquote:Op donderdag 23 april 2020 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed heb ze gevraagd wat ze doen en met hun gebrekkig Nederlands haalde ik eruit dat ze met glasvezel bezig zijn.
Dit zijn oprecht wel dingen waar je gelukkig van wordt als huurderquote:Op donderdag 23 april 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Geachte mevrouw Ama, op donderdagmiddag 23 april komen wij u een hartverzakking bezorgen.”
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Geachte mevrouw Ama, op donderdagmiddag 23 april komen wij u een hartverzakking bezorgen.”
WAT?quote:
Ja het schijnt flink serieus te zijnquote:Op donderdag 23 april 2020 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hele Mariapeel inmiddels afgebrand hoor ik. Grootste natuurbrand in de Nederlandse geschiedenis.
Familie is gelukkig nog wel veilig.
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sommige dingen heb ik het gelukkig opgeschreven
[ afbeelding ]
hmm lekt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje met zo’n theedoek op je hoofd foutparkeren. Doen al die ‘diplomaten’ ook.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga denk ik die toren hier op terras bouwen in schaalmodel ;p
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje met zo’n theedoek op je hoofd foutparkeren. Doen al die ‘diplomaten’ ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je nog iets over de sleutel gehoord?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil zo graag verhuizen. De hele avond en nacht feestende en schreeuwende internationals met muziek, overdag de hele tijd schreeuwende dieren. En nu zit de onderbuurman ook nog de hele dag te roken dus het raam kan nooit meer open en we zitten hier 24/7 met twee mensen op 25m2.
Alles?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hele Mariapeel inmiddels afgebrand hoor ik. Grootste natuurbrand in de Nederlandse geschiedenis.
Familie is gelukkig nog wel veilig.
Met [img=300] kun je je foto's resizen zodat mensen niet oneindig hoeven scrollenquote:
Jaaaaaaa die is echt lekker, alleen wel duurquote:Op donderdag 23 april 2020 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
Dit water is echt zo lekker, zeker als het ijskoud is.
[ afbeelding ]
Limoen-Lychee
Limoen-Liesje waterquote:Op donderdag 23 april 2020 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
Dit water is echt zo lekker, zeker als het ijskoud is.
[ afbeelding ]
Limoen-Lychee
Ik heb een keer drie avonden achter elkaar seks gehad met de dochter van de Nederlandse ambassadeur in Kenia, komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn vader heeft ook zon cd kenteken gehad en maakte er heel soms ook misbruik van. Vooral in berlijn. Is hij een keer weggesleept, dus hij op hoge poten naar de polizeiBleek dat ze hem een paar straten verderop naar een gratis parkeerplaats hadden gesleept. Service wel hoor
![]()
En op schiphol kon ik altijd bij de diplomaten ingang worden afgezet
640 is maxquote:Op donderdag 23 april 2020 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met [img=300] kun je je foto's resizen zodat mensen niet oneindig hoeven scrollen. Je kunt iedere waarde invullen die je wilt, maar boven de 600 heeft het meestal niet heel veel nut meer.
33 cent valt toch wel mee?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jaaaaaaa die is echt lekker, alleen wel duur
geniet er van. dichterbij dan dit komt het nietquote:Op donderdag 23 april 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer drie avonden achter elkaar seks gehad met de dochter van de Nederlandse ambassadeur in Kenia, komt wel dichtbij zo.
Neequote:Op donderdag 23 april 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog iets over de sleutel gehoord?
Ik hoorde het van mijn vriend, maar ik weet niet waar hij het las. Ik hoop heel erg dat het niet waar is.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alles?
Gisteren hadden ze het over 400 van de 1000 hectare. Maar goed, kan snel gaan
wees blij dat die fotos plaatstquote:Op donderdag 23 april 2020 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
je kunt ook eerst je plaatjes resizen naar 640 breed zodat mensen niet 12 MB voor de kat zn kut hoeven te laden.
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geniet er van. dichterbij dan dit komt het niet
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer drie avonden achter elkaar seks gehad met de dochter van de Nederlandse ambassadeur in Kenia, komt wel dichtbij zo.
Een kat heeft toch een cloaca?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
je kunt ook eerst je plaatjes resizen naar 640 breed zodat mensen niet 12 MB voor de kat zn kut hoeven te laden.
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kat heeft toch een cloaca?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |