Dikke paniek ineens.quote:
Oh okeequote:Op donderdag 23 april 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En je kan niet fout gaan met His Noodly Appendage.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu boterhammetjes met "Duitse ontbijtschotel".
Idee (Aufschnitt) leuk![]()
Uitvoering bijzonder matig6 of 7 plakjes van de goedkoopste 2 soorten. Idee is juist dat je 2 of 3 plakjes van 5 of 6 verschillende soorten neemt.
In het Mongools dit:quote:
Precies mijn taalquote:Op donderdag 23 april 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het Mongools dit:
Одоо "Германы өглөөний хоол" бүхий сэндвич.
Санаа (Aufschnitt) сайхан: Y
Онцгой дунд зэргийн: ') хамгийн хямд 2 төрлийн 6 эсвэл 7 зүсмэлүүд. Гол санаа нь та 5 эсвэл 6 төрлийн 2, 3 ширхэг зүсмэлийг авах явдал юм.
Dat verplicht sociaal doen averechts werkt?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Anderhalf uur geleuter. Weer uitgebreid het punt gemaakt dat ik al weken maak. Kijken of het nu wel landt.
Nee, wel iets belangrijker dan datquote:Op donderdag 23 april 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verplicht sociaal doen averechts werkt?
quote:
Belletje naar de kit?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:22 schreef Nick1975 het volgende:
Aloha. Takkeherie hier met al die herverbouwingen. Kunnen die mensen niet gewoon rustig een kopje thee of koffie in de tuin drinken? Nee, het MOET herrie maken.
Binnenkant doe ik eens per jaar.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die moet ik ook meer weer eens wassen, zelf
De zon schijnt erop en het ziet er niet uit en nu het me opgevallen is kijk ik er om de 30 seconden naar.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnenkant doe ik eens per jaar.
En de buitenkant wordt gedaan
Hmm dat heb ik niet. Keuken, badkamer en alles moet gewoon schoon zijn, maar ramen boeit me niet zo.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt erop en het ziet er niet uit en nu het me opgevallen is kijk ik er om de 30 seconden naar.
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt erop en het ziet er niet uit en nu het me opgevallen is kijk ik er om de 30 seconden naar.
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen dwangneurose.
Ik mis mijn werkster op de maandagenquote:Op donderdag 23 april 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik niet. Keuken, badkamer en alles moet gewoon schoon zijn, maar ramen boeit me niet zo.
ik wil ook hop in de tuin..quote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben vervelend vandaag. Hop naar de tuin dan maar.
Niet!quote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben vervelend vandaag. Hop naar de tuin dan maar.
Ik ook wel, af en toe. Eens per maand zou me ook genoeg zijn. Ik kan wel iets zelfquote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis mijn werkster op de maandagen
quote:
Die luxe heb ik nog nooit mogen smaken.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis mijn werkster op de maandagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |