Dikke paniek ineens.quote:
Oh okeequote:Op donderdag 23 april 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En je kan niet fout gaan met His Noodly Appendage.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu boterhammetjes met "Duitse ontbijtschotel".
Idee (Aufschnitt) leuk![]()
Uitvoering bijzonder matig6 of 7 plakjes van de goedkoopste 2 soorten. Idee is juist dat je 2 of 3 plakjes van 5 of 6 verschillende soorten neemt.
In het Mongools dit:quote:
Precies mijn taalquote:Op donderdag 23 april 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het Mongools dit:
Одоо "Германы өглөөний хоол" бүхий сэндвич.
Санаа (Aufschnitt) сайхан: Y
Онцгой дунд зэргийн: ') хамгийн хямд 2 төрлийн 6 эсвэл 7 зүсмэлүүд. Гол санаа нь та 5 эсвэл 6 төрлийн 2, 3 ширхэг зүсмэлийг авах явдал юм.
Dat verplicht sociaal doen averechts werkt?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Anderhalf uur geleuter. Weer uitgebreid het punt gemaakt dat ik al weken maak. Kijken of het nu wel landt.
Nee, wel iets belangrijker dan datquote:Op donderdag 23 april 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat verplicht sociaal doen averechts werkt?
quote:
Belletje naar de kit?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:22 schreef Nick1975 het volgende:
Aloha. Takkeherie hier met al die herverbouwingen. Kunnen die mensen niet gewoon rustig een kopje thee of koffie in de tuin drinken? Nee, het MOET herrie maken.
Binnenkant doe ik eens per jaar.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die moet ik ook meer weer eens wassen, zelf
De zon schijnt erop en het ziet er niet uit en nu het me opgevallen is kijk ik er om de 30 seconden naar.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnenkant doe ik eens per jaar.
En de buitenkant wordt gedaan
Hmm dat heb ik niet. Keuken, badkamer en alles moet gewoon schoon zijn, maar ramen boeit me niet zo.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt erop en het ziet er niet uit en nu het me opgevallen is kijk ik er om de 30 seconden naar.
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon schijnt erop en het ziet er niet uit en nu het me opgevallen is kijk ik er om de 30 seconden naar.
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen dwangneurose.
Ik mis mijn werkster op de maandagenquote:Op donderdag 23 april 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik niet. Keuken, badkamer en alles moet gewoon schoon zijn, maar ramen boeit me niet zo.
ik wil ook hop in de tuin..quote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben vervelend vandaag. Hop naar de tuin dan maar.
Niet!quote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben vervelend vandaag. Hop naar de tuin dan maar.
Ik ook wel, af en toe. Eens per maand zou me ook genoeg zijn. Ik kan wel iets zelfquote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis mijn werkster op de maandagen
quote:
Die luxe heb ik nog nooit mogen smaken.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis mijn werkster op de maandagen
Leukquote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf vervelend.
Zal vandaag weer eens een foto maken voor een tuinupdate.
Ik ook maar ben er te lui voor.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook wel, af en toe. Eens per maand zou me ook genoeg zijn. Ik kan wel iets zelf
Hoe is het met Vincent afgelopen?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ga ik vanmiddag denk ik uit de ballon halen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met Vincent afgelopen?
Dit.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb liever geen vreemden in mijn huis dus ik doe het lekker zelf.
okee, wij ookquote:Op donderdag 23 april 2020 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ga ik vanmiddag denk ik uit de ballon halen, ben benieuwd.
Niet verstandig, helaasch.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal mijn oude huishoudster weer eens vragen of die niet af en toe weer eens een keertje wil komne
hier gaan een deel van de plantjes uit de creche naar kleuter gedeeltequote:Op donderdag 23 april 2020 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ga ik vanmiddag denk ik uit de ballon halen, ben benieuwd.
Daar heb ik al helemaal geen last van. Voel me nergens te goed voor.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En eerlijk is eerlijk, voel me te goed om schoon te maken.
totaal onterechtquote:Op donderdag 23 april 2020 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En eerlijk is eerlijk, voel me te goed om schoon te maken.
Ja Haags. Scum of the earth. Nou hoor je het eens van een anderquote:
Ik moest dit zes keer lezen.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier gaan een deel van de plantjes uit de creche naar kleuter gedeelte
🤡quote:Op donderdag 23 april 2020 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen zonde van die roze nose cone. Zo lijkt het net pipo de clown.
je zou een goede zijn voor het kastesysteem in indiaquote:Op donderdag 23 april 2020 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ben geen schoonmaker. Zit niet in mijn genen.
Nou inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou een goede zijn voor het kastesysteem in india
Doelde vooral op de huidige timing, schoonmaker op zich moet iedereen lekker zelf weten verder.quote:
Jij hebt nog een hele pergola te gaan dus even dimmen he.quote:
die heb ik al gedaanquote:Op donderdag 23 april 2020 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nog een hele pergola te gaan dus even dimmen he.
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou een goede zijn voor het kastesysteem in india
die doet ze toch maar halfquote:Op donderdag 23 april 2020 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nog een hele pergola te gaan dus even dimmen he.
Nou eh, nou en.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heb ik al gedaan![]()
heheheheheh
en die laatste 3 plankjes nietquote:Op donderdag 23 april 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heb ik als eerste gedaan van alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |