abonnement Unibet Coolblue
pi_192764899
Het is wel echt een love it or hate it-biertype ja. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 23 april 2020 @ 12:00:39 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192764936
Ik herinner me een etentje bij vrienden die net een rookoventje hadden. Zowat alles had een rooksmaak.

Maagpijn. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_192765215
Breien jullie (degenen die dat doen) sokken op vijf losse naalden of op een rondbreinaald?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192765246
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik herinner me een etentje bij vrienden die net een rookoventje hadden. Zowat alles had een rooksmaak.

Maagpijn. :')
Met rook moet je niet overdrijven. Sowieso al heel heftig.

Meestal hou ik er wel van. Terwijl ik gewoon roken vind stinken en echt niets van wil weten.
pi_192765274
Onze smoker hebben we weggedaan.
Alles werd er wel heel lekker mals op, maar ik hou niet van die rokerige smaak (ook niet als het niet overheerst :D).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192765275
Bier dat smaakt naar hoe de Bataviawerf ruikt. _O_

Ok, wel ééntje, het zijn niet echt doordrinkers. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 23 april 2020 @ 12:21:05 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192765278
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:17 schreef Sumppi het volgende:
Breien jullie (degenen die dat doen) sokken op vijf losse naalden of op een rondbreinaald?
Ik voornamelijk op een lange rondbreinaald (80 of 100 cm.) en dan met magic loop.

Ik heb ook losse naalden en kan het ook met losse naalden. Schakel soms over als het patroon daarom vraagt.

Ik heb ook wel de korte rondbreinaaldjes van plm. 25 cm geprobeerd, maar daar kan ik niet mee overweg. Kreeg kramp in mijn vingers.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192765283
Qua eten al tijden niets gerookts op, maar da's meer omdat je groente niet echt snel gaat roken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 23 april 2020 @ 12:22:59 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192765302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua eten al tijden niets gerookts op, maar da's meer omdat je groente niet echt snel gaat roken. :+
Ik ben wel vrij scheutig met de gerookte paprika. :9
The love you take is equal to the love you make.
pi_192765322
Gerookte winterpeen, omdat het kan. _O-

Gerookte paprika is wel lekker inderdaad. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192765327
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik voornamelijk op een lange rondbreinaald (80 of 100 cm.) en dan met magic loop.

Ik heb ook losse naalden en kan het ook met losse naalden. Schakel soms over als het patroon daarom vraagt.

Ik heb ook wel de korte rondbreinaaldjes van plm. 25 cm geprobeerd, maar daar kan ik niet mee overweg. Kreeg kramp in mijn vingers.
Ik werk het liefst met een rondbreinaald met magic loop. :Y Eigenlijk moet de vraag zijn of dat gewoon kan met sokken en dan specifiek de hiel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 23 april 2020 @ 12:25:53 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192765355
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Gerookte winterpeen, omdat het kan. _O-

Gerookte paprika is wel lekker inderdaad. :9
Vegan smoked salmon.

https://simpleveganblog.com/vegan-smoked-salmon/
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 april 2020 @ 12:28:08 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192765391
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik werk het liefst met een rondbreinaald met magic loop. :Y Eigenlijk moet de vraag zijn of dat gewoon kan met sokken en dan specifiek de hiel.
Ik doe vaak een afterthought hiel, dan gaat het wel. Dan neem je de steken op aan de kant waar de hak moet komen en brei je eigenlijk een teen.

Een shortrow hiel doe ik ook wel eens, maar dan pak ik dus een paar losse naaldjes.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192765418
quote:
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192765422
Die hiel ga ik googlen. Dank voor de tip!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 23 april 2020 @ 12:34:15 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192765518
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef Sumppi het volgende:
Die hiel ga ik googlen. Dank voor de tip!
Je kan die hak op vele manier breien, maar dus ook op je rondbreinaald door om en om aan de zijkanten te minderen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192766449
Nou het pakket was mooi *O* geen as-bier dit keer :D

Nu de grote vraag: gaan we vandaag al drinken of wachten we braaf :D
pi_192766780
Ojee, onze bijenkast zit vol metselbijen. Geen idee of ik die kan verhuizen. Niet dat ik het kastje graag wil, maar hij moet weg voor de oplevering.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192766829
quote:
15s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:49 schreef Sumppi het volgende:
Ojee, onze bijenkast zit vol metselbijen. Geen idee of ik die kan verhuizen. Niet dat ik het kastje graag wil, maar hij moet weg voor de oplevering.
Hmmm goede vraag.
Ik wilde een nieuwe kopen + knuffelbijen maar ze zijn uitverkocht.
  donderdag 23 april 2020 @ 15:06:06 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192767760
Lullig. Pakketje via Bol (niet van Bol zelf) met ‘frankering gecontroleerd’. Zit duidelijk niet genoeg op, dus ik zal wel zo’n kaartje van PostNL krijgen voor een nabetaling.

Ben benieuwd hoe die club reageert.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192767804
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Vervelend dat het je dan extra werk bezorgt, tenminste, dat vind ik altijd vervelend.

Sarabi, wel een goed teken dat ze zijn uitverkocht. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 23 april 2020 @ 15:11:36 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192767830
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:09 schreef Sumppi het volgende:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Vervelend dat het je dan extra werk bezorgt, tenminste, dat vind ik altijd vervelend.

Sarabi, wel een goed teken dat ze zijn uitverkocht. :P
Ik ook niet.

Hun eerste reactie op mijn korte en bondige (en duidelijke) bericht is dat ik nog even geduld moet hebben en dat mijn bestelling zeker bezorgd zal worden.

:')
The love you take is equal to the love you make.
pi_192767918
8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 23 april 2020 @ 15:28:48 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192768049
Als er een afzender op de envelop staat, krijgt die de rekening. Staat er dus niet op.

Enfin, ik lees al dat PostNL me weinig zal kunnen maken als ik niet zou betalen. Maar zo ben ik niet opgevoed.

Ik vind het nou al zonde van mijn energie.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 april 2020 @ 15:38:35 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192768211
Ik laat het gaaaaaaaaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192768250
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:09 schreef Sumppi het volgende:

Sarabi, wel een goed teken dat ze zijn uitverkocht. :P
Zeker :Y
pi_192768324
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik laat het gaaaaaaaaan.
o|O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192768408
quote:
8s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:28 schreef Lienekien het volgende:
Enfin, ik lees al dat PostNL me weinig zal kunnen maken als ik niet zou betalen. Maar zo ben ik niet opgevoed.

Ze doen er letterlijk niets mee als je niet betaalt. ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192768422
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ze doen er letterlijk niets mee als je niet betaalt. ;)
Ik heb ook nog zo'n brief liggen. Ben eigenlijk ook niet van plan te betalen. Hoe slecht ook...
pi_192768432
Bij die frankeringsdingen is het simpel, de schuld ligt domweg niet bij de ontvanger. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 23 april 2020 @ 15:56:53 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192768465
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij die frankeringsdingen is het simpel, de schuld ligt domweg niet bij de ontvanger. :P
Maar dan is het toch aan mij om het weer op de verantwoordelijke te verhalen?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 april 2020 @ 15:59:17 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192768506
Nou, het is maar goed dat ik geen namen heb genoemd, want ze gaan het wel netjes regelen.

Ik heb ze vriendelijk bedankt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192768553
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:17 schreef Sumppi het volgende:
Breien jullie (degenen die dat doen) sokken op vijf losse naalden of op een rondbreinaald?
Rondbreinaalden met magic loop!
En dan de methode van newleafdesigns. Die heeft er een hele YouTube serie voor gemaakt, met 5 naalden én rondbreinaalden.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192768615
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:59 schreef Lienekien het volgende:
Nou, het is maar goed dat ik geen namen heb genoemd, want ze gaan het wel netjes regelen.

Ik heb ze vriendelijk bedankt.
Fijn! En ik ben ook altijd wel goed in vooraf boos worden/zorgen maken en dat het dan gewoon goed blijkt te gaan :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 23 april 2020 @ 16:10:49 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192768644
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:07 schreef LeSage het volgende:

[..]

Fijn! En ik ben ook altijd wel goed in vooraf boos worden/zorgen maken en dat het dan gewoon goed blijkt te gaan :')
Nou ja, ik heb ze een berekening, een linkje en een foto gestuurd, dus nog wel even mijn argumenten wat kracht bij gezet (niet gedreigd, netjes gevraagd hoe ze het op gaan lossen).

Nou ga ik natuurlijk wel betalen als dat kaartje van PostNL komt. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_192768853
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar dan is het toch aan mij om het weer op de verantwoordelijke te verhalen?
Nee, da's vooral heel vriendelijk, maar de verzender gaat een overeenkomst aan met de bezorgdienst, dus het is aan de bezorgdienst om hun service zodanig in te stellen dat een frankeringsfout niet kan. Dat kost ze teveel geld, dus verzoeken ze bij een onbekende verzender aan de ontvanger of die het wil voldoen. :P

Daarom ga je er ook nooit meer wat van horen, want in het geval van PostNl is het zeker weten een verzoek tot betaling, geen verplichting. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192768942
Kijk maar:
https://www.postnl.nl/ont(...)bij-onderfrankering/

"We hopen dat de ontvanger betaalt" zegt genoeg. :D

Zelf ook wel gehad, ik ga niet betalen voor 30 cent postzegeltekort omdat het een stomme kerstkaart is hoor. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 23 april 2020 @ 16:36:36 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192768978
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Kijk maar:
https://www.postnl.nl/ont(...)bij-onderfrankering/

"We hopen dat de ontvanger betaalt" zegt genoeg. :D

Zelf ook wel gehad, ik ga niet betalen voor 30 cent postzegeltekort omdat het een stomme kerstkaart is hoor. :')
Hier zou ik zeggen dat er wel een dienst is geleverd, waarvoor dus een ondernemer heeft verzuimd te betalen. Die ondernemer heeft mij daarvoor nu gecompenseerd (meer dan) en dan zou het eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn dat ik dan de rekening aan PostNL voldoe.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192769051
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hier zou ik zeggen dat er wel een dienst is geleverd, waarvoor dus een ondernemer heeft verzuimd te betalen. Die ondernemer heeft mij daarvoor nu gecompenseerd (meer dan) en dan zou het eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn dat ik dan de rekening aan PostNL voldoe.
Dat is hoe je het later zelf afspreekt, uiteraard. Maar in beginsel is het dus een kwestie tussen afzender en bezorgdienst, niet die van de ontvanger, want het is grof gezegd niet jouw probleem dat PostNL een systeem heeft waarbij dit zo makkelijk kan. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192770976
Vandaag alleen maar getekend. Oefenen met Chibi, want daar heb ik een boek over gekregen en het is zo leuk en schattig en ik genoot ervan. Deze dag alleen studies. Morgen misschien echte figuurtjes creëren (extreem zwaar gesprek gehad met een psychologe, dat ik gewoon overgaf door de stress, dus even alleen doen waar ik zin in had en wat me rust gaf)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192777351
Goeiemorgen!

Echt een bagger nacht gehad. Veel geluidsoverlast en heb amper een oog dicht gedaan. Dus ik maar gaan tekenen. Dat is leuk. En gezien ik vandaag helemaal niks moet van mezelf ga ik daar lekker mee door :)

Fijne dag iedereen :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192777546
Fijne dag! Is het zoiets als manga wat je maakt?

Ik heb om half acht al zoveel gedoe gehad van peuter, dat ik er nu al klaar mee ben en de dag moet nog beginnen. :6 Gelukkig is m'n man vrij vandaag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192777604
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 07:27 schreef Sumppi het volgende:
Fijne dag! Is het zoiets als manga wat je maakt?

Ik heb om half acht al zoveel gedoe gehad van peuter, dat ik er nu al klaar mee ben en de dag moet nog beginnen. :6 Gelukkig is m'n man vrij vandaag.
Het is een vorm van manga. Als ik dit geoefend heb ga ik allemaal poppetjes dubbel maken: de een in mangavorm en de ander in chibivorm

Ow wat vervelend. Hopelijk draait alles een beetje bij. En fijn dat je man er is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192777858
Ik zocht het kinderschema van Lorenz op (groot rond hoofd, grote ogen, ed.), wat precies die figuurtjes zo schattig maakt. En via via kwam ik op Kawaii en nu heb ik geleerd dat dat schattig betekent. Wel apart dat dat zo'n ding is in Japan.

Man neemt vandaag onze niet zo schattige peuter onder zijn hoede. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192777972
Goedemorgen :W

Ik heb al lekker hardgelopen (die crisis zorgde voor lammigheid en veel te veel eten, dus nu gas erop én de rem erop :') ).

Sumppi, lekker ja, zo’n ochtenden. Hier zijn ze nu lekker aan het duploen, dus dat valt niet tegen.

Wij hebben een vriend die in Japan woont en een Japanse vriendin heeft, en als ze hier op vakantie zijn vragen we allemaal van die grappige Japanse woorden. Kawaii kwam ook al eens voorbij ja. Vaak zijn ze ook niet te vertalen in het Nederlands en nog moeilijker in het Engels, want de vriendin spreekt alleen maar Engels.
En nog lastiger, er zijn zoveel verschillende Japanse dialecten die niets op elkaar lijken dat zij ook maar een klein deel Japans kan. Ze spreken daar veel meer Engels.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192777994
Ze had dus onder andere Duplo op de trap gelegd waar ik natuurlijk vol in ging staan. :') :%

Goed van het hardlopen *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192778021
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:29 schreef Sumppi het volgende:
Ze had dus onder andere Duplo op de trap gelegd waar ik natuurlijk vol in ging staan. :') :%

Goed van het hardlopen *O*
:X
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192778080
Misschien zet ik de kist met Duplo dit weekend al in de aanhanger. |:)

Nog bedankt voor de sokkentip trouwens! Ga ik vandaag mee aan de slag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:49:47 #50
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192778196
Goedemorgen allemaal!

Omdat bijna alle evenementen dit jaar zijn geannuleerd heb ik straks maar weinig werk. Nu ben ik gevraagd om mee de werken in de werkgroep 1,5 samenleving. Hierin gaan we bekijken hoe we de fysieke buitenruimte in kunnen richten voor een 1,5m samenleving.

Lijkt Lijkt me een heel interessant project.

:D
pi_192778270
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 08:29 schreef Sumppi het volgende:
Ze had dus onder andere Duplo op de trap gelegd waar ik natuurlijk vol in ging staan. :') :%

Auww das niet handig

Goedemorgen :W
Lang weekend *O*
pi_192779074
Dat lijkt me een mooie uitdaging, Patapon.

Lekker Sarabi, hebben jullie nog leuke plannen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192779397
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef Sumppi het volgende:
Dat lijkt me een mooie uitdaging, Patapon.

Lekker Sarabi, hebben jullie nog leuke plannen?
Nog niet echt...er zijn 3 online quizen maar weet nog niet of we daar echt zin in hebben.
Morgen wel een online bierproeverij
:D
pi_192785631
Wel mooi hoe mensen zich aan kunnen passen en online meer gaan ondernemen.

Wat een rust hier. Hebben jullie een goede dag gehad allemaal?

Hier druk geweest met pakken. Ons huis is net de tas van Mary Poppins. :')
We hebben ook een rondrit gemaakt met de auto. De natuur is zo mooi en we hebben zoveel kalfjes gezien O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 24 april 2020 @ 18:49:53 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192785703
Tuin gedaan. Van het een kwam het ander. Morgen spierpijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192785714
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 18:45 schreef Sumppi het volgende:
Wel mooi hoe mensen zich aan kunnen passen en online meer gaan ondernemen.

Wat een rust hier. Hebben jullie een goede dag gehad allemaal?

Hier druk geweest met pakken. Ons huis is net de tas van Mary Poppins. :')
We hebben ook een rondrit gemaakt met de auto. De natuur is zo mooi en we hebben zoveel kalfjes gezien O+
De dag ging snel....geen idee eigenlijk wat ik allemaal gedaan heb :D

Heb het idee dat je best ontspannen ben wat betreft het verhuizen?
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:14:34 #57
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192787208
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 april 2020 18:49 schreef Lienekien het volgende:
Tuin gedaan. Van het een kwam het ander. Morgen spierpijn.
Hetzelfde hier, alleen dan met een verslonsde tuin. :+

Voordeel: het verschil is overduidelijk. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192787273
De dag voelde zowel langzaam als snel aan. Beetje vreemd. De hele dag getekend, was wel fijn. Verder wel een beetje een niet-zo'n-toffe dag. maar goed, het leven gaat ook niet altijd over rozen in de maneschijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:17:54 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192787278
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hetzelfde hier, alleen dan met een verslonsde tuin. :+

Voordeel: het verschil is overduidelijk. _O-
Dit was ook de jaarlijkse grote opruim/snoei. Het is allemaal niet zo groot, wel ooit best leuk aangelegd en het is een kwestie van bijhouden.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 24 april 2020 @ 20:27:13 #60
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192787436
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit was ook de jaarlijkse grote opruim/snoei. Het is allemaal niet zo groot, wel ooit best leuk aangelegd en het is een kwestie van bijhouden.
Ah, klinkt als een mooi klusje dan! Hier is het vooral een bende, tuin is niet mega, maar als je er lang genoeg helemaal niets mee doet... Kan wel voortgangsfoto's neergooien, die staan toch elders ook al. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 24 april 2020 @ 21:04:42 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192788167
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah, klinkt als een mooi klusje dan! Hier is het vooral een bende, tuin is niet mega, maar als je er lang genoeg helemaal niets mee doet... Kan wel voortgangsfoto's neergooien, die staan toch elders ook al. _O-
De voortgang in de verslonzing?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 24 april 2020 @ 21:05:49 #62
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192788191
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 21:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De voortgang in de verslonzing?
Nee, van de opruiming. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192789167
Ik ben benieuwd naar de foto's! Morgen lees en reageer ik verder, nu eerst snurken :Z
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192795236
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De dag ging snel....geen idee eigenlijk wat ik allemaal gedaan heb :D

Heb het idee dat je best ontspannen ben wat betreft het verhuizen?
Ja, dat is ook wel zo. Ik verheug me zelfs op vandaag en de komende dagen. M'n man en zoon gaan zo de spullen overbrengen en dan kan ik hier weer verder. Het scheelt enorm dat we het zo in stappen kunnen doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192795252
En ik heb zo'n zin om in de tuin aan de slag te gaan. Beetje jaloers op jullie, behalve dan op de spierpijn. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 25 april 2020 @ 08:27:07 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192795352
Duurt nu niet lang meer!

Heb je nu ook een tuin? Maar dan vast niet zo groot als straks?
The love you take is equal to the love you make.
pi_192796058
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 08:07 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo. Ik verheug me zelfs op vandaag en de komende dagen. M'n man en zoon gaan zo de spullen overbrengen en dan kan ik hier weer verder. Het scheelt enorm dat we het zo in stappen kunnen doen.
Fijn O+
pi_192796582
Eerst maar eens de croissantjes in de oven doen :9
pi_192796618
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2020 08:27 schreef Lienekien het volgende:
Duurt nu niet lang meer!

Heb je nu ook een tuin? Maar dan vast niet zo groot als straks?
Ja, we hebben een veel kleinere tuin nu. De kinderen kunnen er wel spelen, maar ze zitten elkaar al snel in de weg. We wonen nu in een rijtjeshuis midden in de stad.

De aanhanger is weg en het huis is een enorme bende. Even wat drinken en eten en dan ga ik weer aan de slag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192796619
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 10:13 schreef Sarabi het volgende:
Eerst maar eens de croissantjes in de oven doen :9
Lekker!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 25 april 2020 @ 12:27:56 #71
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192798727
Ja, spierpijn. _O-

Tuin voor ik begon:


En twee volle kliko's eruit getrokken:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192798842
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, spierpijn. _O-

Tuin voor ik begon:
[ afbeelding ]

En twee volle kliko's eruit getrokken:
[ afbeelding ]
Wow netjes
pi_192798848
Wow! :o Je hebt wel eer van je werk zo.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 25 april 2020 @ 12:39:42 #74
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192798884
Is niet van één dag hoor, maar ik ben wel erg tevreden met het verschil. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 25 april 2020 @ 12:45:08 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192798947
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Is niet van één dag hoor, maar ik ben wel erg tevreden met het verschil. :Y
Mooi!

Ik vind die bestrating wel mooi, persoonlijk. Bij ons ligt ook zoiets.

En wat zijn nu de plannen? Voorzichtig wat vaste planten erin? Paar bakken met bloeiende plantjes?
The love you take is equal to the love you make.
pi_192798991
Ik wil eigenlijk grote tegels in onze tuin, komt minder onkruid tussen :')
  zaterdag 25 april 2020 @ 12:53:29 #77
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192799050
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2020 12:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mooi!

Ik vind die bestrating wel mooi, persoonlijk. Bij ons ligt ook zoiets.

En wat zijn nu de plannen? Voorzichtig wat vaste planten erin? Paar bakken met bloeiende plantjes?
Mijn "eindvisie" is de bestrating uitbreiden achterin (daar stond ooit een heg, is nu zandbak) en kunstgras ipv de klinkertjes aan weerszijden van het soort van paadje wat er nu ligt. De klimplant/schuttinghanger moet nog flink gesnoeid en aan die kant wil ik er inderdaad wat vasts bij, maar schaduwkant, dus even goed uitzoeken wat.

En ik wil een hangmat. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 25 april 2020 @ 12:54:35 #78
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192799065
Oh, en idd bloembakken. Wil het wel fleurig, maar ook makkelijk in onderhoud :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:03:13 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192799173


[ Bericht 100% gewijzigd door Lienekien op 25-04-2020 15:48:27 ]
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:05:12 #80
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192799199
Ja. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:06:30 #81
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192799217
Liever echt gras, maar ik ga niet maaien en ik ken vriend ook langer dan vandaag. Dus low maintenance. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192799362
Goedemiddag :W

Succes met verhuizen @Sumppi ^O^
Zo dat is een groot verschil idd @IJsdraakje
Ik vind het alleen net als @Lienekien wel "zonde" om dan kunstgras neer te leggen ipv echt gras. Geen buren of andere mensen die het willen maaien als je het zelf niet wilt? Is niet iets dat elke dag hoeft ofzo :+
En voor het natuurlijke leven (dieren, waterafvoer) ook stuk beter. Maar eigen keus natuurlijk, ik zou het iig niet doen ;)

Ik was dinsdag nogal ingestort en woensdag ging het ook echt niet goed ;( Combi van tragische gebeurtenis die precies een jaar geleden was en Corona-maatregelen die weer verlengd werden. Was niet echt veilig meer alleen thuis en daarom toch maar even 2 dagen naar een vriend gegaan. Dat heeft me echt goed gedaan. Sinds gistermiddag weer thuis en nu gaat het wel weer. Dus hopelijk hou ik het nu weer even vol ^O^
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:26:38 #83
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192799471
Ik ga anderen niet opzadelen met mijn keuzes. :P Sowieso is tegels of nepgras lood om oud ijzer, het is niet alsof ik een weiland asfalteer. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:29:26 #84
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192799524
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:18 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik was dinsdag nogal ingestort en woensdag ging het ook echt niet goed ;( Combi van tragische gebeurtenis die precies een jaar geleden was en Corona-maatregelen die weer verlengd werden. Was niet echt veilig meer alleen thuis en daarom toch maar even 2 dagen naar een vriend gegaan. Dat heeft me echt goed gedaan. Sinds gistermiddag weer thuis en nu gaat het wel weer. Dus hopelijk hou ik het nu weer even vol ^O^
Het is ook gewoon rot. ;( Hopelijk weer even goed opgeladen nu. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192799534
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga anderen niet opzadelen met mijn keuzes. :P Sowieso is tegels of nepgras lood om oud ijzer, het is niet alsof ik een weiland asfalteer. :+
Haha dat is waar :+
Verschillen we gewoon van tuinplezier, als ik zo'n grote tuin zou hebben zou ik er 1 groen paradijs van maken O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is ook gewoon rot. ;( Hopelijk weer even goed opgeladen nu. O+
Ja klopt. En idd, zo voelt het wel :*
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:32:32 #86
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192799574
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:29 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha dat is waar :+
Verschillen we gewoon van tuinplezier, als ik zo'n grote tuin zou hebben zou ik er 1 groen paradijs van maken O+
Dat dáchten wij ook. _O-

Maar de boel bijhouden blijkt te laag op de prioriteitenlijst te staan, dus tsja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192799629
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat dáchten wij ook. _O-

Maar de boel bijhouden blijkt te laag op de prioriteitenlijst te staan, dus tsja. :')
Zoiets kan natuurlijk ook, maar is weer het andere uiterste :+

https://www.tuinkrant.com(...)in-minimum-onderhoud
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:41:06 #88
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192799678
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:37 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Zoiets kan natuurlijk ook, maar is weer het andere uiterste :+

https://www.tuinkrant.com(...)in-minimum-onderhoud
Da's wel ongeveer waarom ik een (doornloze) braam heb staan. :D Beste plant in de tuin dat. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 25 april 2020 @ 13:43:28 #89
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192799702
Maar ik heb ook jonge neefjes en nichtjes, die wil ik als ze ooit weer op bezoek komen de tuin in kunnen sturen, zeg maar. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192799872
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb ook jonge neefjes en nichtjes, die wil ik als ze ooit weer op bezoek komen de tuin in kunnen sturen, zeg maar. :)
Haha ja dat kan dan ook wel, mag je alleen blij zijn als je ze binnen 3 dagen weer terug vindt 🤣
  zaterdag 25 april 2020 @ 14:03:37 #91
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192799910
Ik zie het voor me, een soort van Jumanji, zeg maar. :') _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192800140
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie het voor me, een soort van Jumanji, zeg maar. :') _O-
Haha idd _O-

Blegh was blijkbaar iets niet goed met mn insulinepomp, want na het eten van 2 sneetjes volkorenbrood met paturain en selderijsalade (dus niet echt snelle suikers) binnen een uur gestegen van een bloedsuiker van 7.5 naar 16.2 :o
Nou insuline en infuusset maar vervangen en met de pen bijgespoten om weer wat sneller te dalen hopelijk. Maar dit is niks voor mijn doen en dit voelt echt beroerd dus zo snel stijgen en zo hoog zitten :{
  zaterdag 25 april 2020 @ 14:25:26 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192800178


[ Bericht 100% gewijzigd door Lienekien op 25-04-2020 15:48:06 ]
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:02:50 #94
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192800548
Input prima, maar ik hoef geen preek.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192800931
Ik wil ook zulke bestrating voor een zitje en een paadje O+ Maar dat is misschien voor ooit over tig jaar. Hard gewerkt IJsdraakje!

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 14:01 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha ja dat kan dan ook wel, mag je alleen blij zijn als je ze binnen 3 dagen weer terug vindt 🤣
_O-

Fijn dat je een paar dagen bij een vriend terecht kon en het nu weer beter gaat, Hestia.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192800975
Het inpakken schiet vandaag niet erg op met de twee kleine dames om me heen. Boven hebben ze me kunnen helpen, maar daarna was ik mediator bij de ene na de andere ruzie. 8)7 Ik denk dat ik ze rond vier uur maar gewoon achter een film zet. Kan ik toch nog even doorpakken.

Wel nog tussendoor cake kunnen bakken met ze. Daar gaan we nu eerst maar eens een plakje van oppeuzelen. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192800989
En, ik heb een grote stapel met boeken voor de bibliotheek. Heel onhandig dat ik die niet meer in kan leveren voor dinsdag. Ik vraag me af wanneer ze weer open zullen gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:46:31 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192800991


[ Bericht 100% gewijzigd door Lienekien op 25-04-2020 15:47:48 ]
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:47:18 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192800997
Laat maar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192801010
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Input prima, maar ik hoef geen preek.
Altijd een moeilijke keuze tuinen. Ik ben op zich voor zo veel mogelijk groen (voor de beestjes) maarja wil ook zo min mogelijk in de tuin doen.

Onze tuin is echt huge dus later als we meer geld hebben wil ik een deel tegels (want makkelijk). En de rest laat ik maar gewoon wild.
pi_192801168
Ik heb makkelijke planten gekozen voor in de tuin, zodat ik vooral bezig kon met m'n mini moestuin.

In ons vorige huis hadden we zo'n tuin als IJsdraakje. Tuinieren vond ik afschuwelijk en ik wist er ook niks van. Toen we naar dit huis gingen hebben we maar voor gras gekozen. Pas jaren later ontdekte ik dat ik het heel erg leuk vind om in de tuin te werken. Ik ben begonnen met makkelijke planten als lavendel, ooievaarsbek, grote maagdenpalm (kleine doet het niet goed hier) en nog wat vaste hogere planten. Langzaam is er steeds meer bijgekomen.

Ik verheug me zo op de nieuwe tuin. Dat gaat weer zo'n meerjarenproject worden, waarbij we elk jaar weer wat meer toevoegen. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192801557
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:46 schreef Sumppi het volgende:
En, ik heb een grote stapel met boeken voor de bibliotheek. Heel onhandig dat ik die niet meer in kan leveren voor dinsdag. Ik vraag me af wanneer ze weer open zullen gaan.
Heb je goed contact met buren? Dan kunnen zij de boeken misschien inleveren. Ik zou het in ieder geval geen probleem vinden voor mijn buren.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192801620
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 16:45 schreef LeSage het volgende:

[..]

Heb je goed contact met buren? Dan kunnen zij de boeken misschien inleveren. Ik zou het in ieder geval geen probleem vinden voor mijn buren.
Maandag ga ik kijken of ik de bibliotheek kan bereiken. De buren komen nooit in de bieb. Als het niet anders kan vraag ik het aan een vriend of vriendin, maar liever zou ik het zelf regelen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192803271
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 16:51 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Maandag ga ik kijken of ik de bibliotheek kan bereiken. De buren komen nooit in de bieb. Als het niet anders kan vraag ik het aan een vriend of vriendin, maar liever zou ik het zelf regelen.
Begrijpelijk... Maar om van noord naar zuid te gaan daarvoor?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192803283
Zo een dag achter de rug. Alleen getekend. Geen zin in de laptop vandaag. Dus dat laat ik lekker zitten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192804119
Tijd voor de online bierproeverij *O*
pi_192804217
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Tijd voor de online bierproeverij *O*
Geniet ervan! Veel plezier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192804242
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geniet ervan! Veel plezier
Dankjewel :) jij ook een fijne avond
pi_192805299
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dankjewel :) jij ook een fijne avond
Dank u. De afgelopen drie dagen elk wakker moment tekenen en ik geniet zo.na het weekend ga ik er wel wat anders bij doen. Maar nu is dit oke
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192806194
Smakelijk Sarabi :9

CotS, fijn dat je zo kunt genieten.

Ik heb een hele dag hoofdpijn gehad :( hopelijk morgen niet meer, want ik wil hardlopen, boodschappen doen, een paar uurtjes werken en naar mijn schoonouders voor een lange-afstands-barbecue. Dadelijk dus maar naar bed.

Wel stom, ik begin mijn schoonbroers te missen. Die wonen in België en hebben we dus al een hele tijd niet kunnen zien. En voorlopig zit daar ook nog geen schot in de zaak.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192810652
Goedemorgen :W

@LeSage België is nog een stuk strenger toch?
pi_192810947
Goedemorgen :W

@LeSage Hopelijk is je hoofdpijn vandaag over en kun je de dingen doen die je wilt doen vandaag en je schoonbroers snel weer zien!

@Sarabi Volgens mij zit de grens echt dicht naar België en moet je bewijs hebben dat je er echt moet zijn voor werk oid.
pi_192811116
Zij mogen echt helemaal niets zo’n beetje. Boodschappen doen en sinds vorige week naar de bouwmarkt. Maar voor je lol een stukje autorijden is verboden. De grens over is helemaal geen optie ;(

Hoofdpijn weg, hardlopen al afgevinkt. Bedacht me gisteren ineens dat als we bij mijn schoonouders barbecuen, ik morgen pas boodschappen hoef te doen, dus dat is wel fijn.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192811355
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 10:08 schreef LeSage het volgende:
Zij mogen echt helemaal niets zo’n beetje. Boodschappen doen en sinds vorige week naar de bouwmarkt. Maar voor je lol een stukje autorijden is verboden. De grens over is helemaal geen optie ;(

Hoofdpijn weg, hardlopen al afgevinkt. Bedacht me gisteren ineens dat als we bij mijn schoonouders barbecuen, ik morgen pas boodschappen hoef te doen, dus dat is wel fijn.
Fijn dat je hoofdpijn over is! En ben echt blij dat het hier niet zo streng is. Daar mag je niet eens gewoon voor de lol een stuk wandelen, moest je echt binnen blijven ja. Heb een vriendin in België wonen en die had boodschappen gedaan en ff straatje om gelopen om iets langer te wandelen. Werd ze aangesproken, keken ze waar ze woonde en toen dus al boete omdat ze in overtreding was omdat ze niet kortste weg naar huis had genomen :o

Zijn de winkels morgen gewoon open met Koningsdag dan?
  zondag 26 april 2020 @ 10:51:50 #115
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_192811514
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 09:31 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

@:LeSage België is nog een stuk strenger toch?
Ja. Ik mag niet naar het buitenland.

Maar ik weet wel wat doen hoor.

Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_192811580
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 10:32 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Zijn de winkels morgen gewoon open met Koningsdag dan?
Volgens mij is alles in het centrum hier open :Y
Zal wel weer lekker druk worden :X soms ben ik wel voor de Belgische aanpak hoor.
pi_192811880
Gaaf @Pinnenmutske!

quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 10:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij is alles in het centrum hier open :Y
Zal wel weer lekker druk worden :X soms ben ik wel voor de Belgische aanpak hoor.
Oke. Moet nog wel wat boodschappen halen van de week bij Jumbo, maar kijk wel ff wanneer ik dat doe.

Heb beelden gezien van gisteren van het centrum hier en het was nog drukker dan dat het normaal voor Corona was 🤦‍♀️
pi_192812079
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 11:27 schreef _Hestia_ het volgende:
Gaaf @:Pinnenmutske!
[..]

Oke. Moet nog wel wat boodschappen halen van de week bij Jumbo, maar kijk wel ff wanneer ik dat doe.

Heb beelden gezien van gisteren van het centrum hier en het was nog drukker dan dat het normaal voor Corona was 🤦‍♀️
Soms word ik best verdrietig door de mensheid....
Zo blij dat ik geen kinderen in deze wereld zet.
pi_192813030
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 11:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Soms word ik best verdrietig door de mensheid....
Zo blij dat ik geen kinderen in deze wereld zet.
Nou idd🤦‍♀️
Ik heb net toch maar vast ff boodschappen gedaan. Had het allerlaatste doosje met Koningsdag dunkin donuts 🥳
pi_192813371
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:11 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nou idd🤦‍♀️
Ik heb net toch maar vast ff boodschappen gedaan. Had het allerlaatste doosje met Koningsdag dunkin donuts 🥳
Lekker :9

Wij hebben geen oranje snacks morgen, wel oranje bier :D

Het is trouwens heerlijk weer O+ lig gewoon in bikini
pi_192813515
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lekker :9

Wij hebben geen oranje snacks morgen, wel oranje bier :D

Het is trouwens heerlijk weer O+ lig gewoon in bikini
Haha had niet anders verwacht 🍺
In bikini heb ik nog niet gezeten op balkon, maar zo in shortje en hemdje is het wel prima te doen idd. Nog ff genieten voor het van de week omslaat. Enjoy!
pi_192814011
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 13:54 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha had niet anders verwacht 🍺
In bikini heb ik nog niet gezeten op balkon, maar zo in shortje en hemdje is het wel prima te doen idd. Nog ff genieten voor het van de week omslaat. Enjoy!
Thanks! Jij ook :D
pi_192815248
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 14:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks! Jij ook :D
Thnx! :D Ik heb net ook maar bikinitopje aangetrokken want met bh en t-shirt aan brandde ik weg inmiddels 😅
  zondag 26 april 2020 @ 17:02:32 #124
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_192815393
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:46 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Thnx! :D Ik heb net ook maar bikinitopje aangetrokken want met bh en t-shirt aan brandde ik weg inmiddels 😅
Ik heb mijn lange broek ook uitgedaan.

Morgen weer boogschieten, hopelijk met polsrelease anders gaan mijn vingertjes stuque.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_192815412
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:46 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Thnx! :D Ik heb net ook maar bikinitopje aangetrokken want met bh en t-shirt aan brandde ik weg inmiddels 😅
Heerlijk.
Als het de hele zomer nou dit weer blijft O+ ben ik happy.
pi_192817909
Ik woon dan volgens mij niet erg in de buurt. Wel veel zon gehad, maar echt niet zo warm. :N 13 graden denk ik, hooguit.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_192817981
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 19:57 schreef Nanuke het volgende:
Ik woon dan volgens mij niet erg in de buurt. Wel veel zon gehad, maar echt niet zo warm. :N 13 graden denk ik, hooguit.
Volgens KNMI is het hier ook niet warmer dan 14gr geworden, maar poe in de zon voelde het echt 20+
pi_192818530
Hier is het 17° nog nu, maar op het balkon in de zon en uit de wind voelde het echt veel warmer. En dan wordt het morgen nog 4° warmer. Maar ik zit ook wel echt in het binnenland natuurlijk.
pi_192821896
Alle diensten met series (Netflix, Primevideo) opgezegd omdat ik het niet meer gebruik. Afgelopen week drie uur achter de pc gezeten en verder eigenlijk niet. Af en toe een berichtje hier met mijn tablet en dat is het... Hier vind ik trouwens wel leuk! Alleen series en films niet...

Heel vreemd. Maar wel fijn. Van zestien uur streamen naar nul gegaan. In de avond liever rustig knutselen met een muziekje oid.
Dat had ik echt niet verwacht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192822047
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alle diensten met series (Netflix, Primevideo) opgezegd omdat ik het niet meer gebruik. Afgelopen week drie uur achter de pc gezeten en verder eigenlijk niet. Af en toe een berichtje hier met mijn tablet en dat is het... Hier vind ik trouwens wel leuk! Alleen series en films niet...

Heel vreemd. Maar wel fijn. Van zestien uur streamen naar nul gegaan. In de avond liever rustig knutselen met een muziekje oid.
Dat had ik echt niet verwacht
Dat klinkt goed meis! Zal vast een stuk meer voldoening geven om dit te doen ^O^
pi_192823925
Goeiemorgen :W

Fijne Woningsdag allemaal w/ w/ w/
pi_192824531
Goedemorgen :W

Straks even kijken en dan om 16u proosten w/
pi_192824630
Om 16.00 uur is de koning op tv?

Goedemorgen. Hier al even op, maar nu tijd voor koffie. c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192824669
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:18 schreef Sumppi het volgende:
Om 16.00 uur is de koning op tv?

Goedemorgen. Hier al even op, maar nu tijd voor koffie. c_/
Om 10u en 16u is er volgens mij een momentje?

Er ligt nog een kat op me te slapen dus kan eigenlijk niet uit bed :+
pi_192824736
Kat blij :D

Onze kat gaat in werkelijk elk doosje en hokje zitten, maar de reismand (nieuw, onbekend) wordt niet aangeraakt. Ben benieuwd hoe dat morgenochtend gaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192824760
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:27 schreef Sumppi het volgende:
Kat blij :D

Onze kat gaat in werkelijk elk doosje en hokje zitten, maar de reismand (nieuw, onbekend) wordt niet aangeraakt. Ben benieuwd hoe dat morgenochtend gaat.
Hoe is normaal met autoritjes?
Ik vond het al hel toen ik deze katten ging verhuizen en dat was 15min in de auto.
pi_192824850
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe is normaal met autoritjes?
Ik vond het al hel toen ik deze katten ging verhuizen en dat was 15min in de auto.
Aan een stuk door mauwen. ;( Wel rustig verder, maar gewoon sneu. Morgen vertrekken we uiterlijk 9 uur en dan zijn we er rond de middag.

Na vandaag gaat het regenen las ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192824914
Gister kwam een vriendinnetje (beste vriendin zelfs) van de middelste afscheid nemen. Dochter heeft een heel leuke foto in een lijstje gekregen (gemaakt op kamp) en dat is nu haar dierbaarste bezit. O+ We hebben afgesproken dat ze allemaal komen logeren, zodra dat weer mogelijk is. Ik hield het niet droog.

Mijn vriendin is ook langs geweest en ik vond het heel vreemd en onnatuurlijk om op afstand te blijven.

Nou, koffie is op. Ik ga de badkamer schoonmaken en de laatste keukenspullen inpakken. :W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192825437
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:40 schreef Sumppi het volgende:
Gister kwam een vriendinnetje (beste vriendin zelfs) van de middelste afscheid nemen. Dochter heeft een heel leuke foto in een lijstje gekregen (gemaakt op kamp) en dat is nu haar dierbaarste bezit. O+ We hebben afgesproken dat ze allemaal komen logeren, zodra dat weer mogelijk is. Ik hield het niet droog.

Mijn vriendin is ook langs geweest en ik vond het heel vreemd en onnatuurlijk om op afstand te blijven.

Nou, koffie is op. Ik ga de badkamer schoonmaken en de laatste keukenspullen inpakken. :W
Wat lief O+ en nog succes met de laatste loodjes
pi_192825459
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:40 schreef Sumppi het volgende:
Gister kwam een vriendinnetje (beste vriendin zelfs) van de middelste afscheid nemen. Dochter heeft een heel leuke foto in een lijstje gekregen (gemaakt op kamp) en dat is nu haar dierbaarste bezit. O+ We hebben afgesproken dat ze allemaal komen logeren, zodra dat weer mogelijk is. Ik hield het niet droog.

Mijn vriendin is ook langs geweest en ik vond het heel vreemd en onnatuurlijk om op afstand te blijven.

Nou, koffie is op. Ik ga de badkamer schoonmaken en de laatste keukenspullen inpakken. :W
Wat lief O+
Lijkt me idd raar om zo afscheid te nemen Succes met de laatste dingetjes ^O^
pi_192825678
Ik kom er net achter dat er een mini eik groeit tussen mijn aardbeien. De jongste heeft de eikels er denk ik tussen gedrukt vorig jaar. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator maandag 27 april 2020 @ 17:01:26 #142
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192830397
Net een paar steekjes gebordureerd van de boekenlegger.
De laatste poste ik hier niet zoveel vanwege werk en andere dingen.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192831023
@Sumppi Haha _O-
@F1gamer Welkom terug dan

Ik heb net lekker op het balkon zitten kleuren. Kleurboek op een schootbord gelegd en lekker in de zon zitten met de balkondeur open zodat ik mn livestream nog kon horen ook. Heerlijk! 🌞
pi_192831610
:W
Lekker 'obsessief' met tekenen bezig. In positieve zin... Lekker afleiding en verbetering zien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 27 april 2020 @ 22:45:34 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192835320
Nou Sumppi, het is bijna zo ver!
The love you take is equal to the love you make.
pi_192837275
Ja! Ik kan er niet van slapen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192837306
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2020 02:22 schreef Sumppi het volgende:
Ja! Ik kan er niet van slapen.
Oh dat is wel minder! Hopelijk lukt het zo nog wel even. Extra veel succes vandaag dan ^O^
pi_192838271
*O* Ik ga vandaag vieren dat ik al 10 jaar moeder ben!! *O*

:o Ik heb gewoon een tiener in huis nu!
  dinsdag 28 april 2020 @ 07:38:01 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192838275
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 07:36 schreef Shandaly het volgende:
*O* Ik ga vandaag vieren dat ik al 10 jaar moeder ben!! *O*

:o Ik heb gewoon een tiener in huis nu!
Gefeliciteerd!
The love you take is equal to the love you make.
pi_192838430
Gefeliciteerd Shandaly!
  dinsdag 28 april 2020 @ 09:30:13 #151
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192839017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 07:36 schreef Shandaly het volgende:
*O* Ik ga vandaag vieren dat ik al 10 jaar moeder ben!! *O*

:o Ik heb gewoon een tiener in huis nu!
Gefeliciteerd! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192839141
Gefeliciteerd Shandaly!

Succes vandaag, Sumppi!

Wij hadden gisteren zo’n heerlijke middag. 21 km gefietst, barbecue gegeten, heerlijk met de kinderen buiten gespeeld.
En dan ben ik toch altijd wel heel blij dat we in Brabant wonen en waar we ons dorp ook uit gaan in 10 minuten in de natuur kunnen zijn.

‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 28 april 2020 @ 09:56:21 #153
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192839368
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:39 schreef LeSage het volgende:
Gefeliciteerd Shandaly!

Succes vandaag, Sumppi!

Wij hadden gisteren zo’n heerlijke middag. 21 km gefietst, barbecue gegeten, heerlijk met de kinderen buiten gespeeld.
En dan ben ik toch altijd wel heel blij dat we in Brabant wonen en waar we ons dorp ook uit gaan in 10 minuten in de natuur kunnen zijn.

[ afbeelding ]
:9 O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192839961
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 07:36 schreef Shandaly het volgende:
*O* Ik ga vandaag vieren dat ik al 10 jaar moeder ben!! *O*

:o Ik heb gewoon een tiener in huis nu!
Gefeliciteerd! *O*
pi_192840042
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:39 schreef LeSage het volgende:
Gefeliciteerd Shandaly!

Succes vandaag, Sumppi!

Wij hadden gisteren zo’n heerlijke middag. 21 km gefietst, barbecue gegeten, heerlijk met de kinderen buiten gespeeld.
En dan ben ik toch altijd wel heel blij dat we in Brabant wonen en waar we ons dorp ook uit gaan in 10 minuten in de natuur kunnen zijn.

[ afbeelding ]
Dat klinkt idd als een heerlijke dag. Mooi daar ook zeg! O+

Ik heb 648 dingen gedaan de afgelopen dagen en nachten thuis, maar weinig nuttigs zoals vorige week met die boekenkast reorganiseren ofzo :+
Vooral heel veel dom ouwehoeren op ander forum/app met anderen :7

Wel ff wennen aan deze weersomslag ook zeg na al het mooie weer van de afgelopen tijd.
pi_192844215
Ik ga van de weersomslag gebruik maken door de jongens laarzen en regenjassen aan te geven en even lekker een wandeling te maken. Daarna joggingbroeken en Disney+ aan :9
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192849080
Gefeliciteerd Shandaly! *O* Hoe was zijn dag?

LeSage, dat zijn zulke fijne dagen.
Lekker naar buiten en je niet laten tegen houden door de regen. ^O^

Hier internet vanuit het nieuwe huis. Aan de nieuwe eettafel *O* De kinderen hebben de hele dag buiten in de tuin gespeeld en wilden niet meer naar binnen. Drie verzopen katjes 's avonds naar binnen gehaald. Onze echte poes heeft de hele dag in een doosje met dekentje gezeten. Nu is ze eindelijk de kamer aan het verkennen. O+

Weet iemand hier toevallig hoe lang je een kat binnen moet houden voor ze gewend zijn? Ik ben het alweer vergeten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 28 april 2020 @ 20:31:06 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192849114
Sumppi! *O*

Dat ligt ook een beetje aan je kat. Ik zou minstens 2 weken aanhouden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192849308
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:29 schreef Sumppi het volgende:
Gefeliciteerd Shandaly! *O* Hoe was zijn dag?

LeSage, dat zijn zulke fijne dagen.
Lekker naar buiten en je niet laten tegen houden door de regen. ^O^

Hier internet vanuit het nieuwe huis. Aan de nieuwe eettafel *O* De kinderen hebben de hele dag buiten in de tuin gespeeld en wilden niet meer naar binnen. Drie verzopen katjes 's avonds naar binnen gehaald. Onze echte poes heeft de hele dag in een doosje met dekentje gezeten. Nu is ze eindelijk de kamer aan het verkennen. O+

Weet iemand hier toevallig hoe lang je een kat binnen moet houden voor ze gewend zijn? Ik ben het alweer vergeten.
*O* gefeliciteerd!!

Hier een heerlijke verjaardag, relaxed, met taart en cadeautjes. Helemaal geslaagd O+ Alleen jammer dat ik geen postbode heb gezien, had wel kaartjes verwacht eigenlijk
  dinsdag 28 april 2020 @ 20:43:46 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192849350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:41 schreef Shandaly het volgende:

[..]

*O* gefeliciteerd!!

Hier een heerlijke verjaardag, relaxed, met taart en cadeautjes. Helemaal geslaagd O+ Alleen jammer dat ik geen postbode heb gezien, had wel kaartjes verwacht eigenlijk
Ach! Dat komt dan vast nog!
The love you take is equal to the love you make.
pi_192850140
Snap dat je daar dan wel op hoopt als bezoek niet mogelijk is. Hopelijk morgen dan post! :Y



Die gaat minstens twee weken binnen zitten. *O* Ze sluipt al de hele avond van doos naar doos.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192852823
Zo, een nacht zonder gewoel en gedraai. Nu lekker alleen beneden om een lijst te maken met wat er moet gebeuren/ gehaald. Ondertussen begonnen aan het nieuwe seizoen van Boer Zoekt Vrouw, met uitzicht op land en boerderij. c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 29 april 2020 @ 07:47:10 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192853152
^O^

Mooie foto van de poes, ook!
The love you take is equal to the love you make.
pi_192853360
Poes O+

Lekker op tijd wakker, maar even alleen in je nieuwe huis is ook wel fijn. Jullie dag gisteren klonk wel top ^O^

Ik heb de smaak weer goed te pakken. Hardlopen zit er alweer op, hebben we sporten maar vast af kunnen vinken vandaag :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192853623
Goedemorgen

Nieuwe dag met nieuwe kansen

Op dit moment een beetje een obsessie met tekenen. Even jullie mening: is dat oké of moet ik mezelf "dwingen" tot andere knutsels? Voor beide heb ik argumenten...

Ergens heb ik zoiets van ach rare en ik vermaak me, wat is het probleem. Ook ben ik dit weekend bij mij moeder. Doe dan ook andere dingen en dan is deze bubbel wel doorbroken... Alleen tja ik wil het graag goed doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192854105
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:30 schreef Sumppi het volgende:
Snap dat je daar dan wel op hoopt als bezoek niet mogelijk is. Hopelijk morgen dan post! :Y

[ afbeelding ]

Die gaat minstens twee weken binnen zitten. *O* Ze sluipt al de hele avond van doos naar doos.
O+
Veel geluk in jullie nieuwe huis *O*
pi_192854114
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Nieuwe dag met nieuwe kansen

Op dit moment een beetje een obsessie met tekenen. Even jullie mening: is dat oké of moet ik mezelf "dwingen" tot andere knutsels? Voor beide heb ik argumenten...

Ergens heb ik zoiets van ach rare en ik vermaak me, wat is het probleem. Ook ben ik dit weekend bij mij moeder. Doe dan ook andere dingen en dan is deze bubbel wel doorbroken... Alleen tja ik wil het graag goed doen
Wat zeggen je hulpverleners?
pi_192854173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat zeggen je hulpverleners?
Die spreek ik vrijdag. Het is niet obsessief hč. In de letterlijke zin Ik heb gewoon plezier...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 29 april 2020 @ 09:34:36 #169
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192854252
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:30 schreef Sumppi het volgende:
Snap dat je daar dan wel op hoopt als bezoek niet mogelijk is. Hopelijk morgen dan post! :Y

[ afbeelding ]

Die gaat minstens twee weken binnen zitten. *O* Ze sluipt al de hele avond van doos naar doos.
Poes. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Nieuwe dag met nieuwe kansen

Op dit moment een beetje een obsessie met tekenen. Even jullie mening: is dat oké of moet ik mezelf "dwingen" tot andere knutsels? Voor beide heb ik argumenten...

Ergens heb ik zoiets van ach rare en ik vermaak me, wat is het probleem. Ook ben ik dit weekend bij mij moeder. Doe dan ook andere dingen en dan is deze bubbel wel doorbroken... Alleen tja ik wil het graag goed doen
Ik zou dit met je hulpverleners bespreken CotS. Of op z'n minst iemand die je beter kent dan wij.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192854288
Oke ... Sorry
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 29 april 2020 @ 09:38:26 #171
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192854311
Ik bedoel het niet rot CotS, het is vooral een heel moeilijk iets om vanaf een afstandje wat over te zeggen. :* En daar zijn ķķk juist je hulpverleners voor. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192854349
:* ik voel me ook niet rot :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192854367
Ipv te wachten op een pakketje zit ik te wachten tot PostNL een pakket bij ons komt ophalen. Nog nooit eerder gedaan :D
pi_192854759
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Ipv te wachten op een pakketje zit ik te wachten tot PostNL een pakket bij ons komt ophalen. Nog nooit eerder gedaan :D
Ook wel eens leuk ;) Het hoeft niet altijd van 1 kant te komen he?

Ik wacht op de postbode :) We hebben de slingers lekker nog even laten hangen, de taart is ook nog niet op dus vanmiddag lekker nog een stukje. Feestverlenging O+ En ach, 't is immers toch vakantie (voor de kinderen dan, ik zit 'op kantoor')
  woensdag 29 april 2020 @ 10:17:40 #175
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192854849
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Ipv te wachten op een pakketje zit ik te wachten tot PostNL een pakket bij ons komt ophalen. Nog nooit eerder gedaan :D
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:12 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ook wel eens leuk ;) Het hoeft niet altijd van 1 kant te komen he?

Ik wacht op de postbode :) We hebben de slingers lekker nog even laten hangen, de taart is ook nog niet op dus vanmiddag lekker nog een stukje. Feestverlenging O+ En ach, 't is immers toch vakantie (voor de kinderen dan, ik zit 'op kantoor')
Niks mis met wat langer feest in deze tijd. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192855069
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:12 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ook wel eens leuk ;) Het hoeft niet altijd van 1 kant te komen he?

Ik wacht op de postbode :) We hebben de slingers lekker nog even laten hangen, de taart is ook nog niet op dus vanmiddag lekker nog een stukje. Feestverlenging O+ En ach, 't is immers toch vakantie (voor de kinderen dan, ik zit 'op kantoor')
Precies, de afhandeling was weer heel keurig corona-proof.

Leuk dat jullie in dat sfeertje blijven *O*

Mijn man hoorde gisteren geruchten dat hun dit jaar niet meer op kantoor gaan werken, maar blijven thuis werken. Benieuwd of dat klopt.
pi_192855282
Nou het bestelde zwembad komt roch niet -O- maar op zoek naar een andere, want deze is overal uitverkocht en wordt ook niet meer geleverd
  woensdag 29 april 2020 @ 10:51:38 #178
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192855312
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Nou het bestelde zwembad komt roch niet -O- maar op zoek naar een andere, want deze is overal uitverkocht en wordt ook niet meer geleverd
Flauw. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192855325
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Flauw. -O-
Yep, een maat groter is nog wel te vinden maar hebben we eigenlijk geen plek voor (mag niet op het gras van mijn man). Dus moeten echt op zoek naar iets anders.
  woensdag 29 april 2020 @ 10:54:12 #180
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192855346
Een zwembad op gras klinkt niet heel goed voor je gras nee. Oh well, een internetspeurtocht kán vermakelijk zijn. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192855373
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Een zwembad op gras klinkt niet heel goed voor je gras nee. Oh well, een internetspeurtocht kán vermakelijk zijn. :P
Klopt, maar je moet ons gras zien. Daar kan echt niet meer aan kapot hoor :D Sowieso is 80% mos. Maar goed als ie het echt niet wil dan niet, een zwembad van meer dan 3 meter doorsnede is ook niet noodzakelijk :+
  woensdag 29 april 2020 @ 10:56:33 #182
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192855389
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klopt, maar je moet ons gras zien. Daar kan echt niet meer aan kapot hoor :D Sowieso is 80% mos. Maar goed als ie het echt niet wil dan niet, een zwembad van meer dan 3 meter doorsnede is ook niet noodzakelijk :+
:D _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192859809
Wat is het hier rustig vandaag
  woensdag 29 april 2020 @ 16:19:40 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192859867
Ik zit te googelen op kunstgras en zwembaden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192859894
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:19 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit te googelen op kunstgras en zwembaden.
:D is het interessant?
  woensdag 29 april 2020 @ 16:24:26 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192859920
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D is het interessant?
Als het nou waar was.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192859934
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als het nou waar was.
-O-

Het was wel de ideale combi geweest
  woensdag 29 april 2020 @ 16:27:38 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192859951
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O-

Het was wel de ideale combi geweest
Wat houdt je tegen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_192859971
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen?
Waarom zou ik kunstgras gaan kopen? Weet je hoe duur grapje dat is voor ons formaat tuin? En er ligt gewoon al gras....
  woensdag 29 april 2020 @ 16:38:01 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192860057
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom zou ik kunstgras gaan kopen? Weet je hoe duur grapje dat is voor ons formaat tuin? En er ligt gewoon al gras....
Ik dacht mos.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192860113
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik dacht mos.
Gras/mos wat mij betreft nog steeds niet mis mee. Ik ben niet het type dat van alles het mooiste/nieuwste/beste hoeft te hebben :) ben hier gewoon meer dan tevreden mee.
  woensdag 29 april 2020 @ 16:48:22 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192860154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gras/mos wat mij betreft nog steeds niet mis mee. Ik ben niet het type dat van alles het mooiste/nieuwste/beste hoeft te hebben :) ben hier gewoon meer dan tevreden mee.
Altijd een beetje pijnlijk als iemand een losse opmerking veel serieuzer opvat dan bedoeld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192860165
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Altijd een beetje pijnlijk als iemand een losse opmerking veel serieuzer opvat dan bedoeld.
Welke van de 3?
  woensdag 29 april 2020 @ 16:54:02 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192860218
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Welke van de 3?
De suggestie dat kunstgras iets voor jou zou kunnen zijn. Dat was na lezing van zwembad/niet goed voor je gras/ons gras is toch 80% mos.

Ik had niet voorzien dat je zou denken dat ik bedoelde dat je maar al je gras zou moeten gaan vervangen door kunstgras. 🙄
The love you take is equal to the love you make.
pi_192860239
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De suggestie dat kunstgras iets voor jou zou kunnen zijn. Dat was na lezing van zwembad/niet goed voor je gras/ons gras is toch 80% mos.

Ik had niet voorzien dat je zou denken dat ik bedoelde dat je maar al je gras zou moeten gaan vervangen door kunstgras. 🙄
Ik snap het nog steeds niet echt :+ vooral de reacties daar voor en na.
Maar het zal aan mij liggen.

Ik ga boodschappen opruimen en eten koken :W
  woensdag 29 april 2020 @ 16:57:35 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192860257
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik snap het nog steeds niet echt :+ vooral de reacties daar voor en na.
Maar het zal aan mij liggen.

Ik ga boodschappen opruimen en eten koken :W
Zet je zwembad op kunstgras en je gras heeft niet te lijden onder het zwembad.

Zoals je zei, ideale combinatie. :+
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 29 april 2020 @ 17:00:32 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192860311
Ik ga nu mijn zelfgemaakte haarmasker uitwassen. Als ik hier niet meer terugkom, ben ik uitgegleden op de kokosolie en of dood, of hersenletsel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192861076
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga nu mijn zelfgemaakte haarmasker uitwassen. Als ik hier niet meer terugkom, ben ik uitgegleden op de kokosolie en of dood, of hersenletsel.
_O-
Tot zo, mag ik toch hopen!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192861092
Het is wel al lang stil....
pi_192861111
Mijn buren hebben heel de zomer een zwembad op het kunstgras, en dat is inderdaad de perfecte combinatie.
Alleen hou ik dus niet van liggen op kunstgras. Dus hier komt het zwembadje (ondiep, iedere dag schoon water) gewoon op het gras en dan maar vaak van plaats wisselen.
En genoegen nemen met lelijk gras ;( :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192861138
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:54 schreef LeSage het volgende:
Mijn buren hebben heel de zomer een zwembad op het kunstgras, en dat is inderdaad de perfecte combinatie.
Alleen hou ik dus niet van liggen op kunstgras. Dus hier komt het zwembadje (ondiep, iedere dag schoon water) gewoon op het gras en dan maar vaak van plaats wisselen.
En genoegen nemen met lelijk gras ;( :')
O nee dat ligt echt niet fijn nee.
En ja met een klein zwembadje kan je nog wel fijn afentoe een ander plekje zoeken.

Wij gaan nu waarschijnlijk voor een van 260 bij 160cm. Die wil je niet te vaak opnieuw vullen :D
pi_192861584
Het is wel fijn dat het grijzig is vandaag. Lekker bij de kachel zitten met wat geknutsel.

En pms... Dat is stom

Maar goed... Dat gaat vanzelf over
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 29 april 2020 @ 18:34:23 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192861922
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:52 schreef LeSage het volgende:

[..]

_O-
Tot zo, mag ik toch hopen!
De havermout bleek er na twee keer wassen nog niet uit! :o
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 29 april 2020 @ 18:35:17 #204
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192861946
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De havermout bleek er na twee keer wassen nog niet uit! :o
Overal klontjes. :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 29 april 2020 @ 18:38:29 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192862006
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Overal klontjes. :9~
Uitgeborsteld en de badkuip nog een keer uitgespoeld.

Weten jullie ook direct mijn briljante recept: kokosolie met havermout.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192862051
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Uitgeborsteld en de badkuip nog een keer uitgespoeld.

Weten jullie ook direct mijn briljante recept: kokosolie met havermout.
Het klinkt nog niet echt aantrekkelijk.
  woensdag 29 april 2020 @ 18:42:14 #207
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192862085
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Uitgeborsteld en de badkuip nog een keer uitgespoeld.

Weten jullie ook direct mijn briljante recept: kokosolie met havermout.
Eh, ik hou het voorlopig bij mijn lui gekochte spul. :D Vrees dat ik de restjes havermout nog drie wasbeurten later aan ga treffen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 29 april 2020 @ 18:42:48 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192862093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het klinkt nog niet echt aantrekkelijk.
Wel lekker voor je hoofdhuid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192862203
Ik was mijn haar zo weinig dat gewoon shampoo wel goed genoeg vindt.
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 18:55:34 #210
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192862307
Ik gebruik de ene keer gewone shampoo en de andere keer anti-roos shampoo van de kapper. Die anti-roos shampoos is de enige shampoo dat werkt bij mij.
Vorige week voor eerst mijn haar gewassen sinds 2 weken :@ Ik schaam me er wel voor
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192862412
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel fijn dat het grijzig is vandaag. Lekker bij de kachel zitten met wat geknutsel.

En pms... Dat is stom

Maar goed... Dat gaat vanzelf over
PMS }:|
Ik heb dus echt nog nooit begrepen waar dat goed voor is. En na de zwangerschappen is het alleen maar erger geworden. Heel de maand schommelen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192862417
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De havermout bleek er na twee keer wassen nog niet uit! :o
Oh he bah. Maar, wel heel gezond haar als het goed is :s)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192862434
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:55 schreef F1gamer het volgende:
Ik gebruik de ene keer gewone shampoo en de andere keer anti-roos shampoo van de kapper. Die anti-roos shampoos is de enige shampoo dat werkt bij mij.
Vorige week voor eerst mijn haar gewassen sinds 2 weken :@ Ik schaam me er wel voor
Waarom schamen? Is beter voor je haar/hoofdhuid dan elke dag/om de dag.

Ik was mijn lange haar ook maar 1x in de week/anderhalve week.
pi_192862441
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:05 schreef LeSage het volgende:

[..]

PMS }:|
Ik heb dus echt nog nooit begrepen waar dat goed voor is. En na de zwangerschappen is het alleen maar erger geworden. Heel de maand schommelen.
Dat lijkt me echt naar -O-
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 19:08:33 #215
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192862447
Normaal waste ik mijn haren 2x in de week vanwege het zwemmen. Maar ja het zwembad is bijna al 2 maanden dicht
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192862514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt naar -O-
Echt balen ja. Ik slikte voorheen de pil, maar op de een of andere manier ging dit niet prettig meer na mijn zwangerschappen. Eczeem, heel down. Dat verdween gelukkig na het stoppen. Maar nu dus wel heel veel schommelen en een slechtere huid.
Maar liever dat dan ellende én hormonen.
Nu een koperspiraaltje, Dat doet dus niets aan de vervelende dingen, maar is in ieder geval ook geen troep.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192865173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Overal klontjes. :9~
:D

Je UI :o ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 29 april 2020 @ 22:22:32 #218
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192865880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:38 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D

Je UI :o ;(
Morgen komt de vorige terug. _O- Ik was die engerd alweer vergeten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192866645
Gelukkig. Hopelijk geen nachtmerries vannacht. :')

Ik heb ooit eens een zeep met havermout gekregen en het was echt een heel gedoe om daarna het bad schoon te krijgen. Het rook wel erg lekker!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192866655
Maar dat geurtje was vast niet de havermout.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 29 april 2020 @ 23:08:28 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192866837
Was het van Lush? Kan me wel een zeep met havermout herinneren.

Lush had dus zo’n heerlijk vers haarmasker, met o.a. havermout. ik eigenlijk alleen op vakantie kopen en gebruiken. De laatste keer hadden ze het niet meer.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 23:14:56 #222
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192866913
Vanavond tijdens het tv kijken nog wat naalden gebreid van mijn sjaal
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192869360
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 23:08 schreef Lienekien het volgende:
Was het van Lush? Kan me wel een zeep met havermout herinneren.

Lush had dus zo’n heerlijk vers haarmasker, met o.a. havermout. ik eigenlijk alleen op vakantie kopen en gebruiken. De laatste keer hadden ze het niet meer.
Ja, dat was het!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 23:14 schreef F1gamer het volgende:
Vanavond tijdens het tv kijken nog wat naalden gebreid van mijn sjaal
De vrolijk gekleurde sjaal toch?

Vandaag ga ik ook mijn handwerk opruimen en de kledingkasten inruimen. Vanmorgen weer om 5 uur wakker en met een kop thee Boer Zoekt Vrouw gekeken. Ik zet de opnames steeds op pauze om foto's te maken van alle leuke dingen die ik zie in de tuinen. Mooie inspiratie wel voor onze nieuwe achtertuin. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 07:56:20 #224
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192869422
Nog steeds de vrolijk gekleurde sjaal.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192869732
:W

Koffie? c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192869753
Ik drink geen koffie :D
Wel thee :9

Zometeen weer even op bezoek bij mijn moeder, kijken of het droog wil blijven.
pi_192870302
Ik moet mijn beeld bijstellen. Als je vertelt dat je naar je moeder gaat zie ik een rit met de auto voor me, maar dat corrigeer ik nu naar een paar stappen. :P

Onze poes heeft een hele bijkeuken voor zichzelf (staat nog niks anders in dan een krabpaal, kattenbak, eten en een doos met dekentje). En daar heeft ze een enorme zwijnenstal van gemaakt. Net of er een student-kat woont. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192870334
Ze kan overigens ook gewoon de woonkamer en keuken in. Alleen als we spullen sjouwen moet ze even in de bijkeuken blijven, om te voorkomen dat ze ontsnapt.

Dit is echt weer voor bordspellen, maar ik ga maar eens verder met schoonmaken en de kasten inruimen.

Veel plezier bij je moeder Sarabi!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 30 april 2020 @ 09:55:43 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192870580
Komt poes wel een beetje tot rust? En jij ook?

Ik herinner me van onze verhuizing nog wel dat de kat ‘s nachts miauwend bij ons bed stond. Wat ze anders nooit deed. Dat ging een paar dagen zo en toen was ze gewend en werd alles normaal.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192870587
Ik krijg nu allemaal mental images van een kat die languit op een bank ligt te vegeteren met fastfood op een tafel en slechte tv op de achtergrond :')

Maar wel fijn dat ie zijn eigen plekje weet te creëren :D

Hier komen dadelijk mijn ouders lunchen. Mijn mama bakt thuis pannenkoeken en neemt die mee. We zetten een extra tafeltje in de woonkamer, kunnen we gewoon op afstand blijven, maar toch samen zijn O+
De jongens waren helemaal gelukkig: ‘Jaaaa, joepie, pannenkoeken!’
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 30 april 2020 @ 10:00:58 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192870655
‘Joepie, opa en oma!’ :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_192872034
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:00 schreef Lienekien het volgende:
‘Joepie, opa en oma!’ :+
Ja, dat is meestal pas de tweede reactie. Terecht op zich, want pannenkoeken van mijn moeder :9
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192872756
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:38 schreef Sumppi het volgende:
Ik moet mijn beeld bijstellen. Als je vertelt dat je naar je moeder gaat zie ik een rit met de auto voor me, maar dat corrigeer ik nu naar een paar stappen. :P

Yep :D
pi_192874781
Een BN'er is onze brouwerij op insta gaan volgen :D
  donderdag 30 april 2020 @ 15:01:07 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192874796
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Een BN'er is onze brouwerij op insta gaan volgen :D
Dat is leuk!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 april 2020 @ 15:38:15 #237
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192875273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Een BN'er is onze brouwerij op insta gaan volgen :D
Ha, tof!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_192875497
Ja *O*
Het helpt niet met de dromen die ik de laatste week al had van echt een brouwerij te gaan beginnen.
pi_192875989
Of juist wel. :+

@LeSage Gezellig!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192876040
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:26 schreef Sumppi het volgende:
Of juist wel. :+

Nah, weet niet of dit het beste moment is om een nieuw bedrijf te beginnen :D

Maar wat dingen uit zoeken kan geen kwaad.
pi_192876116
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Komt poes wel een beetje tot rust? En jij ook?

Ik herinner me van onze verhuizing nog wel dat de kat ‘s nachts miauwend bij ons bed stond. Wat ze anders nooit deed. Dat ging een paar dagen zo en toen was ze gewend en werd alles normaal.
Poes is heel veel wakker geweest de afgelopen dagen, maar vandaag heeft ze de hele dag liggen slapen. Ik denk ook moe van alle indrukken, net als wij. :D

De eerste dag vond ze het wel eng. We hebben toen snel verstopplekken gemaakt van verhuisdozen en stoelen in de bijkeuken en dat hielp. Ze heeft het nu wel prima en loopt door de ruimte alsof ze nooit anders gedaan heeft. :)

We hebben geen grote verbouwing, zoals je in K&W wel ziet. Dat scheelt zo enorm. :P Het is een kwestie van veel sjouwen, schoonmaken, uitpakken en inrichten en wat nog mist bestellen. Uiteindelijk zullen we wel het een en ander willen aanpakken, maar dat heeft gelukkig geen haast. Genoeg rust. Ik geniet vooral van de ochtenden met zoveel vogels om te zien en de rust in huis.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 30 april 2020 @ 16:42:49 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192876189
@Sumppi Het klinkt allemaal goed. Hier leefde (en werkte) je ook al een hele tijd naartoe en nu geniet je er volgens mij dan ook ENORM van. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_192876915
Klinkt al heerlijk Sumppi O+ geniet van jullie nieuwe huis
pi_192878533
Ja, het is echt heerlijk! En ik vind de avonden zo heel erg mooi. O+ Net op een stoeltje in de avondzon gezeten, terwijl de kinderen in de tuin speelden. Mijn man is nu op de motor weg om te bekijken of we een zitmaaier willen overnemen.

Ik zag de buurman achterin de tuin bezig en heb met hem een praatje gemaakt. Een heel vriendelijke, vrolijke man, die me wandelroutes kon aanraden. De buren hebben ganzen, eenden en kippen, die we vanuit onze tuin van dichtbij kunnen zien. Achterin onze tuin ruikt het naar bos en voor kijken we uit over het land en een kanaaltje of sloot met zwanen, eenden en meerkoeten. En elke dag lopen voor het huis herten. Ik ben helemaal verliefd op deze plek en voel me echt al thuis.

Nu nog op zoek naar een goede verrekijker, zodat ik de herten en vogels beter kan zien vanuit de bank. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192878623
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:28 schreef Sumppi het volgende:
Ja, het is echt heerlijk! En ik vind de avonden zo heel erg mooi. O+ Net op een stoeltje in de avondzon gezeten, terwijl de kinderen in de tuin speelden. Mijn man is nu op de motor weg om te bekijken of we een zitmaaier willen overnemen.

Ik zag de buurman achterin de tuin bezig en heb met hem een praatje gemaakt. Een heel vriendelijke, vrolijke man, die me wandelroutes kon aanraden. De buren hebben ganzen, eenden en kippen, die we vanuit onze tuin van dichtbij kunnen zien. Achterin onze tuin ruikt het naar bos en voor kijken we uit over het land en een kanaaltje of sloot met zwanen, eenden en meerkoeten. En elke dag lopen voor het huis herten. Ik ben helemaal verliefd op deze plek en voel me echt al thuis.

Nu nog op zoek naar een goede verrekijker, zodat ik de herten en vogels beter kan zien vanuit de bank. :D
Sprookjesachtig O+ zou bijna jaloers worden
pi_192878669
M'n man kon gister niet zo genieten. Hij ziet alles wat nog moet gebeuren en kan dat dan niet loslaten. Vandaag klussen gedaan die we ook direct af konden ronden en dat was wel beter voor zijn humeur. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192878708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:33 schreef Sumppi het volgende:
M'n man kon gister niet zo genieten. Hij ziet alles wat nog moet gebeuren en kan dat dan niet loslaten. Vandaag klussen gedaan die we ook direct af konden ronden en dat was wel beter voor zijn humeur. :P
Oja dat herken ik ook wel
pi_192881935
Ik had een tuinbon gekregen, maar ze bezorgen niet. -O-

Waar had jij ook alweer je planten vandaan, Sarabi? Je hebt het al een keer verteld, maar ik kan de post niet meer vinden. :@

Wel al heel veel zaden besteld. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192883687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:28 schreef Sumppi het volgende:
Ja, het is echt heerlijk! En ik vind de avonden zo heel erg mooi. O+ Net op een stoeltje in de avondzon gezeten, terwijl de kinderen in de tuin speelden. Mijn man is nu op de motor weg om te bekijken of we een zitmaaier willen overnemen.

Ik zag de buurman achterin de tuin bezig en heb met hem een praatje gemaakt. Een heel vriendelijke, vrolijke man, die me wandelroutes kon aanraden. De buren hebben ganzen, eenden en kippen, die we vanuit onze tuin van dichtbij kunnen zien. Achterin onze tuin ruikt het naar bos en voor kijken we uit over het land en een kanaaltje of sloot met zwanen, eenden en meerkoeten. En elke dag lopen voor het huis herten. Ik ben helemaal verliefd op deze plek en voel me echt al thuis.

Nu nog op zoek naar een goede verrekijker, zodat ik de herten en vogels beter kan zien vanuit de bank. :D
Oh wauw, dat klinkt idd erg sprookjesachtig zeg. Heerlijk genieten hoor daar bij jullie nieuwe huis zo O+
Fijn dat de buurman ook zo aardig is! Klussen die meteen resultaat geven zijn idd wel goed voor je humeur, mooi dat dat bij je man ook zo werkte vandaag!

Ik heb op 2 Zoom-meetings en een half uurtje wandelen na de hele dag in bed gelegen tot 20 uur. Toen nog een uur een webinar gekeken en sindsdien beetje op de laptop aan het internetten. Hopelijk lukt het morgen om weer wat meer te doen. Iig al heel wat dat ik niks genomen heb vandaag en het een keer kon accepteren dat het zo ging.

[ Bericht 6% gewijzigd door _Hestia_ op 30-04-2020 23:53:54 ]
  donderdag 30 april 2020 @ 23:55:15 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192883733
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:50 schreef Sumppi het volgende:
Ik had een tuinbon gekregen, maar ze bezorgen niet. -O-

Waar had jij ook alweer je planten vandaan, Sarabi? Je hebt het al een keer verteld, maar ik kan de post niet meer vinden. :@

Wel al heel veel zaden besteld. *O*
Bedrijf van mijn man levert o.a. aan bakker.com.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 07:35:02 #251
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192885372
Deze ochtend nog werken en daarna lang weekend.
Vanmiddag mijn wekelijkse rondje op de markt (deed ik al voor de corona gedoe).
Daarna maar eens IKEA pakket in elkaar zetten dat ik al sinds januari heb (een kapstok)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192885935
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:50 schreef Sumppi het volgende:
Ik had een tuinbon gekregen, maar ze bezorgen niet. -O-

Waar had jij ook alweer je planten vandaan, Sarabi? Je hebt het al een keer verteld, maar ik kan de post niet meer vinden. :@

Wel al heel veel zaden besteld. *O*
Nu begin ik te twijfelen :@
Maar volgens mij tuinflora.com
pi_192885943
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 07:35 schreef F1gamer het volgende:
Deze ochtend nog werken en daarna lang weekend.
Vanmiddag mijn wekelijkse rondje op de markt (deed ik al voor de corona gedoe).
Daarna maar eens IKEA pakket in elkaar zetten dat ik al sinds januari heb (een kapstok)
Voelt de markt op dit moment wel fijn?
Ik zou er niet aan moeten denken, maar goed ik ben vanaf 16 maart ook al niet meer in een supermarkt geweest.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 09:28:29 #254
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192886218
Ik kon vorige week wel merken dat het drukker was dan een paar weken terug. Ik ben niet bang voor het virus en ik val onder de risicogroep met mijn chronische ziekte.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192886445
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 09:28 schreef F1gamer het volgende:
Ik kon vorige week wel merken dat het drukker was dan een paar weken terug. Ik ben niet bang voor het virus en ik val onder de risicogroep met mijn chronische ziekte.
-O-
Niet bang zijn is tof maar het maakt je dus ook niet uit als je andere besmet?
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 10:04:37 #256
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192886718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 09:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O-
Niet bang zijn is tof maar het maakt je dus ook niet uit als je andere besmet?
Andere kunnen op elk moment ziek worden en als je zo bang bent om ziek te worden dan kan jezelf beter opsluiten. Ik geloof in ons immuunsysteem dat de virus aanvalt. Ik ben ook niet zo snel bang voor de dood. Shit happens in Life en ik heb liever leuk leven gehad dan een van angst. Mogelijk dat ik zo in sta, omdat ik best wel heftige dingen heb meegemaakt zo'n 10 jaar terug.

Maar laten we dit topic gezellig houden ipv grote tegenstelling discussie te worden.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192886817
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Andere kunnen op elk moment ziek worden en als je zo bang bent om ziek te worden dan kan jezelf beter opsluiten. Ik geloof in ons immuunsysteem dat de virus aanvalt. Ik ben ook niet zo snel bang voor de dood. Shit happens in Life en ik heb liever leuk leven gehad dan een van angst. Mogelijk dat ik zo in sta, omdat ik best wel heftige dingen heb meegemaakt zo'n 10 jaar terug.

Maar laten we dit topic gezellig houden ipv grote tegenstelling discussie te worden.
Tja sorry dat vind ik echt heel egoīstisch en ook gewoon dom. Je hebt door dat er een pandemie is? Dat de zorg het al nauwelijks aan kan? Dat die zorgmedewerkers zich over de kop werken, ach zolang jij maar een leuk leven hebt (gehad).
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 10:16:25 #258
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192886904
Sorry, ik ben weg uit de slowchat als egoīst wordt uitgemaakt. Ik vind juist egoīstisch dat al die ouderen die alleen sterven of de ondernemers die failliet gaan. Mensen krijgen geestelijke problemen. Gewone gezondheidszorg dat wordt uitgesteld.

Denk daar eens aan.

Dood gaan en risico's horen bij het leven.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192886987
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:16 schreef F1gamer het volgende:

Dood gaan en risico's horen bij het leven.
Vertel dat aan de verpleegkundigen en artsen :W

En je hoeft van mij echt niet weg, maar je mag best wel eens nadenken over wat je doet.
pi_192887025
En al die dooddoeners die jij noemt daar heb je gelijk mee in het gewone leven. Maar op dit moment is even niets meer normaal.

En ja het is heel erg voor de geestelijke gezondheidszorg. Maar die help je met naar de markt gaan? Volgens mij help je die juist als je elkaar niet onnodig gaat besmetten nu, waardoor alles weer langer duurt. En mensen nog langer zonder die zorg moeten.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 10:38:46 #261
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192887186
Ik moet ook gewoon mijn boodschappen doen en woon alleen en heb niet eens bezoek.
Dat burgemeester de markt niet verboden heeft zijn beslissing niet de mijne.

Ik weet zelf dat het aanpoten is voor de artsen en verpleegkundigen. Mijn nicht is verpleegkundige. Van een griep kun je ook longontsteking krijgen en doodgaan. Dat is de manier relativeer. Ik probeer me aan de maatregelen te houden.

Accepteer gewoon dat ik een andere mening heb en ik respecteer jouw mening, maar ga me niet voor alles en nog wat uitmaken. Daar kan ik echt slecht tegen en vind ik respectloos.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192887215
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:38 schreef F1gamer het volgende:
Ik moet ook gewoon mijn boodschappen doen en woon alleen en heb niet eens bezoek.
Dat burgemeester de markt niet verboden heeft zijn beslissing niet de mijne.

Ik weet zelf dat het aanpoten is voor de artsen en verpleegkundigen. Mijn nicht is verpleegkundige. Van een griep kun je ook longontsteking krijgen en doodgaan. Dat is de manier relativeer. Ik probeer me aan de maatregelen te houden.

Accepteer gewoon dat ik een andere mening heb en ik respecteer jouw mening, maar ga me niet voor alles en nog wat uitmaken. Daar kan ik echt slecht tegen en vind ik respectloos.
Je haalt je weekboodschappen op de markt?

En tja ik vind dat relativeren hoe je net deed echt heel kwalijk. Wat ik zei dan ben je of heel dom of egoistisch.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:42:13 #263
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192887224
Zolang je afstand houdt, lijkt de markt me niet zo'n punt? Wat ik hier gezien heb is dat ze écht wel hun maatregelen treffen inmiddels.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192887258
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang je afstand houdt, lijkt de markt me niet zo'n punt? Wat ik hier gezien heb is dat ze écht wel hun maatregelen treffen inmiddels.
Het ging ook meer om de reactie er na.

Persoonlijk denk ik dat markten nu het steeds drukker wordt wel weer een probleem kunnen veroorzaken. Maar dat is persoonlijk, het is inderdaad niet verboden.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:53:55 #265
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192887357
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het ging ook meer om de reactie er na.

Persoonlijk denk ik dat markten nu het steeds drukker wordt wel weer een probleem kunnen veroorzaken. Maar dat is persoonlijk, het is inderdaad niet verboden.
Iets zegt me dat het dan weer een leuk middagje boetes uitdelen wordt.

En de reactie is nogal plaatsafhankelijk ook, gok ik. Hier in het noordwesten is het amper zichtbaar, dus ver-van-mijn-bed. Daarbij het dilemma van "hoeveel levensjaren kan je opofferen om hoeveel levensjaren te redden", dus hoeveel zwaarder laat je het jaar dat je wellicht kan redden wegen vergeleken met het jaar dat je nu eigenlijk kwijt bent? Een paar maanden, prima. Maar daarna? Zodra die zorg weer een beetje "normaal" loopt (wat hier dus al aardig de goeie kant op gaat), gaan er gewoon weer dingen open gaan. Die groepsimmuniteit (ik weet, secundair doel) komt er niet als we tot in de oneindigheid opgehokt blijven.

Plus dat ik mezelf dan waarschijnlijk eerder van kant maak.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192887442
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Iets zegt me dat het dan weer een leuk middagje boetes uitdelen wordt.

En de reactie is nogal plaatsafhankelijk ook, gok ik. Hier in het noordwesten is het amper zichtbaar, dus ver-van-mijn-bed. Daarbij het dilemma van "hoeveel levensjaren kan je opofferen om hoeveel levensjaren te redden", dus hoeveel zwaarder laat je het jaar dat je wellicht kan redden wegen vergeleken met het jaar dat je nu eigenlijk kwijt bent? Een paar maanden, prima. Maar daarna? Zodra die zorg weer een beetje "normaal" loopt (wat hier dus al aardig de goeie kant op gaat), gaan er gewoon weer dingen open gaan. Die groepsimmuniteit (ik weet, secundair doel) komt er niet als we tot in de oneindigheid opgehokt blijven.

Plus dat ik mezelf dan waarschijnlijk eerder van kant maak.
Ja misschien komt het inderdaad door waar we wonen :Y

Je hoort ook dat het in Brabantse ziekenhuis nu al weer dagen drukker wordt met corona patienten -O-

Voor ouderen vind ik het wel heel erg, die hebben niet zo veel jaar meer dus om dan 1 jaar kwijt te raken is bijna niet te doen. Voor mensen van mijn leeftijd snap ik het persoonlijk niet zo, ja het is vervelend maar met een beetje geluk hebben we daarna nog 50/60 jaar waarin we alles kunnen doen.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:02:07 #267
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192887492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja misschien komt het inderdaad door waar we wonen :Y

Je hoort ook dat het in Brabantse ziekenhuis nu al weer dagen drukker wordt met corona patienten -O-

Voor ouderen vind ik het wel heel erg, die hebben niet zo veel jaar meer dus om dan 1 jaar kwijt te raken is bijna niet te doen. Voor mensen van mij leeftijd snap ik het persoonlijk niet zo, ja het is vervelend maar met een beetje geluk hebben we daarna nog 50/60 jaar waarin we alles kunnen doen.
Ja, maar, aan de andere kant: hoeveel goede jaren heeft een bejaarde al achter de rug? En dat laatste is de crux ook he, "met een beetje geluk". We kunnen niet voorzien wat de impact gaat zijn op de toekomst (noch van Covid-19, noch van de maatregelen), dus dat er serieuze vraagtekens gezet worden op de impact van de maatregelen, juich ik alleen maar toe.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:04:08 #268
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192887526
Da's ook een gedachte die ik vaak hoor van m'n schoonmoeder (die woont in een seniorenflat), het gros daar heeft zoiets van "Ja, och. Dood ga je toch, dus of het dit is of wat anders." En dan zijn het lange jaren hoor, zonder bezoek of aanraking.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192887566
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's ook een gedachte die ik vaak hoor van m'n schoonmoeder (die woont in een seniorenflat), het gros daar heeft zoiets van "Ja, och. Dood ga je toch, dus of het dit is of wat anders." En dan zijn het lange jaren hoor, zonder bezoek of aanraking.
Ik zeg ook niet dat het leuk of makkelijk is he.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:15:52 #270
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192887693
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het leuk of makkelijk is he.
Het punt wat ik ermee poog te maken, is dat "de oudjes mķeten beschermd" ook niet perse een waarheid is.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192887728
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het punt wat ik ermee poog te maken, is dat "de oudjes mķeten beschermd" ook niet perse een waarheid is.
Er is überhaupt niet een waarheid natuurlijk.

Maar dat ouderen beschermen is toch ook al een tijd niet meer het 'doel'? Ik krijg tenminste het idee dat het veel breder is.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:20:08 #272
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192887760
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Er is überhaupt niet een waarheid natuurlijk.

Maar dat ouderen beschermen is toch ook al een tijd niet meer het 'doel'? Ik krijg tenminste het idee dat het veel breder is.
Het doel is de zorg zoveel mogelijk te ontlasten zodat ze kunnen voorkomen dat er geselecteerd moet worden wie op de IC terecht kan. De eerste groep die ze gaan uitsluiten zijn ouderen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:23:27 #273
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192887817
Magoe, er is geen goed of fout in deze discussie, achteraf zullen we pas kunnen zeggen wie de juiste aanpak te pakken hadden. In de tussentijd hoop ik dat iedereen de maatregelen zo haalbaar mogelijk opvolgt en dat mensen eens kappen met 5G torens in de fik te steken. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192887835
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Magoe, er is geen goed of fout in deze discussie, achteraf zullen we pas kunnen zeggen wie de juiste aanpak te pakken hadden. In de tussentijd hoop ik dat iedereen de maatregelen zo haalbaar mogelijk opvolgt en dat mensen eens kappen met 5G torens in de fik te steken. :{
5G.....laten we daar niet over beginnen :D die mensen
  vrijdag 1 mei 2020 @ 11:25:10 #275
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192887846
Ik waagde me afgelopen week in een vlaag van verstandsverbijstering in BNW. Echt, mensen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192887913
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik waagde me afgelopen week in een vlaag van verstandsverbijstering in BNW. Echt, mensen. :')
Ik hoop altijd maar dat de meeste aan het trollen zijn.
Maar op FB zie ik ook genoeg van die gekkies -O-
pi_192889731
Ik denk ook dat het een groot verschil is in hoe je normaal je leven indeelt ten opzichte van nu.
Ik ga een paar keer per week boodschappen doen, werk in de horeca, heb 2 kinderen die graag de deur uit gaan, heb verschillende hobby’s buiten de deur, ga graag naar de kroeg.
Als je normaal al veel thuis bent is het verschil natuurlijk wel iets kleiner.
En ik word dus oprecht helemaal gestoord van constant met z’n 4 thuis zijn zonder extern vermaak.

Mijn vader daarentegen is al jaren blind en voor hem is er weinig veranderd in de afgelopen weken.

Ik vind de maatregelen prima zoals ze zijn, maar denk dat ik en mijn kinderen er niet beter van worden als dit een jaar gaat duren. Dat doet echt wel iets met onze mentale gezondheid.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:15:05 #278
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192891994
Dat maakt ook een enorm verschil, als kinderloze dertigers die hun werk eigenlijk compleet vanuit huis kunnen doen (zelfs met elk een eigen kantoor) hebben wij (als in vriend en ik) het nog serieus makkelijk en nķg heb ik het gevoel dat een paar maanden echt wel de max is voor de huidige maatregelen.

Laat staan als je ineens aan de ene kant een uitlaatklep mist (want hobby's, clubjes, sporten, uitgaan) en aan de andere kant je complete schema moet omgooien omdat je kinderen niet naar school kunnen, maar wel onderwijs moeten volgen en tegelijkertijd het ķķk enorm moeilijk hebben met hun vriendjes niet kunnen zien en dergelijke.

Maar ik ben wel blij dat de beslissingen niet bij mij liggen, die druk kan ik niet aan. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192892606
Met kinderen is het wel een heel ander verhaal :Y maar goed die mogen nu gelukkig weer naar school.
pi_192892677
Hier in Drenthe voelt het ook wel heel anders dan in Noord-Brabant. Daar hebben we dagen gehad dat we heel veel ambulances hoorden, bijvoorbeeld. Vaak ook om andere redenen, maar als je weet dat er veel gevallen zijn in de stad voelt het heel 'eng' als je om de haverklap een ambulance hoort.

Hier houden de mensen in de winkels heel netjes afstand. Het gaat heel gemoedelijk. Alleen de postbode wil pakketjes steeds aangeven en staat pal voor de deur als je open doet. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 1 mei 2020 @ 15:59:53 #281
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192892738
Ik ben er wel van overtuigd dat alles héél anders gelopen had als de eerste gevallen niet waren wezen carnavallen. :')

Ondertussen ben ik m'n sport-journal maar aan het bouwen. De kans dát m'n eerste halve marathon doorgaat, acht ik klein, maar ik hou de datum gewoon aan als stok achter de deur. _O- Dus nu druk met stempeltjes enzo. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192892806
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben er wel van overtuigd dat alles héél anders gelopen had als de eerste gevallen niet waren wezen carnavallen.
Carnaval vier je maar in kleine kring |:(
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:07:48 #283
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192892875
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Carnaval vier je maar in kleine kring |:(
Ik vier het überhaupt niet, maar de verhalen van flinke kuddes mensen die dicht op elkaar staan, zijn vast érgens op gebaseerd. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192892923
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vier het überhaupt niet, maar de verhalen van flinke kuddes mensen die dicht op elkaar staan, zijn vast érgens op gebaseerd. :D
Ja maar dit zei die minister na de eerste besmetting en dat we ons geen zorgen hoeven te maken :')

Ik geloof dat ze alles best goed doen en in ieder geval hun best. Maar in het begin is het toch wel een beetje fout gegaan.
pi_192892995
We moeten een nieuwe auto gaan bestellen. Voelt wel raar want mijn man zit waarschijnlijk nog wel een tijd thuis en heeft de auto dus niet echt nodig :') hopelijk is de levertijd lang hahaha.
pi_192893047
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedrijf van mijn man levert o.a. aan bakker.com.
Dank voor de tip!

Ik heb meelwormen gestrooid en nu zit het hier vol mussen en meesjes. O+ En dan moet ik altijd aan Hestia denken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:17:10 #287
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192893048
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja maar dit zei die minister na de eerste besmetting en dat we ons geen zorgen hoeven te maken :')

Ik geloof dat ze alles best goed doen en in ieder geval hun best. Maar in het begin is het toch wel een beetje fout gegaan.
Oh zo!

Ja, moeten handelen naar wat er bekend is, is ook gewoon lastig met zoveel onbekends. Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het zich in Zweden gaat ontwikkelen, hopelijk positief en kunnen we hier ook langzaam naar zo'n maatschappij-inrichting. (Zolang de zorg het op kan blijven vangen, uiteraard.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192893100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:14 schreef Sarabi het volgende:
We moeten een nieuwe auto gaan bestellen. Voelt wel raar want mijn man zit waarschijnlijk nog wel een tijd thuis en heeft de auto dus niet echt nodig :') hopelijk is de levertijd lang hahaha.
Oja, dat is wel herkenbaar. Hier staan nu motoren waar niet echt mee gereden kan worden. :+

Wat voor auto wordt het? Niet dat ik er verstand van heb... welke kleur? :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192893173
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh zo!

Ja, moeten handelen naar wat er bekend is, is ook gewoon lastig met zoveel onbekends. Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het zich in Zweden gaat ontwikkelen, hopelijk positief en kunnen we hier ook langzaam naar zo'n maatschappij-inrichting. (Zolang de zorg het op kan blijven vangen, uiteraard.)
Ik betwijfel of Zweden vergeleken kan worden met Nederland. Huizen liggen zo ver uit elkaar en de Zweden hebben ook een heel andere instelling, komen sowieso niet zo snel binnen je persoonlijke cirkel, toch?

Of speelt het daar voornamelijk in de grote steden en is het daarom wel goed te vergelijken?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192893183
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:20 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Oja, dat is wel herkenbaar. Hier staan nu motoren waar niet echt mee gereden kan worden. :+

Wat voor auto wordt het? Niet dat ik er verstand van heb... welke kleur? :P
Een Tesla :) en wit -O-
Witte auto's vind ik echt lelijk, maar ben ook een te grote krent om extra voor een andere kleur te betalen :') zo boeiend vind ik auto's ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 01-05-2020 16:30:34 ]
pi_192893211
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een Tesla :) en wit -O-
Witte auto's vind ik echt lelijk, maar ben ook een te grote krant om extra voor een andere kleur te betalen :') zo boeiend vind ik auto's ook niet.
Ah tof! Jammer van de kleur, als je daar niet van houdt. Maargoed, als je er zelf in zit zie je dat toch niet. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:43:02 #292
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192893596
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik betwijfel of Zweden vergeleken kan worden met Nederland. Huizen liggen zo ver uit elkaar en de Zweden hebben ook een heel andere instelling, komen sowieso niet zo snel binnen je persoonlijke cirkel, toch?

Of speelt het daar voornamelijk in de grote steden en is het daarom wel goed te vergelijken?
Grootste probleem daar was Stockholm, da's gewoon een grote stad. :Y Die buitengebieden zijn inderdaad geen goed vergelijk, dat ben ik met je eens. :)

En als ik het goed begreep, is het daar meer zo dat er geluisterd wordt naar de experts, dus dat je minder een "JA MAAR we zijn al zo lang braaf, wat krijgen we nu?!?!?!"-mentaliteit hebt. :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een Tesla :) en wit -O-
Witte auto's vind ik echt lelijk, maar ben ook een te grote krent om extra voor een andere kleur te betalen :') zo boeiend vind ik auto's ook niet.
Fancy! En ik zou een auto pas laten als de kleur me echt tegenstond. Ik hoef geen knalroze Barbie-auto, zeg maar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192893901
Ik heb gewoon carnaval gevierd :+
Toen was er hier ook gewoon écht nog geen sprake van dreiging. In alle andere delen van het land stonden mensen (weken later zelfs nog) ook zij aan zij in winkels en op andere plaatsen. Ik geloof wel dat carnaval heeft bijgedragen aan de uitbraak, hoewel in ons dorp er maar weinig gevallen waren vrij lang, maar het was toen nog niet te voorzien, in ieder geval niet door ‘gewone’ mensen zonder extra informatie.

Ik houd ook niet zo van witte auto’s, maar zou er ook zeker niet voor bij betalen ;)

Vandaag verf gekocht voor wat projectjes. Net al een kast in de grondlak gezet, morgen weer verder *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192894785
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:


[..]

Fancy! En ik zou een auto pas laten als de kleur me echt tegenstond. Ik hoef geen knalroze Barbie-auto, zeg maar. :')
Ja dat zou misschien wel een deal breaker zijn :D
pi_192896051
En vroeger dan? Mijn dochter wil later wel een knalroze auto beschilderd met bloemen. :D Al dat zwart, grijs en wit is maar saai.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192896065
Ik ben doodop. Nu nog het avondritueel met de kinderen, maar ik heb daar helemaal geen puf meer voor. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192897088
Zo'n flower power busje lijkt me nog wel gaaf O+
  vrijdag 1 mei 2020 @ 20:40:31 #298
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192897697
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:15 schreef Sumppi het volgende:
En vroeger dan? Mijn dochter wil later wel een knalroze auto beschilderd met bloemen. :D Al dat zwart, grijs en wit is maar saai.
Knalgeel. :D Al zou dat met een Lambo ofzo nog wel kunnen. :9

En bwoah, ik had net een Zoomborrel met mijn vrijwilligerswerk en speciaal daarvoor hadden ze een pakketje gemaakt en langsgebracht, inclusief enorm lekker (versgebakken) koeken. :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192897794
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Knalgeel. :D Al zou dat met een Lambo ofzo nog wel kunnen. :9

En bwoah, ik had net een Zoomborrel met mijn vrijwilligerswerk en speciaal daarvoor hadden ze een pakketje gemaakt en langsgebracht, inclusief enorm lekker (versgebakken) koeken. :9~
Wat een leuk initiatief!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 20:54:17 #300
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192897905
En superleuk om een deel weer eens te zien ook. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')