Die wonen in de duurste villa's hierquote:Op donderdag 23 april 2020 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Er woont alleen werkschuw langharig GroenLinks tuig!
Ik vind van nietquote:
Even de snelweg op, vindt de accu ook weer leuk.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:05 schreef Belsezar het volgende:
Na werk even een stukje rijden met de auto, raampjes omlaag, lekker muziekje aan, zonnebrilletje op
Heb je zo'n lowrider die kan bouncen?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:05 schreef Belsezar het volgende:
Na werk even een stukje rijden met de auto, raampjes omlaag, lekker muziekje aan, zonnebrilletje op
Is dat iets waar ik rekening mee moet houden nu al?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even de snelweg op, vindt de accu ook weer leuk.
136 m2 noem ik geen huisje meer hoor.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:08 schreef Californium het volgende:
In bottendaal een leuk huisje van 136 m2 met een klein tuintje voor 465.000
Duurder dan hier als ik het zo zie. Niet heel verrassend, maar tochquote:
20 m2 is in Utrecht al een villa.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
136 m2 noem ik geen huisje meer hoor.
Hazes door je speakers pompen, tattoo armpje uit het raamquote:Op donderdag 23 april 2020 11:05 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Duurder dan hier als ik het zo zie. Niet heel verrassend, maar toch
quote:
Als je alleen korte stukjes rijdt kan het zeker gebeuren dat ie leeg raakt.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat iets waar ik rekening mee moet houden nu al?
Wat rij je tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:05 schreef Belsezar het volgende:
Als je auto weken achter elkaar stil staat wil de accu wel eens leeg lopen, dus zo nu en dan ff een stukje rijden is niet verkeerd. Voor de rest van de auto ook niet trouwens.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat iets waar ik rekening mee moet houden nu al?
Maar dan vergelijk je het ook met Amersfoortquote:Op donderdag 23 april 2020 11:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vergeleken met Amersfoort vind ik Nijmegen best goedkoop. Maarja.
Zo groot is het ook niet... dat is incl tuin...quote:Op donderdag 23 april 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
136 m2 noem ik geen huisje meer hoor.
Ik vind het sowieso allemaal duurquote:Op donderdag 23 april 2020 11:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies. En dan kwamen wij uit Utrecht en is het daar helemaal idioot.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan vergelijk je het ook met Amersfoort
Tellen ze tuin mee bij leefoppervlakte?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo groot is het ook niet... dat is incl tuin...
Met z’n twee wil je niet 1 slaapkamer
Maar ik begrijp dus dat jij in de regio Amersfoort woont?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies. En dan kwamen wij uit Utrecht en was het daar helemaal idioot.
Jeugd van tegenwoordig is zo verwend.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo groot is het ook niet... dat is incl tuin...
Met z’n twee wil je niet 1 slaapkamer
Ik ben sinds de lock down 1x weg geweest en dat was een klein stukje.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Als je alleen korte stukjes rijdt kan het zeker gebeuren dat ie leeg raakt.
Wij zijn 3 weken geleden naar Amersfoort verhuisd.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat jij in de regio Amersfoort woont?Weet jij daar toevallig particuliere verhuurders of iets?
Utrecht.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies. En dan kwamen wij uit Utrecht en is het daar helemaal idioot.
Ik kom oorspronkelijk uit het westen en heb daar ook bij een makelaar gewerkt met werkgebied Bloemendaal Haarlem dus ja ik vind het ook goedkoop ogen.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neemt trouwens niet weg dat ik het meeste niet kan betalen. Dus relatief goedkoop zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 23 april 2020 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit het westen en heb daar ook bij een makelaar gewerkt met werkgebied Bloemendaal Haarlem dus ja ik vind het ook goedkoop ogen.
Hahaha. Ik kwam van een 65 m2 appartement en wij wilden al groter voordat we aan kinderen gingen beginnen.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht.![]()
Op 16 m2 kan je prima met een gezin van 9 wonen hoor. Aanstellers.
Een huurwoning met tenminste 2 slaapkamers. We zijn inmiddels al ruim 2 jaar aan het reageren via Woningnet enzo, maar dat loopt niet zo'n vaart. Kopen kunnen we helaas nietquote:Op donderdag 23 april 2020 11:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wij zijn 3 weken geleden naar Amersfoort verhuisd.![]()
Maar mijn hele familie komt er ook vandaan. Ik weet niet direct iets, haha. Waar ben je naar op zoek? Dan kan ik iig mijn ogen en oren open houden!
Ja dat is nog weer een heel ander verhaal idd, of het betaalbaar is.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Neemt trouwens niet weg dat ik het meeste niet kan betalen. Dus relatief goedkoop zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een huurwoning met tenminste 2 slaapkamers. We zijn inmiddels al ruim 2 jaar aan het reageren via Woningnet enzo, maar dat loopt niet zo'n vaart. Kopen kunnen we helaas niet
Verder niet echt eisen. Als het maar regio Amersfoort is, Leusden of Hoevelaken is dan bijvoorbeeld ook prima.
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even de snelweg op, vindt de accu ook weer leuk.
Oh damnquote:Op donderdag 23 april 2020 11:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Sad dat ik dit niet een paar maanden geleden wist, toen verhuisde een collega van mij weg uit zijn huur appartement in Amersfoort.
Wat is het budget ongeveer?
Als je geen hele oude auto hebt zal het wel loslopen hoor maar een stukje rijden kan je altijd doen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben sinds de lock down 1x weg geweest en dat was een klein stukje.
Is het raadzaam van de week even een eindje te rijden?
Ja! Gewoon zo nu en dan even een stukje rijden. Zorgen dat de accu opgeladen blijft, voor de motor is het ook niet verkeerd om regelmatig even te draaien.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben sinds de lock down 1x weg geweest en dat was een klein stukje.
Is het raadzaam van de week even een eindje te rijden?
Ik houd het in de gaten!quote:Op donderdag 23 april 2020 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh damn![]()
We kunnen tot maximaal 1000 kale huur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |