HALLO ONLO JUNIORquote:Op donderdag 23 april 2020 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo Jr. las deze post en zei 'Ohhhhh'
quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Is die kleine alweer aan het sporten?
Nog niet. De club beraadt zich op de mogelijkheden.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Is die kleine alweer aan het sporten?
Wellicht maar onze hond zou waarschijnlijk eerder stijf stil gaan staan en dan zijn prooi aanwijzen (dit doet hij ook met katten), en dan zou hij wachten tot de jager de prooi neerschiet.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Voor zo'n kamikaze actie zie ik de hond van @:Johannes_vermeer ook wel aan.
Hallo johannesquote:Op donderdag 23 april 2020 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wellicht maar onze hond zou waarschijnlijk eerder stijf stil gaan staan en dan zijn prooi aanwijzen (dit doet hij ook met katten), en dan zou hij wachten tot de jager de prooi neerschiet.
Dat cynische gaat je aardig af, Scrum.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM vergeet een woordje. @:maxi-mus ligt in een deuk.
Zomaar een donderdagochtend in de corona crisis.
Dit kan ik mooi later aan mijn kleinkinderen vertellen. 'Ja ik was tijdens de crisis mensen keihard aan het uitlachen om foute zinnen op het inmiddels overleden FOK!.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM vergeet een woordje. @:maxi-mus ligt in een deuk.
Zomaar een donderdagochtend in de corona crisis.
Tering wat blijf je toch ongelooflijk dom.quote:
Eens.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat cynische gaat je aardig af, Scrum.
Ik ben altijd mezelf.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Zo zie je maar Scrummie, als je niet jezelf bent vinden mensen je opeens veel aardiger!
Leuke act.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf.
De enige FOK!user zonder act. Ik ben puur. Ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |