Ja, poppen die met hun ogen kunnen knipperen bestaan ook al een jaar of 100.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:25 schreef Beukennootje het volgende:
Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? Ik heb vroeger eens een pop van mijn oma geërfd die ik wel eens heb zien knipogen naar mij.. erg weird
Nee dit was gewoon een porseleinen pop zonder batterijen of iets dergelijksquote:Op donderdag 23 april 2020 01:44 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Ja, poppen die met hun ogen kunnen knipperen bestaan ook al een jaar of 100.
Sommige kunnen zelfs praten en pipi doen.![]()
Porseleinen poppen zijn freaky...quote:Op donderdag 23 april 2020 11:12 schreef Beukennootje het volgende:
[..]
Nee dit was gewoon een porseleinen pop zonder batterijen of iets dergelijks
Hoe lang had je geen seks gehad?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:25 schreef Beukennootje het volgende:
Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? Ik heb vroeger eens een pop van mijn oma geërfd die ik wel eens heb zien knipogen naar mij.. erg weird
Crosspost..quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Die op 4 minuten vind ik behoorlijk echt overkomen. Een meisje heeft een pop gekregen en maakt daarvoor een bedank filmpje. Dan lijkt ze wat vreemds te horen, en de pop beweegt het hoofd. Reactie van het meisje is absoluut niet geacteerd, dus wtf.
Voor de luie mensen, linkje direct naar betreffende scene.
Wel een teddybeer die van de kast viel nadat ik om een 'teken' vroeg van mijn overleden ouders. Ik dacht dat mijn kat het had gedaan, dus ik zet het terug.. valt ie even later weer van de kast af. En mijn kat zat er niet bij in de buurt. Toen kroop hij met de staart tussen de benen naar een kabinet kastje tegen een andere muur, met daarop een lamp. En die ging heel hard flikkeren en sprong toen uit. Toen dacht ik wel even wtf.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:25 schreef Beukennootje het volgende:
Wij hadden vroeger ook een Kris, die had mijn vader ergens op de kop getikt. Ik weet nog dat onze ouwe indo kennis langskwam en heel hard terugdeinsde toen mijn vader hem liet zien. Was het nou zoiets dat ze een Kris boven de voordeur hingen en dat die dan aangaf of de gasten goed of fout volk waren?quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:58 schreef quirina het volgende:
Wajangpoppen heb ik ook thuis. Echte antieke van omi.
En mijn ouders hebben een Kris.
We leven nog steeds, we zijn niet vervloekt en het spookt hier niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |