Inderdaad Aad.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kampioen worden door te eindigen met 2 op 9. Dan kan je omgaan met de druk.
21 = 5quote:
Ik ook wel. Hij is een beetje raar, maar hij lijkt me wel oké verder.quote:
Vooral bedankt voor de actiebeelden erbij!quote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
als Club Brugge supporter was de enige ploeg die niet kampioen mocht spelen Antwerp. Tussen Club Brugge en Antwerp is er grote rivaliteit. Behoorlijk veel Club brugge supporters waren boos dat ze zich niet hebben laten verliezen tegen Union.
Daar hoor ik helaas ook bij.
Uit frustratie een elektrische vliegenmepper kapotgeslagen wanneer Toby de 2-2 gelijk maakte.
[ afbeelding ]
Ik ben woest
Als je dit soort dingen wil heb je gewoon de mentaliteit van een kleine provincieclub.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Behoorlijk veel Club brugge supporters waren boos dat ze zich niet hebben laten verliezen tegen Union.
Of het is toch Overmars die het account beheert.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:14 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De laatste tweet van Antwerp
Die had er geen zin meer in
Bij deze zin moest ik denken aan Mainz en BVB. De waanzin uit de Bundesliga wil ook in België even buiten spelen hihi. Leuk voor geldpakhuis Antwerp (die eigenaar kan het niet schelen al moet ie Todd Boehli bedragen neerleggen, winnen is belangrijker), leuk voor van Bommelquote:Op zondag 4 juni 2023 13:42 schreef Halcon het volgende:
Ik gun het ze alle drie. Maar zal wel Union worden. Die spelen thuis tegen Brugge dat nergens meer voor speelt. Antwerp moet nog maar zien te winnen in Genk.
Ah dat komt mooi uit. Want ik heb me iets vets ontdekt om vliegen mee te vermorzelen:quote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
als Club Brugge supporter was de enige ploeg die niet kampioen mocht spelen Antwerp. Tussen Club Brugge en Antwerp is er grote rivaliteit. Behoorlijk veel Club brugge supporters waren boos dat ze zich niet hebben laten verliezen tegen Union.
Uit frustratie een elektrische vliegenmepper kapotgeslagen wanneer Toby de 2-2 gelijk maakte.
[ afbeelding ]
Ik ben woest
Dit is echt onmisbaar voor elk huishouden. Mijn dank is groot.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah dat komt mooi uit. Want ik heb me iets vets ontdekt om vliegen mee te vermorzelen:
https://www.bugasalt.de/nl/products/bug-a-salt-2-5-reverse-yellow
Check deze. Moet je keukenzout in reservoir doen en dan kun je vliegen en spinnen met een laser kapot knallen tot op 3 meter afstand.
Maat, je hebt het altijd al zo zwaar met het Nederlands elftal en het Belgisch calimero-complex. Laat dit nu niet ook nog je leven vergallen.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben woest
Held is het. Zie hem graag als bondscoach in plaats van volgevreten dikzak Koeman. Winnaar is het.quote:
Overal gelijk succes met bolle Nettoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |