Inderdaad Aad.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kampioen worden door te eindigen met 2 op 9. Dan kan je omgaan met de druk.
21 = 5quote:
Ik ook wel. Hij is een beetje raar, maar hij lijkt me wel oké verder.quote:
Vooral bedankt voor de actiebeelden erbij!quote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
als Club Brugge supporter was de enige ploeg die niet kampioen mocht spelen Antwerp. Tussen Club Brugge en Antwerp is er grote rivaliteit. Behoorlijk veel Club brugge supporters waren boos dat ze zich niet hebben laten verliezen tegen Union.
Daar hoor ik helaas ook bij.
Uit frustratie een elektrische vliegenmepper kapotgeslagen wanneer Toby de 2-2 gelijk maakte.
[ afbeelding ]
Ik ben woest
Als je dit soort dingen wil heb je gewoon de mentaliteit van een kleine provincieclub.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Behoorlijk veel Club brugge supporters waren boos dat ze zich niet hebben laten verliezen tegen Union.
Of het is toch Overmars die het account beheert.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:14 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De laatste tweet van Antwerp
Die had er geen zin meer in
Bij deze zin moest ik denken aan Mainz en BVB. De waanzin uit de Bundesliga wil ook in België even buiten spelen hihi. Leuk voor geldpakhuis Antwerp (die eigenaar kan het niet schelen al moet ie Todd Boehli bedragen neerleggen, winnen is belangrijker), leuk voor van Bommelquote:Op zondag 4 juni 2023 13:42 schreef Halcon het volgende:
Ik gun het ze alle drie. Maar zal wel Union worden. Die spelen thuis tegen Brugge dat nergens meer voor speelt. Antwerp moet nog maar zien te winnen in Genk.
Ah dat komt mooi uit. Want ik heb me iets vets ontdekt om vliegen mee te vermorzelen:quote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
als Club Brugge supporter was de enige ploeg die niet kampioen mocht spelen Antwerp. Tussen Club Brugge en Antwerp is er grote rivaliteit. Behoorlijk veel Club brugge supporters waren boos dat ze zich niet hebben laten verliezen tegen Union.
Uit frustratie een elektrische vliegenmepper kapotgeslagen wanneer Toby de 2-2 gelijk maakte.
[ afbeelding ]
Ik ben woest
Dit is echt onmisbaar voor elk huishouden. Mijn dank is groot.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah dat komt mooi uit. Want ik heb me iets vets ontdekt om vliegen mee te vermorzelen:
https://www.bugasalt.de/nl/products/bug-a-salt-2-5-reverse-yellow
Check deze. Moet je keukenzout in reservoir doen en dan kun je vliegen en spinnen met een laser kapot knallen tot op 3 meter afstand.
Maat, je hebt het altijd al zo zwaar met het Nederlands elftal en het Belgisch calimero-complex. Laat dit nu niet ook nog je leven vergallen.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben woest
Held is het. Zie hem graag als bondscoach in plaats van volgevreten dikzak Koeman. Winnaar is het.quote:
Overal gelijk succes met bolle Nettoquote:
Wat een boerementaliteit heb je ook je ook als je liever je eigen club niet ziet winnen.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Los van de rivaliteit konden ze denk ik ook sportief gezien beter de tegenstander laten winnen. De kans dat het succes bij Antwerp duurzamer wordt is toch groter dan bij Union en ze speelden zelf nergens meer voor.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Wat een boerementaliteit heb je ook je ook als je liever je eigen club niet ziet winnen.
Gewoon je capuchon opzetten en in een hoekje gaan huilen
Persoonlijk heb ik het nooit gesnapt dat je op het sportveld een overwinning wil weggeven, je gaat altijd om te winnen, anders kan je beter buiten competitie wat met een bal gaan lopen.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Los van de rivaliteit konden ze denk ik ook sportief gezien beter de tegenstander laten winnen. De kans dat het succes bij Antwerp duurzamer wordt is toch groter dan bij Union en ze speelden zelf nergens meer voor.
Ik had liever een Paint gezien.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral bedankt voor de actiebeelden erbij!
Ik ben vooral verbaasd dat Dolberg pas 25 is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:04 schreef tong80 het volgende:
Kasper Dolberg kan zijn loopbaan voortzetten in België. Volgens Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad wil Anderlecht stunten met de komst van de 25-jarige Deen, maar ook PSV zou interesse hebben.
[ afbeelding ]
De Belgische kranten weten dat Paars-Wit reeds in gesprek is met OGC Nice en ver wil gaan voor Dolberg. De spits verruilde Ajax in 2019 voor Les Aiglons, die 20,5 miljoen euro voor hem betaalden. In zijn eerste seizoen scoorde hij elf keer en werd hij uitgeroepen tot Speler van het Jaar door de fans, maar daarna ging het bergafwaarts. Ook verhuurperiodes bij Sevilla en Hoffenheim liepen uit op een teleurstelling.
Dolberg speelde het afgelopen halfjaar dertien Bundesliga-duels, waarin hij één keer scoorde. Het was niet genoeg om Nice te overtuigen van een nieuwe kans. De veertigvoudig Deens international kan voor vijf à zeven miljoen euro worden opgehaald aan de Côte d’Azur. Het is veel geld voor Anderlecht, dat echter dringend verlegen zit om een nieuwe aanvalsleider. Islam Slimani loopt uit zijn contract en Benito Raman moet weg.
Volgens HLN krijgt Anderlecht nog wel geduchte concurrentie. Clubs uit Duitsland, Denemarken, het Engelse Championship én PSV zouden hem ook willen hebben. De nieuwe PSV-trainer Peter Bosz werkte bij Ajax succesvol met hem samen.
https://www.voetbalprimeu(...)an-deense-spits.html
Eén goed seizoen en je bent binnen.
Patro op het fietsje genotquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volg het belgisch voetbal zijdelings.
Mn de clubs in de de grensregio.
Genk/Luik/Eupen
Kom zelf paar keer per jaar in Eupen.
Daardoor toch wat sympathie voor 'de panda's.
Eindelijk ook weer een 'normale' Eerste klasse B met 16 teams, en niet met 8 zoals enkele jaren geleden.
Benieuwd wat Patro Eisden Maasmechelen daarin kan betekenen.
De datascouting van PMG werkt daar ook lekker.quote:Op maandag 6 november 2023 15:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
in 1e klasse B is Oostende na de degradatie ver weggezakt. Momenteel 15e
Winnen in de 99ste minuut de topper.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:58 schreef RamboDirk het volgende:
Antwerp kan er werkelijk he-le-maal niks van.
mensonterendquote:Op zondag 4 februari 2024 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Winnen in de 99ste minuut de topper.
Kortrijk ligt toch niet in Wallonië.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Eupen zo goed als zeker van degradatie (helaas).
Er van uitgaande dat Kortrijk ook degradeert heb je volgend seizoen
meer clubs uit Brussel dan uit heel Wallonië in de hoogste divisie.
Nee dat klopt. Maar bedoelde te zeggen dat naast Eupen ook Kortrijk (vrij) zeker is van degradatie, waardoor de andere waalse club in de play-off voor degradatie (Charleroi) 'veilig' isquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Kortrijk ligt toch niet in Wallonië.
erg jammer. Want ik woon een kleine 10km van het stadion. Was altijd al een leuke team geweestquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:43 schreef tong80 het volgende:
BRUSSEL - Het doek is gevallen voor de Belgische profclub KV Oostende. De club heeft bekend gemaakt dat de ’mirakeloplossing’ waar op werd gehoopt zich niet heeft aangediend, zodat intrekking van de proflicentie onvermijdelijk zal zijn. Daarop zal terugzetting naar de tweede amateurklasse volgen. Bewindvoerder Werner Van Oosterwyck heeft wereldkundig gemaakt dat de club, die dit seizoen uitkwam op het tweede niveau in België, op 3 juni het faillissement zal aanvragen.
[ afbeelding ]
„Ik besef dat dit een zware klap is voor een hele community: fans, (jeugd-)spelers, trainers, sponsors, medewerkers, vrijwilligers, … Ik denk zeker ook aan het fantastische team werknemers dat het afgelopen seizoen in moeilijke omstandigheden de club heeft draaiende gehouden en nu hun werk kwijtspeelt. Dit is een zwarte dag in mijn carrière als bewindvoerder. Ik hoop op zijn minst dat KVO op één of andere manier een doorstart kan nemen. Een stad als Oostende kan toch niet zonder voetbalclub op niveau vallen.”
Paul Conway
Een cruciale rol in de ondergang van KV Oostende is gespeeld door de Amerikaanse zakenman Paul Conway, die de club met zijn Pacific Media Group financieel en organisatorisch kopje onder heeft laten gaan. Conway is in Nederland bekend als mede-eigenaar van FC Den Bosch, waar ze hem eerder dit jaar de deur hebben gewezen. Conway is een goede bekende van Coley Parry, de Amerikaan, wiens overname van Vitesse is afgewezen door de licentiecommissie van de KNVB, waarna de Arnhemse club in grote problemen is gekomen. Vitesse vecht momenteel voor het voortbestaan.
„Hij is één van de hoofdschuldigen dat de club in deze situatie is terechtgekomen”, aldus bewindvoerder Van Oosterwyck. „Hij was aangeduid door de aandeelhouders om het beheer van de club in handen te nemen. Dit ontaardde echter in een volledig mismanagement en financiële malversaties. Denk maar aan 5 miljoen euro betalen voor een speler van AS Nancy zodat de Franse club hun licentie behaalde. Met andere woorden, geld van KVO doorsluizen naar Nancy onder het mom van ’multi club ownership’”, aldus Van Oosterwyck.
Aandelen afgenomen bij Esbjerg
„Ook bij Esbjerg, Den Bosch, Barnsley en Nancy werd deze man weggehoond. Bij Esbjerg werden zijn aandelen zelfs afgenomen, iets wat hier helaas niet kon. Spijtig genoeg is KVO voorlopig wel het grootste slachtoffer van zijn praktijken.”
Eerder dit jaar zaten Parry en Conway samen op de tribune bij een wedstrijd van Vitesse. Geluiden als zou Parry met Conway als mogelijke investeerder voor Vitesse hebben geschermd, zijn door Parry altijd ontkend.
https://www.telegraaf.nl/(...)kv-oostende-failliet
Volgens mij heb je volgend seizoen enkel Charleroi en Standard luik als ploeg uit Walloniëquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:23 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Kortrijk ligt toch niet in Wallonië.
Las recentelijk een artikel (weet even niet meer van wie) die aangaf dat in de Amerikaanse sportwereld juist de play-offs als hoogtepunt tellen, en de competitie vooraf als 'noodzakelijk' kwaad worden beschouwd.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:14 schreef Marcoss het volgende:
Blijft toch een bijzonder systeem dat je meedoet aan de playoffs voor het kampioenschap en lager eindigt dan een ploeg die dat niet lukte..
Pfaff is er toch trainer geweest ?quote:Op zondag 26 mei 2024 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
erg jammer. Want ik woon een kleine 10km van het stadion. Was altijd al een leuke team geweest
Zal KVO wel missen.
Heel mooiquote:Op zondag 26 mei 2024 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je volgend seizoen enkel Charleroi en Standard luik als ploeg uit Wallonië
Uit Brussel hebben we Anderlecht en Union de rest komt uit Vlaanderen
Ja, maar in België is de nummer 6 van de kampioens-playoffs uitgeschakeld voor de Europese plekken, terwijl de winnaar van playoff 2 (de nummer 7 dus eigenlijk) nog om een Europees ticket speelt tegen de nummer 5..quote:Op maandag 27 mei 2024 07:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Las recentelijk een artikel (weet even niet meer van wie) die aangaf dat in de Amerikaanse sportwereld juist de play-offs als hoogtepunt tellen, en de competitie vooraf als 'noodzakelijk' kwaad worden beschouwd.
in Europa is dat juist 180 graden andersom.
Moesten ze de PL inkrimpen tot 16 ploegen en zo'n systeem invoeren.quote:Op maandag 27 mei 2024 07:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Las recentelijk een artikel (weet even niet meer van wie) die aangaf dat in de Amerikaanse sportwereld juist de play-offs als hoogtepunt tellen, en de competitie vooraf als 'noodzakelijk' kwaad worden beschouwd.
Dat is ook cultuur en gewenning. In de VS kennen ze niks anders.quote:Op maandag 27 mei 2024 07:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tsja. PO2 zal ook ergens om moeten gaan, anders boeit dat nog veel minder dan het nu al doet.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar in België is de nummer 6 van de kampioens-playoffs uitgeschakeld voor de Europese plekken, terwijl de winnaar van playoff 2 (de nummer 7 dus eigenlijk) nog om een Europees ticket speelt tegen de nummer 5..
Wel dus pas van 2026/27 en dus heeft Kuyt een probleemquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:38 schreef borisz het volgende:
De Belgen gaan terug naar 18 clubs zonder nacompetitie https://sporza.be/nl/2025(...)-goed~1740647258064/
quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:38 schreef borisz het volgende:
De Belgen gaan terug naar 18 clubs zonder nacompetitie https://sporza.be/nl/2025(...)-goed~1740647258064/
Geldwolven dat zijn het die losers van DAZNquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:48 schreef Sabata het volgende:
De Belgische competitie heeft volgens mij alleen met DAZN nog een contract. Onderhandelingen lopen heel moeizaam. Je zou op dit moment alleen in de app van DAZN kunnen kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |