Geen VAR in de beker rondequote:Op woensdag 9 november 2022 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Club Brugge
In de 80e minuut nog steeds 0-0 in de beker tegen een ploeg uit de derde divisie
Ook wel een samenloop van omstandigheden. Je hebt langs de ene kant post-corona frustratie van supporters van ex-topploegen die het al even minder goed doen dan vroeger (Anderlecht, Gent, Charleroi), maar ook een maatschappelijk probleem. Geweld in de samenleving neemt algemeen sterk toe in België. Ook in uitgaansbuurten ed. Sterk toenemend drugsgebruik is daar niet vreemd aan. En dat zie je ook terug in de ultra-groepen die ondertussen in elke Belgische ploeg geïnfiltreerd zijn. Zelf bij traditioneel erg familiale ploegen als Cercle, KVO, STVV, ...quote:Op zondag 13 november 2022 00:44 schreef raptorix het volgende:
Ligt het aan mij of is het de laatste tijd een zooitje qua supporters wangedrag daar?
Ja Nederland had dat heel sterk in de jaren 80, o.a. bij FC Groningen en Den Haag en natuurlijk Ajax. Hoewel het hier de laatste jaren met wat uitzonderingen mee valt, is het lang niet zo extreem meer.quote:Op zondag 13 november 2022 06:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ook wel een samenloop van omstandigheden. Je hebt langs de ene kant post-corona frustratie van supporters van ex-topploegen die het al even minder goed doen dan vroeger (Anderlecht, Gent, Charleroi), maar ook een maatschappelijk probleem. Geweld in de samenleving neemt algemeen sterk toe in België. Ook in uitgaansbuurten ed. Sterk toenemend drugsgebruik is daar niet vreemd aan. En dat zie je ook terug in de ultra-groepen die ondertussen in elke Belgische ploeg geïnfiltreerd zijn. Zelf bij traditioneel erg familiale ploegen als Cercle, KVO, STVV, ...
Ik snap die supporters van Charleroi echt niet.. Je ploeg staat 1-0 voor (verdiend) tegen een gretig KV Mechelen . Ga je met vuurwerkpijlen gooien en wordt de wedstrijd gestaakt. Gevolg 0-5 ff en verliesquote:Op zondag 13 november 2022 00:44 schreef raptorix het volgende:
Ligt het aan mij of is het de laatste tijd een zooitje qua supporters wangedrag daar?
Toch nog knap 2-2 terug gekomen. Als Club Brugge supporter baal ik als een stekker.quote:Op zondag 13 november 2022 14:52 schreef Eenpitter het volgende:
Van Bommel effect is inmiddels uitgewerkt, verliest alles de laatste weken. Nu ook weer 2-0 achter.
Pietje heeft daar gespeeld , en daar speelde die ook tegen Klaasje en zijn vader was de trainert van FC de Strontscheppers en die wonnen de Dakdekker liek in 1945quote:Op zondag 4 juni 2023 18:47 schreef Zorro het volgende:
Wat is die Mantingh een vreselijke commentator
Doodsaai, en zo blind als een mol.
Union.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
Wat een matige sfeer in dat stadion van Genk, zij staan nu toch gewoon op een kampioenschap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |